Members Cosmin66 Postat Octombrie 2, 2012 Members Share Postat Octombrie 2, 2012 Salutare, salutare colegii! Vreau sa fac si eu un scurt sondaj. Intrebare: "Care sofer e mai bun: Unul care a lucrat sa zicem, 3 ani de zile pe camion avand curse regulate Cluj-Napoca - Passau si nimic altceva sau un sofer care a lucrat in 3 ani de zile la mai multe firme facand curse in toata Europa, din Scotia pana jos in Sicilia si din Portugalia pana in Moldova la Balti; A mai lucrat si pe transport de persoane ceea ce inseamna mult mai multa responsabilitate si a mai lucrat si pe autobasculate 8x4 in cele mai dificile conditii la peste 2000 de metrii altitudine, in creierul muntilor? Care credeti, in opinia voastra ca e sofer mai bun, mai experimentat si trecut prin mai multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ciubacka Postat Octombrie 2, 2012 Members Share Postat Octombrie 2, 2012 Judecand dupa patroni cel mai bun sofer e cel care nu are pretentii salariale mari. Si din punctul meu de vedere normal ca mai "trecut prin toate" si mai "patit" si descurcaret e cel care a muncit in toata Europa,inclusiv pe 8X4 deoarece acesta a intampinat mai multe obstacole si greutati si are o cultura geografica sa zicem asa mai bogata decat cel care o facut doar cursa regulata.Eu daca as fi patron l-as alege pe primul in defavoarea celui din urma chiar daca acesta ar avea doar 1 an experienta decat pe cel cu 3 ani de cursa regulata.Sa nu ma intelegeti gresit,cineva tot trebuie sa faca si curse regulate dar la un momentdat intervine monotomia (acelasi traseu,aceleasi marfuri,aceleasi formalitati) in sensul ca ajungi sa poti face ciubucuri pe unde umblii la cata lume te cunoaste de cand faci acel traseu .Acuma depinde de multi factori,ambii sunt soferi profesionisti pana la urma si ar trebui sa se descurce daca ar schimba locurile intre ei.Diferenta dintre ei nu se face la parcari si bagat in rampa ca dupa 3 ani de zile ar trebui sa le faci si legat la ochi ,ci la orientare pe traseu,cunostinte plati,vami,gestiune etc. Asta o fost parerea mea nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Octombrie 2, 2012 Members Share Postat Octombrie 2, 2012 De aici vine si intrebarea: De ce in cei 3 ani a schimbat mai multe firme?... Personal il aleg pe cel ce cface cursa de linie. Stie el de ce a ajuns acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Octombrie 2, 2012 Moderators Share Postat Octombrie 2, 2012 Care credeti, in opinia voastra ca e sofer mai bun, mai experimentat si trecut prin mai multe? Cam lipsită de sens întrebarea asta, părerea mea. În ambele cazuri te referi la șoferi profesioniști, iar faptul că unul a condus în creierul munților și celălalt nu, nu-l face mai profesionist cu nimic - și celălalt ar putea face la fel de bine aceeași treabă. Șoferul profesionist își face treaba care o are de făcut, într-un mod cât mai profesionist și atât. Până la urmă, a fi șofer profesionist nu ține doar de cursurile de la școală/atestate și de experiența pe șosea. Mai sunt și o serie de ”calități personale” care pot afecta serios statutul tău de pro. (Degeaba a condus 1000 de mașini, la 100 de angajatori și pe tot continentul, dacă, de exemplu, fură motorină, pauza de 45h devine de 60h din cauză că nu se trezește din beție sau altele asemenea). P.S. Oricum, ți-ai cam răspuns singur la întrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cosmin66 Postat Octombrie 2, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 2, 2012 Intrebam deoarece, zilele astea am incercat sa ma angajez la o firma din Cluj. Nu am reusit sa trec de interviu. Motivul pentru care am fost refuzat e ca de ce am schimbat