Jump to content

experienta...ce reprezinta?


Recommended Posts

  • Members

  am tot citit pe forum ...de citeva zile sii am incercat sa trag o concluzie asupra prospectului pe care l-am facut ....sii reiese astea sunt doar parareile mele nu inseamna ca e sii adevarat :

  dupa mine.."experienta" se imparte in 3 ramuri s le zic asa sau subramuri

A r fii prima experienta in conducerea autocamionului de mare tonaj -unde cred ca e clar pentru toti ca trebuiesa stim cum sa manevram animalu:P

  A doua ar fii experienta  logica profesionala -unde dupa mine trebuie sa stim sa ne planificam cit mai bine o cursa aici prntru detalii rog colegii vechi sa ne descrie sii noua cum ar planifica ei o cursa poate asa ne dam si noi sema sau ne facem o ideee clara adica ce a trebuii sa subliniem ce trebuie practic sa facem pentru a fii siguri ca ne planificam corect cursa ce urmarim ?

a treia care defapt nu e importanta este experienta soferului in aa "castiga mereu"- adica unde soferul trebuie sa stie sa foloseasca masina in scopul lui personal ..manevre cu motorina ,cu tahograful sii rezeve sii tot felul de alte minuni de genul asta ..nu tokmai legale din cauza asta nu as vrea sa intram in detalii

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  poi  sunt lucruri pe care trebuie sa le stim si noi nu ...daca ar fii niste colegii mai vechii sa fie si de treaba asa sa ne mai zica si noua cite unele altele cu ce se maninca experienta asta ca vorba aceea ei stiu nu?  cum planificam o cursa ...ce trebuie sa avem in vedere ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

sincer...mai lasat fara cuvinte.mai ales ultima parte a mesajului.

 

  acum nu inteleg fara cuvinte ...e de bine su e de rau ?daca e de rau imi cer scuze daca e de bine merci:P

sincer...mai lasat fara cuvinte.mai ales ultima parte a mesajului.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Prietene, daca cu astfel de ganduri pornesti la drum, probabil ca n-o sa-ti fie bine. Mai mult, din cauza unor mentalitati ca cea de mai sus, au de suferit toti cei care incearca sa castige o paine CINSTIT.

Pentru ultimul paragraf ai un mare minus, sper totusi ca a fost doar o "fantezie" de moment.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  deci nu asta e mentalitatea mea ....astea sunt doar niste chestii pe care le-am aflat citind pe forum sii din i din discutiile cu soferii..manuel,,e defapt cam ce am inteles eu pina acum despre soferie ma intelegi ..eu sunt la inceput habar nu am c u ce se maninca soferia sa zicem asa sii am creat topicul in speranta ca cei mai vechii o sa ne mai explice si noua bibanilor" cam ce tre sa facem si noi ce reprezinta "experienta" asta  pentru ca eu sunt nedumerit ...

  am intalnit soferi care erau asi in manuirea camionului dar pe alta parte erau varza in ceeace era  o alimentare cu cardul sau sau folosirea gps sau orientarea in traficul european  dar am intilnit sii soferi care nu prea erau foarte buni cu camionul dar erau asi in toate celelalte 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Da frate, te inteleg, si eu sunt incepator si chiar m-a bucurat ce-ai postat, pana la faza cu "experienta soferului in aa "castiga mereu"- adica unde soferul trebuie sa stie sa foloseasca masina in scopul lui personal ..manevre cu motorina ,cu tahograful sii rezeve sii tot felul de alte minuni de genul asta ..nu tokmai legale din cauza asta nu as vrea sa intram in detalii"

Din cauza celor care au procedat asa, patronii si-au pierdut increderea in soferi, din cauza oamenilor de genul asta ni s-a dus buhul in toata lumea, din cauza unor astfel de oameni, occidentalii nu mai vor sa auda de romani. Si pe buna dreptate.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

cand am spus sofer profesionist,le-am cuprins pe toate,,,,,,,,,,trasee,conducere ,timpi de tranzit,harti si trasee alternative,comunicare cu clienti,reprezentat legal si purtator de cuvant in cadru firmei,mecanic sau cu cunostinte minime de mecanica,cunoscator de limbi straine sau macar mimat intercalat cu cuvinte,curat el si casa [cabina ] in care asi petrece o perioada de timp,respectuos si respecta ordinea si curatenia in statele care le tranziteaza,ETC

Link to comment
Share on other sites

  • Members

mai baieti hai sa va spun o chestiie nu stiu de ce dar soferii nascuti cu volanul in mina ca nu stiu cum sa ai mai umflu paia de cica ei stiu frate soferiie sunt numaru unu ...altcevea decat dastea nu mi-au povestit cind ai intrebi ba tata sii cume cu orarur cum se face  cum nu se face ce zice?: (dal dreq ne facem atatea griji ,mergem pa timp cind nu mai avem bagam magnet sau agrafa sau ...)  sii mereu ochii la consum ca  e jale sii am auzit chiar chestii ca daca nu are cui sa o vainda o arunca doar sa iasa la consum ...ce vina am eu ca atunci cind intreb un sofer ceva imi zice doar deastea ....  am inca odata rugamintea  la colegii mai vechi sa ne zica si noua cum se trec granitele care sun procedurile ce riscuri avem noi ca soferi ce tre sa urmarim noi ca soferi inainte de plecarea in cursa ... garnite unde mai sunt...cam ce vrea o firma de la un sofer sa punem exemplu o firma serioasa care se respecta nuu cocalara de firma ..

Link to comment
Share on other sites

  • Members

....virgil nu pune ETC punele toate frate daca mai sunt enumereaza pina acum doar uu ai fost potin pe subiect sa zicem asa uite  ca e ceva de invatat din ce ai zis u si te rog sa de zvolti un picut ce ai enumerat sau macar ce ti se pare foarte important sa zic asa fara de care un sofer nu e sofer ..ce ziceti hai sa incercam sa ne schimbam cu totii facem greseli e omeneste dar stii daca ne imformam poate ne schimbam mentalitatea sii incercam sa devenim oamnei civilizati ..nu zic ca nu exista printre noi oameni civilizati..sunt

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Salut

pentru Romania  sa fii sofer reprezinta

- dat fiind faptul  ca majoritatea soferilor sunt platiti la km,deci ilegal,de aici pleaca vorba.....sa ne descurcam cum putem,sa tragem din motorina,sa facem smecherii  sa ne iasa banu in plus .Ca sa fii sofer in Romania tre sa ai scoala Vietii,pe langa celelalte scoli de care stii tu.In Romania nu sunt drumuri,nu sunt parcari,nu sunt condiitii de condus fara stres,fara praf ,fara grija ca iti taie vreunu prelata sau iti baga furtunul in rezervor cand tu esti parcat noaptea intro asa zisa parcare undeva pe un camp sau intro curba undeva pe un DN.De ce ala vrea sa fure de la tine..ori e hot calificat,ori alt coleg din aceeasi parcare este platit la km si ca sa iasa banu face o smecherie de gen.Si uite asa baietii cu experienta,cei din generatia Raba si Saviem  au  introdus metode de genul acesta.Nu sunt toti la fel,nu generalizam.De obicei baietii cu experienta care au parcurs majoritatea km in Europa aceeia sunt soferii cu adevarati experimenatati,cei care au mers prin Asia,Orientul Mijlociu etc.

