Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Transport in cont propriu


Bjunior

Postări Recomandate

  • Members

Salut colegii , ma numesc Cristi , si vreau sa fac un post Special pentru Transport De Marfa pe International Tir de 40 t in Cont Propriu. As vrea si eu niste informatii de la cei care stiu ceva despre acest subiect si mai mult care au practicat si stiu,practic cum e sa faci transport pe cont propriu.

Deocamdata stiu 2 variante cum pot incepe,desigur colaborarea cu o cooperativa,eu sa am capul tractor iar ei sa imi dea de munca si sa trag remorciile lor.

Colaboarea cu o cooperativa sa fie una serioasa desigur,in sensul ca te poti baza pe un contract cu ei ca ai mereu curse ,sa te plateasca la timp si eventual sa te Poata ajuta sa te Ridici. Sa iti poata plati pentru inceput Combustibilul si Autostrazile apoi sa iti deduca din pretul stabilit la KM.

Prima ar fi sa imi achizitionez un Cap de aprox 15000 de Euro cash,asta ar fi un Euro 3 deoarece atat mi-as putea permite,insa imi e ca nu imi acepta cooperativa sa merg pe International.

A doua ar fi o colaborare cu o persoana care are Firma de Transport si sa ma poata ajuta si pe mine cu un Leasing pentru un Euro 5,desigur nu neaparat nou dar sa fie un inceput.

Referitor la Cooperative stie careva care ar fi acestea - unele bune - eu am auzit de Fercam in Italia si de LKW Augustin in Austria,astea doua deocamdata pt ca am vb direct cu persoana care colaborau cu acestia.

Rog pe cei care stiu mai multe informatii despre subiect si care au trecut prin asta sa imi dea si mie o idee cum as putea sa incep pe Cont Propriu si mai multe informatii despre Cooperative daca se poate.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

incearca si o sa te convingi pe pielea ta;probleme cu camionu e imposibil sa nu ai la un camion peste 500.000km;daca ai suficienti bani de investit si iei un camion aproape nou,se lungeste perioada de amortizare a investitiei.Majoritatea preturilor pe km, oferite pt cei mici de catre marii transportatori ai Europei,este unul sa nu mori de foame,nu sa recuperezi rapid banii bagati in camion,Ia cateva exemple de preturi  de pe bursatransport.com si facand 2 calcule iti iese perioada de recuperare ai investitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bjunior,cind vrei sa faci ceva mai intii ar trebui sa ai habar macar de notiunile de baza.Tu vrei sa gasesti firme cu care sa colaborezi si vorbesti de Cooperative si transport in Cont Propriu?De fapt,daca timplarul ajunge cofetar te poti astepta la orice. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Specific traditional,din 5 milioane de ,,colegii,, nici macar unul nu a fost amabil,indiferent de natura sfatului,pentru cultura voastra generala  in Europa se serveste clientul dupa felul lui de a fi,(daca esti acru mai primesti putin otet),

Daca doresti sa te faci autonom(independent),mergi la o scoala auto te examinezi,Manager transport,si poti lucra.La scoala afli tot ce ai nevoie,eu nu cunosc legile in RO ptr. ca sint plecat de mult timp.

Te sfatuiesc sa inchiriezi un cap tractor,la inceput, si sa cauti o firma buna sa iti dea curse,dupa toate darile trebuie sa ramai cu 2-3000,curat dar sa lucrezi tu,si tot ce discuti cu clientul sa fie trecut in contract,daca merge bine dupa 1-2 ani,atunci cumperi cap tractor,nu pierzi nimic,capeti experienta,si nu investi mai mult de 6-7000 la inceput,cel mai bine ar fisa stii limba din tara cu care lucrezii.daca pot sa te ajut trimite un e-mail,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

si eu m am gandit sa mi cumpar un camion de peste 7.5t  sau 10t cu prelata mai vechiut sa fie mai ieftin

am un prieten care are o casa de expeditii si ma tot zapaceste ca mi da curse el

acum nu stiu ce sa fac nici la camioane nu ma pricep ........care consuma mai bine care ar fii mai bun ....

