Members AGE Postat Mai 13, 2012 Members Share Postat Mai 13, 2012 Salut colegii, Am un MAN tga460 din 2003,si la un drum prin Autria ,in iarna asta,din cauza ca nu aveam suficient antigel in motor,mi-a inghetat racirea(erau afara -20grade).Am mers vreo 20-25 min.pana sa-mi dau seama;dupa ce m-am oprit sa se raceasca motoru,am continuat drumul,temperatura motorului era normala,dar a inceput sa consume ulei(ap.4-5 litri ulei in 1000km)si sunt urme de ulei in jurul pistoanelor 1,2 si 3;consuma si apa suficient. intrebarea mea ar fi daca cineva i sa mai intamplat o situatie similara,si la ce sa ma astept. trebuie sa rectific si chiulasele sau e de ajuns sa schimb garniturile de chiulasa,sau poate sau dus chiar si segmentii? apa era undeva la 95-100grade,fumul pe evacuare nu e albastru,e ca si inainte Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Septembrie 11, 2012 Moderators Share Postat Septembrie 11, 2012 Presupun ca ai fisuri in chiulasa, cel putin in zona supapelor de evacuare. S-a supraincalzit si s-a fisurat. Ulei la galeria de evacuare ai cand deja motorul a avut de suferit (garnitura de chilasa, segmenti, bolt, scaune de supapa) Solutii, garnitura chiulasa schimbata, set motor inlocuit sau alta chiulasa. Stiu ca e cam tarziu raspunsul meu dar poate ii ajuta si pe altii sa nu astepte semnale de la senzori ci sa verifice cateva niveluri de fluide periodic (era zilnic0 si manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members geokm5 Postat Septembrie 12, 2012 Members Share Postat Septembrie 12, 2012 Mie mi s-a ridicat de foarte multe ori apa la 102 grade, mai ales vara asta la peste 40 de grade in aer, prin pentiile de la craiova si nu s-a intamplat nimic, mi se aprindea matoru Check Engine cu rosu si intra motoru in protectie, nu se mai tura mai mult de 1500rpm pana nu se racea apa si ajungea la temperatura normala. Scrie si in manualu de service cu codurile de martori si erori, cand ajunge apa la 102 grade motoru intra in protectie, cu martor in bord "Check Engine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AGE Postat Septembrie 17, 2012 Autor Members Share Postat Septembrie 17, 2012 La mine nu a intrat in protectie si am mers mai mult cu temperatura ridicata; Multumesc pt raspunsurile competente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members geokm5 Postat Septembrie 18, 2012 Members Share Postat Septembrie 18, 2012 este posibil sa se fi ovalizat chiuloasa si sa nu mai aibe fata dreapta pe garnitura, din cate stiu eu sunt baieti care fac chiuloase ovalizate, iti scoate fata la pila sau la smilgher nu mai stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nmg Postat Septembrie 18, 2012 Members Share Postat Septembrie 18, 2012 este posibil sa se fi ovalizat chiuloasa si sa nu mai aibe fata dreapta pe garnitura, din cate stiu eu sunt baieti care fac chiuloase ovalizate, iti scoate fata la pila sau la smilgher nu mai stiu exact Omule, cu pila ? Planeaza chiulasa cu pila sau cu smirghel ?? Ce fel de mecanic ar face asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.