In general In Romania incalci programul de condus , pentru ca nu sunt drumurile in asa fel facute ca sa te poti incadra intrun program,nu sunt indicatoare suficiente si explicite ca sa te poti orienta dacaa iti pica gpsul si dacaa in acel moment in acelasi nu te poti orienta si pe harta. Patronii ,majoritatea,nu sunt corecti cu firma in sine,apoi cu masinile,apoi cu soferii.De obicei patronii care au fost soferi  o perioada lunga de timp si siau facut o afacere si au angajat la randul lor oameni capabili,soferi,de obicei aceeia sunt corecti ,au grija de soferii care muncesc si isi vad de treaba,ptr ca si ei stiu ce inseamna si au trecut prin asta.Bineneteles si printre ei exista niste asa zisi patroni care au uitat si trateaza soferii ca pe ultimii oameni fara s ale pese atata timp cat la el in buzunar intra banu gros de la nu situ ce contract.Si in Romania castigi experienta in timp,tocmai din acest punct

de vedere.Totul este greu si complicat,si astfel pui mintea la contributie ca sa iasa treaba bine.Asta daca esti muncitor si corect si ai norocul sa lucrezi la un patron cumsecade si intelegator.

Acum depinde de tine ce fel de om esti,daca te consideri descurcaret la  modul ca cineva,oricine,trebuie sa iti explice mura in gura,ca la un copil,ce trebuie s afcai,pe unde sa o iei,cum sa te comporti atat la volan in trafic,la descarcari sau la birou printre colegii tai.Stii vorba aia...te intelegi cu cineva din priviri.Nu intelege cuvantul descurcaret  in modul negativ,furaciuni,manevre cu magnetul ,sa umblii la marfa sau motorina ,sa inseli etc de genul acesta.Asa cev afac hotii ,nu un om care vrea sa munceasca corect,sa se respecte pe sine si sa isi vada de treaba lui.Bun.Daca trebuie sa pleci din Romania spre Europa si trebuie sa treci printrun punct de frontiera.trebuie sa ai in vedere sa ai toate actele in regula.actele masinii toate valabile cat si actele marfii pe care o transporti.Trebuie sa stii de cand pleci sa iti faci niste calcule din ce loc si ce tara alimentezi,unde se platesc roviniete si taxe de drum.In general daca stai sa te informezi pe internet in prealabil gasesti toate informatiile neceesare,cat costa motorina sau taxele de drum din fiecare tara pe care o tranzitezi ,legislatia din fiecare tara,difera foarte putin de la una la alta,trebuie sa stii sa vorbesti engleza cel putin mediu pentru ca trebuie sa fii inteles daca vorbesti cu cineva in diverse probleme sau ceri un ajutor.La frontiera daca nu iti dai seama cum sta treaba,unde trebuie sa opresti  ca sa fii controlat etc parchezi masina si te duci la vames si il rogi frumos sa te indrume ce si cum sa afaci.O sa fii ajutat in ciuda faptului ca opinia publica are o parere negativa despre autoritati indiferent de statut.Repetand aceste lucruri ele devin o rutina si vei invata ce trebuie sa faci ori de cate ori traversezi frontiera.Astfel capeti Experienta .Acelasi lucru se intampla si cu drumurile,cu masina etc.

pentru restul Europei sa fii sofer reprezinta

- Indicatoare mari si explicite oriunde intorci capul,nu ai cum sa nu intelegi semnificatia lor.Parcari mari si majoritatea sigure ,unde exista cel putin o toaleta,un wc,vorbesc de parcari simple unde nu gasesti statii de benzina sau magazine cu mancare.Sunt si celelalte parcari unde gasesti  statii de benzina,mancare ,spalatorie masina si haine si tot ce ai nevoie.Daca ai un gps bun el majoritatea timpului merge ok si te duce la adresa exacta ,hartiile lafel care le ai in masina,daca ai ,la fel sunt exacte majoritatea lor.Trebuie sa inveti sa completezi acte,ma refer la cmr...este actul oficial care reprezinta ceea ce transporti....foi de parcurs,foi de decont, foi cand traversezi cu feryybotul de obicei cand ai curse unde trebuie sa traversezi o apa,o mare ,un ocean.sa iti asiguri marfa ,ceea ce transporti,cu chingi speciale pentru ca incarcatura sa fie in siguranta,in primul rand.apoi pentru a evita eventuale neplacei cu politia.Sunt tari unde este obligatoriu sa iti asiguri  marfa.multi dispeceri iti cer sa o asiguri cu chingi.In majoritatea transporturilor marfa este asigurata.Eu de exemplu o asigur pentru mine sa stiu eu ca nu se clatina,sau eu mai stiu ce,sa fiu absolvit de vina in caz ca cev ase va intampla.Si o fac si pentru siguranta  mea si ceilalti participanti la trafic.Imagineazati daca intro curba ceva un obiect,un palet,cade ,rupe prelata si se rastoarna exact in acelasi moment peste o masina care se afla langa tine,oameni nevinovati.....multi nu isi asigura marfa,de exemplu in Romania..  pentru ca nu auu echipamentul necesar,patronii nu investesc in astfel de echipamente,poate cei care trimit din Ro in Europa,le este lene sii merg pe premiza.....aaaa nu mi se intampla mie ptr ca eu am experienta,si stiu sa manevrez masina si masina mea nu va intra in balans si paletii nu vor cadea...genul acesta.Bun,mai sunt locurile unde  descarci ,incarci,sa ajungi la timp sa nu intarzii,sa te porti decent unde mergi si pe unde ajungi,sa fii responsabil,transporti si conduci echipament si marfa in valoare de sute de mii de euro,sa fii sociiabil,daca ajuti vei fii ajutat,sa fii atent pe unde mergi,cu cine te imprietenesti prin parcari,cu fel de fel de oameni etc