dati mi un sfat nu stiu ce sa fac pentru ca nu am banii cash  trebuie sa vand masina care nu mai face

mai mult de 6000 cu indulgenta        astept idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Specific traditional,din 5 milioane de ,,colegii,, nici macar unul nu a fost amabil,indiferent de natura sfatului,pentru cultura voastra generala  in Europa se serveste clientul dupa felul lui de a fi,(daca esti acru mai primesti putin otet),

Daca doresti sa te faci autonom(independent),mergi la o scoala auto te examinezi,Manager transport,si poti lucra.La scoala afli tot ce ai nevoie,eu nu cunosc legile in RO ptr. ca sint plecat de mult timp.

Te sfatuiesc sa inchiriezi un cap tractor,la inceput, si sa cauti o firma buna sa iti dea curse,dupa toate darile trebuie sa ramai cu 2-3000,curat dar sa lucrezi tu,si tot ce discuti cu clientul sa fie trecut in contract,daca merge bine dupa 1-2 ani,atunci cumperi cap tractor,nu pierzi nimic,capeti experienta,si nu investi mai mult de 6-7000 la inceput,cel mai bine ar fisa stii limba din tara cu care lucrezii.daca pot sa te ajut trimite un e-mail,

Iti dau dreptate colegule. Unu ca foloseste banii in alt scop.......unu ca il dor ochii ca scrie in nu stiu ce fel.....altu ca el e cel mai breaz cofetar zi da sfaturi ca nu are ce cauta sa isi faca propriul bisniss.......da nici unul nu a venit sa spun concret ce poate face acest baiat daca vrea sa munceasca asa cum vrea el.sa isi cumpere un camion sau sa inchirieze si sa traga ptr alte companii mari.mareee branzaaa.......spiritul de turma nu a murit in rromania si va fi pe vecieeee...amin

Bjunior te sfatuiesc sa intrii pe forumuri internationale ale soferilor gen UK...D  etc si ai sa gasesti acolo toate informatiile de care ai nevoie...NU AICI!!!! Bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

saluatre colegu bjunior. in primul rand trebuie sa stii ce vrei sa faci. adica vrei transport in nume propriu sau vrei sa faci transport de marfa pentru altii, transport pe care sa il pori factura! asta deoarece la transportul in nume propriu poti sa iti transporti numai marfa pentru propria ta firma( de ex. ai firma care se ocupa cu materiale fde constructii si in cazul acesta iti duci tie cimentul de la Turda pentru propria ta firma) . dac vrei sa faci transport pentru altii, atunci trebuie sa iti faci firma de transport. in ambele cazuri trebuie sa mergi la ARR ca sa vezi exact care sunt actele necesare pentru a obtine licenta de transport. deoarece nu pori sa faci transport de marfa fara licenta(pentru transport in nume propriu exista licenta de transport in nume propriu, insa repet nu mai poti sa faci transport pentru altii!!!).ca sa concluzionez, pasii ar fi cam astia:

1. iti infiintezi mai intai o societate comerciala(mergi la camera de comert si industrie)

2. vizita la ARR pentru a vedea exact ce acte ai nevoie pentru a obtine licenta de transport

3. te interesezi cu cine ai putea colabora

ideea este ca degeaba incerci sa iti faci rost de un contract de transpot, pentru ca nimeni nu va vorbi cu tine pana nu ai firma cu toate actele in regula. si daca speri ca iti vei amortiza investitia cat ai zice 'transport de marfa', te inseli. insa daca te-ai saturat sa fii sclavul altora, te sfatuiesc sa ii dai batai. cu rabdare, seriozitate si perseverenta poti sa razbesti si sa duci un trai decent. asta daca nu visezi sa iti cumperi mercedes S clase in 2 luni ca sa arati ca esti patron.

