Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 treaba e simpla,esti cat de cat inteligent?crezi ca reusesti sa nu omori pe nimeni?crezi ca te duce mintea sa bagi la cap ce zice masina aia la diferite incarcaturi in diferite viraje ai raspuns cu DA la toate intrebarile?bun,pune frate mana pe CV,sterge ultimul an de dubita si inlocuieste-l cu "tirul lui vara-miu" si vezi frate unde te duce interviul si proba Masina articulata de 40t NU este un vehicul GREU de condus,daca esti un pic dezghetat la mansarda Cat despre cercei si tatuaje,irelevant punct,la fel si punctul cu varsta,fara sa jignesc ca nu am cum decat daca se simte cineva,dar am vazut soferi la 50 55 de ani prosti frate facuti gramada si copii la 20 de ani care le mergea mana de numa'. Acum va rog,da-ti cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Trucky79 Postat Noiembrie 21, 2012 Members Share Postat Noiembrie 21, 2012 treaba e simpla,esti cat de cat inteligent?crezi ca reusesti sa nu omori pe nimeni?crezi ca te duce mintea sa bagi la cap ce zice masina aia la diferite incarcaturi in diferite viraje ai raspuns cu DA la toate intrebarile?bun,pune frate mana pe CV,sterge ultimul an de dubita si inlocuieste-l cu "tirul lui vara-miu" si vezi frate unde te duce interviul si proba Masina articulata de 40t NU este un vehicul GREU de condus,daca esti un pic dezghetat la mansarda Cat despre cercei si tatuaje,irelevant punct,la fel si punctul cu varsta,fara sa jignesc ca nu am cum decat daca se simte cineva,dar am vazut soferi la 50 55 de ani prosti frate facuti gramada si copii la 20 de ani care le mergea mana de numa'. Acum va rog,da-ti cu pietre de departe cea mai pertinenta explicatie in slang yoooo Kid u make my day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gabypreda77 Postat Februarie 24, 2013 Members Share Postat Februarie 24, 2013 Salutare colegilor! In aceeasi situatie sunt si eu, desi am permisul, cardul si atestatele din 2010, nu am condus camioane. La serviciu sunt angajat pe un Iveco Irisbus de 20 de locuri. Mai avem un Iveco Stralis cu cutie automata, dar nu am mers cu el decat o singura data, gol. De fiecare data cand am incercat la o firma (Cartrans de 2 ori, Acvila, sau alte firme din tara) m-am lovit de acest impediment: lipsa experientei. Deoarece tata nu are posibilitatea sa-mi cumpere un TIR pe care sa fac experienta, singura posibilitate este sa prind un post la o firma la care colegii experimentati au posibilitatea sa initieze si incepatori. Singurul ajutor, daca se poate numi asa, a fost de la un coleg care mi-a propus sa vorbeasca cu patronul sa-mi faca un loc ca sofer pe extern, singur. Mi-a zis ca nu poate sa ma ia cu el 3 luni pentru ca vrea sa-si ia masina, in fine nu motivul este important. Nu vreau sa credeti ca sunt fricos si de asta nu am plecat, dar ca om cu capul pe umeri si responsabil (asa imi place sa cred ca sunt), nu pot sa plec sofer pe extern, singur pe camion, fara nici macar o iesire de 3 luni in care sa ma initieze cineva. Asa ca acum tot bag CV-uri si astept sa apara un loc, sau un coleg care sa primeasca si incepatori. Scuze pentru postarea mai lunga si sper sa nu am fost in afara topicului, am vrut doar sa dau un exemplu concret cu ceeace intampinam noi, incepatorii. Numai bine si drumuri bune colegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 25, 2013 Members Share Postat Februarie 25, 2013 Cu riscul de a fi injurat , va impartasesc din gandirea mea . Soferul de cursa lunga , de regula , tine la masina pe care lucreaza , mai abitir decat la casa si familia lui , cat timp se afla in cursa . Soferul de cursa lunga incepe sa trateze masina pe care lucreaza , pesonalizand-o , ,,vorbindu-i ", simtind-o ca pe un membru al familiei sale . Soferul de cursa lunga , are un bagaj uluitor ce-l cara dupa el , lucruri folositoare , lucruri personale . Fiecare a adoptat un stil de viata , si-a format un sistem de lucru , fiecare are prejudecatile lui . Greu inveti armasarul batran in buiestru . Greu poti schimba un stil de viata format , iar cel mai greu lucru e sa-i impui unui calator singuratic de o viata , sa imparta ce e al lui cu altul. Nici cu fratele nu poti impartii totul . Mai mereu vor aparea animozitati . Mai devreme sau mai tarziu . De regula cei ce au dorit sa devina soferi de cursa lunga , o mare parte din viata lor , au fost mai ,,salbatici " , mai libertini , mai de neinteles . Poate au parut chiar ca fug de familie , evadand in drumul lor si in intimitatea lor in acea cabina mult iubita . Multi au ales soferia si pentru faptul de a nu vedea seful in spatele lui non stop , cautand independenta .... Cum ti se pare cand altcineva iti conduce masina ,chiar daca o face bine ? Grijuliu ? Un pic stresat? Cum te simti cand iti doresti ceva si te autocenzurezi din colegialitate ? Cum te simti cand poate vrei sa opresti undeva si sa stai de vorba numai tu cu tine si nu poti ? Ce simti cand nu esti in eu-l tau , cand trebuie sa faci si ca altii ? ...... Soferul de cursa lunga , este un lup singuratic . Soferul de cursa lunga trebuie sa aiba masina lui ! Soferul de cursa lunga trebuie sa se afle in intimitatea lui , cu stilul lui de viata , cu filozofia lui , cu karma lui . Ca o incheiere , ....soferul trebuie sa aiba masina lui . Deci nu sunt de acord cu lucrul in echipaj ! Nu din rea vointa fata de alti colegi , ce trebuie ,ca ,si ei sa lucreze , sa-si intretina familiile , ci din simplul motiv ce-l invoc eu : sunt un tip cu tabieturi ! Ca mine ,gandesc, ca sunt multi soferi de cursa lunga ! 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members globetroter1 Postat Februarie 25, 2013 Members Share Postat Februarie 25, 2013 Ai mare dreptate oldtrucker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members deka Postat Aprilie 6, 2013 Members Share Postat Aprilie 6, 2013 colegule.sunt momentan taximetrist.am pus o sg.intrebare si nu mi se raspunde .inteleg de ce.pt.ca toti soferii de lkw se considera ca numai ei sunt soferi,.dar eu am bagat c-am 19000 intr-o luna pe lkw .acum sunt pe taxi din alte conditii.(probleme de fam.cu copil mic ce nu am ce face cu el) inseamna ca daca nu conduc un frig nu sunt sofer sau cei care o viata au condus masini mici in conditii ca noi fara program ca nu au tahograf. nu sunt soferi.un sofer de tir care a mers toata viata in limite,adica fara magnet,fara siguranta,fara foi de liber e mai sofer ca unul pe masina mica care merge la limita .vb,de cei ce merg cat sa se odihneasca cat sa poata conduce?vedetii pe cei cu,curieratul cu 3,5t,sau 8+1 pe comunitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bashtan Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 cam asa vad eu lucrurile...cei cu experienta nu mai au rabadare sau chiar incredere in cei fara experienta si pe buna dreptate .unii dintre incepatori au dat chix la prima 100 de km s-au aveau altceva in minte decat soferie...in felul asta multi dintre incepatori renunta la ideea de a fi sofer de tir si isi cauta altceva de lucru .viata e lunga si uneori chiar scurta deci trebuie sa profitamdin plin de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members MARR Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Salut toti colegi incepatori si cu experienta am sa va relatez citeva aspecte pe care le traiesti in echipaj (traite de mine personal). In primul rind tineti cont ca 2 insi se afla tot