Members adriant2222 Posted February 23, 2012 Members Share Posted February 23, 2012 salut.sunt incepator si am reusit sa i mi gasesc ceva de munca pe comunitate cu plecare sapt viitoare. problema mea este ca inca nu mi au venit atestatele,eu as vrea sa plec asa. stie cineva pe germania -franta se cer si atestatele la control. am vb cu mai multi soferi si mi au spus ca niciodata nu li s au cerut atestatele pe germania s au franta. va rog frumos daca stie cineva sa i mi raspunda. multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Geotrayler Posted February 23, 2012 Members Share Posted February 23, 2012 Deocamdata se cere numai pe Italia,Germania,Franta....nici gand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Geotrayler Posted February 23, 2012 Members Share Posted February 23, 2012 Scuze am gresit la virgule!Am vrut sa spun ca numai pe Italia se cere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Geotrayler Posted February 23, 2012 Members Share Posted February 23, 2012 Adr-ul este singurul care se cere afara,bineinteles cand transporti marfuri periculoase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members adriant2222 Posted February 23, 2012 Author Members Share Posted February 23, 2012 multumesc f mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Pe traseu nu mi-a cerut nimeni doar la firma de angajare, si au facut copii la ele , inca le am plasticate ceea ce nu este bine, dar nu se stie cand ti le cere cineva, eu pun raul inainte. bafta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...