In general mie personal in Europa,imi este foarte usor sa lucrez,totul are o logica,iti este la indemana,ma pot orienta ...este usor.

Analizand toate astea felul tau de a fi,actele ,drumurile,colegii,masina pe care o conduci si cum o conduci...toate acestea intrun timp,nimeni nu spune cat......gata in 5 ani poti avea experienta.....in 5 ani poate nu...si tot asa....prin toate astea devii experimentat.Cand cineva iti cere la un interviu experienta,el nu se refera doar daca stii sa tragi cu spatele in 2 minute la rampa sa incarci.Vrea stie daca te descurci cu o limba straina sa te poti intelege cu cineva pe unde vei ajunge,daca stii sa completezi actele de care iti vorbeam,sa  conduci in asa fel incat sa nu iti bati joc de masina,sa stii sa faci fata sutelor de situatii de care vei avea partea,fara sa il suni din 2 in 2 minmute...sefu eu acum ce fac,ca nu stiu ce sa fac,si faze dastea.Mie prima data mia luat jumatate de ora sa trag masina in rampa,undeva prin Danemarca  la Freja in curte ,ma rog o companie.Nu mia fost rusine,nu mia fost teama...dar trebuia parcata masina.Erau zeci de colegi de diverse nationalitati care stateau si se uitau la mine ,printre care si romani,si nimeni nu ma ajutat.Pentru ca nu am cerut ajutorul,daca o faceam probabil cineva ar fi venit la mine si ar fii spus....duteee baaa lasamaa pe mine sa tio parchez eu.....dar....am parcato si totul a fost ok.nu mia fost rusine ca mia luat atata timp....eeee si uite asa dupa sute si mii de parcari am capatat experienta.Deci despre asta e vorba.Incepuutl este greu,apoi devine rutina.Cu experienta nu se naste nimeni in nici un domeniu,sofer,sudor,medic,profesor,strungar ce vrei tu..toti din zi in zi,invata cate ceva si asa capata experienta,putin cate putin.

Eu iti urez bafta in tot ceea ce vrei sa faci si singurul lucru de care trebuie sa tii cont este sa ai incredere in tine ca poti reusi acel lucru.In rest totul va veni de la sine,experienta.........