timpul int-un spatiu de 2 metri patrati ,in al doilea rind asa cum a spus si colegul mai inainte fiecare are tabieturile lui (ia microbi de la tine, nu imi deranja patul ,lasa cana de cafea pe podea tu o rastorni si scandalul sa ivit ,nu bea apa dupa tine dar nici nu aduce apa se uita sa aduci tot tu ,el fumeta tigari facute si imprastie tutun prin toata cabina si tu nu fumezi si altele foarte grave pe care iesti obligat sa le suporti) .Am suportat toate aceste lucruri pt o blestemata de experienta dar a pus capac programul de condus care este foarte foarte greusi anume :sofer 1-4,5condus;sofer 2-4,5condus;sofer 1-4,5condus;sofer 2-4,5condus----ambi soferi dorm 9 ore dupa care iar iau programul de condus de la capat, mentionez ca programul de condus de 18 ore poti sa il faci intr-un interval de 21 de ore asta inseamna ca atunci cind sint acidente sau blocajechiar daca timpul trece tu poti sa realizezi cele 18 ore de condus .deci ion consecinta este bine pt cine sta bine cu somnul adica adoarme cum inchide ochi dar daca colegu vrea sa fumeze sau sa asculte muzica nu ai ce face, cam asta se intimpla in echipaj" LUCRU DRACU ECHIPAJU" daca al 2-lea sofer este un om calculat si trecut de 35 de ani atunci echipajul este o placere cu exceptia programului de condus care este foarte obositor cam asta inseamna ECHIPAJUL in lini mari va. Va respect colegilor si pe cei cu experienta si pe ceilalti fara experienta DRUMURI BUNE SA AVETI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members florian_sat Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Stimati colegi,eu am 23 ani de camion,dintre care 9 ani numai pe ADR,Acum va intreb fara sa supar ,poate cineva sa doarma 1-2 ore linistit in pat cand stie ca la volan este un coleg incepator? Cred ca toti stim ca nu se mai face scoala de soferi cum se facea pe timpuri. Nu spun ca eu sunt asul asilor,poate ca mai am de invatat si eu ,dar daca e sa fie .....sa fie de mana mea Drumuri bune Bai colegi cand ai un incepato in stanga ta si tu jde mi de km il vezi il simti cum se comporta si ce intenti are la volan , daca are soferia in sange poti dormi linistit !!! Mit: Spre exemplu noi am vazut ca ni te adresezi cu "bai". Tragem si noi concluziile noastre. Data viitoare te rog sa folosesti un alt mod de adresare si sa citesti regulamentul pana atunci. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members jupanu Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Salutare colegi!Eu am avut noroc cu carul pentru ca un prieten adevarat,care pana la mine nu a mers in echipaj,M-a luat cu el si de pe opel astra am trecut direct pe iveco stralis 500 eco.Ce pot sa va spun este ca efortul lui a fost mare si il voi aprecia totdeauna.Acum imi permit sa dau un sfat incepatorilor.Incepeti sa invatati germana sau engleza sau alta limba necesara pe comunitate de la 01 ianuarie 2014 se deschide piata muncii in UE si la firmele germane cel putin sunt acceptati si incepatori care vor lucra cu colegi experimentati o luna doua.Asta este o practica nu o exceptie.Eu am fost acceptat de o firma germana si astept permisul de munca.Va avertizez doar sa nu "aburiti",ci sa spuneti din capul locului care este situatia reala,este o sansa mare pentru toti colegii nu numai pentru incepatori.Apropo!Eu asi lua un incepator cu mine,acum voi merge singur si in orice caz cu prima ocazie o sa-mi iau prietenul ce m-a ajutat cu mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members a(u)di Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 eu nu inteleg un lucru, cei care acum sunt soferi 1, si deci au experienta, nu au fost si ei incepatori candva? si daca e s-o luam asa, sunt destui soferi cu ani