Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • Members

un numar de telefon daca stie cineva in afara de nr de fix ca nu raspunde nimeni la ala sau daca mai stie cineva cat sunt de seriosi ce masini au cate masini au cerinte din partea sefilor adica se merge in prog se respecta timpi de condus si pauza etc.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

salut colegii, sunt din constanta stiu unde este firma in port dana 22, dar sunt incepator 2 ani c+e ,nu am fost pe comunitate doar pe aici pe la noi, cine vrea sa ajute un coleg ia-s fi recunoscator ca nu ne-am nascut invatati, va multumesc si drumuri bune. tel.0724083909

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • Members

salut! din ce stiu, in afara de friguri ca acolo nu cunosc salariile, mai trag remorci si pentru luxemburghezii de la Wallenborn( Titan transport cta) si acolo este 40e/zi. nu am idee de bani pentru motorina daca opresc, au masini noi si mercedes si volvo, programul se respecta din ce am auzit in mare parte, este o mica dilema cu pauza saptamanala, dupa cum iti da dispeceratul aceste pauze, in rest cum te intelegi cu colegul sau daca esti singur pe masina programul se respecta sigur sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri