Guest Anonymous Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 acum urmeaza sa primesc o masina cu card,iar noi lucram trei soferi in ture pe ea,intrebarea este ,de cand scot cardul pana il reintroduc am nevoie de foi de concediu sau repaus? va multumesc anticipat!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted March 14, 2012 Moderators Share Posted March 14, 2012 Daca lucrezi zilnic cu ea nu e nevoie,fiecare lucreaza cu cardul lui si perioada pina intri tu din nou pe masina e acoperita,ma refer la 3 ture zilnice,sau macar 2,e acelasi lucru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted March 14, 2012 Administrators Share Posted March 14, 2012 perioada cat nu esti la camion trebuie inregistra manual ,(conform art 15 din 3821 ) taho o sa te intrebe daca vrei sa o faci , dai ok, iti prezinta ultima extragere , si din sageata sus ,,trebuie sa aduci timpul la ora prezenta ,( ATENTIE - O sa-ti prezinte ora Utc !! )dupa dai ok , licare activitatea (dreapta jos) din sageti alegi pauza si dai ok, confirmi intrarile manuale facute si gata ! inainte de pornire sau a incepe munca nu uita sa dai inceput program ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 va multumesc pentru raspunsuri eu de exemplu scot cardul marti dimineata si il reintroduc miercuri seara,in cazul asta am nevoie de foi de liber? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted March 20, 2012 Moderators Share Posted March 20, 2012 Coleguu,raspunsul lui mario a fost complet,dar voi repeta si eu ca sa intelegi mai bine,daca tu scoti cardul marti dimineata si il introduci din nou miercuri seara asta inseamna ca ai 2 posibilitati 1= la introducerea cardului procedezi manual cum spunea colegul mai sus si introduci ca ai fost in pauza de la ora,data pina la ora,data,te intreaba tahograful cind incepi doar daca vrei sa faci introduceri. 2=nu introduci manual informatiile despre perioada lipsa si tacho va pune cu semnul intrebarii perioada nelucrata separat, Tu daca lucrezi in schimburi nu ai nevoie de foi de liber,eu lucrez zilnic pe alta masina de ex si introduc doar datele din ziua respectiva cind incep si cind termin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members adriano22 Posted April 17, 2012 Members Share Posted April 17, 2012 eu zic sa nu introduci nimic in plus,tahograful te intreaba daca ai facut pauza pana in acel moment,dai da si asta e tot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted April 17, 2012 Administrators Share Posted April 17, 2012 eu zic sa nu introduci nimic in plus,tahograful te intreaba daca ai facut pauza pana in acel moment,dai da si asta e tot! sigur mai gandeste-te .......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mihaivlad22 Posted July 26, 2012 Members Share Posted July 26, 2012 salutare! am si eu o nelamurire: e vreo problema daca am folosit cardul tahograf pe camionul unei cunostinte, eu nefiind angajat la firma respectiva si nici la o alta firma? multumesc astept un raspuns si daca se poate mai detaliat sa pot intelege situatia mai clar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members costy67 Posted July 26, 2012 Members Share Posted July 26, 2012 Nu ai nici o problema.Daca ai respectat programul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted July 28, 2012 Moderators Share Posted July 28, 2012 mihai,cardul tau il folosesti cind conduci tu ,nu conteaza daca e masina ta ,a fratelui sau a altora,conteaza doar ca tu conduci,citeste si pe forumul nostru informatiile despre tahograf,respectiv cum il folosesti si ce iti arata el,iti va fi mult mai util asa,succes la citit ps=de aia sau chinuit citiva colegi si au postat regulamentele,legislatie,mod folosire tacho,etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members xf 105 Posted July 28, 2012 Members Share Posted July 28, 2012 Din punctul de vedere al 561 nu ai probleme daca ai respectat timpii de condus/pauza.Firma detinatoare ar putea avea problema la un control deoarece nefiind angajat cosidera ca ai muncit "la negru" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mihaivlad22 Posted July 29, 2012 Members Share Posted July 29, 2012 ok va multumesc mult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.