Members liv Postat Februarie 6, 2012 Members Share Postat Februarie 6, 2012 este posibil sa faca presiune in lichidul de racire din cauza arderii garnituri de chiuloasa la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Februarie 6, 2012 Members Share Postat Februarie 6, 2012 Salut.Patita de mine Presiune in antigel furtunele de apa erau tari ca tevile chiulasele jos rectificate schimbat garnituri de chiulasa montat aceleasi probleme chiulase jos verificat cilindri cilindri 2 si 5 fisurati schimbat toate camasile la cilindri montat merge brici.Asta la un Mercedes 6 linie 420 cp.masina avea 400000 km.Este posibil sa fie garnitura de chiulasa trebuie verificate si camasile la cilindri daca tot dai jos sa nu patesti ca mine.Desfa teava de apa care intra in compresorul de aer si vezi daca mai face presiune in instalatie e posibil sa fie chiulasa la compresorul de aer sparta si atunci intra presiune de aer in instalatia de racire.Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Februarie 6, 2012 Members Share Postat Februarie 6, 2012 in primul rand compresorul de aer la man are racire k antigel.demonteaza serpentina la iesire din compresor sau la intrare in rijlag si vezi dc mai face presiune.dc nu mai face e una din garniturile de la chiulasele compresorului.dc in continuare ai presiune mai mult k sigur camasa fisurata dar inainte de a demonta motorul si a face defectoscopie verifica compresorul de aer.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.