de experienta si tot fac greseli si accidente grave... daca esti odihnit si atent la drum, e totul ok, zic eu. drumuri bune va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cezarfbi Postat Aprilie 7, 2013 Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Trecand peste faptul ca e vb de incepatori. Oare cati din voi aveti idee cum e sa stai in doi 6-8 sapt. intr-o cabina de camion. Incercati si atunci veti avea raspunsul. Ai spuso pe asta , il tii in brate sau te impiedici de el, asta nu este o scuza sa nu poti ajuta un incepator, eu am stat si 3 luni in cabina cu un incepator si m-am simtit mult mai bine decat cand eram singur (bine, asta depinde si de "incepator"). Doar cabina de TIR nu este cutie de chibrite, sa fim seriosi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members jupanu Postat Aprilie 8, 2013 Members Share Postat Aprilie 8, 2013 Sunt de acord cu Cezar,depinde de om daca este sociabil ca mine atunci merge mai bucuros in echipaj,daca este "urs" atunci evita.Totusi sunt de parere ca in doi totul se face mai usor si este mai placut,cu rezerva ca cei doi trebuie sa se asemene altfel poate fi chiar neplacut sau mai rau de nesuportat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members klutzu Postat Aprilie 8, 2013 Members Share Postat Aprilie 8, 2013 adevarul ca toti astia cu experienta v-ati nascut cu volanul in mana de ce nu vreti sa ne ajutati si pe noi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 8, 2013 Administrators Share Postat Aprilie 8, 2013 adevarul ca toti astia cu experienta v-ati nascut cu volanul in mana de ce nu vreti sa ne ajutati si pe noi??? ce usor e sa critici !! offff ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Aprilie 8, 2013 Members Share Postat Aprilie 8, 2013 adevarul ca toti astia cu experienta v-ati nascut cu volanul in mana de ce nu vreti sa ne ajutati si pe noi???Si cum ai dori tu sa te ajutam?Sa te plimbam ca pe un simplu pasager pe locul din dreapta?Sau crezi ca noi avem posibilitatea sa facem angajari si nu vrem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alim_delo Postat Aprilie 8, 2013 Members Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut!!! toata lumea de pe acest site (apropo bun acest site) si sper sa nu ma bag si eu ca musca in lapte....dar vorba dulce mult aduce iar vorba multa saracia omului...ce ce vreau eu sa va spun este ca si eu sunt un incepator si cred ca am citit aproape toate subiectele si sunt destul de optimist chiar daca majoritatea subiectelor pt incepatori sunt pesimiste. Cred ca depinde de fiecare cum stie sa se descurce si sa se ajute singur si apoi sa ceara de la altii ajutor. sper ca nu am deranjat pe nimeni Sa aveti drumuri bune colegii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ban olivian Postat Mai 3, 2013 Members Share Postat Mai 3, 2013 doar un lucru va spun colegii : la un moment dat toti am fost incepatori si ar trebui sa nu uitam treaba asta....drumuri bune sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators mamitzoiu Postat Mai 4, 2013 Moderators Share Postat Mai 4, 2013 un raspuns pt toti incepatorii!! Am avut elevi care dupa 3-6 ore cu ei la volan, daca unul este bun si are "IN SANGE" soferia il simt, ca sa zic asa, si ma culc linistit cu el la volan...dar am avut si altii care si dupa 2 luni tot "bata" erau...cu astia din urma care schimba job ul de birou cu unul de tirist e mai greu si nu prea ai ce le face. Dar, daca ai rabdare se rezolva si asta.. Problema mare si practic singura problema este ca: 1-Firma/casa de expeditie vrea sa ajungi in timp util sau la termen la descarcare/incarcare(cu un elev la volan care nu are experienta este greu sa faci km care