Members KOSOVO Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 Am onoarea sa va salut stimati domni . Numele meu este Dan Pacuraru si as avea o foarte mare rugaminte la domniile voastre si totodata as dori sa va pun la " adapost " pe cei interesati de un loc de munca pe comunitate " bine platit " . In perioada 25 martie - 13 aprilie 2012 , am lucrat la firma VDV POLAND din Belgia - da ati citit bine - din Belgia nu din Polonia , unde pentru cele 3 saptamani lucrate , ar fi trebuit sa primesc 1000 euro , conform contractului . Din pacate , la foarte scurt timp dupa ce am ajuns la firma , am descoperit ca aceasta era un dezastru total ( firma se afla in Zeebrugge in zona de nord a Belgiei , langa porturile maritime care leaga Belgia de Anglia ) . Masinile " Daf" si " Iveco " la cei doar 3-4 sute mii km. , aratau si erau jalnice , plata " maut-ului " pentru Germania se facea abia dupa ce confirmai ca ai ajuns la granita si ca mai ai timp suficient de tranzitare sau de parcurgere a unei distante care sa merite plata , altfel stateai pana cand iti incepea un alt program , erai pus sa ocolesti km. intregi pentru a evita un tunel cu plata , motorina primeai la limita ( din acest punct de vedere erai un Kamikaze ) , scoteai bani din buzunar sa iti dea unul si altul - daca iti dadea - curent , s.a.m.d. Cu cateva zile inainte de plecarea mea , 5 bulgari , i-au taiat patronului toate cauciucurile de la masina , intrucat nu au fost platiti de 3 luni , apoi au plecat in Bulgaria , acasa . Cand am vazut ca cele auzite , se adeveresc i-am solicitat patronului sa imi plateasca pentru zilele lucrate , insa acesta senin a refuzat , spunand ca in primul rand nu are bani lichizi in firma , apoi ca plata se face la luna , nu la 3 saptamani si apoi , ca imi voi primi peste o luna salariul , nu acum . Eu am plecat acasa , dupa cum v-am spus pe 13 aprilie , insa nici in ziua de azi nu am primit nici un cent . Despre " seriozitatea " patronului meu am auzit si in Germania , cand ajuns la o firma , am fost intrebat ce casa de expeditii am , iar cand le-am raspuns au schitat un gest de lehamite din mana urmat de un aaaaaaaa lung . Problema mea , este in speta , aceea ca nu prea stiu ce sanse as avea sa imi recuperez cei 1000 de euro , pentru munca depusa si care ar fi calea legala - daca exista vreouna - prin care sa duc la indeplinirea fortarea acestui ordinar catre plata acestei sume . Am incercat sa ma " sprijin " pe C.E.D.O. , insa am gasit un paragraf unde scrie destul de sec , ca aceasta Curte nu se ocupa de firmele private . Eu insa cred ca in primul rand nefiind un caz izolat al meu , in care am luat " teapa " , ci foarte multe persoane au venit , au lucrat , s-au intepat , au plecat fara nici un cent dupa luni intregi de neplata , m-as gandi ca aceasta mare ordinarie s-ar putea numi daca ar dori forurile abilitate , SCLAVIE MODERNA . Doresc sa mai mentionez ca pentru toata perioada lucrata , am dovezi solide prin care sa demonstrez ca am facut " voluntariat " la acest ordinar de belgian ( cartela tahograf sune timpul si masinile pe care am lucrat , am referinte prin intermediul carora am ridicat marfa , etc . Dumneavostra ce credeti , poate exista o cale prin care sa poata fi constrans pentru a plati acesti bani , acest asa zis patron Pentru eventualele raspunsuri , va multumesc anticipat .Cu stima si respect , P.D.F. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members johny Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 Ini pare rau pentru tine.In viata mai si castigi dar mai mult pierzi!Asta este Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 colegi bulgari au taiat toate cauciucurile pt 3 luni ,si tu aveai dreptu la 2 cauciucuri,,,,,, ;D ...daca ai vazut ca pute de ce ai mai stat.....ce pute nu are cum sa mai miroase frumos niciodata,,,,,,,,,,,nu cred ca ai vreo sansa legala de recuperare pt ca esti roman si cuvantul nostru in ue este de valoare 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members MariusTm32 Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 dar cand ajungeti in asemenea situatii eu nu inteleg de ce nu treceti si voi la lucruri extreme care si ptr patroni sunt greu de dovedit luati fratilor de pe masini ceva de valoare plecati macar cu fruntea sus stricati-le cutia orice s-ar putea dar nu sa pleci asa in m...i mami lor ca de aia au tupeu , aplicati dupa mine potopu si cu asta basta . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 pentru o teapa ca asta sant in stare sai rabatez toate cabinele disponibile si sa adaug niste nisip in rampa sa vad ce reactie au culbutorii ;D si eventual niste scurturi la calculator sa vad daca se strica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted June 18, 2012 Members Share Posted June 18, 2012 1. Trece varsta si locatia la profil !!! 2. Cat erai in Belgia si inca mai lucrai trebuia sa te duci oa politie , explicai situatia si o rezolvai ! Din Romania nu faci nimic ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members KOSOVO Posted June 20, 2012 Author Members Share Posted June 20, 2012 O.K. Va multumesc tuturor pentru sfaturi , idei si ce o mai fi pe acolo . DA , as fi putut sa ii las ceva " amintiri placute " domnului Peter , insa sunt un om cu o corectitudine greu de zdruncinat . Iata ca acum platesc pentru asta . Am avut ocazia la periferia Frankfurtului sa ii fac o " gaura " in buget de vreo 7-800 E , dupa cum a spus un sofer mai cu " experienta " ( tot roman ) de la alta firma , pe care l-am intalnit si care mi-a facut anumite propuneri " indecente " legate de Siroco , caucioace si alte " maruntisuri " . Am zis ca poate e doar un zvon , dar ... . Totusi din curiozitate , i-am introdus in rezervorul aproape gol vreo 400 grame de zahar si vreo 2 l. de apa , insa cred ca Iveco lui era " calit " cu asa ceva . Totusi aveti grija si domniile voastre si feriti-va de tot ce seamana cu VDV Poland . eu ., sau VDV Logistic.eu , sau VDV Bulgaria .eu ca suna a sclavie moderna . DRUMURI BUNE TUTUROR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Posted June 20, 2012 Members Share Posted June 20, 2012 sa insusim lucruri care nu ne apartin nu avem voie se numeste furt calificat dar amintiri se pot lasa, nu pot fi demostrate si se tin minte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members alexb Posted June 21, 2012 Members Share Posted June 21, 2012 CEDO nu are legatura cu problema ta (numai daca ai pierdut un proces si consideri ca dr omului ti-au fost incalcate prin hotarare, proceduri, etc). Poti sa faci o plangere in franceza sau engleza la politie in Belgia insotita de actele doveditoare (merge si pe email cu acte scanate) prin care sa te plangi ca ai fost inselat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted June 22, 2012 Members Share Posted June 22, 2012 O.K. Va multumesc tuturor pentru sfaturi , idei si ce o mai fi pe acolo . DA , as fi putut sa ii las ceva " amintiri placute " domnului Peter , insa sunt un om cu o corectitudine greu de zdruncinat . Iata ca acum platesc pentru asta . Am avut ocazia la periferia Frankfurtului sa ii fac o " gaura " in buget de vreo 7-800 E , dupa cum a spus un sofer mai cu " experienta " ( tot roman ) de la alta firma , pe care l-am intalnit si care mi-a facut anumite propuneri " indecente " legate de Siroco , caucioace si alte " maruntisuri " . Am zis ca poate e doar un zvon , dar ... . Totusi din curiozitate , i-am introdus in rezervorul aproape gol vreo 400 grame de zahar si vreo 2 l. de apa , insa cred ca Iveco lui era " calit " cu asa ceva . Totusi aveti grija si domniile voastre si feriti-va de tot ce seamana cu VDV Poland . eu ., sau VDV Logistic.eu , sau VDV Bulgaria .eu ca suna a sclavie moderna . DRUMURI BUNE TUTUROR Treaba cu zaharul merge la benzina Apa infunda filtrele si se decanteaza deci ....paguba-n ciuperci! Ma intreb : de ce nu ai bagat nisip in ulei - ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Posted June 25, 2012 Members Share Posted June 25, 2012 nisipu trebuie aruncat sus in rampa,ca daca cade jos strica numai pompa de ulei ca restu ramane in filtru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members udeanu Posted June 25, 2012 Members Share Posted June 25, 2012 asa le trebuie ,cum zice virgil si poate tin minte mai repede ca trebuie sa mai si plateasca.bravo virgil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members julytu Posted June 25, 2012 Members Share Posted June 25, 2012 sau pilitura de fier la admisie scoti filtrul de aer si 100 g ajunge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members KOSOVO Posted July 6, 2012 Author Members Share Posted July 6, 2012 Va multumesc din nou pentru " sfaturi " . La cate mi-ati trimis pana acum , parca m-as risca si as mai lucra din nou la el vreo 3 saptamani pe vreo 3 masini ca sa " invat " ceva mecanica facand " experimente . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members pasaris_cosmin Posted July 6, 2012 Members Share Posted July 6, 2012 sau ar mai fi o varianta: scoti cu o seringa de acid din baterie, si-l torni in rezervor.........acum cantitatea scoasa nu trebuie prea mare max 2 seringi....pana nu curata rezervorul si restul motorului nu face nimic...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DiMario Posted July 6, 2012 Members Share Posted July 6, 2012 multe lucruri bune invatzam pe acest forum ...eu am noroc de o firma excelenta...inca nu imi dau motive sa apelez la asha ceva...dar oricum...e bine de stiut cam ce se poate face....in cazuri extreme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tirdea Iulian Laurentiu Posted August 18, 2012 Members Share Posted August 18, 2012 :o Nu stiu daca mai are vreo importanta acum,dar daca ai vazut ca bulgarii nu si-au luat banii timp de 3 luni cum ai putut crede ca o sa-ti dea tie pe 3 saptamini?? Si o alta problema,daca ei au apelat la acea metoda extrema(i-au taiat cauciucurile si au plecat) trebuia frumos sa-ti vezi de treaba,plecai in prima cursa care o prindeai si odata plecat aveai sansa sa-ti mai recuperezi din bani.....chiar daca nu toti,macar 7-800acolo,nu era paguba asa de mare,stiu nu e o cale legala,dar nu ramineai doar cu munca,nu vreau sa te descurajez dar pe cale legala e f.f.greu sa-l faci sa-ti platesca ce ti se cuvine,sa dea D-zeu sa ai noroc si sa-ti recuperezi banii!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members calmstorm Posted February 8, 2013 Members Share Posted February 8, 2013 Eu cred ca bine faci- bine ajungi, rau faci - rau ajungi. Asa ca sunt de acord cu oldtrucker, trebuia de adresat la organele competente din Belgia. Spor la un alt job. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members LUKE Posted April 16, 2013 Members Share Posted April 16, 2013 Am onoarea sa va salut stimati domni . Numele meu este Dan Pacuraru si as avea o foarte mare rugaminte la domniile voastre si totodata as dori sa va pun la " adapost " pe cei interesati de un loc de munca pe comunitate " bine platit " . In perioada 25 martie - 13 aprilie 2012 , am lucrat la firma VDV POLAND din Belgia - da ati citit bine - din Belgia nu din Polonia , unde pentru cele 3 saptamani lucrate , ar fi trebuit sa primesc 1000 euro , conform contractului . Din pacate , la foarte scurt timp dupa ce am ajuns la firma , am descoperit ca aceasta era un dezastru total ( firma se afla in Zeebrugge in zona de nord a Belgiei , langa porturile maritime care leaga Belgia de Anglia ) . Masinile " Daf" si " Iveco " la cei doar 3-4 sute mii km. , aratau si erau jalnice , plata " maut-ului " pentru Germania se facea