Members radutuby Postat Martie 8, 2012 Members Share Postat Martie 8, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members laur92vs Postat Martie 9, 2012 Members Share Postat Martie 9, 2012 foarte bn colegu chiar putem invata noi incepatori chiar daca e in limba engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Alex Sofer Postat Martie 22, 2012 Members Share Postat Martie 22, 2012 fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Filmulet publicitar facut de o firma de selete, pentru incepatori!Multe chestii inutile!Eu de exemplu nu ma bag niciodata cu lanterna sub remorca sa vad daca falcile sunt bine inchise!De ce?Pentru ca te murdaresti degeaba!Poti pur si simplu sa avansezi putin si sa pui tractorul in unghi de 90grade cu remorca!In felul asta vezi foarte clar,fara sa te bagi sub remorca si sa te murdaresti daca clestii sunt inchisi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iceman 13 Postat Iulie 15, 2012 Members Share Postat Iulie 15, 2012 UTIL pt noi astia incepatori ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members k o s t y Postat August 4, 2012 Members Share Postat August 4, 2012 Bun videoclip-ul!! chiar ff util; ;) ;) ;) :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat August 4, 2012 Administrators Share Postat August 4, 2012 ;) http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011f.htm bonus : http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011c.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Dragosh Postat August 15, 2012 Members Share Postat August 15, 2012 Foarte bune si in acelasi timp utile aceste clipuri , thanks uploader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danchi72 Postat August 16, 2012 Members Share Postat August 16, 2012 Mai adaug si eu cateva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iogy bear Postat August 20, 2012 Members Share Postat August 20, 2012 super meseriasi baietii bravo lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andreiliviu105 Postat August 23, 2012 Members Share Postat August 23, 2012 Meseriasi baietii pacat ca nu ne lasa si pe noi sa facem scoala pe cap tractor si semiremorca la noi doar pe camion si remorca Drumuri bune colegii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 M-am uitat la filmuletul cu manevrele de la "scoala Valenciana"!Parerea mea? Sincer? Rupt de realitate!Unde vezi in viata reala semi-remorci cu o singura axa?Foarte rar,pentru livrari in oras,dar foarte rar,intr-un fel vireaza o semi cu o singura axa si cu totul altfel o semi adevarata,3,4 axe!Plus ca"rupe" prea tare,freaca prea mult cauciucurile pe loc,in lateral,sunt de acord cand sunt situatii cand nu ai ce face,spatiul este atat de stramt ca nu ai incotro,trebuie sa pivotezi remorca pe loc,dar in film nu e cazul,spatiul e berechet,si sa inveti niste incepatori sa faca chestii din astea......pai cu o semi adevarata,in viata reala,incarcat la maxim,o tarasti asa,pe loc,de cateva zeci de ori si poti sa zici bye,bye la cauciucuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Inca o chestie,daca va uitati la cauciucuri,remorca este GOALA! In viata reala manevrele astea le faci incarcat de cele mai multe ori!Mare diferenta! Parerea mea este ca scoala ar trebui sa te formeze in conditii cat mai apropiate de viata reala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat August 23, 2012 Administrators Share Postat August 23, 2012 ken , se urmareste executarea manevrei in o forma cat mai perfecta de L , de unde si numele ,, manevra L ,,( se urmareste ca in curba tractorul sa fie pozitional cat mai la un unghi de 90 g fata de semi ) . manevra nu e usoara din cauza liniilor peste care nu ai voie sa calci si si a faptului ca nu poti oprii roata dupa ce ai pornit dupa loc sau sa manevrezi pe loc , trebuie sa fii in o continua miscare . desii in video-ul de practica al scolii ,, valenciene ,, se face un mic stop acesta e incorect , pentru acest lucru am fost si eu descalificat . videoul de dgt .es -directia generala de trafic e cel corect si cel putin aici in capitala se pune mare accent pe ,, finetea ,, de care da dovada soferul in executarea manevrei . http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011d.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 In filmuletul tau,Mario,manevra este foarte bine realizata!Baiatul merge cursiv,nu calca linia,nu freaca cauciucurile!Dar am o vaga banuiala ca nu e un incepator!Eu incepatorilor le spun intotdeauna(poate gresesc):Pana inveti,nu te grabi,daca ai nevoie,opreste-te,da-te jos,si verifica,foloseste tot spatiul disponibil si,cel mai important,nu "rupe" prea tare,nu fa "briceag" tractorul cu semi-remorca,daca pentru cineva cu multa experienta este relativ usor sa redreseze un ansamblu care a intrat intr-un unghi mai mare de 90 grade,pentru un incepator este aproape imposibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Lau Postat Septembrie 6, 2012 Members Share Postat Septembrie 6, 2012 Mersi colegule, de cand ma tot foiesc sa caut:)), si tata nu a avut ocazia sa-mi arate personal:) , asa ca e foarte folositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alinR420 Postat Septembrie 6, 2012 Members Share Postat Septembrie 6, 2012 sunt interesante filmarile dar.....nu inveti mai nimik sa fim sinceri ce se poate invata din asta?.....daca era filmat din locul soferului sa vezi exact ce vede soferul da atunci poate ai fi invatat ceva......pana nu pui in practica....nu inveti nimik.....eu am gasit in sfarsit pe cineva cu care sa fac practica am un prieten cu o firma mica(7tiruri).....si luna viitoare plec cu el la o cursa de belgia.....sper sa ma descurc....bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members TirExpress Postat Octombrie 30, 2012 Members Share Postat Octombrie 30, 2012 ken , se urmareste executarea manevrei in o forma cat mai perfecta de L , de unde si numele ,, manevra L ,,( se urmareste ca in curba tractorul sa fie pozitional cat mai la un unghi de 90 g fata de semi ) . manevra nu e usoara din cauza liniilor peste care nu ai voie sa calci si si a faptului ca nu poti oprii roata dupa ce ai pornit dupa loc sau sa manevrezi pe loc , trebuie sa fii in o continua miscare . desii in video-ul de practica al scolii ,, valenciene ,, se face un mic stop acesta e incorect , pentru acest lucru am fost si eu descalificat . videoul de dgt .es -directia generala de trafic e cel corect si cel putin aici in capitala se pune mare accent pe ,, finetea ,, de care da dovada soferul in executarea manevrei . http://dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/conductores/maniobras/maniobras0011d.htm Esti cam carcotas! Parerea mea! Pai tu acuma ce vrei ?! Sa stie si sa mearga cu camionul??? Poate sa treaca examenul? Daca da, atunci scoala e profesionista si instructorul la fel. Ca isi rupe gatul dupa aia... ce mai conteaza!? De aia exista asigurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Lino Cocolino Postat Noiembrie 13, 2012 Members Share Postat Noiembrie 13, 2012 intrati pe youtube ..si gasiti si decuplare ..si multe alte lucruri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 13, 2012 Moderators Share Postat Noiembrie 13, 2012 Colegule,clipul prezentat de tine are lacune,nu l-am vazut uitindu-se prima data la remorca daca are trasa frina de parcare[doar la urma cind a terminat]apoi cind cuplezi nu intri direct,se lasa un spatiu,cuplezi cablurile si ulterior dai in spate si cuplezi si remorca,nu de alta dar nu toate modelele sunt cu cabina simpla si ai loc pentru cuplarea cablurilor.Si cel mai important...dupa cuplare nu a pus siguranta la cui...ori acest lucru e destul de important,asa ca si aceste clipuri nu prezinta corect manevrele care trebuiesc facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.