Members mihaitza Postat Octombrie 18, 2012 Members Share Postat Octombrie 18, 2012 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Octombrie 18, 2012 Members Share Postat Octombrie 18, 2012 probabil singuru lucru care poate fi facut pentru a evita este reducerea vitezei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members udeanu Postat Octombrie 19, 2012 Members Share Postat Octombrie 19, 2012 in primul rand acvaplanarea apare atunci cand viteza este mare,dar aici mai intervine si nivelul de uzura al anvelopelor,profilul lor dar si nivelul apei de pe suprafata de rulare .in mare parte din cauza vitezei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Principalul lucru pe care nu trebuie sa-l faci:SA NU CALCI FRANA!La fel cum nici cand patinezi pe gheata nu trebuie sa calci frana,sau daca iti explodeaza un cauciuc pe fata,cea mai mare gresala este sa calci frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Octombrie 20, 2012 Members Share Postat Octombrie 20, 2012 Principalul lucru pe care nu trebuie sa-l faci:SA NU CALCI FRANA!La fel cum nici cand patinezi pe gheata nu trebuie sa calci frana,sau daca iti explodeaza un cauciuc pe fata,cea mai mare gresala este sa calci frana! Salut.Intrebare:ati avut explozie pe fata cu masina in limita? Ps eu am avut si nu doresc nici la dusmani asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Am avut eu acum cativa ani!2 Explozii in decurs de 1 saptamana! Una pe stanga si la interval de cateva zile pe dreapta!Ceea ce am facut eu(instinctiv,la vremea aceea,dar ulterior,documentandu-ma bine am vazut ca am procedat corect)nu am calcat frana,din contra,am accelerat!Asta mi-a dat ragazul sa corectez traiectoria camionului din volan(pentru ca la o explozie pe fata camionul are tendinta sa plece spre stanga sau spre dreapta,in functie de partea pe care ai avut explozia,si trebuie sa-l tii din volan destul de hotarat)si am reusit de fiecare data sa incetinesc camionul progresiv si sa-l scot de pe carosabil fara prea mari pagube materiale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Octombrie 21, 2012 Members Share Postat Octombrie 21, 2012 acvaplanarea se poate evita prin franare usoara,,,,,,,acvaplanarea se comporta prin faptul ca nu mai ai directie,,,,,,adica daca vrei sa virezi, masina merge tot drept,,,,instinctul de incepator iti da impresia ca tragi de volan si ia merge drept si incerci sa iei viraj mai mult ,,,,,,,dupa ce ai trecut de avaplanare constati ca rotile sant virate prea mult si apare derapajul.......eu am patit-o pe un viraj de max 3 grade si trageam usor de volan fara efect,am ramas calm ,am piscat frana usor de mai multe ori pana am trecut de starea de acvaplanare si am rezolvat situatia Totusi evitarea difera de la caz la caz..........dar cea mai mare problema este ca directia nu mai este eficienta [[[ 0 directie]] si atunci daca nu gandesti coerent ai tendinta sa virezi mai mult rotile ,iar aceasta operatie este fatala in momentul cand dispare acvaplanarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Octombrie 21, 2012 Members Share Postat Octombrie 21, 2012 ...Salut.Intrebare:ati avut explozie pe fata cu masina in limita? Ps eu am avut si nu doresc nici la dusmani asa ceva... Si eu am avut pe dreapta fata la intrare in Ploiesti pe la 4 dimineata cand se doarme la volan mai bine. Eram la decuplare.... L-am oprit, da nu mai stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.