Guest Anonymous Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Salutare tuturor, am permisul B.C.E vreau ma angajez pe tir am condus pe camion simplu (raba, man) si asta nu stiu la tir cum cuplez capul tractor la semiremorc? c?t trebuie dat in spate cum il aliniez mersi anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted March 6, 2009 Administrators Share Posted March 6, 2009 Aliniezi camionul in oglinzi sa vezi la fel coltul vagonului. Dai in spate pana simti ca se opreste in cuiul vagonului si auzi o puscatura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Dupa" puscatura" te dai jos sa vezi ce ai facut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Ai alineat capul tractor la semiremorca pui siguranta conectezi cablurile alea ?i pleci la drum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members savimbi Posted April 13, 2009 Members Share Posted April 13, 2009 Eu fac altfel. Rotile din spate ale camionului le "aliniez" cu marginea remorcii, iar dupa "agatare" verific daca a fost realizata pe deplin prin incercarea de a pleca. Daca atelarea a fost efectuata pe deplin oricum nu poti pleca, rotile de la remorca fiind frinate daca nu, mai incerci o data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Timishan Posted July 15, 2009 Members Share Posted July 15, 2009 E treaba de antrenament aici, la cum se agata cuiul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Nu uita sa ridici piciorusele cand pleci!si inainte sa intri sub trailer cel mai bine este sa te uiti un pic,unii il lasa prea jos(si atunci e bine sa cobori suspensia de la tractor)altii il lasa prea sus si exista riscul sa treci cu saua pe sub cui!Daca vezi ca-i prea sus n-ai alta varianta decat sa-l cobori putin la manivela!nu-i greu,chiar daca e incarcat,mult mai greu e sa-l ridici decat sa-l cobori!si daca e prea inalt nu-l injura pe ala care l-a lasat prea sus,poate nu-i vina lui,poate tractorul lui este mai inalt!In cazul meu,tractorul este foarte inalt,dar eu stiu asta si nu cobor piciorusele pana jos,las un pic de spatiu!Inainte sa ies de sub trailer cobor suspensia si ies foarte usor!In felul asta urmatorul care se agata dupa mine nu va avea probleme!oricum,primele 167800de agatari sunt mai grele,dupa aia intervine experienta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted August 6, 2009 Administrators Share Posted August 6, 2009 oricum,primele 167800de agatari sunt mai grele,dupa aia intervine experienta! Aici ai gresit un pic; primele 167900 sunt mai grele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members balas tudor Posted June 16, 2011 Members Share Posted June 16, 2011 Frumos cu puscatura dupa care cobori sa vezi urmarile. Senzational. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted June 17, 2011 Administrators Share Posted June 17, 2011 Aliniezi camionul in oglinzi sa vezi la fel coltul vagonului. Dai in spate pana simti ca se opreste in cuiul vagonului si auzi o puscatura. dupa puscatura , incerci sa pleci ,si daca reusesti inseamna ca nu sau cuplat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mmc66 Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 la-ti aburit pe baiatu ala de nu se mai apropie de vagon,bune raspunsuri de la toti......ha.ha ha..hi hi hi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.