Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Şoferii buni respectă standardele


VT880

Postări Recomandate

  • EX Staff

Articol preluat din revista " volvo truck romania "

Programul Volvo de instruire pentru şoferi este extins pentru a acoperi integral noile reglementări UE.

Volvo Trucks a pregătit cinci cursuri noi, de câte o zi, care acoperă toate aspectele profesiei de şofer.

ZIUA 1: EXPLOATAREA

PERFORMANŢELOR

AUTOCAMIONULUI

Această parte a programului de

instruire este disponibilă în trei

variante. Se pune accent pe

cum pot fi exploatate mai bine

diferitele sisteme suplimentare

ale autocamionului, în vederea

unui transport sigur şi efi cient,

pentru activităţi de transport de

cursă-lungă, distribuţie în oraş

sau transport de buşteni pe

drumuri difi cile prin pădure.

ZIUA 2: CONDUS ÎN

SIGURANŢĂ

Participanţii studiază animaţii 3D

pentru patru dintre cele mai des

întâlnire scenarii de accidente

identifi cate de echipa Volvo

pentru investigarea accidentelor.

Toată lumea participă la

discuţii privind posibilităţile de

evitare a acestor accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

ZIUA 3: SĂNĂTATE ŞI PRIM

AJUTOR

Înainte de a sosi ajutoare,

locul accidentului este adesea

haotic. Serviciile de urgenţă

au realizat un curs cu o durată

de trei ore, în care participanţii

învaţă ce trebuie să facă la locul

unui accident. De asemenea,

participanţii învaţă să facă

resuscitare cardio-pulmonară şi

iau lecţii de prim-ajutor.

În a doua parte a zilei se

discută despre alimentaţie,

exerciţii fi zice şi ergonomie.

Participaţii afl ă cum diferitele

stiluri de viaţă afectează

sănătatea, precum şi cum

alimentaţia şi exerciţiile fi zice

infl uenţează timpii de reacţie

ai şoferului şi implicit siguranţa

rutieră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

ZIUA 4: ANCORAREA

ÎNCĂRCĂTURII ŞI

SIGURANŢA LA LOCUL DE

MUNCĂ

Nu este prea plăcut când

încărcătura se împrăştie brusc

peste tot. Această parte a

cursului prezintă greşelile tipice

de asigurare a încărcăturii, iar

participanţii discută cauzele,

precum şi problemele de

responsabilitate. Participanţii

trec în revistă principiile de bază

privind asigurarea încărcăturii;

curs mai ales teoretic, dar pot fi

adăugate şi aplicaţii practice.

Unul din şase şoferi de

autocamioane este victimă

a jafului, furtului, violenţei,

ameninţărilor sau a altor

infracţiuni. A doua parte a zilei

este dedicată problemelor

aferente siguranţei şi securităţii

şoferului. Se pune accent

pe ce trebuie să facă şoferul

pentru a evita problemele şi se

dau exemple de incidente din

viaţa reală.

ZIUA 5: INDUSTRIA,

RELAŢIILE CU CLIENŢII ŞI

ECONOMIA

Ultima zi a cursului nu se referă

la condus, ci la cu totul altceva.

Cum funcţionează industria

autocamioanelor, cine ia decizii,

ce se va întâmpla în viitor?

Participanţii învaţă cum să

comunice cu diferite tipuri de

clienţi şi cu colegii.

De asemenea, vor înţelege

mai bine modul de funcţionare

a unei fi rme de transport. Se ia

exemplul fi ctiv al unei companii

de transport care deţine o fl otă

de 30 de autocamioane şi se

calculează preţurile de transport.

Ziua se termină cu o

recapitulare a reglementărilor

privind timpul de condus şi

cu posibilitatea de a exersa

planifi carea unei curse, de

exemplu de la Paris la Oslo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

auzi da un filmulet cu "ZIUA 4: ANCORAREA

ÎNCĂRCĂTURII ŞI

SIGURANŢA LA LOCUL DE

MUNCĂ" nu gasim si noi incepatori pe nicaieri ca tare sunt curios cum se face . ca nu am facut nici macar o data iar ce inveti la sc inveti mecanic ca si mecanica , ca sincer daca vad ca face bule in vasul de espansiune stiu ca garnitura de la chiuloasa e arsa da daca ma pui sa iti si arat unde vine pusa  ;D habar nu am unde vine pusa , sa ia mai fac si alt cv ca habar nu am . stiu ca multi or sa spuna ca e simplu sau ca nu se arde repede da asta e asa ca fapt divers . ca pun pariu ca sunt unu soferi de tir de aici de pe forum care zic ca camionu are sistem de franare pe lichid de frana ca au vazut ei in fata acolo un vas de lichid da nu stiu ca ala este lichi hidraulic . hai ca am deviat rau . dane si noua un filmulet cu aramarea si asezarea marfi te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.