Members tensyon Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 Salut am un iveco eurostar cursor 10 numi place deloc cum trage demareza greu porneste usor la rece nu se palpie nu scote de fum dar cum da de deal se inmoaie fum nu scoate pana sa il duc sa pun testeru pe el vreau ceva pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 eu zic sa-i iei un set de filtre noi originale de motorina Iveco si apoi vezi cum merge. Ca asa am patit si eu cu un Stralis de 430, dabi tragea la panta, apoi s-a facut si mai rau, numai tragea deloc si i-am schimbat filtrele si si-a revenid. Dar din cauza asta mi-a terminat si un injector. Oricum la mai mult, n-ai la ce sa te astepti, ca e Iveco....nu sare mai departe de raba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 14, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 14, 2012 au am schimbat toate filtrele dar la fel am un daf ati 380 cu 28t merge beton iveco 22t puturos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 atunci asa merge el...inainte mergea mai altfel? ca sincer sa fiu nici Stralisu cand puneam pe el 22 de tone, la panta era praf. Doar in linie dreapta ce mergea si el. Nu stiu sa mai vina si alti colegi cu alte pareri poate stiu ei mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 14, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 14, 2012 am mai vb cu colegi care aveau iveco cursor il lauda de parca putea sa traga tota tara dupa el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 domnul care are un iveco si poza un mercedes,e greu sa ne dam cu parerea asa ,ca dai informatii putine,cursorul este un motor foarte reusit ,trage foarte bine ,daca ai motorina (ca ti-a ramas ceva economie ,nu? doar ai cumparat un camion ieftin ,nu sta nimeni in fata ta pe deal )cursorul ca si alte masini merge pe motorina si aer, intr-un raport perfect cea mai mica problema la geometria variabila la turbo si masina este un saviem desi nu scoate fum (ca totusi e gestiune electronica)poate fi supapa de comanda la geometria variabila ,injector care sa tina rampa deschisa prea mult ,e greu sa presupunem dar un mecanic bun cu tester iti poate spune ,repet , orce tester fara mecanic e aproape zero (no offence). cit despre domnu'care afirma ca iveco nu e departe de raba ,cunostintele tale depre viata le-am citit in postarile tale ,dar tata spunea,eu fiind incepator(visam la un volvo) ca "cea mai buna masina e masina ta"si doar "soferii fac masinile bune sau rele". morala daca sti ajuta omul explica-i marunt marunt .... common rail-lu ,ca iveco sau fiatu a fost primul care a comandat lui Bosch un comon rail pentru camioane cei ce stiu iveco avea inca din 1998 99 pentru mass production,sau alfa romeo 1997 pentru turisme (vb in europa,nu japoneze) ca sa-l sa-l asociezi cu o raba ,cursor 10 ,iti trebe ceva cunostinte de mecanica. dar asta e .....e un forum .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 cursorul este un model reusit..........intradevar graba duce la un consum mare dar forta este....si eu am patit la fel tragea greu cand aveam nevoie de forta,,,,,,,,,,filtru de aer si motorina au fost problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 14, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 14, 2012 o sa ma duc cu el sap asta la diagnoza dat totusi mai astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 un motor e un" organism viu" daca crezi ca tuseste il duci la doctor ,nu poti intreba "prin vecini"al vostru de ce suferea cind a murit? nu uita ca nu numai scania e regina si al tau neghina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 14, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 14, 2012 fiecare cu placerea lui scania est o masina forte buna scumpa la intretinere eu unu nu as loa asa ceva un DAF XF 2005 6 im place sper pana in primavara sa fie al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CNA25 Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 salut colegu! am lucrat