Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Volkswagen Constellation Truck !!!


VT880

Recommended Posts

  • EX Staff

Aproape necunoscut in Europa,in America de Sud este un succes , al grupului Volkswagen,imbinind ultimele nouatati tehnice Constellation va fi comercializat,in Asia si Europa de est !!!

[img width=528 height=400]http://img194.imageshack.us/img194/8123/79956364.jpg

[img width=598 height=400]http://img23.imageshack.us/img23/9255/29573625.jpg

465640eh.jpg

[img width=600 height=398]http://img23.imageshack.us/img23/464/299374.jpg

[img width=600 height=380]http://img7.imageshack.us/img7/2305/large01h.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • EX Staff

    Totusi ma asteptam la mai mult . Parca nu pare iesita din mana unor ingineri germani. Prea simplista, design de doi bani. Ma rog asta e parerea mea, nu trebuie sa fiti de acord cu mine .

Intr-un fel ai dreptate, dar este mai frumos decit un Iveco Stralis activday !!

O sa caut mai multe poze de interior !!!.... ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Mie unul imi place cum arata la exterior camionul asta.Are totusi spatiu mic in cabina si e cam simplist bordul.Imi place de asemenea si modul de asigurare al mecanismului de rabatare al cabinei  ;).Plus ca are mai multe chestii interesant in dotare.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest Anonymous

Imi place moaca de tough guy a lui Constellation.  8)

Abia-l astept in Europa, dar cu motoare de top serioase. V8, minim 600 CP, 2800 nM. Adica ceva mai demn de grupul VAG. Altfel...va fi o fata dura si cam atat.

Desi, pan' la urma depinde ce target de piata are. Poate nu vrea sa se bata cu gigantii Europei. Poate nu intr-o prima etapa.

Cel putin ca aspect, din astea doua de mai jos, aleg fara discutii Constellation. :)

Scania_143_Constellation_2_PS.jpg

Asta gri din link-ul de mai jos mi se pare chiar super.

http://www.vwcaminhoeseonibus.com.br/en/vehicles_constellation.aspx

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • Members

Volkswagen Camioane şi Autobuze funcţionarea

În 1979, Volkswagenwerk AG a achizitionat o participatie de 67% la sută din Chrysler Motors do Brasil Ltda. În ianuarie 1980, a crescut participaţia până la 100%, prin urmare, dându-i dreptul de a redenumi compania Volkswagen Caminhões Ltda.

Primul Camioane Volkswagen - 1981 13.130

Volkswagen Caminhões Ltda. a lansat camioane primul lor în februarie / martie 1981; Volkswagen 11.130 şi Volkswagen 13.130, ambele au avut o versiune refăcut de cabină Volkswagen LT Mk1, şi au fost alimentate de către MWM Motores Diesel Ltda (MDM), motoarele diesel pe platformele ingineria Chrysler, care au fost moştenite de la preluare. [4]

[Edit] AutoLatina ani

Din 1990 până în 1995, Volkswagen Camioane şi Autobuze au fost construite cu componente Ford, ca parte a societăţii în AutoLatina, şi au fost construite in Ford Ipiranga complex în Brazilia.

După căsătorie AutoLatina a căzut prin intermediul, Grupul Volkswagen a avut nici o fabrică pentru camioanele sale şi părţi ale acestora, astfel încât planta Resende a fost construită în 1995. [4]

[Edit] Resende, renasterea de Camioane şi Autobuze Volkswagen

Fabrica în Resende, Brazilia

1996, a fost Resende începerea oficială pentru Camioane şi Autobuze Volkswagen, în curs de dezvoltare piese proprii si platforme. Consorţiul modulare a fost introdus pentru prima dată în Resende. [5]

[Edit] Consorţiul modulare

Consorţiul Modular este un grup de principalii furnizori care fac piese, si monteaza-le pentru Volkswagen Camioane şi Autobuze pe site-ul in fabrica Resende. [5]

Implicarea Volkswagen grupuri este numai în furnizarea de fabrică şi de inspecţie la sfârşitul anului de producţie;. Volkswagen plateste doar o cantitate mică de salarii, ca fiecare partener al consorţiului modulare plăteşte lucrătorilor [4]

Consorţiul modulare cuprinde urmatoarele companii:

Maxion Sistemas Automotivos Ltda. fabricarea piese de şasiu, cum ar fi Air Reservoir, rezervorul de combustibil şi Frame [5]

ARVINMERITOR fabricarea piese de suspensie şi Osie, cum ar fi Arcuri şi hub-uri şi Drums [5]

Remon S.A. fabricarea de anvelope şi jenţi [5]

Karmann Ghia-Aethra gestionează Body Shop [5]

Carese gestionează Paint Shop [5]

Continental AG fabricarea componentelor Cab Trim, cum ar fi Scaune si panoul de bord [5]

[Edit] Vânzări

Cele mai multe din vânzările anticipate a camioane şi autobuze şasiu "operaţiuni au fost în principal în America de Sud, cu excepţia mici exporturile către China şi Orientul Mijlociu.