atat de des locul de munca: Camion international (2ani), apoi transport de persoane cu autocar(7luni), la alta firma tot persoane dar pe Sprinter(7 luni), dupa care a urmat 8x4-le la alta firma(6luni). Am explicat motivul pentru care am lucrat doar atat. Cand firma iti cere sa scoti un consum de 10l/100km cu camion de 40 t...e imposibil.Camionul avea peste 150.000km fara revizie, absolut nimic schimbat la el si binenteles ca nu se incadra in motorina. Apoi la persoane, dupa 6 luni am vrut sa fac un credit in banca si mare mi-a fost mirarea cand am aflat ca nu aveam carte de munca....etc. Eram curios, daca voi ati fi angajatori, ati angaja un sofer ca mine? Sau ar fi frumos sa ma reprofilez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ciubacka Postat Octombrie 3, 2012 Members Share Postat Octombrie 3, 2012 Colegule.Nu e normal sa fim refuzati la interviuri noi,cei care dorim sa muncim dar ne este "patat" CV-ul cu nume de firme care nu ne-au respectat sau nu ne-au platit sau nu ne-au indeplinit niste conditii minine sau care nu si-au respectat partea de contract.Adica sunt convins ca daca acel angajator iti facea carte de munca ramaneai la el sau daca celalalt iti reglementa consumul de motorina mai stateai.Si,parerea mea este ca, un patron care vede in CV un "asemenea macel" cum ai tu refuza sa te angajeze si din posibilul motiv ca te vede drept un om cu picioarele pe pamant si nu vreun fel de pampalau pe care il poate prostii sa ramana si sa ii produca bani pe o perioada nedefinita cum ar vrea el. Acuma cred ca incep sa exagerez si eu dar nu uitati ca traim in Rromania,tara tuturor imposibilitatilor.Pace voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionutzoprea Postat August 22, 2013 Members Share Postat August 22, 2013 cere parerea unui specialist in resurse umane, o sa te lamureasca muult mai bine si ca parere personala...no ideea...nu ma pot pronunta...totul depinde de personalitatea fiecaruia, si de recomandarea obtinuta de patron/ii unde a lucrat cel mai bun e cel ce isi face meseria cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members szarvas andras Postat August 22, 2013 Members Share Postat August 22, 2013 normal ca pe tine teas angaja colegu pentru ca ai experienta si te pot trimite oriunde oricand,dar stai linistit ca acel patron din cluj nu merita un sofer ca tine,drumuri bune colegii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bla...bla Postat Septembrie 19, 2013 Members Share Postat Septembrie 19, 2013 Daca judecam un pic virgula ca nemti... : ala care a facut multe stie, dar nu stie sa faca niciuna bine!!! Unde sunt ei ,unde suntem noi? Mai bine am incerca sa gandim , macar un pic, ca si ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Septembrie 26, 2013 Members Share Postat Septembrie 26, 2013 din postarile tale am putut vedea ca esti un regizor de film(cel mai activ în forumul: FILME CU CAMIOANE),dar si sofer. Atunci cind esti prudent,daca te duci la o firma, nu din prima sapt faci consumul ?de ce trebuie sa treaca 6 luni sa afli ca nu te incadrezi ?daca ai fost pe sprinter 7 luni ,de ce nu ai renuntat din prima luna?daca ai fost pe tir unde e un fel de viata ,de ce ai trecut 6 luni pe bascula(unde stim multi ca e alta marie ),daca te angajezi undeva, nu ceri o copie a contractului de munca?cum poti si accepti sa lucri la negru?daca ti-au facut contract de munca ,de ce nu mergi cu el la procuratura si ITM?oameni sint prudenti,sau asa ai hotarit ei, habar n am,si nu ,nu trebuie sa te reprofilezi,doar sa fi mai matur ,se va vedea de la o posta seriozitatea. bafta in ati gasi un loc de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.