Jump to content

Oferta contract tractionistii comunitate,contract direct cu firma din Danemarca!


soso_ro

Recommended Posts

  • Members

Tractionisti pentru transport de trailere frigorifice pe comunitate!

Se ofera:

-0,88 e pe km parcurs plin sau gol

-se acorda card de motorina cu plata la 60 zile

-plata la o luna plus 30 zile

-se fac intre 10000-13000 km in functie de cum isi aranjeaza soferul programul lunar

-nu se platesc primi 100 km de la descarcare pana la incarcare

-se platesc  autostrazilor: Germania-0,155centi/km ;Italia,Austria,Franta-0,18centi/km

-se plateste 190 euro pe sens traversarea Elvetiei

-se platesc ferryboat,poduri,tunel daca se respecta indicatiile dispecerului

-nu se plateste chirie la frig

-se platesc toate spalarile interioare la frig dupa desc

-trasele sunt in toata Europa,Anglia si Scandinavia

-contractul se incheie in limba engleza

-autostrazile se platesc cu cardul de motorina si sunt suporate de firma noastra la nivel euro5

-se respecta limita de tonaj europeana

-contractul este pe 1 an de zile si se prelungeste automat

-se va pune la dispozitie fax mobil in camion( din prima factura se vor opri garantie pt aparat de 250 euro care se returneaza cand se preda aparatul inapoi)

Tractionistul va plati:

-Costul deplasari cu cap tractorul in Danemarca pt a agata remorca

-motorina la frig(300-400 euro/luna)

-vigneta pt Benelux;DK,SE  in suma de 8e/24h(se poate lua pe 1 an de zile si cade foarte ieftin)

-85% din valoarea asigurari de marfa(undeva la 100 de euro pe luna,se adauga in fiecare factura pe cursa)

-295 e asigurarea casco la frig(include cam tot ce este in Romania la Casco,inclusiv schimb cauciucuri si alte daune)

-1 spalare pe luna la trailer

-20 euro pe luna abonament la fax

-110 euro plus TVA  dispecerat in limba romana(se incheie contract de prestari servicii cu SRL din Romania )

-va asigura telefon mobil in camion pt sofer si va plati costul (50 euro maxim)

-sofer cu experienta in transport cu temp controlata,atestat marfa,curat si serios!

Acestea sunt conditiile in mare.

    Daca va intereseaza acest contract dati-mi poze la camion,eu personal lucrez cu aceasta firma din Danemarca cu un captractor euro 3 si este ok,raman bani frumosi  la euro 3,bine inteles daca aveti euro5 ramane mai mult sau daca sunteti sofer-patron si mai bine!

  Adresa de mail este- soso_etap@yahoo.ca - si puteti sa o folositi si pt mess daca aveti intrebari!

ATENTIE! Se cauta tractionisti seriosi ,care vor sa lucreze pt mult timp cu noi,pe viitor aveti numai de castigat cu noi.Nu vrem sa facem profit de la voi,ci impreuna cu voi sa patrundem puternic pe piata transporturilor cu temperatura controlata  cu seriozitate maxima si devotament!

Multumesc!

Va urez drumuri bune !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • Members

Greu pt tine sa intelegi ca dupa o luna de munca se factureaza apoi scadenta facturii este de 30 zile!

Nu pune pe bursa findca nineni nu merge pe pretul asta! Aici spera sa prinda un sofer patron ce se zgarceste la abonamentul de pe bursa!

0,18 pe austria cand de fapt pretul real este de circa 0,35 plus tva 20%

Si ar mai fii multe!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

salutare la toata lumea si sarbatori fericite la toti colegi.

vreau sa spun si eu cateva cuvinte despre aceasta propunere a domnului Soso ,de ce nu spune domnia sa adevaru si incearca sa mai tapuiasca si pe altii,in primul rand domnilor la aceasta firma daca faci 10.000 km esti cel mai fericit dar nu ii faci asta e problema daca faci maxim 8000 km care si din acestia iesi lipsa. Si hai sa ii spunem pe nume la aceasta firma ca sa o cunoasca toata lumea si sigur multi o cunosc firma se numeste NTG Denmark iar acest domn Soso e foarte cunoscut in Craiova mai exact in comuna Podari cum ca ar da tepe la colaboratori cat si la soferi care schimba cate unu la 2 sau 3 luni

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sorine,

Termina cu prostiile,lăsa incercarile chinuite de a-ti acoperi cheltuielile de dispecerat cu cooptarea unor alți fraieri in cercul asta de rahat pe care il invarti.

