Vizitator Anonymous Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 in rimul rand va salut pe toti!!!!!! si acum problema: am un man tga 18.440 2007si cutia (manuala) nu mai schimba de la mare la mic. mai detaliat: daca sunt cu a 5 a si ii dau la mic sa bag a 4 a nu se mai da la mic pana nu opresc masina de tot si atunci se da la mic stie cineva despre ce ar putea fi vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 in rimul rand va salut pe toti!!!!!! si acum problema: am un man tga 18.440 2007si cutia (manuala) nu mai schimba de la mare la mic. mai detaliat: daca sunt cu a 5 a si ii dau la mic sa bag a 4 a nu se mai da la mic pana nu opresc masina de tot si atunci se da la mic stie cineva despre ce ar putea fi vorba? ma poate ajuta cineva??? astazi a aparut si codul GDK PDF 05023-01 care semnalizeaza ca s a blocat clapeta de la AD BLUE Pana acum am primit urmatoarele pareri de la eroarea de ad blue influenteaza cumva recunoasterea vitezelor tahograful a fost actualizat aiurea alte opinii daca aveti........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bulancea Postat Februarie 19, 2012 Members Share Postat Februarie 19, 2012 am avut aceeasi problema acum cativa ani la un man tg 410 (pt gama mica, la fel trebuia sa opreasca pe loc sa o ia de la ''0''). S-a rezolvat prin lipirea unor fire de la butoanele din maciulia schimbatorului,care erau deranjate. Problema a fost rezolvata de un baiat din Medgidia cu tester pt camioane (Ionica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Februarie 19, 2012 Members Share Postat Februarie 19, 2012 salut. schimbarea gamei de la mare la mic se poate efectua numai cand cutia de viteze este in pozitia neutru sau viteza masinii este peste o anumita valoare(cred ca 40 km /h).Calculatorul de FFR preia comanda( si licare in stanga jos pe display ) si dupa ce sesizeaza pozitia neutru si viteza sub valoarea presetata da curent la electrovalva.Daca licare pe display inseamna ca este in regula butonul de comanda.Daca pe display apare litera N inseamna ca si senzorul de neutru de pe cautator este bun.Cred ca este o problema legata de viteza.Informatia de viteza o primeste pe liniile de comunicatie de la tahograf si de la senzorii de ABS spate prin calculatorul de ABS.Inclin sa cred insa ca mai sunt si alte defecte afisate la bord in afara de problema la ad-blue.O citire cu un tester a parametrilor de functionare din calculatorul de FFR poate lamuri problema .Daca mai apare si alt cod de tip FFR sau EBS posteaza-l si incerc sa iti dau un sfat. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.