Drumuri Bune

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  superb manuel uite tu ai atins toate punctele de vedere un cooment demn de invidiat si de luat exemplu ..bravo nu am ce spune ..dupa cum vezi mie imi place sa ma implic poate ti-ai dat seama sau poate nu ..si nici nu imi e rusine cu faptul ca sunt incepator ..asta e toti am fost asa...si eu sunt de parere ca daca iti place ce faci si faci cu placere nu ajungi sa ai probleme sii cine nu doarme linistit pe perna lui nu doarme pentru ca e obisnut sa faca manevre nu sa munceasca cinstit ...sincer ai atins acolo un subiect cuiu generatia " care .dupa mine foarte tare nu am ce spune sunt fara cuvinte ..nu am nimik cu ei sunt si oameni muncitori dar inainte asta era soferia sii asa s-a invatat sii am dat de oameni dastia care da sunt deacord sunt soferi frate dar acum sunt depasiti ...de automatizarea asta maxima si de actualitatea in care traim dar din pacate inca au apucaturi de ..generatie de aur" sa zic asa parca ai aud" asta e soferie ce faceti voi ? toate automate stati la costum ..ce stiti voi de camioane ?pe vremea mea era o treba sa fii sofer ...!! " sii raman asa si ma uit  ma intreb ce io fii placut lui sa stea pe margine cu cabina ridikata sa mestereasca la masina acolosa fie din cap pina in picioare de vaselina da tata nu am cuvinte respect dar nu inseamna ca sunt de acord ca e ceva de laudat ...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

foarte tare de lung ce era la sfarsit erei u a dat senzatia ca u l-ai postat oricum merita toate urarile e foarte tare postul asa dar rectific cu scuzele de rigoare foarte tare mihaitza  multam fain ca ne-ai mai deschis ochii cel potin mie;)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ma adriane cati ani ai? deja ne-ai plictisit...daca ai citit forumul foarte bine, dar la ce ai postat pe aici, nu mai zic nimic. Ia-ti permisul sau daca ai deja, dute si angajeaza-te si o sa vezi si tu cum e pe TIR, ca tare mult iti place. trist. Experienta o faci lucrand ani de zile, nu o faci la o cursa, doua...sofer cu experienta no sa fi niciodata, sunt destui soferi experimentati care fac greseli foarte mari si uneori se lasa cu pagube. Asa ca las-o balta.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

 

ma adriane cati ani ai? deja ne-ai plictisit...daca ai citit forumul foarte bine, dar la ce ai postat pe aici, nu mai zic nimic. Ia-ti permisul sau daca ai deja, dute si angajeaza-te si o sa vezi si tu cum e pe TIR, ca tare mult iti place. trist. Experienta o faci lucrand ani de zile, nu o faci la o cursa, doua...sofer cu experienta no sa fi niciodata, sunt destui soferi experimentati care fac greseli foarte mari si uneori se lasa cu pagube. Asa ca las-o balta.

   

  daca te-am plictisit nu mai intra pe forum sau unde vezi postare de la mine nu o mai citi ..asta ca o solutie la pliktiseala ..daca am ales sa dicut despre ceva nu a fost numai pentru mine..in mod general eram sigur ca o sa fie sii oameni care vor sa dea o parere sii oameni gen care sunt mistocari cu mina in buzunar  dar am acceptat asa dar interesant totusi commentul:P ( ca ideee daca intri pe profil o sa vezi virsta)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

"experienta...ce reprezinta?" - Una din definitiile experientei este: "Ansamblu de cunoștințe într-un domeniu de activitate achiziționate în procesul practicii îndelungate" sau "Deprindere căpătată pintr-o lungă practică " iar  daca mai adaugi cuvintele "in transport" iti poti raspunde si singur la intrebare. Nu vreau sa ma intelegi gresit , vreau doar sa privesti lucrurile cu ochii angajatorului . Angajatorul vrea PROFIT  si nu vrea PIERDERI. Toata tevatura asta cu experienta se invarte in jurul PROFITULUI ! Ca sa ma intelegi mai bine iti spun de ce fel de soferi e nevoie:

-sofer care sa cunoasca legislatia rutiera cu toate particularitatile ei din fiecare tara.

-sofer care sa cunoasca regulile UE si AETR (regulament privind timpii de conducere si stationare).

-sofer care cunoaste formalitatile de traversare a frontierelor si documente vamale (unde mai este cazul Elvetia, San Marino, UK, etc).

-sofer care cunoaste modalitatile de plata a autostrazilor si parcarilor din fiecare tara (maut, toll colect, eurovigneta, go box, telepas, case de plata, etc).