pe iveco 5 ani.. incepind de la turbostar pina la stralis....sa stii ca e o masina foarte buna la deal.....eu as putea spune, foarte buna. dar ca si alti colegi, te sfatuiesc sa verifici filtre, adica inlocuit, sa verifici turbo, pe el pe exterior are o tija, daca acea tija nu face cursa intreaga iti creste consumu si nici nu trage.si mai verifica si calitatea motorinei.....sa ai drumuri bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Octombrie 14, 2012 Members Share Postat Octombrie 14, 2012 cit despre domnu'care afirma ca iveco nu e departe de raba ,cunostintele tale depre viata le-am citit in postarile tale ,dar tata spunea,eu fiind incepator(visam la un volvo) ca "cea mai buna masina e masina ta"si doar "soferii fac masinile bune sau rele". morala daca sti ajuta omul explica-i marunt marunt .... common rail-lu ,ca iveco sau fiatu a fost primul care a comandat lui Bosch un comon rail pentru camioane cei ce stiu iveco avea inca din 1998 99 pentru mass production,sau alfa romeo 1997 pentru turisme (vb in europa,nu japoneze) ca sa-l sa-l asociezi cu o raba ,cursor 10 ,iti trebe ceva cunostinte de mecanica. dar asta e .....e un forum .. Zi zau, imi trebuie multa mecanica ca sa-mi dau seama ce masina e Iveco nu? huh...culmea ca am lucrat pe Iveco si vechi si cele noi....si pot sa spun ca nu te da pe spate, e o masina buna, dar are multe defecte ce lasa de dorit, plus cabina care e un dezastru, la aia ma refeream ca nu sare departe de raba. Ai putea sa-ti ti parerile pentru tine si sa nu mai faci observatii la altii, daca esti cunoscator in materie de Iveco, te rog sa-ti ajuti colegul cu argumente viabile si nu sa-mi explici mie ce construia Iveco cu cativa ani in urma, ca si daca nu-mi spuneai sa sti ca muream de prost si numai aflam. Si nu visez Volvo, ca nu mi-am ales meseria asta de sofer ca doar intr-o buna zi voi conduce in sfarsit visul dorit Volvo. Pe mine nu ma intereseaza marca cum ii intereseaza pe alti colegi, ma intereseaza ce se poate castiga cu el. Pot sa conduc si Ural, profit sa iasa. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Octombrie 15, 2012 Members Share Postat Octombrie 15, 2012 draga domnule ''Stima", acuma ce faci iti rupi fashul de mine?ne explicai ca "Oricum la mai mult, n-ai la ce sa te astepti, ca e Iveco....nu sare mai departe de raba" apoi ...la panta era praf. Doar in linie dreapta ce mergea si el... acum vi si spui e o masina buna, dar are multe defecte ce lasa de dorit, plus cabina care e un dezastru, la aia ma refeream ca nu sare departe de raba" draga domnule vb de un motor cursor 10! ce defecte are de dorit???ce vb de cabine? (apropos cabina de zil sau ural e beton)sau de ce e sub ele?imi sugerezi sa-l ajut pe domnul,cum faci tu?pai daca ii trebuie un forum sa afle ca trebuie schimbate filtrele de la tine ,de la mine ce sa invete? era o data o tara in care toti conduceau Ural,toti aveau profit,oameni nu se contraziceau si care toti revolutionarii ajungeau cu Uralul in siberia cu schimbul alti la volan alti in duba,se numea UNIUNEA SOVIETICA.intre timp a aparut turbo cu geometrie variabila.... iti sugerez sa fi mai putin acid ,poti fi pertinent si daca nu sari sus ,e ok,e doar un forum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Octombrie 15, 2012 Members Share Postat Octombrie 15, 2012 Cearta multa fara rezultate.Cind am inceput sa lucrez pe extern am inceput cu Iveco.Din experienta iti spun ca este o masina buna,daca este intretinuta in mod corespunzator.Relevant este tester-ul pentru ca este o masina protejata in totalitate prin relee de tot felul si mai ales prin senzori.Defectele acestora nu le poate depista decit tester-ul,cu conditia ca cel care foloseste acest aparat sa fie bine pregatit.Cu ultimul Iveco pe care l-am condus am fost de 3-4 ori la Ploesti la service si nu am facut nimic,pina nu am ajuns la Targoviste la service.Sfatul meu este sa mergi la specialist si nu incerca sa remediezi tu problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 15, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 15, 2012 la reprezentanta iveco targoviste ? mersi de sfaturi sunt suficente deja am ajuns la alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Octombrie 15, 2012 Members Share Postat Octombrie 15, 2012 Da in Tirgoviste la PRO-TRUK.iesirea spre Ploesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Octombrie 15, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 15, 2012 ok mersi stiu acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ic252 Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 Ai reusit sa rezolvi problema la Iveco? Daca nu, te pot ajuta eu. 0754020848 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members im_lvi Postat Decembrie 28, 2012 Members Share Postat Decembrie 28, 2012 la iveco inafara de filtre trebuie sa verifici supapa vgt care se afla in fata motorului sub termostat actuatorul de pe turbo si senzorul de pe galeria de atmisie,sau geometria la turbo(pt ca este cu geometri variabila) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Decembrie 29, 2012 Members Share Postat Decembrie 29, 2012 salut, Costea teodor te rog sa explici ce ai vrut sa zici cu "',injector care sa tina rampa deschisa prea mult'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Decembrie 29, 2012 Members Share Postat Decembrie 29, 2012 Culbutorul care antreneaza injectorul respetiv , sta prea atacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Decembrie 29, 2012 Members Share Postat Decembrie 29, 2012 Cantitatea de combustibil pompata de injector este un bun indicator al starii de deteriorare a injectorului injectoarele primesc comanda electrica cit sa stea deschise si la ce presiune sa injecteze,fiind uzate mecanic(apa uzura motorina calitativ proasta etc )calculatorul motorului .....etc am putea dezvolta mult dar ma abtin...eu daca taceam filozof ramaneam,sarbatori de mos gerila si plugusor la toata lumea ,chiar si la cei care au plecat in cursa.drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Decembrie 29, 2012 Members Share Postat Decembrie 29, 2012 Daca sunt injectoarele uzate , nu pulverizeaza motorina in picaturi fine , ci in picaturi mai mari , care la temperatura de la compresie nu ard . Astfel in camera de ardere ramane motorina nearsa . Deci in cazul in care injectoarele sunt uzate , ar porni greu . Daca tu zici ca porneste bine , asta ma face sa cred ca ai o problema la turbosuflanta . De obicei se duce partea de pe evacuare a turbosuflantei , cea din fonta , nu din aluminiu . Acolo se afla geometria variabila a turbosuflantei la motorul cursor 10. Sper sa te ajute cu ceva mesajul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tensyon Postat Decembrie 30, 2012 Autor Members Share Postat Decembrie 30, 2012 a mea porneste dimineata mai repede decat la cad cand porneste foarte putint turata dar dupacateva minute isi revine. e normal ? cum pot verifica turbina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Aprilie 2, 2013 Members Share Postat Aprilie 2, 2013 te uiti daca lucreaza tija de vaccum prima data ... Cat despre colegii care spun ca e injector prea atacat , sa stiti ca daca un injector era prea atacat masina avea aceste simptome de cand a luat-o colegul tensyon (daca nu o fi umblat el la culbutori ) Poti verifica reglajul la culbutori dand capacul de la culbutori jos , si capacul de vizitare de la volanta ... Pe volanta ai niste semne ...fiecare semn care ajunge in dreptul capacului de vizitare indica un timp al motorului pe un anumit piston (adica e atacat un anumit culbutor la maxim) ... urmaresti semnele si cand injectorul e atacat la maxim desfaci piulita , si strangi reglajul la maxim , apoi eliberezi intre un sfert si jumatete de tura reglajul dupa care strangi piulita ... trebuie sa ma uit exact si sa iti spun fiecare semn cu ce timp corespunde , dar eu nu cred ca e vorba de reglaj incorect !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.