Asa ca dai bataie, si sa auzim numa de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

tir nu inseamna camion de 20 de tone. tir inseamna transport international rutier. deci asta e valabil pentru orice camion mai mare de 3,5 tone(dubita). indiferent de marimea camionului trebuie sa treci prin fazele de care ti-am zis. adica firma si licente. in rest ...este loc pentru toata lumea. depinde de cat de tare iti doresti tu treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

am vazut ca ai primit raspunsuri aiurea si raspunsuri OK la problema ta. insa doar unul pana acum ti-a dat un raspuns demn de urmat: fa altceva cu banii aia. nu ai experienta necesara pentru a face ce vrei tu sa faci. pentru asta trebuia ca tu sa stii raspunsurile la intrebari de macar acum 4-5 ani. daca iti permiti, investeste anii astia ca angajat pe la 10-15 firme, lucrand pe comunitate, si apoi urmeaza-ti visul... daca nu, suna-ma pe 07...... si iti dau un nr. de cont unde sa-mi trimiti banii aia, ca macar sa scapi de stresul de ai pierde incetisor si sigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ma bag si eu in seama caci chiar nu am ce face la ora asta ,  baiatu se vede ca in ce priveste transportul de marfa e cam la inceput de cale , ce naiba sa faci cu o epava la extern ? sa fi victima aproape sigura de  cum ai trecut de Nikelsdorf  ???

sa nu mai spun sa te bage  b.a.g.-ul  la service ,acolo lasi camionu daca e la o adica ,....

acum sa nu se interpreteze ca eu il sfatuiesc sa-si ia o bijuterie nou nouta .... sa nu mai spunem de stat cu camionu cu capul in gard ( defect in curte )  nici nu produci si mai si bagi bani in fieratanie si vei ajunge sa constati ca cu ce bagi in el ca sa-l aduci la asfalt cumparai altu mai de doamne ajuta

sfatul meu ? daca esti hotarat sa pornesti pe drumul asta daca poti , nu te zgarci dar nici de fraier sa nu cazi , adica casca ochii larg cand dai banii pe ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

o cursa pe luna????????????camionul consuma numai motorina????????

licente,asigurari,contabil,coordonator transport,taxe la stat ..etc'''''''''''''''''''cine le amortizeaza??????

-cum ziceau si colegi iti trebuie licenta de transport,,,,,,,nu licenta pe cont propiu[ transport care nu se factureaza,se transporta materie prima pt firma ta si se poate distribui catre clienti propii]

-bani de rulaj [nimeni nu plateste la terminarea cursei,eventual cu un comision adecvat] unele firme asigura card de motorina si taxe autostrazi,dar unele

O IDEE ce as recomanda si este garantata ,,,,,taximetrist  pe auto propiu [2,16 ron /km ,,,,,,,am auzit ca la 7,5t pretul pe km este de 1,5ron si nu pl,atesc tur retur ca la taxi],esti acasa ,nu ai program

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

am lecturat aproape tot ce binevoitori au scris si imi permit o remarca la noi DECIT SA TRAIASCA CAPRA VECINULUI MA I BINE MOARE SI A MEA daca intrebi de o afacere primul lucru este sa te dejamageasca si descurajeze cum ca nu merge. dar totusi lor le merge apoi nu toti stiu sa foloseasca bine gramatica dar asta nu inseamna ca nu sint oameni priceputi in alte domenii.si o intrebare pt voi astia care ati reusit. voi nu ati avut un inceput ? sau va.ti nascut direct invatati?

asa ca junior DACA NU INCERCI NU AI DE UNDE SA STII DACA VEI REUSI SAU NU eu zic fati un calcu.l euro 3 inca merge afara dar piezi la taxe.insa investesti mai putin in masina si poti trage concluziile singur si eu am fost ca tine si aceleasi dileme le am avut dar cum am spus DACA NU RISTI NU CISTIGI u.ni calculati au cistigat alti .......... sa ai bafta si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Un euro cat mai mare reduce din taxe si te ajuta sa platesti ratele . Adică pe Germania sa zicem un euro 3 sunt 21 centi pe kilometru , euro 5 , 14 centi , la o medie de tranzit de 5.000 km pe luna ai 350 euro de diferenta pe care ii poti investi in o rata lunara mai mare la un euro 5 . 350 Germania , x Austria , y Ungaria si la luna adunat iese rata la camion. Un mic plus îl ai si de la consumul de combustibil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.