Vizitator Anonymous Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Este posibil sa mi se strice toate 4 injectoare odata?care ar fi cauzele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 29, 2012 Members Share Postat Februarie 29, 2012 Spune ceva despre simptome ! De unde deduci ca s-au stricat injectoarele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 pe data de 28 02 2012 am avut masina la CEFIN PLOIESTI mi-au curatat un injector,in fine masina a pornit si a mers 140 km bineinteles tinuta numai in 90km/h daca lasam mai jos de 90 se auzea un tacanit,dupa acesti 140 de km masina s-a oprit din nou brusc si nu a mai vrut sa porneasca,azi de dimineatza am schimbat si celelalte 3 injectoare a mers iar vreo 50 km dupa care scotea un fum negru iar acel tacanit tot se aude probabil mergea in 3 injectoare ce ma sfatuiti sa fac???Efectiv cei de la CEFIN PITESTI mi-au dat masina peste cap,va multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Februarie 29, 2012 Members Share Postat Februarie 29, 2012 Am inteles ca la Cefin Ploiesti ai schimbat primul injector...Cei de la Cefin Pitesti ce legatura au??este posibil sa se strice si toate 4 odata...daca motorina este foarte proasta...dar nu picau toate odata astfel incat sa se opreasca in mers...poate cauza este alta...eu unul te sfatuiesc sa mergi undeva sa iti verifice injectoarele daca asta e banuiala ta...sau poti sa mergi la un service unde sa verifice si instalatia de alimentare inainte sa dea vina pe injectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 29, 2012 Members Share Postat Februarie 29, 2012 Sa nu fie cureaua de distributie sarita un dinte . Ce tip de motor si ce an de fabricatie? Cati Km are cureaua de distributie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Februarie 29, 2012 Members Share Postat Februarie 29, 2012 Sa nu fie cureaua de distributie sarita un dinte . Ce tip de motor si ce an de fabricatie? Cati Km are cureaua de distributie ? Din cate stiu,motorul asta este acela cu doua axe cu came...si daca era "sarita de la punct" nu mai pornea deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Martie 1, 2012 Members Share Postat Martie 1, 2012 Daca decalajul este de pana la 3 grade porneste. Dar mai bine nu ar porni ! Atunci cand decalajul este mai mare deja probleme este mai grava . Indoaie supapele si poate face varza motorul , ma refer aici pana si la faptul ca poate rupe vilbrochenul ! Decalajul poate fi dat de uzura curelei care se intinde iar rola presoare atinge limita maxima de intindere . Parca a spus ca se aude si o troncaneala ( tacanit) . Daca acel tacanit este unul surd si vine din partea superioara a motorului , acel tacanit poate si de supape si asta sin cauza defazajului . Cam greu de apreciat pe nv ! Insa din ce a zis omul asta e parerea mea . Tare sunt curios sa vad daca am dreptate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Martie 1, 2012 Members Share Postat Martie 1, 2012 salut am citit o recenzie despre aceste motoare si spunea in felul urmator: cele doua axe cu came au in partea opusa distribuitei doua roti dintate interconectate cu un lant.pe una din aceste roti citeste si senzorul de turatie care comanda avansul.problema este insa una de proiectare asamblarea acestor doua roti neavand nici pana nici con ci decat piulita.in timp se schimba pozitia lor fata de axa cu came si se defazeaza avansul. este posibil acest tacanit descris de catre tine sa fie bataie de avans . succesb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members natcar Postat Martie 30, 2012 Members Share Postat Martie 30, 2012 Ce ai facut cu injectoarele? Daca ai nevoie sa le verifici, repari, te pot ajuta. Cu asta ma ocup: repar pompe de inalta si injectoare common rail, Bosch, Delphi Denso, Siemens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tzope Postat Noiembrie 7, 2020 Members Share Postat Noiembrie 7, 2020 ☺️ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tzope Postat Noiembrie 7, 2020 Members Share Postat Noiembrie 7, 2020 (editat) Salut am un iveco daily 2010 motor 2.3l si scoate fum negru cand trec pe 2000 de rotatii masina trage bine doar ca scoate fum negru cand o calc peste 1800 de rotatii i am verificat turbo e in regula clapeta i am curatato i am verificat toate furtunele sunt in regula motorul merge foarte bine nu vibreaza merge rotund ma poate ajuta cineva cu vreun sfat Editat Noiembrie 7, 2020 de cico_3504 ortografie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Seby4 Postat Noiembrie 27, 2020 Members Share Postat Noiembrie 27, 2020 Salut am un iveco daily 2300cc din 2008 si dintr-o data nu se mai tura mai mult de 1500de ture pedala în fund și tot atat după ce am mai mers cam 5 km asa am oprit și dintr-o data nu a vrut sa mai pornească nici cu redresor ul pe baterie nici într-un fel Electromotor ul învârte dar da semne ca și cum nu sar alimenta pompa de inalte se aude când pun contactul pompa în rezervor se aude De la ce ar putea fii?? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.