Members xam Postat Noiembrie 15, 2012 Members Share Postat Noiembrie 15, 2012 Buna ziua, As avea si eu cateva intrebari va rog daca se poate. Acum sunt in decurc sa imi achizitionez 2 tir-uri Frigo pt a face curse extern. Va rog sa ma ajutati cu cateva lamuriri, care stiti, eu am lucrat doar pe intern si nu stiu exact cum si ce terbuie facut pe extern. Imi poate spune cineva daca renteaza sa fac extern cu frogo saua nu? care ar fi costurile, taxele ect, si daca as mai ramane cu ceva profit. De exmplu m-am uitat pe bursa si am gsit cu cursa de 3000km cu 3200EURO ... poate careva sa imi faca detailat va rog care ar fi costurile pt o cursa sa zicem 4000km Ro-Italia si retur. Cu toate costurile, motorina, taxe, soferi ect ... Eu am facut ceva calcule si vreau sa vad daca am facut bine. Accept orice sugestii bineintentionate ... Va multumesc mult Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ADY_POG Postat Noiembrie 15, 2012 Members Share Postat Noiembrie 15, 2012 Nu aici trebuie sa te interesezi colegule! Ca aici sunt soferi nu patroni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members FLORIS Postat Noiembrie 15, 2012 Members Share Postat Noiembrie 15, 2012 Salut,daca ai lucrat pe intern asa cum spui,ar terbui sa stii ca in Oradea sant multi care au capuri tractor si fac extern,parerea mea ca ar fi bine sa intri in legatura cu careva dintre ei ca sa iti spuna despre costuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members jancsi Postat Decembrie 12, 2012 Members Share Postat Decembrie 12, 2012 Depinde de consumul camionului pe care vrei sa achizitionezi(ex consum:22L=100km, 4000 Km=880 L(+10 L/1000Km ERROARE de traseu)-eventual,>deci 880+40=920=59.34 mil+( taxe de drum,rovineta aprox 200E),daca conduci tu mai ramai in buzunar cu 74 mil din care se scade hrana soferului/si sigur uzura masini ,asta in cazul in care are masina asigurarea achitata, si echipat.(trusa ,stingator ,vesta, lant , cric triunghiuri , chingi, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lupualb Postat Decembrie 12, 2012 Members Share Postat Decembrie 12, 2012 Depinde de consumul camionului pe care vrei sa achizitionezi(ex consum:22L=100km, 4000 Km=880 L(+10 L/1000Km ERROARE de traseu)-eventual,>deci 880+40=920=59.34 mil+( taxe de drum,rovineta aprox 200E),daca conduci tu mai ramai in buzunar cu 74 mil din care se scade hrana soferului/si sigur uzura masini ,asta in cazul in care are masina asigurarea achitata, si echipat.(trusa ,stingator ,vesta, lant , cric triunghiuri , chingi, etc). [/quote scz. unde ai vazut consum de 22l /100km. ? si mai ales la frig ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Decembrie 12, 2012 Members Share Postat Decembrie 12, 2012 noi avem ceva friguri,sint bune vara ,mai furi ceva inghetata,nu se vede ca desfaci pachetu de jos,iarna-s bune ca-n pauza de 45 poti incalzi remorca sa faci de mincare la butelie,da e cam nasol sa dormi cu carrier'u ca porneste brusc si te sperie,t king avem 2, alea de 400 is bune ca au un zgomot mai infundat ,ca sa te obisnuiesti incearca sa dormi cu un motor de tractor la capatul patului,dupa citeva luni ,nu-l mai auzi,eu cind ma duc acasa ma trezesc noaptea speriat ca n-aud frigu,poate o mai patit si altii,si-ti pot impartasi din experienta lor,amu eu stiu cu consumu de 22 la suta poate-i cam mare, ca-n 100 de km poti consuma 22 de litri daca dormi cu rezervoru linga tufe pe A14 de la Cambridge incolo sau pe A2 deasupra la Dover.Da consumu-l poti regla daca pui un lacat ca la jilava pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.