Members klaudiu Posted August 26, 2012 Members Share Posted August 26, 2012 Sunt un proaspat sofer pe un DAF 95XF430 si am o nelamurire. Masina are 2 randuri de goarne,unele pe cabina(set de 2) si una jos mai mica cred ca asa a venit din fabrica. Ideea e ca nu reusesc sa comut claxonul intre ele,suna numai cea mica tot timpul. Daca e vreun coleg care ma poate ajuta,dau o bere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mariusdafxf Posted August 26, 2012 Members Share Posted August 26, 2012 La modelele 95XF super space cab deasupra usii este un cablu de care daca tragi se actioneaza goarnele,sub ornamentul de plastic gasesti supapa daca cumva ai acest cablu rupt si trebuie sa-l schimbi. La cabinele space cab nu stiu dar sincer nici nu am intilnit cu goarne pe cabina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members klaudiu Posted August 27, 2012 Author Members Share Posted August 27, 2012 Multumesc de raspuns Marius. Cabina e Space cab si am cautat peste tot dar nu a gsit nimic si ma seaca treaba asta! > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cyberdriver Posted September 3, 2012 Members Share Posted September 3, 2012 Salut, iti trebuie un comutator pentru a muta clanxonul, normal ca suna aia mica daca nu le-ai comutat sa le dai curent ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members klaudiu Posted September 13, 2012 Author Members Share Posted September 13, 2012 Multumesc pt raspunsuri colegii! Asa e,am gasit cablul ala era ascuns de celalalt sofer dar sunt cam dezamagit, ma asteptam sa sune mai frumos decat cea mica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mariusdafxf Posted September 15, 2012 Members Share Posted September 15, 2012 Multumesc pt raspunsuri colegii! Asa e,am gasit cablul ala era ascuns de celalalt sofer dar sunt cam dezamagit, ma asteptam sa sune mai frumos decat cea mica! trebuie sa sune mai bine ca cel mic ,vezi sa nu fie infundate cu mizerie(daca nu ai capace de protectie se intampla des) sau sa fie dereglate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts