Jump to content

nelamurire cu cardul tahograf


Guest Anonymous

Recommended Posts

Guest Anonymous

acum urmeaza sa primesc o masina cu card,iar noi lucram trei soferi in ture pe ea,intrebarea este ,de cand scot cardul pana il reintroduc am nevoie de foi de concediu sau repaus?

va multumesc anticipat!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

perioada cat nu esti la camion  trebuie inregistra manual ,(conform art 15 din 3821 ) taho o sa te  intrebe daca vrei sa o faci , dai ok, iti prezinta ultima extragere , si din sageata sus ,,trebuie sa aduci timpul la ora prezenta ,( ATENTIE - O sa-ti prezinte ora Utc !! )dupa dai ok , licare activitatea (dreapta jos) din sageti alegi pauza si dai ok, confirmi intrarile manuale facute si gata ! inainte de pornire sau a incepe munca nu uita sa dai inceput program !

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

va multumesc pentru raspunsuri

eu de exemplu scot cardul marti dimineata si il reintroduc miercuri seara,in cazul asta am nevoie de foi de liber?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Coleguu,raspunsul lui mario a fost complet,dar voi repeta si eu ca sa intelegi mai bine,daca tu scoti cardul marti dimineata si il introduci din nou miercuri seara asta inseamna ca ai 2 posibilitati

1= la introducerea cardului procedezi manual cum spunea colegul mai sus si introduci ca ai fost in pauza de la ora,data pina la ora,data,te intreaba tahograful cind incepi doar daca vrei sa faci introduceri.

2=nu introduci manual informatiile despre perioada lipsa si tacho va pune cu semnul intrebarii perioada nelucrata separat,

Tu daca lucrezi in schimburi nu ai nevoie de foi de liber,eu lucrez zilnic pe alta masina  de ex si introduc doar datele din ziua respectiva cind incep si cind termin

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • Members

salutare! am si eu o nelamurire: e vreo problema daca am folosit cardul tahograf pe camionul unei cunostinte, eu nefiind angajat la firma respectiva si nici la o alta firma? multumesc astept un raspuns si daca se poate mai detaliat sa pot intelege situatia mai clar.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

mihai,cardul tau il folosesti cind conduci tu ,nu conteaza daca e masina ta ,a fratelui sau a altora,conteaza doar ca tu conduci,citeste si pe forumul nostru informatiile despre tahograf,respectiv cum il folosesti si ce iti arata el,iti va fi mult mai util asa,succes la citit

ps=de aia sau chinuit citiva colegi si au postat regulamentele,legislatie,mod folosire tacho,etc

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Din punctul de vedere al 561 nu ai probleme daca ai respectat timpii de condus/pauza.Firma detinatoare ar putea avea problema la un control deoarece nefiind angajat cosidera ca ai muncit "la negru"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.