Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

DAF 460cp sau 410 - MAN 480cp sau 440


marus

Postări Recomandate

  • Members

Puteti sa imi spuneti ce diferente sunt in motoarele mai mici si cele mai mari - la consum si fiabilitate.

La DAF - de exemplu care ar fi cel mai bun din punct de vedere al consumului si a fiabilitatii motorului 460 sau 410. Exista o diferenta mare intre ele?

la MAN de exemplu care ar fi cel mai bun din punct de vedere al consumului si a fiabilitatii motorului 480 sau 440. Exista o diferenta mare intre ele?

Eu sunt convins ca cele de 460 si 480 le bat pe cele de 410 si 440 la panta. Alta diferente mai sunt si care ar fi acelea?

Pe tara (romania) care motor si chiar si care cap tractor ar fi mai potrivit si de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Un motor mai mare la 410-440 sunt micute si pe franta cu 20t cat ai zis ca vrei sa mergi mai bine ia un 460,480 acum fiecare este buna are plusuri si minusuri dar uni vor zice man alti daf acuma depinde de ce vrei.Da la 20t cu 460 cp scoti consum mai mic ca la 410 deoarece motorul nu se forteaza asa tare de la 460cp in sus sa cauti.La man consum si fiabilitate zic sa iei motor de 480cp uitate la mine in galerie si o sa vezi cu ce injector am facut 150.000km veneam acasa si cu un injecot la man :)).Eu am lucrat pe unul de 510cp pot sa spun ca si acuma in scania duc dorul comfortului si spatiului din man.Pe romania ia 460-480 nu te gandi la 410-440 eu zic M.A.N!!!Acuma depinde si ce iti place nu iti place man si iei daf ca multi au spus daf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

parerea mea pe romanica noastra draga este sa iti iei un daf 460 manual,din putintica mea experienta si pe daf si pe man,daf-ul mi sa parut ca scoate un consum mai bun iar preturile la intretinere sunt mai scazute ca la man.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am condus un DAF  XF 105 410  euro 5 din 2007, avea 120 000km cind am inceput sa'l conduc, si am mers pe el cam 100 000km. N'am ce zice de rau, masina mergea foarte bine,  neajunsul era motorul cam slabuts p/u regim de munte si cam consuma ulei, insa un motor de 460 sau chiar 510 trebuie sa fie o alegere buna

Important :  Alege cutia manuala,(cea automata se gindeste mult si schimba vitezele cu salturi)

                    Fii atent la procurare, p/u ca un camion din 2007, in mod normal ar trebui sa aiba peste 700 000 km, daca are pina la 300 000, sigur a umblat "nenea" la computer.  Eu personal am fost de fata cind la un Volvo pe care-l conduceam, patronul a cumparat-o cu 640000(camion de 4 ani) si peste o saptamina avea 240 000km, apoi am fost la Volvo Service in RO, in PL in Olanda, i-am rugat sa-mi spuna care e parcursul real si nimeni nu a depistat lucrul acesta, spunindu-mi ca kilometrajul original e acel de la bord.

Camion cu 300 000 km trebuie sa fie nu mai vechi de 2010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Momentan nu sunt hotarat, mai ales ca parerile sunt destul de impartite si inca nu stiu care este cel mai ieftin de intretinut. Nu am date de niciunfel in ceea ce priveste reparatiile, reviziiule, piesele - ca si costuri.

In momentul de fata stiu atat: consum - Daf; frumusete, confort, calitate interior - Man.

Dar sincer pe mine nu ma prea intereseaza frumusetea camionului ci pe mine efectiv ma intereseaza costurile. iar cum costurile sunt compuse in principal din - consumul de motorina, pretul reviziilor si a pieselor consumabile si eventual cele care se schimba cu regularitate.

Poate ca ma poate ajuta si altcineva cu exemple concrete de reparatii - pret piese etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da,corect patronul vrea ceva ieftin nu conteaza ca nu iti ofera comfot etc, iar soferul vrea putere,comfort.Acuma depinde si cum a fost intretinuta masina,doar daf sau man vrei?

Daca mai ai nelamuriri despre man zimi,despre daf nu prea stiu pt.ca nu am prea lucrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

As dori Man sau Daf pt. ca sunt mai ieftine la achizitie si ceva mai ieftine la intretinere, in comparatie cu Volvo, Mercedes sau Scania.

Eu nefiind in domeniu, vreau sa ma consult cu cei care efectiv lucreaza pe ele si cu cei care intretin astfel e camioane. Dar, sincer, nu consider ca un sofer pe daf (avind in vedere ca are cabina atat de mare si confortabila) este chiar atat de vaduvit in comparatie cu alte camioane.

Daca stii cumva preturi la reparatii si exemple de pret la anumite piese pe care le-ai (le-ati) schimbat, m-as bucura sa mi le comunicati.

Nu sunt canalizat doar pe Daf si Man. Daca sunt si alte optiuni bazate pe eficienta maxima (adica pret ahizitie, intretinere, piese, etc) astept sa mi le propuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.