Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Acvaplanarea si ce poti face ca sa o EVITI !!!!


mihaitza

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

  Principalul lucru pe care nu trebuie sa-l faci:SA NU CALCI FRANA!La fel cum nici cand patinezi pe gheata nu trebuie sa calci frana,sau daca iti explodeaza un cauciuc pe fata,cea mai mare gresala este sa calci frana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Principalul lucru pe care nu trebuie sa-l faci:SA NU CALCI FRANA!La fel cum nici cand patinezi pe gheata nu trebuie sa calci frana,sau daca iti explodeaza un cauciuc pe fata,cea mai mare gresala este sa calci frana!

Salut.Intrebare:ati avut explozie pe fata cu masina in limita? Ps eu am avut si nu doresc nici la dusmani asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Am avut eu acum cativa ani!2 Explozii in decurs de 1 saptamana! Una pe stanga si la interval de cateva zile pe dreapta!Ceea ce am facut eu(instinctiv,la vremea aceea,dar ulterior,documentandu-ma bine am vazut ca am procedat corect)nu am calcat frana,din contra,am accelerat!Asta mi-a dat ragazul sa corectez traiectoria camionului din volan(pentru ca la o explozie pe fata camionul are tendinta sa plece spre stanga sau spre dreapta,in functie de partea pe care ai avut explozia,si trebuie sa-l tii din volan destul de hotarat)si am reusit de fiecare data sa incetinesc camionul progresiv si sa-l scot de pe carosabil fara prea mari pagube materiale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

acvaplanarea se poate evita prin franare usoara,,,,,,,acvaplanarea se comporta prin faptul ca nu mai ai directie,,,,,,adica daca vrei sa virezi, masina merge tot drept,,,,instinctul de incepator iti da impresia ca tragi de volan si ia merge drept si incerci sa iei viraj mai mult ,,,,,,,dupa ce ai trecut de avaplanare constati ca rotile sant virate prea mult si apare derapajul.......eu am patit-o pe un viraj de max 3 grade si trageam usor de volan fara efect,am ramas calm ,am piscat frana usor de mai multe ori pana am trecut de starea de acvaplanare si am rezolvat situatia

Totusi evitarea difera de la caz la caz..........dar cea mai mare problema este ca directia nu mai este eficienta          [[[ 0 directie]] si atunci daca nu gandesti coerent ai tendinta sa virezi mai mult rotile ,iar aceasta operatie este fatala in momentul cand dispare acvaplanarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.