Members tofandragos2012 Postat Mai 14, 2012 Members Share Postat Mai 14, 2012 Am un Mercedes Atego din 2001 si am o problema cred destul de grava :imi baga motorina in baie si nu stiu ce e de facut ? In vara trecuta am schimbat niste oringuri din cap de la injectoare dupa cum mi-a zis un mecanic .Nu dupa mult timp iar a aparut pe bord ca are ulei mai mult in baie care defapt e motorina. Stie cineva cam ce ar fi?Si cum pot remedia aceasta defectiune mai ieftin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Vadher Postat Mai 14, 2012 Members Share Postat Mai 14, 2012 nu sint mecanic,dar te-ai gindit la segmenti?altfel,cum ar ajunge motorina in baie decit pe linga ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 14, 2012 Members Share Postat Mai 14, 2012 eu sant si mecanic [ pt protestatari care spun ca ma bag peste tot] si pompa de alimentare poate face ca sa ai motorina in ulei,si turbo poate baga motorina in ulei,,,,,,,,,,,,consulta un mecanic autorizat cu un service autorizat ,,,,,,,aici sant doar pareri ,bune ,rele dar un service ati spune exact .............cineva a schimbat un motor la atego 815 ca nu avea presiune ulei,,,,l-am intrebat ce a facut inainte,,,,,a schimbat ulei,filtre etc ,,,,,,,,,,,i-am zis,motoru erea bun cand sa schimbat filtru ulei,,, a sarit bila de sens [o bila de plastic in lacasu filtrului de ulei ] si nu va pot relata reactia ,,,,,,,,,intradevar bila lipsea mai erea numai arcu,,,,,,deci daca faceti service pe marginea drumului asa patiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat Mai 15, 2012 Members Share Postat Mai 15, 2012 Vezi returul si injectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tofandragos2012 Postat Mai 15, 2012 Autor Members Share Postat Mai 15, 2012 Adevarat,este un forum numai de pareri ..nici alea bazate pe argumente concrete ....mc oricum ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members levlev Postat Mai 15, 2012 Members Share Postat Mai 15, 2012 Vezi returul si injectoarele. corect,sunt mecanic si sofer spun o parere...principala cauza sunt injectoarele care nu mai pulverizeaza motorina si numai o arunca picaturi, pistoanele avand segmenti cam uzati nu retin motorina si aceasta ajunge in baie de ulei,dar pot fi si alte cauze,mergi la un atelier specializat ce mai buna solutie,eu mi-am spus numai parerea...bafta multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 15, 2012 Members Share Postat Mai 15, 2012 corect,sunt mecanic si sofer spun o parere...principala cauza sunt injectoarele care nu mai pulverizeaza motorina si numai o arunca picaturi, pistoanele avand segmenti cam uzati nu retin motorina si aceasta ajunge in baie de ulei,dar pot fi si alte cauze,mergi la un atelier specializat ce mai buna solutie,eu mi-am spus numai parerea...bafta multa. cand nu mai pulverizeaza nu mai porneste ,nu mai trage,diuzele sant prea mari si motorina este aruncata pe teava de esapament ,desfa totusi pompa de alimentare este acolo unde este filtru mare de motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat Mai 15, 2012 Members Share Postat Mai 15, 2012 Nu chiar. Eu am problema asta la turism, un injector nu pulverizeaza la ralanti si mi se aprinde martorul. Dar dupa ce o turez se stinge martorul. Cat timp masina sta la ralanti creste nivelul uleiului. Daca nu sta deloc nu creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tofandragos2012 Postat Mai 15, 2012 Autor Members Share Postat Mai 15, 2012 Ce e ciudat , masina nu prezinta nici un simtom a avea mari probleme ;porneste normal;trage foarte bine ;numai ca apare la bord , in timpul mersului si la pornire ca are ulei mai mult si nivelul ii tot creste iar atunci cand il scot e diluat cu motorina multa ;atunci cand i-am schimbat oringurile din capul pistoanelor totul parea ok si oringurile vechi nu pareau a fi ciupite dar cred ca se formeaza presiune mare si porii nu se pot observa ;merg cu ea de 3 ani ,ii schimb tot mai des uleiul dar mie frica sa nu ma lase motorul ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.