Înainte de rolul Volkswagen Autovehicule Comerciale "noi de gestionare a camionului şi funcţionarea autobuz; în 1994 Volkswagen importate in Germania un camion 7 tone: Volkswagen L80. Din cauza emisiilor de gaz Uniunii Europene EU4 standardelor;. Exporturile întrerupt la sfârşitul anului 2000 [4]

[Edit] Volkswagen Autovehicule Comerciale eră

Volkswagen Autovehicule Comerciale a preluat Trucks brazilian şi funcţionarea Autobuze în anul 2000 de la Volkswagen do Brasil, filiala Volkswagen din Brazilia. Acest fapt a semnalat începutul unei noi ere pentru Grupul Volkswagen în producerea de camioane grele şi autobuze propria gama de şasiu, care se referă la masa Amestec brut (GCM) din 5 tone până la 57 categorii de tone.

Din moment ce Volkswagen Autovehicule Comerciale au preluat controlul, iar compania a fost uita la extinderea vânzări camioane şi autobuze pentru alte piete din afara Americii de Sud, Africa de Sud şi regiuni din Orientul Mijlociu.

Toate Camioane şi Autobuze Volkswagen sunt construite în Resende, Brazilia fabrică şi a trimis în kituri de semi dărâmat (SKD) pentru a Uitenhage în Africa de Sud şi Puebla din Mexic. [4]

Pieţe viitoare planificate pentru export sunt ASEAN şi ţările Europei de Est.

Volkswagen Camioane şi Autobuze diviziune lansat în septembrie 2005, noua gama Volkswagen Constellation, cu o masă Amestec brut de la 13 tone la 57 tone. [4]

[Edit] Volkswagen Camioane şi Autobuze fapte companie

Planta Resende a fost construit in 153 zile, la un cost de US $ 250 de milioane de dolari [5]

Aderă Resende plantelor la Organizatia Internationala de Standardizare ISO TS şi ISO 14001 [5]

Plantelor Resende produce 240 de vehicule pe zi, în două schimburi de lucru şi are 4500 lucrătorilor [5] [6].

Camioane şi Autobuze Volkswagen sunt vandute in peste 35 de ţări din întreaga lume. Unele ţări sunt Argentina, [5] Peru, Chile, [5] Uruguay, [5] Bolivia, Columbia, [5] Venezuela, [5] Paraguay, [5] Ecuador, [5] Republica Dominicană, [5] Coasta de Fildeş, [5] Nigeria [5] şi Arabia Saudită [5] [7].

Cele mai multe dintre camioane Volkswagen şi creşterea cu autobusul a fost în ultimii opt ani

Toate din 2007 gama Volkswagen Camioane sunt capabile să funcţioneze în minus 20 ° C şi 45 ° C, plus; Orientul Mijlociu camioane specificate, poate sta 55 de grade Celsius.

[Edit] BMB Mode Center

Infiintata in 2002 10 km de Resende uzina de asamblare, Centrul Mode BMB este responsabil pentru modificările la gama de camioane şi autobuze care nu se poate face pe linia de producţie.

BMB Mode Centrul de a construi:

Pentru gama de autobuze: autobuze scăzut de intrare şi de autobuze articulate.

Pentru gama de camioane: 4x4, 8x4 şi 8x2 conversii, precum şi un camion blindat şi modificări de design exterior în cele din urmă.

Diviziunea BMB sa mutat în iunie 2006, la noua locaţie de 150 m în afara instalaţiei Resende. Noua locatie are 30.000 de metri pătraţi de teren;. Costa brazilian R 7 milioane dolari pentru a construi [8]

[Edit] Volkswagen Camioane şi Autobuze subliniază

[Modifică] 1980

Ianuarie 1981

Volkswagenwerk AG achiziţionează 100% din Chrysler Motors din Brazilia Ltda [4]

Februarie 1981

Volkswagen Caminhões Ltda de presă de camioane de fabricaţie - 11.130, 13.130, şi un camion de etanol cu ​​reglaj electric [4]

Martie 1981

Schimbarea de nume de la Chrysler Motors din Brazilia Ltda la Volkswagen Caminhões Ltda (Caminhões este portugheză pentru camioane) [4]

Septembrie 1982

Lansarea din 6 gama de camioane de tone [4]

Iulie 1984

Integrarea Volkswagen Caminhões Ltda. Volkswagen în do Brasil [4]

August 1984

Volkswagen 140, gaz metan prima / camion biogaz cu reglaj electric în Brazilia [4]

Iulie 1985

Volkswagen 11.130 exportate în China [4]

Iulie 1987

Divizare Camioane integrează cu Camioane Ford, cu formarea de AutoLatina [4]

[Modifică] 1990

Iulie 1990

Uzina Volkswagen Camioane mută la Complexul industrial din Ipiranga [4]