Deci intradevar marea colaborare este cu marea firma NTG GRUP,din Koge Danemarca.

Directorul e un bulgar pe nume Popov Kostas,cu care Sosu are relații de dragoste si pretenie.

Condițiile expuse sunt reale,dar de ce nu le spui baietilor de pe forum ca doar camioanele tale fac 13000 km?

De ce nu le spui baietilor ca in micenia ta le ceri 150 de euro pentru dispecerat?

De ce nu le spui ca NTG nu are curajul sa garanteze efectuarea celor 13000km cu un CEC postdatat?

Adica fiu clar băieți,am experiența lucrului cu NTG,si Sosu.

Ca sa fiu clar,NTG nu isi asuma riscuri daca nu te fac sa faci cei 13000 km.

Fraierul plătește chirie la remorca,șofer,asigurare la camion,CAS,si toate alea,dar Sorin băiat destept,cand face cărțile,isi face parte.Adica isi da doar asi

Lăsa abureala,pune mana la munca ca ti-a crescut cucul. Mult in dimensiune si proporție cu corpul.

In rest pt băieți,sa auzim de bine

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Va ro stergeti acest anunt,chir nu se vede cat de vechi este? Apropo,se referea la Freja si nu la Ntg...

Tractionisti pentru transport de trailere frigorifice pe comunitate!

Se ofera:

-0,88 e pe km parcurs plin sau gol

-se acorda card de motorina cu plata la 60 zile

-plata la o luna plus 30 zile

-se fac intre 10000-13000 km in functie de cum isi aranjeaza soferul programul lunar

-nu se platesc primi 100 km de la descarcare pana la incarcare

-se platesc  autostrazilor: Germania-0,155centi/km ;Italia,Austria,Franta-0,18centi/km

-se plateste 190 euro pe sens traversarea Elvetiei

-se platesc ferryboat,poduri,tunel daca se respecta indicatiile dispecerului

-nu se plateste chirie la frig

-se platesc toate spalarile interioare la frig dupa desc

-trasele sunt in toata Europa,Anglia si Scandinavia

-contractul se incheie in limba engleza

-autostrazile se platesc cu cardul de motorina si sunt suporate de firma noastra la nivel euro5

-se respecta limita de tonaj europeana

-contractul este pe 1 an de zile si se prelungeste automat

-se va pune la dispozitie fax mobil in camion( din prima factura se vor opri garantie pt aparat de 250 euro care se returneaza cand se preda aparatul inapoi)

Tractionistul va plati:

-Costul deplasari cu cap tractorul in Danemarca pt a agata remorca

-motorina la frig(300-400 euro/luna)

-vigneta pt Benelux;DK,SE  in suma de 8e/24h(se poate lua pe 1 an de zile si cade foarte ieftin)

-85% din valoarea asigurari de marfa(undeva la 100 de euro pe luna,se adauga in fiecare factura pe cursa)

-295 e asigurarea casco la frig(include cam tot ce este in Romania la Casco,inclusiv schimb cauciucuri si alte daune)

-1 spalare pe luna la trailer

-20 euro pe luna abonament la fax

-110 euro plus TVA  dispecerat in limba romana(se incheie contract de prestari servicii cu SRL din Romania )

-va asigura telefon mobil in camion pt sofer si va plati costul (50 euro maxim)

-sofer cu experienta in transport cu temp controlata,atestat marfa,curat si serios!

Acestea sunt conditiile in mare.

    Daca va intereseaza acest contract dati-mi poze la camion,eu personal lucrez cu aceasta firma din Danemarca cu un captractor euro 3 si este ok,raman bani frumosi  la euro 3,bine inteles daca aveti euro5 ramane mai mult sau daca sunteti sofer-patron si mai bine!

  Adresa de mail este- soso_etap@yahoo.ca - si puteti sa o folositi si pt mess daca aveti intrebari!

ATENTIE! Se cauta tractionisti seriosi ,care vor sa lucreze pt mult timp cu noi,pe viitor aveti numai de castigat cu noi.Nu vrem sa facem profit de la voi,ci impreuna cu voi sa patrundem puternic pe piata transporturilor cu temperatura controlata  cu seriozitate maxima si devotament!

Multumesc!

Va urez drumuri bune !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.