Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

pirdere ulei la garnitura de chiulasa,la MAN tga18460


Recommended Posts

  • Members

Salut colegii,

Am un MAN tga460 din 2003,si la un drum prin Autria ,in iarna asta,din cauza ca nu aveam suficient antigel in motor,mi-a inghetat racirea(erau afara -20grade).Am mers vreo 20-25 min.pana sa-mi dau seama;dupa ce m-am oprit sa se raceasca motoru,am continuat drumul,temperatura motorului era normala,dar a inceput sa consume ulei(ap.4-5 litri ulei in 1000km)si sunt urme de ulei in jurul pistoanelor 1,2 si 3;consuma si apa suficient.

intrebarea mea ar fi daca cineva i sa mai intamplat o situatie similara,si la ce sa ma astept.

trebuie sa rectific si chiulasele sau e de ajuns sa schimb garniturile de chiulasa,sau poate sau dus chiar si segmentii?

apa era undeva la 95-100grade,fumul pe evacuare nu e albastru,e ca si inainte

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Moderators

Presupun ca ai fisuri in chiulasa, cel putin in zona supapelor de evacuare. S-a supraincalzit si s-a fisurat.

Ulei la galeria de evacuare ai cand deja motorul a avut de suferit (garnitura de chilasa, segmenti, bolt, scaune de supapa)

Solutii, garnitura chiulasa schimbata, set motor inlocuit sau alta chiulasa.

Stiu ca e cam tarziu raspunsul meu dar poate ii ajuta si pe altii sa nu astepte semnale de la senzori ci sa verifice cateva niveluri de fluide periodic (era zilnic0 si manual.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Mie mi s-a ridicat de foarte multe ori apa la 102 grade, mai ales vara asta la peste 40 de grade in aer, prin pentiile de la craiova si nu s-a intamplat nimic, mi se aprindea matoru Check Engine  cu rosu si intra motoru in protectie, nu se mai tura mai mult de 1500rpm pana nu se racea apa si ajungea la temperatura normala. Scrie si in manualu de service cu codurile de martori si erori, cand ajunge apa la 102 grade motoru intra in protectie, cu martor in bord "Check Engine"

Link to post
Share on other sites
  • Members

este posibil sa se fi ovalizat chiuloasa si sa nu mai aibe fata dreapta pe garnitura, din cate stiu eu sunt baieti care fac chiuloase ovalizate, iti scoate fata la pila sau la smilgher nu mai stiu exact

Omule, cu pila ? Planeaza chiulasa cu pila sau cu smirghel ??

Ce fel de mecanic ar face asa ceva ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.