te ar incadra in programul stabilit) 2-cand ai un sofer 2 ar trebui practic sa incepem cu curse usoare (mai mult pe autobenzi) in care el sa se obisnuiasca cu indicatoarele,exit- urile,trafic,stau- uri,etc.Numai ca patronii nu vor sa conceapa asa ceva si te trimit ca si inainte fara trasee preferentiale.. Sa fie clar dragii mei incepatori,nimeni nu s- a nascut cu volanul in mana cum scria un coleg mai sus...un pic cam acid cred...)diferenta intre noi si voi este ca majoritatea am facut o scoala profesionala de mecanici-conducatori auto,care dura 1.6 sau 2 ani,si in care aveai sanse reale sa inveti ceva sa iesi pe strada macar 60% bazat ca sa zic asa.. Acum cand se scot soferi pe banda rulanta(indiferent de categorie este aceeasi situatie) singura vina este a celor cu scolile de soferi si a legislatiei care permite acest lucru. Deci in consecinta,voi nu aveti cum sa iesiti soferi dupa 3 luni de scoala,noi nu PUTEM,nu ca nu vrem sa stam cu voi,pt ca repet daca nu ne incadram la km nu luam bani(cei care lucreaza la km..),sau suntem stresati telefonic sau mes(transiscs) ca de ce nu ajungem la timp etc,iar oalele se sparg in capul soferului titular.. Si ar mai fi cred un motiv,acela ca la echipaj mai sus de 1400 pe luna cam rar,dar cand esti solo te poti duce si la 2500 euro..pt multi asta este adevaratul motiv.. Drumuri line sa aveti si nu pierdeti speranta! Pt cei care vor intr adevar sa invete sunt firme ca Hartl, Waberers,etc care ofera salar mic la sofer 2 dar in 3 luni ai ce invata de la ei cu adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Paul-Daniel Postat Mai 5, 2013 Members Share Postat Mai 5, 2013 Buna ziua! Am 29 ani, sunt in Italia de 6 ani Ancona, permis B din 2002, CDE din 2006 cu atestat transport marfa, persoane, agabaritic si card tahograf, conduc peste 20000 Km pe an cu masina personala si de la firma in trafic Intarnational. Am calificare de mecanic auto, sunt pasionat si imi dedic timpul liber masinilor, doresc sa lucrez pe TIR dar ma lovesc de problema experientei care n-o am. Caut loc de munca ca al doilea sofer, o sa-mi dau tot interesul sa invat, mentionez ca nu fumez si nu consum bauturi alcoolice. Va multumesc!comentariul tau este in afara subiectului,citeste regulamentul ca sa nu avem probleme pe viitor ,fiind primul tau mesaj vom da dovada de intelegere,de la urmatorul insa se schimba lucrurile,comentariul care nu este la tematica subiectului iti va fi eliminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members klauss Postat Mai 7, 2013 Members Share Postat Mai 7, 2013 de-a rasu plansu pe aici vad....nu stiu ce sa spun poate o sa citez pe cineva sau nu...... Dar vreau sa stiu catii dintre colegii VECHI s-au nascut cu volanu in mana sau pe volanu de la tir sau camion de peste 20T?? ....raspuns ... NIMENI....deci daca vrea cineva sa te invete sa fac o treaba fara sa-si bata joc de tine o face daca nu ... nu vrea si gata......asta e parerea mea.....eu am avut noroc de asa ceva ... adica sa ma invete.....nu iesiri de pe autobanda stau-uri si alte cele.....GABARITU frate asta tre sa inveti pe un incepator .....cum sa intre si sa se ghideze in viraje si cum sa tina viteza constant la consum nu pe pilot automat ci din pedala.....cum sa de-a cu spatele la o rampa....chiar si pe banii lui daca nu intelege ...iar la destinatie tto ajungi....ce e cel mai greu sa faci unui om fie el incepator sau vechi?? BINE.... rau ii faci una-doua... drumuri bune la toata lumea si bafta la angajari .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cristi cazacu Postat Mai 20, 2013 Members Share Postat Mai 20, 2013 partial eliminat......,o groaza de bani cheltuiti,dupa care mam trezit ca nu ma vrea nimeni pentru ca nu am experienta,acum mam intors in tara,am gasit niste firme care angajeaza incepatori dar dureaza al dracului de mult schimbarea tuturor documentelor,in concluzie cine vrea sa te ajute te ajuta cine nu cauta scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vvisan45 Postat Mai 20, 2013 Members Share Postat Mai 20, 2013 eliminat,in afara subiectului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members viravenus Postat Mai 20, 2013 Members Share Postat Mai 20, 2013 eliminat partial ce nu era la subiect...in legatura cu cei care sunt frustrati de colegi experimentati care nu ajuta incepatori ...eu sunt incepator in aceasta meserie si numa cand ma gandesc cati sunt la programare la drpciv si habar nau de cnp nu stiu nici pt ce au venit si la condus de 10 ori le zice de 11 ori face aceeasi greseala eu ii cred pe batrani din aceasta meserie copii din ziua de azi cand ii vezi intr-o dacie logan cu fetisoara in dreapta cat de grande se dau prin oras depasiri si accelerari ( si in fata e rosu) normal ca si-au facut o parere despre noua generatie ! daca nu le aratam noi tinerii celor batrani cati suntem ca chiar ne place aceasta meserie si vreau sa o fac sa invat tot ce trebe pt asa ceva .. no sa fie niciodata o buna intelegere intre generatii , daca ma sui cu un coleg mai batran in camion si incep ..da e cald da si tu drumu la ac ...da muzica asta hai ca iti pun eu niste manele ... da nu oprim si noi sa bem o cafea ..si cand ma sui la volan nu stiu nici cum sa trag la rampa da deh eu vreau gps ca altfel...in fine sunt multe de discutat eu sa am experienta si sa vad pe unu care conduce groaznic ...laser frate !....sper ca nu am deranjat pe nimeni cu parerea mea nesimnificativa...drumuri bune la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members calinunv2002 Postat Mai 21, 2013 Members Share Postat Mai 21, 2013 Am citit topicul si pot spune ca sunt de acord si cu unii si cu altii. Adica : noi, soferii incepatori suntem pregatiti insuficient, iar acum nu cred ca ma poate contrazice cineva cand spun ca nu faci nici jumatate din orele de conducere pe care le ai in programa (la scoala de soferi) . Cel putin eu, am facut scoala pe un Iveco turbostar cu gv. Nu am facut conducere mai mult de jumatate cu camionul....iar cu remorca, o singura data. Este normal ca cei cu experienta sa aibe putina teama in ceea ce priveste cumulul de cunostinte pe care noi il avem , dar si de iscusinta cu care invartim volanul, incadrare in spatii, etc. Sa nu uitam ca totusi, sa conduci un cap tractor cu semiremorca nu este aceeasi poveste ca la un camion cu remorca. Pot spune ca spre suprinderea mea, am reusit sa ma descurc cu remorca la traseu pentru permis, desi nu ma asteptam . Imi place enorm sa conduc si incerc sa respect cat mai mult cu putinta regulamentul, din toate punctele de vedere. Acum vine marea problema. Ca toti cei prezenti aici, incepatori, mi-am dat examenul pentru CPI si CPIa, dar in ziua traseului, surpiza! O sa sune putin banal sau si mai rau, stanjenitor, colegul care trebuia sa dea inaintea mea , cand s-a urcat in camion, a dat cu capul un suportul diagramei si la rupt. Si s-a anulat traseul. Acum, abia la inceputul lunii Iunie , intre 4 si 7 vom sustine proba practica. Ramanand de stabilit ziua concret. Si revin la ce incepusem sa spun... Dar ii inteleg si pe cei care sunt in situatia mea, pentru ca stim ca nevoia de bani este mare, si mai ales, cei de varsta mea, care in cativa ani isi vor intemeia o familie, sa avem cat de cat ceva asigurat. Drumuri bune colegilor cu experienta si celor ce au reusit sa isi gaseasca intre timp de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.