-sofer care stie sa asigure si sa distribuie marfa in asa fel incat sa nu se depaseasca greutatea admisa pe fiecare axa.

Toate aceste puncte expuse mai sus sau nerespectarea legilor ce tin de ele pot aduce amenzi , iar pana la efectuarea platii acestora camioanele stau blocate . Aceste blocaje aduc intarzieri in livrarea marfurilor , penalizari la plata transporturilor, pierderi de contracte care se vor rasfrange in capetele soferilor.

De asemenea soferul mai are nevoie de urmatoarele calitati:

- sa conduca ansamblul de vehicule fara a provoca zgarieturi,frecaturi,accidente propriului camion sau al altor terti - pe scurt sa nu distruga un camion de 60-80000 de euro - nu mai vorbesc de incarcaturile car pot valora sume cu 6 zerouri.

-sa incarce/asigure/blocheze/arimeze marfa in asa fel incat sa nu deterioreze ambalajele sau chiar marfurile in timpul transportului.

-sa poata preconiza/prognoza timpul la care va ajunge la incarcari/descarcari.

-sa stie sa aleaga rutele optime (cele mai scurte fara a efectua kilometri inutil)- plata transporturilor se face in functie de kilometri parcursi iar ocolirile nejustificate le suporta de regula soferii.

-sa isi poata stabili ruta cu ajutorul navigatoarelor GPS sau hartilor si atlaselor rutiere.

Si probabil mai sunt lucruri si reguli particulare care tin de fiecare angajator si care se invata in timp chiar si de catre cei mai experimentati. Dupa cum am mai spus intr-un subiect asemanator , angajarea este destul de dificila si pentru acei soferi cu exparienta , numai ca, dupa cum spunea si colegul "lupualb" - "pune-te in pielea unui patron ,pentru ce ai opta pt. un incepator sau pt. unul cara are cat de cat habar de meserie ??? ? " Eu spre exemplu nu lucrez de 4 luni cu toate ca am 5 ani de transporturi intracomunitare, vorbesc 3 limbi straine si intrunesc toate cerintele - problema mea e ca nu pot accepta conditiile slabe de plata (1000-1100euro/luna). Sfatul meu pentru "bibani" ar fi sa incarce sa isi deprinda exparienta in echipaj alaturi de un sofer  experimentat, o ruda/un prieten sau chiar la firmele gen Hartltrans si sa conduca gradual camioane de 7,5t, 12t, 20t etc. Nimeni nu s-a nascut invatat si stiu cat de frustrant  este sa te impiedici de lipsa de experienta . De asemenea stiu si cat de greu este sa-ti gasesti firma sau persoana dispusa sa iti ofere sansa de a capata experienta atat de necesara .

Cat despre fazele cu "manevrele cu motorina " sau alte smecherii al celor cu "SCOALA VIETII" sau DOBITOCI care fura de la angajatori (NU MA REFER LA CEI CARE SUNT FURATI CU NESIMTIRE DE PATRONI !!!) pentru a-si rotunji veniturile , poti sa uiti si sa te bazezi doar pe ceea ce negociezi la interviurile de angajare. Ca sa fiu mai explicit , unii TEMBELI au acceptat salarii de mizerie in ideea ca isi vor rotunji ei cumva veniturile (prin furt de marfa/motorina/transporturi de tigari,etc), numai ca s-au descoperit si metode de combatere a furturilor din rezervor (site si sisteme de monitorizare prin GPS care detecteaza cea mai mica sustragere). De asemenea calculatoarele camioanelor spun exact ce cantitate de motorina a trecut prin sistemul de injectie al motoarelor. Mai e nevoie sa spun de ce suntem opriti si controlati sistematic la granitele Ungariei sau Angliei ? - pentru ca o parte din dragii nostrii colegi (cei cu" SCOALA VIETII ") au facut sau fac contrabanda de tigari ascunse in marfuri su mai stiu ei pe unde . Si ca sa trag linie sau o concluzie, cei care se bazau pe aceste smecherii nu mai pot misca in front insa pentu prostia lor sufera majoritatea soferilor pentru ca au fost acceptate salariile de mizerie in speranta ca mai fenteaza pe ici pe colo, si acum toti trebuie sa ne multumim cu cele mai mici salarii de soferi din Europa.

