Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Pai nu prea sunt probleme atata timp cat copii merg la gradinita in Bulgaria,vizita la medic cu familia o faci in Bulgaria ,rate la televizor faci tot la fratii nostri,si pensie vei lua de la sofia in rest numa de bine!Un conflict de munca il rezolvi rapid la ruse....wake up!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Pai...problemele astea nu apar la orice contract in UE? Italia,Spania,Franta, etc? Sau Bulgarii sunt cu 3 oua?
Dar tu poti compara Italia, Franta, Spania cu Bulgaria?? Cam cate litere bulgaresti stii??? Cati dintre noi pot lega 2 propozitii in bulgara si cati in italiana??? Oricum tot respectul, una dintre cele mai serioase firme straine cu filiala in RO si nu numai, nu au venit sa ne umileasca pe salariul minim ca la un maturator de strazi, au oferit o diurna decenta, conditii de munca peste asteptari si multe altele. Totusi pt munca prestata si pericolul care il prezinta produsele care le transporti si le descarci/ incarci trebuiau putin mai multi banuti. Tot la minusuri ar fi masinile, care sunt slabut dotate si sub-motorizate pt munca care trebuie sa o faca. In schimb colectivul, oamenii cu care lucrezi si colegii sunt foarte ok. Una peste alta este o firma ok, cu mult mai ok decat majoritatea. Acum, daca au inceput cu contracte pe Bulgaria.......mi se pare ca incepe sa miroasa!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai nu ma uit crucis la indicatoarele bulgaresti, le pot citi bine. Faptul ca e o munca periculoasa e alceva, faptul ca masinile sunt un pic subdotate e iarasi alceva, nu mi-e frica de munca si nici rusine cu meseria pe care o cunosc. Eu in schimb intrebam punctual, care sunt problemele contractului pe Bulgaria! Contine clauze mai abuzive decat contractele romanesti, sau altele din UE? La interviu mi s-a spus in mare care sunt problemele:

1- asigurarea medicala e foarte slaba pe BG, mi s-a promis o asigurare full extra pe RO

2- taxele de acolo sunt mai mici si pe salariu brut, voi lua un pic mai multi bani net

3- nu exista fond de pensie privata ( dar se pot deduce 2%)

4- voi avea concediu anual mai mare fata de RO

Si cam atat...mai mult n-am stiut ce sa intreb! Daca mai stiti voi chichite, explicatile va rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Salutare colegilor, cele ce urmeaza sa fie scrise pot fi consecinta frustrarii. Am participat la interviul din 29 aprilie, iar astazi 06 mai am primit raspunsul negativ. Faptul ca nu m-au angajat, fireste ca m-a deranjat, dar nu la fel de mult ca si motivul pentru care m-au refuzat: "A-ti pus prea multe intrebari la interviu, deci noi mergem pe premisa ca, daca de la interviu a-ti pus atatea intrebari, ulterior vom avea probleme". Partea cea mai interesanta este ca singurele intrebari din partea mea au fost cele legate de salarizare, timpii de lucru si de concedii. In concluzie, dragi colegi, daca participati la unul dintre interviurile acestei firme si chiar doriti lucrati pentru ei, luati acasa o oglinda si exersati cu tarie raspunsul "DA". Orice alta replica se pare ca nu convine personalului responsabil cu resursele umane. Va salut, drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Salutare colegilor, cele ce urmeaza sa fie scrise pot fi consecinta frustrarii. Am participat la interviul din 29 aprilie, iar astazi 06 mai am primit raspunsul negativ. Faptul ca nu m-au angajat, fireste ca m-a deranjat, dar nu la fel de mult ca si motivul pentru care m-au refuzat: "A-ti pus prea multe intrebari la interviu, deci noi mergem pe premisa ca, daca de la interviu a-ti pus atatea intrebari, ulterior vom avea probleme". Partea cea mai interesanta este ca singurele intrebari din partea mea au fost cele legate de salarizare, timpii de lucru si de concedii. In concluzie, dragi colegi, daca participati la unul dintre interviurile acestei firme si chiar doriti lucrati pentru ei, luati acasa o oglinda si exersati cu tarie raspunsul "DA". Orice alta replica se pare ca nu convine personalului responsabil cu resursele umane. Va salut, drumuri bune.

