Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Maison Logistique Cris din Brasov ?


Postări Recomandate

  • Members

buna ziua colegi si admini. numele meu este Danciu Mihai nu am nici o legatura de rudenie cu Danciu Cristian doar o coincidenta de nume si am lucrat si eu la acest domn Liviu Socol si tin sa confirm cele spuse de Danciu si Platon si chiar sa argumentez daca este cazul pentru a demonstra care este adevarul si a face inteleasa discutia de mai sus . 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Salutare,

si prin acest subiect se observa ca forumul nostru a atras atentia patronilor datorita promovarii modului legal si corect de lucru..

Fiind moderator trebuie sa fiu impartial ..dar totusi pot observa ca sunt mai multe persoane care au postat comentarii negative...

Daca domnul Socol Liviu se considera nedreptatit sau defaimat poate actiona legal ..cred ca in cadrul firmei exista macar un jurist pentru a sti pasii pregatitorii acestor actiuni...daca nu ....se pot afla rapid consultind un avocat..

Din pacate colegii mei nu stiu insa cum isi pot apara drepturile..si atunci le vom da sfaturi..sunt multi care de frica pierderii locului de munca accepta ilegalitati..  

Din cele expuse pina acum se detaseaza clar ca patronul opreste pe perioada concediului unei persoane cardul tachograf al acesteia...Trebuie tinut cont ca cardul este al persoanei titulare si trebuie pastrat de catre acesta..nu de catre firma angajatoare..deci actiunea de pastrare a cardului la firma este ilegala si firma poate fi actionata in instanta pentru aceasta..Cit despre motivul spus in comentariu..eu personal cred ca este ridicol..firma poate cumpara un cititor de carduri si fiecare sofer la reintoarcerea din concediu descarca cardul..desi cred ca trebuie sa existe unul deja deoarece cardurile tuturor soferilor trebuiesc descarcate periodic..

Aici as remarca ca domnul Socol Liviu trebuie sa reciteasca articolul 10/561..pe linga altele..il va ajuta in intelegerea legislatiei din domeniu

Totodata colegii mei trebuie sa fie atentionati la folosirea corecta a denumirii cartelei tachografice..deoarece exista 4 tipuri...Asta in eventualitaea actiunii judecatoresti  [postez ulterior documentatia]

Se mai detaseaza din comentarii inca citeva lucruri...ordine semnate in alb...''lucrul'' pe 2 carduri...sa depasesti timpii de conducere..sa intrerupi repausul zilnic redus/normal...card scos si efectuarea incarcarii sau a descarcarii auto...

Sincer aici eu consider ca este vina soferilor care accepta aceste lucruri indiferent de motivatia lor..Necunoasterea regulamentului si a drepturilor duce aici...de exemplu...necunoasterea articolul 9 alineat 1 din 561...care prezinta exceptia de la regula atunci cind efectuezi un repaus zilnic si ai nevoie sa traversezi cu un ferry...sau cu trenul...

Apare si diurna...care trebuie platita anterior deplasarii..

''Persoana trimisa in delegare sau detasare are dreptul sa primeasca, in conditiile legii, un avans in numerar, stabilit in raport cu numarul zilelor de deplasare, dar nu mai mult decat totalul cheltuielilor de delegare sau de detasare pentru 30 de zile calendaristice, prevederea fiind cuprinsa de HG 1860/2006. De asemenea, si sumele in valuta cuvenite personalului trimis in strainatate se acorda sub forma de avans, asa cum se arata in HG 518/1995. ''

Diurna acordata pentru deplasarile in strainatate acopera inclusiv costul transportului in interiorul localitatii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Norma tehnica aprobata prin Ordin 116 al Min Trans din 30.01.2006

Art. 2. - (1) În funcţie de utilizator, cartelele tahografice pot fi de patru tipuri: 
a) cartela conducătorului auto - eliberată unui anumit conducător auto. Această cartelă identifică conducătorul auto şi permite stocarea datelor privind activitatea acestuia; 
B) cartela întreprinderii - cartela eliberată proprietarului sau deţinătorului autovehiculului echipat cu un tahograf digital. Această cartelă identifică întreprinderea şi permite afişarea, descărcarea şi imprimarea datelor stocate în tahograful digital blocat de întreprindere; 
c) cartela de control - cartela eliberată personalului abilitat cu efectuarea controlului conform legislaţiei în vigoare. Această cartelă identifică persoana care efectuează controlul şi autoritatea din care face parte şi permite accesul la datele stocate în memoria tahografului sau a cartelelor conducătorilor auto pentru citirea, imprimarea şi/sau descărcarea datelor; 
d) cartela agentului economic autorizat - cartela eliberată unui producător de tahografe digitale, unui fabricant de autovehicule sau unui agent economic autorizat conform legislaţiei în vigoare să monteze, să repare, să regleze şi să verifice tahografele digitale. Această cartelă identifică deţinătorul şi permite încercarea şi etalonarea aparatului de control şi/sau descărcarea datelor din aparat. 

Art. 12. - În situaţia în care cartela conducătorului auto a fost pierdută, furată, deteriorată sau distrusă, titularul are obligaţia de a solicita înlocuirea acesteia. 
Art. 13. - (1) În vederea înlocuirii cartelei conducătorului auto, titularul va depune o cerere, în termen de cel mult 7 zile de la data la care cartela a fost furată/pierdută/deteriorată/distrusă, la orice agenţie teritorială a Autorităţii Rutiere Române - A.R.R. Cererea va fi însoţită dedovada eliberată de organul de poliţie la care s-a înregistrat declaraţia de furt sau de declaraţia pe propria răspundere în cazul pierderii sau distrugerii, după caz, împreună cu dovada efectuării plăţii tarifului pentru înlocuirea cartelei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Ca sfat personal..din pozitia unui simplu sofer..nu a moderatorului...Unitiva si actionati in judecata firma...actiunea in instanta nu se plateste fiind litigiu de munca...platiti un avocat doar daca doriti voi sa fiti reprezentati..Cereti sfaturi..aveti colegul Giani si eu va mai recomand soferul MIT....din pacate nu am timp mai mult in acest moment dar mai revin in discutie daca este cazul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună seara. Sunt doar Giani, sau Dan, deci fără " domnule ". Si eu îmi câștig pâinea la volanul unui camion. Colegul Cico, a punctat foarte bine situația. Din experienta personală : sesizările către organele de control administrativ - ISCTR, ARR, ANAF, ITM, Inspecția Muncii, Politie, etc, să fie redactate de o persoană de specialitate. Funcționarii statului sesizează diferența si acționează ca atare, pe principiul " nu se știe niciodată ". La fel si cererea de chemare în judecată. Pentru că la tribunal nu faci o sesizare, acolo te duci să ceri ceva. Acest ceva, trebuie să fie concis, si bine determinat. Dacă sunteți mai multi, ca grup, trebuie să puteți sintetiza acest lucru. Părerea mea, este ca desi puteți să vă reprezentați foarte bine si singuri, sa fiți asistați, pentru a putea fructifica la maximum dovezile voastre. Fostul vostru angajator, sigur va fi asistat. Hotărâre, încredere în voi. Faptul că, în loc să bârfiti prin parcări, luați atitudine pe acest forum PROFESIONAL, înseamnă ceva. Văd că și alți foști angajați la Maison Logistique Cris va susțin. P.S. - Nu va trebuie un " Micescu " la bară. Lucrurile în litigiile de muncă sunt relativ simple, consilierii juridici din firme, fac mai mult figuratie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.