Members cosmin1971 Posted July 29, 2012 Members Share Posted July 29, 2012 Buna ziua Daca cineva a mai avut astfel de probleme? La un MAN 440 am schimbat la reprezentanta EDC,GDK /PDF si inlusiv sonda de nivel din rezervorul de ad blue. Masina a plecat pe comunitate si problemele au reaparut pe bord. Dar, cand apare afisajul cu defectiunile mai sus mentionate cand dispare si totul se stinge pentru o perioada de timp Se pare ca ar fi o problema electrica sau de contacte cred eu. A mai patit cineva asa ceva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mihai maik Posted September 6, 2012 Members Share Posted September 6, 2012 sal.nu ai ce sa ai faci asta este problema la TGA .am fost la reprezentanta de 3 ori cu aceiasi problema, au schimbat niste senzori,am mers cam 70000 km si sa defectat din nou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members RNR Posted September 12, 2012 Members Share Posted September 12, 2012 colegii care e treaba cu ad blue asta? pentru ce e,am inteles ca este un fel de combustibil si reduce noxele,dar unde se pune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members expert Posted September 17, 2012 Members Share Posted September 17, 2012 O diagnosticare la un service MAN ar fi utila; pentru inceput, incercati sa inlocuiti prefiltrul AdBlue din conducta de aspiratie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted September 17, 2012 Moderators Share Posted September 17, 2012 RNR,poate te ajuta raspunsul oficial al celor care il produc pentru a intelege ce este Ce este AdBlue®? AdBlue® este o solutie de uree (32,5%) si apa de inalta puritate, a carei calitate este definita prin norma DIN 70070 a VDA si prin norma ISO 22241-1/22241-2. La ce foloseste AdBlue®? AdBlue® este un produs netoxic si nepericulos, strict necesar functionarii vehiculelor utilitare diesel EURO 4 si EURO 5 (prevazute cu rezervor special pentru AdBlue®). Norma EURO 4 este obligatorie de la 1octombrie 2006, iar Norma EURO 5, de la 1 octombrie 2008, ambele reglementand emisiine de substantele nocive din gazele de esapament ale vehiculelor utilitare ce functioneaza cu motoare DIESEL. Prin tehnologia SCR (SELECTIVE CATALYTIC REDUCTION), substanta AdBlue® intervine in reducerea, pana la neutralizare, a emisiilor nocive ale gazelor de esapament si in reducerea emisiei de pulberi fine (particule de funingine) in atmosfera, contribuind astfel la reducerea poluarii si pastrarea unui mediu inconjurator curat. Care este consumul de AdBlue®? Rezervorul pentru AdBlue® este diferit de rezervorul pentru motorina. Consumul de AdBlue® echivaleaza cu cca 5% din consumul de motorina. Deci AdBlue® nu trebuie alimentat de fiecare data cand se alimenteaza cu motorina. De exemplu, un rezervor de 50-60 litri AdBlue® este suficient pentru parcurgerea unei distante de cca 2.000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members RNR Posted September 18, 2012 Members Share Posted September 18, 2012 am inteles multumesc de ajutor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members okarina Posted January 22, 2014 Members Share Posted January 22, 2014 Buna ziuaDaca cineva a mai avut astfel de probleme? La un MAN 440 am schimbat la reprezentanta EDC,GDK /PDF si inlusiv sonda de nivel din rezervorul de ad blue. Masina a plecat pe comunitate si problemele au reaparut pe bord. Dar, cand apare afisajul cu defectiunile mai sus mentionate cand dispare si totul se stinge pentru o perioada de timp Se pare ca ar fi o problema electrica sau de contacte cred eu. A mai patit cineva asa ceva? Probabil aveati rezervorul mai mult de jumatate gol si senzorul de nivel cand circulati in panta/rampa va avertiza ca nu mai aveti AdBlue in rezervor. Cand reveneati la orizontal, senzorul iar detecta prezenta lichidului. Recomand sa aveti tot timpul rezervorul de AdBlue plin sau peste, ca sa nu mai patiti asa ceva. AdBlue este accesibil la pret, comparativ cu combustibilul. Grija mare cand circulati pe afara, in Europa, lipsa AdBlue in rezervor este aspru sanctionata. Datorita AdBlue masina are emisii reduse de noxe si se incadreaza in normele Euro4 si Euro5. La camioanele MAN Euro6 consumul de AdBlue este redus cu 50%, datorita optimizarilor la motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members fery20 Posted November 28, 2015 Members Share Posted November 28, 2015 Am si eu o problema asemanatoare. Am un cod activ gdk pdf 05023-01 si cateodata imi consuma normal cateodata nu consuma deloc ad blue. Daca a mai patit cineva si poate sami dea un sfat raman recunoscator. Camionul este Man tgx an 2008. Multa stima si drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.