problema e ca ai intrebat exact ce nu trebuia!!! \m/ 8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Depinde cand au ei urmatoarele selectii, asta nu cred ca poti afla, la mine de exemplu a durat vreo 2 saptamani, m-a sunat cand uitasem deja ca am trimis mail. M-a intrebat telefonic daca cunosc in mare conditiile lor am spus ca da si m-a programat la interviu. Deci cam asa merg treburile. Altii au fost contactati dupa 2 zile pt ca Thomas si Rolph erau in tara sau au trimis mail imediat inainte de a ajunge ei in RO ptr. selectii. Deci depinde cand au ei progrmate urmatoarea tura de selectii, si aia nu ai de unde stii deocamdata. Daca observi mai sus a scris un coleg ca avea interviu pe data de 30 Aprilie, deci s-ar putea sa mai ai de asteptat. Bafta. Drumuri line!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pe mine m-a sunat Thomas dupa doua zile de cand am trimis CV. Se intampla pe 1 Mai. M-a pus sa aleg cand sa dau proba. Atunci la Timisoara sau la sfarsitul lui Mai la Ploiesti. Am ales Ploiestiul si zilele trecute m-a sunat iar sa ne intalnim pe 23 Mai.

Revin cu noutati dupa ce ma intalnesc cu ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Ducu tu ai fost la interviu?ai dat proba scrisa,practica?te-au angajat deja?

Am fost mai demult la interviu, iti va da prima data sa completezi o hartie parca in engleza, cu absolut toate informatiile tale, si apoi se va tine interviul propriu-zis cu Thomas care e baiat super de treaba si foarte serios, iti va explica tot ce tine de Bertschi si de ce iti vor oferi ei. Apoi vei sustine o proba practica cu Rolph, instructorul lor care te va plimba pe centura Timisoarei,cu un container gol deci nu e mare branza insa ai grija ...vrea sa vada un condus cat mai defensiv si relaxat, poti discuta cu el si el e de treaba. Eu am fost angajat la ei, nu mai sunt. Drumuri line!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

in 19 iunie am sa merg si eu la interviu la timisoara.......DucuHD care e traseu pe centura timisoarei sau nu e unul stabilit..... am vorbit azi cu el (Thomas) si am cazut de comun acord ca in data de 19 iunie sa ne intalnim.... e foarte bine ca eu in fiecare miercuri merg la timisoara cu marfa pe ruta si imi pica excelent.... impusc 2 iepuri odata.....si marfa mea livrata si interviu cu el....sper sa fie toate bune atunci,, pana atunci drumuri bune la toti si revin cu noutati daca e cazu :ympeace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@ klauss: colegu nu stiu daca e stabilit sau nu, eu am dat interviul la o pensiune la intrare in TM in incinta benzinariei Baron Oil, poate tot acolo te-a chemat si pe tine. Cand iesi de la interviul cu Thomas, te vei intalni cu Rolph in peco ala Baron Oil. De acolo pe mine ma dus catre aeroport prin spate pe la Edy si apoi roata ma adus pe centura si am dat la intersectia mare cu centura, la Modern acol cum zic timisorenii, si apoi stanga spre Deva si imediat pe dreapta am ajuns din nou acol la Baron Oil. Ce sa zic, sa fii calm si defensiv, dai prioritate si la cine nu trebuie ca el asta vrea sa vada. Bafta sa ai. Drumuri line!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

iti multumesc din suflet pentru informatie ... cunosc timisoara ca am si locuit si lucrat aproape 10 ani .. si acum am ajuns pe la deva.....discutia am purtat-o in cea mai mare parte cu el in engleza si doar programu in romaneste.... asta a fost primul test sa vada daca vorbesti sau nu engleza cred eu........oricum sper sa fie bine...... multumesc inca odata pentru informatie si drumuri bune sa ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am fost azi. Aflu luni daca corespund sau nu.

Prima data completezi o fisa cu cateva intrebari despre program. Dupa asta, pleci la proba. Eu am dat cu un MAN automat, dar pe traseu te pune sa schimbi si pe manual, retarder, cruise control, etc.

Pe mine m-a dus pana in giratoriu la Carrefour, am intors, am mers pana la giratoriul de la Strejnic unde am facut dreapta, in Strejnic iar dreapta si am iesit in DN 72, dupa care ne-am intors in terminal unde am parcat.

Banii sunt asa:

- 2500 lei brut/luna/contract BG

- 150 lei diurna/zi

- 200 lei diurna/week-end

- dupa 3 luni (primul contract e pe 3 luni) creste salariul cu 800 lei/luna.

Cam atat, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.