Jump to content

Mercedes Atego Motorina in ulei de la motor


Recommended Posts

  • Members

Am un Mercedes Atego din 2001 si am o problema cred destul de grava :imi baga motorina in baie si nu stiu ce e de facut ? In vara trecuta am schimbat niste oringuri din cap de la injectoare dupa cum mi-a zis un mecanic .Nu dupa mult timp iar a aparut pe bord ca are ulei mai mult in baie care defapt e motorina. Stie cineva cam ce ar fi?Si cum pot remedia aceasta defectiune mai ieftin ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

eu sant si mecanic  [ ;) pt protestatari care spun ca ma bag peste tot] si pompa de alimentare poate face ca sa ai motorina in ulei,si turbo poate baga motorina in ulei,,,,,,,,,,,,consulta un mecanic autorizat cu un service autorizat ,,,,,,,aici sant doar pareri ,bune ,rele dar un service ati spune exact

.............cineva a schimbat un motor la atego 815 ca nu avea presiune ulei,,,,l-am intrebat ce a facut inainte,,,,,a schimbat ulei,filtre etc ,,,,,,,,,,,i-am zis,motoru erea bun cand sa schimbat filtru ulei,,, a sarit bila de sens [o bila de plastic in lacasu filtrului de ulei ] si nu va pot relata reactia ,,,,,,,,,intradevar bila lipsea mai erea numai arcu,,,,,,deci daca faceti service pe marginea drumului asa patiti

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Vezi returul si injectoarele.

corect,sunt mecanic si sofer spun o parere...principala cauza sunt injectoarele care nu mai pulverizeaza motorina si numai o arunca picaturi, pistoanele avand segmenti cam uzati nu retin motorina si aceasta ajunge in baie de ulei,dar pot fi si alte cauze,mergi la un atelier specializat ce mai buna solutie,eu mi-am spus numai parerea...bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

corect,sunt mecanic si sofer spun o parere...principala cauza sunt injectoarele care nu mai pulverizeaza motorina si numai o arunca picaturi, pistoanele avand segmenti cam uzati nu retin motorina si aceasta ajunge in baie de ulei,dar pot fi si alte cauze,mergi la un atelier specializat ce mai buna solutie,eu mi-am spus numai parerea...bafta multa.

cand nu mai pulverizeaza nu mai porneste ,nu mai trage,diuzele sant prea mari si motorina este aruncata pe teava de esapament  ;),desfa totusi pompa de alimentare este acolo unde este filtru mare de motorina

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nu chiar. Eu am problema asta la turism, un injector nu pulverizeaza la ralanti si mi se aprinde martorul. Dar dupa ce o turez se stinge martorul. Cat timp masina sta la ralanti creste nivelul uleiului. Daca nu sta deloc nu creste.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ce e ciudat , masina nu prezinta nici un simtom a avea mari probleme ;porneste normal;trage foarte bine ;numai ca apare la bord , in timpul mersului si la pornire ca are ulei mai mult si nivelul ii tot creste iar atunci cand il scot e diluat cu motorina multa ;atunci cand i-am schimbat oringurile din capul pistoanelor totul parea ok si oringurile vechi nu pareau a fi ciupite dar cred ca se formeaza presiune mare si porii nu se pot observa ;merg cu ea de 3 ani ,ii schimb tot mai des uleiul dar mie frica sa nu ma lase motorul ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.