Aprilie 1993

Lansarea primului Volkswagen Volksbus şasiu 16.180 de CO [4]

Aprilie 1994

Camioane şi Autobuze Volkswagen sărbători 100000 camion-lea VWCV produse [4]

Iunie 1995

Început de Volkswagen L80 exporturile către Germania [4]

Volkswagen Caminhões Ltda. anunţă Resende, Brazilia ca site-ul pentru construirea de camioane viitor şi a plantelor Bus [4]

Noiembrie 1996

Volkswagen Caminhões Ltda trece la noua uzina Resende [4]

Septembrie 1997

Comemorarea a vehiculului 5000th realizate în instalaţia de Resende [4]

Iunie 1998

Lansarea Trucks Volkswagen pentru piaţa Argentina [4]

Exportul de stabilire a bate complet (CKD) kituri de Volksbus şasiu microbuz spre Columbia

[Modifică] 2000

Ianuarie 2000

Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWN) din Germania, cu sediul in Hanovra, isi asuma responsabilitatea pentru funcţionarea camioane şi autobuze [4]

Martie 2000

Lansarea Seria 2000 [4]

Aprilie 2001

Pentru prima dată în 20 de ani, Volkswagen Caminhões Ltda devine lider pe piaţa braziliană pentru camioane

August 2002

Camioane şi Autobuze a Volkswagen cotă de piaţă de 30% din piaţa din Brazilia, Brazilia este Numărul 1 în lume, cumpărătorul de Autobuze şi numărul 2 pentru Trucks

Decembrie 2002

De producţie de 100.000 de camioane Volkswagen-lea în Resende [4]

Iulie 2003

Camioane Volkswagen Bus şi participă la Raliul Internaţional al Sertões, cu trei 8.150 de camioane

Octombrie 2003

Comunicarea crearea de camioane Volkswagen şi Funcţionare cu autobusul în Mexic, [4] construcţie de o linie de asamblare Începe în oraşul Puebla, Mexic

Noiembrie 2003

În cercetarea de pionierat în Brazilia, Volkswagen teste un Volksbus propulsat de biodiesel cu suportul Guvernului de stat de la Rio de Janeiro şi UFRJ, în cadrul proiectului Riobiodiesel

Aprilie 2004

Volkswagen 18.310 de succes pentru prima dată în Campionatul European de Super Truck

Iulie 2004

Camioane şi Autobuze Volkswagen adauga alte trei autovehicule în cadrul programului RioBiodiesel

August 2004

În primul rând Volkswagen teste productia de camioane sunt efectuate în fabrica de Puebla, Mexic

Septembrie 2004

Volkswagen anunta construirea de instalaţii pentru camioane Volkswagen, şi o gamă de autobuz în Port Elizabeth, Africa de Sud [4]

Octombrie 2004

Puebla, Mexic uzina Volkswagen deschide oficial [4]

Volkswagen Titan 18.310 este campion în Campionatul Super Truck European în primul an se concurează

Octombrie 2005

Început de camioane Volkswagen şi operarea cu autobusul în Africa de Sud cu producţia a trei modele Volksbus [4]

Noiembrie 2005

Volkswagen Camioane şi Autobuze de livrare de presă (5 la 8 milioane de tone) şi Constellation (13 la 45 de tone), linii [4]

Iunie 2006

Centrul Modul BMB este deschis pentru modificarea specializate de camioane Volkswagen şi o gamă de autobuz

Daycab Constellation este eliberat [4]

Septembrie 2006

Partea de sus a liniei de 18.320 VIP Volksbus este eliberat

Februarie 2007

Lansat de Constellation 31.320 6x4, si 15.190, 17.230 Volksbus linia [4]

08 august 2007

Volkswagen Camioane şi Autobuze a lansat cel mai puternic motor diesel - Volkswagen NGD 370 din gama Volkswagen Constellation [4] [9]

22 august 2007

Volkswagen produce primul dreptul de camion conduce mâna grea în istoria societăţilor, odată cu lansarea gamei Volkswagen Constellation în Africa de Sud

08 august 2008

Volkswagen lanseaza o noua transmisie robotizata in cooperare cu ZF Friedrichshafen AG pentru gama Volksbus

15 decembrie 2008

Volkswagen AG a vinde Camioane şi Autobuze a Volkswagen MAN SE. [3] [10]

[Edit] VWTB în sporturile cu motor

Un ritm camion Constellation de lider în domeniul de la Curitiba 2006 rundă a campionatului brazilian de Formula Camioane

Camioane şi Autobuze Volkswagen concurează în campionatul brazilian Camioane Formula, cu patru utilizare [11] Volkswagen Constelaţia 18.310 Titan cap tractor este utilizat;. [11] acestea sunt conduse de către Renato Martins, [11] Felipe Giaffone, [11] Walmir Benavides [11] şi Rodrigues Debora [11]. În plus, o Constellation suplimentar este utilizat ca camionul ritmul oficiale, [11] condus de Ana Lucia Lopes. [11]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.