Sper ca nu am plictisit si eu , am incercat doar sa raspund la intrebare colegului sau viitorului coleg de "covrig" caruia ii urez multa bafta si drumuri bune! Salutari tuturor si...Doamne-ajuta !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  forte  tare nicu 83 ee uite asa ne formam si noi o idee sincer eu am vut sa stiu pentru ca in momentul cind merg sa ma angajez si ma intreba ala stiu la ce se refera  zice experienta dar pun pariu ca multi dintre noi desii stiu oo mare perte din modalitatile de plata autostrazi parcari sau ce tine de documente  sau ce tine de asigurarea marfurilor ..sau mai rau incepatorii oricum nu cred ca dorm nopate de grija marfii daca au prelata    deci chiar daca au ceva ideee se opresc la sofatul in sine sii daca nu au facut asta deja zic ca sunt fara sau experienta zero si pierd multe nu ? ...la un interviu e bine sa spui tot ce stii ce cunosti nu inclusiv chestii ce nu tin neparat de sofatul masini dar multi ramanem asa sii zicem ceo vrea asta cind ma intreba de experienta ? pentru ca nu cred ca  e vorba doar de cazul meu ..si daca doar mie mi s-a intimplat ee uite eu sa zicem sunt mai bleg prefer sa intreb decat sa raman prost ..mercii colegii!!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

mai nea colegu..cred ca esti unul din acei copii care nu au avut jucarii la gradinita de citeva zile ai intoxicat site-ul cu postari iar partea cea mai negativa ca toate sunt exprimate gresit (scris,semne de punctuatie,lipsa litere)..ne mai citesc si alti useri care pot fi patroni,dispeceri si nu da bine la cv.-ul tau aceste postari....o seara placuta sa ai...si drumuri bune colegii

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegule..nu te supara pe mine, dar de data asta chiar n-am inteles nimic din ultimul tau post, la varsta ta ma asteptam la mult sincer. Si ca sa te lamuresti odata cu experienta asta...stai linistit ca degeaba povesti la interviu sau un CV o gramada daca nu sti sa pui si in practica! Pe patron il intereseaza sa sti practic, nu teoretic. Teoretic multi stiu de toate, dar cand vine practica te omoara. Nu te speria ca nu e de iesit din comun, depinde cat de istet esti si cat de repede prinzi firul, ca daca le pricepi greu...atunci o sa fie foarte greu. Si ti-as recomanda ca incepator sa prinzi pe tara intai sa te obisnuiesti si apoi sa te duci pe extern, pentru ca daca vei omite greseli in afara, esti bun de plata si nu face nici salariu cat face daraua. Multa bafta. O seara faina sa ai.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  eram foarte sigur ca se va intimpla asa adica vor apare si acuzatii ..asta e nu suntem toti perfecti ..poate ca vreau sa aflu cit mai multe informatii sii in folosul altor colegi problema mea a fost si va ramane exact chestia asta ca in loc sa ne ajutam sii daca sunt prost inceraca sa imi dechizi ochii nu ma da la o parte ...dupa cum vezi postez la "incepatori " sunt modest nu ma arunc la profesionisti  accept sii bune si rele dar ca vad ca sunt putini care vor sa mai zica cite ceva si sa ajute ... pacat ca a ramas inca divizia aia de comunisti la care nu le ajungem la nas si nu ai vom schimba niciodata ... care in loc sa iti dea un sfat bun te  trimite dupa tigari sau sa mai faci ce stiu eu ce are el chef ( gen Dorel) ...ca doar el e profesionistul sii tu elevul asta e asa e tara noastra si ne mandrim cu ea ...ea ca tara e buna si frumoasa civilizatia ne strik!!! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.