Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

AJUTOR problema cutie manuala man tga 440


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

in rimul rand va salut pe toti!!!!!!

si acum problema: am un man tga 18.440 2007si cutia (manuala) nu mai schimba de la mare la mic.

mai detaliat: daca sunt cu a 5 a si ii dau la mic sa bag a 4 a nu se mai da la mic pana nu opresc masina de tot si atunci se da la mic

stie cineva despre ce ar putea fi vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

in rimul rand va salut pe toti!!!!!!

si acum problema: am un man tga 18.440 2007si cutia (manuala) nu mai schimba de la mare la mic.

mai detaliat: daca sunt cu a 5 a si ii dau la mic sa bag a 4 a nu se mai da la mic pana nu opresc masina de tot si atunci se da la mic

stie cineva despre ce ar putea fi vorba?

ma poate ajuta cineva???

astazi a aparut si codul GDK PDF 05023-01 care semnalizeaza ca s a blocat clapeta de la AD BLUE

Pana acum am primit urmatoarele  pareri

de la eroarea de ad blue influenteaza cumva recunoasterea vitezelor

tahograful a fost actualizat aiurea

alte opinii daca aveti........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

am avut aceeasi problema acum cativa ani la un man tg 410 (pt gama mica, la fel trebuia sa opreasca pe loc sa o ia de la ''0''). S-a rezolvat prin lipirea unor fire de la butoanele din maciulia schimbatorului,care erau deranjate. Problema a fost rezolvata de un baiat din Medgidia cu tester pt camioane (Ionica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut.

schimbarea gamei de la mare la mic se poate efectua numai cand cutia de viteze este in pozitia neutru sau viteza masinii este peste o anumita valoare(cred ca 40 km /h).Calculatorul de FFR preia comanda( si licare in stanga jos pe display ) si dupa ce sesizeaza pozitia neutru si viteza sub valoarea presetata da curent la electrovalva.Daca licare pe display inseamna ca este in regula butonul de comanda.Daca pe display apare litera N inseamna ca si senzorul de neutru de pe cautator este bun.Cred ca este o problema legata de viteza.Informatia de viteza o primeste pe liniile de comunicatie de la tahograf si de la senzorii de ABS spate prin calculatorul de ABS.Inclin sa cred insa ca mai sunt si alte defecte afisate la bord in afara de problema la ad-blue.O citire cu un tester a parametrilor de functionare din calculatorul de FFR poate lamuri problema .Daca mai apare si alt cod de tip FFR sau EBS posteaza-l si incerc sa iti dau un sfat.

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.