abia dupa ce confirmai ca ai ajuns la granita si ca mai ai timp suficient de tranzitare sau de parcurgere a unei distante care sa merite plata , altfel stateai pana cand iti incepea un alt program , erai pus sa ocolesti km. intregi pentru a evita un tunel cu plata , motorina primeai la limita ( din acest punct de vedere erai un Kamikaze ) , scoteai bani din buzunar sa iti dea unul si altul - daca iti dadea - curent , s.a.m.d. Cu cateva zile inainte de plecarea mea , 5 bulgari , i-au taiat patronului toate cauciucurile de la masina , intrucat nu au fost platiti de 3 luni , apoi au plecat in Bulgaria , acasa . Cand am vazut ca cele auzite , se adeveresc i-am solicitat patronului sa imi plateasca pentru zilele lucrate , insa acesta senin a refuzat , spunand ca in primul rand nu are bani lichizi in firma , apoi ca plata se face la luna , nu la 3 saptamani si apoi , ca imi voi primi peste o luna salariul , nu acum . Eu am plecat acasa , dupa cum v-am spus pe 13 aprilie , insa nici in ziua de azi nu am primit nici un cent . Despre " seriozitatea " patronului meu am auzit si in Germania , cand ajuns la o firma , am fost intrebat ce casa de expeditii am , iar cand le-am raspuns au schitat un gest de lehamite din mana urmat de un aaaaaaaa lung . Problema mea , este in speta , aceea ca nu prea stiu ce sanse as avea sa imi recuperez cei 1000 de euro , pentru munca depusa si care ar fi calea legala - daca exista vreouna - prin care sa duc la indeplinirea fortarea acestui ordinar catre plata acestei sume . Am incercat sa ma " sprijin " pe C.E.D.O. , insa am gasit un paragraf unde scrie destul de sec , ca aceasta Curte nu se ocupa de firmele private . Eu insa cred ca in primul rand nefiind un caz izolat al meu , in care am luat " teapa " , ci foarte multe persoane au venit , au lucrat , s-au intepat , au plecat fara nici un cent dupa luni intregi de neplata , m-as gandi ca aceasta mare ordinarie s-ar putea numi daca ar dori forurile abilitate , SCLAVIE MODERNA . Doresc sa mai mentionez ca pentru toata perioada lucrata , am dovezi solide prin care sa demonstrez ca am facut " voluntariat " la acest ordinar de belgian ( cartela tahograf sune timpul si masinile pe care am lucrat , am referinte prin intermediul carora am ridicat marfa , etc . Dumneavostra ce credeti , poate exista o cale prin care sa poata fi constrans pentru a plati acesti bani , acest asa zis patron Pentru eventualele raspunsuri , va multumesc anticipat .Cu stima si respect , P.D.F. ******* colegule eu am lucrat in ZEEBRUGER port FERRy P/O pe cisterna HUKKTRA/SOUTTON si mai parcam la TOTAL citeodata,in legatura cu problema ta,daca ai actele si contractul si ajungi iara in Belgia te duci direct la politie si depui plingere pentru perioada cit ai lucrat (actele sa le ai in original si copii),daca te aflii prin Bruxelles poti sa depui direct la inspectia muncii iar aia nu iarta nici pe masa nici pe tacso,fostul tau patron o sa ia o amenda cit Belgia de mare iar apoi poate sa fluiere a paguba pentru 1000 euro pe care trebuia sa-ti plateasca,inspectia poate sa-i ridice licenta de transport si practici.P/S contractul l-ai avut prin SK????suna-ma la 0723971554,LUKE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members LUKE Posted April 16, 2013 Members Share Posted April 16, 2013 Kosovo,puteai sa faci vertaisul chiar in TOTAL la caserie,s-au la iesire din ZEEBRUGE unde trageau si romanii si bulgarii si turcii stii de ce statie spun LIHE...........?au dreptate colegii mai dregeai busuiocul cu asa escroci sarlatani care se bucura ca gasesc forta de munca calificata si ieftina bazinduse ca aceasta forta de munca nu cunosc drepturile si legile tarilor respective in care ne trimite iubitul nostru conducator si cei care coabiteaza,drumuri bune colegu si atentie la viitoarele neatentii!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.