Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 7 months later...
  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
  • Members

Salutare colegi / viitori soferi profesionisti, scriu aceasta postare nu ca sa laud sau sa denigrez compania Trota , vreau doar sa aveti o idee mai clara bazata pe experienta mea cu aceasta firma , sincer nu stiu cu ce sa incep ,sunt multe de spus .....o sa incerc totusi sa nu ma pierd in detalii si sa punctez ce este mai important

Trota este o companie spaniola cu sediul principal in Lerida si este reprezentata de BTT (Baladei Thirdway Transport ) din Cluj, aceasta se ocupa in marea majoritate a timpului cu transportul de marfa sub temperatura controlata dar nu numai.

Avantaje si facilitati:

-instructaj foarte bine structurat (pe langa procedurile de lucru se pune accent foarte mult pe felul de a conduce camioanele din motive de consum combustibil si uzura) asta nu inseamna ca toata lumea respecta regulamentul ,dar este un alt motiv sa fii tras de perciuni atunci cand ajungi in baza 

-salarii la timp

-o masa de bun venit la un restaurant romanesc

-iti asigura transportul din tara pana in baza din Lerida, dupa care fiecare merge la camionul lui ,sau daca nu vi se atribuie un camion , o sa fiti cazati in baza 

-masini mici la dispozitia soferilor pentru cumparaturi....etc

-aparate de cafea  si gustari intretinute foarte bine ...(aproape zilnic)

-aparat de schimbat monede( doar euro)

-masini de spalat si de uscat rufe 

-2 bai si 2 dusuri separate (apa nu este intotdeauna calda ) si de multe ori trebuie sa stergi dupa altii ca sa nu para ca ai lasat tu dezastru ( par de la barbierit, muci, etc) tin sa precizez ca este o femeie de serviciu de nationalitate spaniola care face o munca titanica , dar cu toate astea de multe ori nu reuseste sa acopere nesimtirea altora

-tv romania si wifi atat in baza cat si la locul de cazare

Dezavantaje: ( din punctul meu de vedere )

- nu se respecta programul de condus : pauza saptamanala redusa de 24h nu se recupereaza( daca nu iti convine iti dai demisia si pleci)

- in pauza zilnica de 9 ore se fac schimburi de remorci , nu se intampla in fiecare zi dar este frecvent si absolut normal in aceasta firma; exemplu pentru colegii incepatori : perioada de lucru si conducere in echipaj poate ajunge pana la 21 de ore , dupa 21 de ore efective in care nu ai cum sa dormi omeneste, trebuie sa faci o pauza de minim 9 ore, dormi 3-4 ore (dupa caz)  dupa care vine colegu sa iti ia remorca , evident frant de oboseala te trezesti, decuplezi,cuplezi la noua remorca.....mai stai o ora pana te ia somnul si te bagi la somn asta daca nu cumva sefii de trafic mai au vreo idee ingenioasa sa mai schimbe remorca inca o data ,una peste alta mai raman aprox 7-8 ore de somn 

- orice greseala rezulta cu penalizare din salariu, ex : procedura de lucru omisa,lipsa documente 300 euro , paleti lipsa 12 eur/buc/palet, avarii camion si remorca ( cu toate ca acestea sunt asigurate),  

-marea majoritate a camioanelor nu sunt echipate cu trusa de prim ajutor

- chiar daca ai cele 8 saptamani obligatorii lucrate iti este impus sa lucrezi de craciun sau de revelion , au bunavointa de a te lasa sa alegi perioada (ironic) iar daca iti iei medical esti chemat sa iti dai demisia sau daca nu iti convine sa lucrezi de sarbatori.....iarasi demisia si esti trimis cu autocarul acasa chiar daca biletul la avion a fost cumparat

- majoritatea titularilor nu te lasa sa faci manevre cu camionul ca incepator( nu inveti niciodata daca ai ghinionul asta) bineinteles ai dreptul sa schimbi titularul, dar asta nu inseamna ca se poate intampla chiar in aceeasi zi sau in urmatoarele zile si nu inseamna ca prinzi neaparat un titular mai bun

- multe persoane isi dau demisia , fie datorita sefului de trafic, fie din motivele de mai sus, nimeni nu pleaca de bine ce e .....tocmai de asta se fac angajari non stop

Toate astea fiind spuse , consider in continuare ca  este o firma buna pentru incepatori ca sa invete manevrele cu spatele ,cuplare si decuplare, completarea documentelor, utilizare frig si experienta in general, dar cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

din ce spui tu nu cred ca merita sa fie amintita nici macar pentru incepatori,doar spui ca majoritatea titularilor nu ii lasa sa faca manevre.Bine,eu nu ii inteleg nici pe cei cu experienta care ar accepta asa ceva,nici macar de dragul salariului la timp..care uite..devine un adevarat atu in prezentarea ta.Ar trebui sa fie un lucru normal,dar poate gindesc eu gresit..😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Bună, parteneri. Am auzit că salariul este mai mare, deoarece o parte din salariu este plătită în alocații neimpozabile. Este adevărat?

Există vreo companie la BTT (Trota România)? Suntem contractați pentru Trota România sau pentru Trota Spania?

Mulțumiri.

Editat de baladei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members
On 7/27/2021 at 10:14 PM, baladei said:

Bună, parteneri. Am auzit că salariul este mai mare, deoarece o parte din salariu este plătită în alocații neimpozabile. Este adevărat?

Există vreo companie la BTT (Trota România)? Suntem contractați pentru Trota România sau pentru Trota Spania?

Mulțumiri.

Trota Spania. Uite ce spun ei :

Variante program lucru:

- 3 luni / 2 saptamani vacanta cu salariul NET 2200-2350 (singur pe cabina) - 2500-2650 Euro (cu secund) + transport asigurat dus / intors la vacante + concediu platit 550 Euro (echivalentul salariului de baza din Spania pentru cele 2 saptamani de pauza).

- 1 an cu concediu de odihna anual de 30 zile cu salariul NET 2500 - 2700 euro (singur pe cabina) / 2700 - 3000 euro (cu secund). Concediu poate fi fractionat in 2 sau 3 parti.

Ambele programe sunt cu contract de munca pe Spania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

Apelez la forum deoarece am niste nedumeriri in privinta unor lucruri. Pana anul trecut am lucrat la o firma în Romania (făceam doar extern, experienta peste 6 ani, toate bune și frumoase) din păcate firma sa închis și am luat o mica pauza împreună cu colegul și recent am găsit-o 2 posturi la câteva firme în Spania. Am reușit sa aflăm câteva informații și ce ne interesează despre unele dar pt. "Transports Tarragona" din Lleida și "Transportes Trota" nu prea multe lucruri legate de salariu, mediu de lucru, colegii, etc... Deci dacă ne poate ajuta cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.