Members xam 0 Posted November 15, 2012 Members Share Posted November 15, 2012 Buna ziua, As avea si eu cateva intrebari va rog daca se poate. Acum sunt in decurc sa imi achizitionez 2 tir-uri Frigo pt a face curse extern. Va rog sa ma ajutati cu cateva lamuriri, care stiti, eu am lucrat doar pe intern si nu stiu exact cum si ce terbuie facut pe extern. Imi poate spune cineva daca renteaza sa fac extern cu frogo saua nu? care ar fi costurile, taxele ect, si daca as mai ramane cu ceva profit. De exmplu m-am uitat pe bursa si am gsit cu cursa de 3000km cu 3200EURO ... poate careva sa imi faca detailat va rog care ar fi costurile pt o cursa sa zicem 4000km Ro-Italia si retur. Cu toate costurile, motorina, taxe, soferi ect ... Eu am facut ceva calcule si vreau sa vad daca am facut bine. Accept orice sugestii bineintentionate ... Va multumesc mult Cu stima, Quote Link to post Share on other sites
Members ADY_POG 0 Posted November 15, 2012 Members Share Posted November 15, 2012 Nu aici trebuie sa te interesezi colegule! Ca aici sunt soferi nu patroni! Quote Link to post Share on other sites
Members FLORIS 0 Posted November 15, 2012 Members Share Posted November 15, 2012 Salut,daca ai lucrat pe intern asa cum spui,ar terbui sa stii ca in Oradea sant multi care au capuri tractor si fac extern,parerea mea ca ar fi bine sa intri in legatura cu careva dintre ei ca sa iti spuna despre costuri. Quote Link to post Share on other sites
Members jancsi 0 Posted December 12, 2012 Members Share Posted December 12, 2012 Depinde de consumul camionului pe care vrei sa achizitionezi(ex consum:22L=100km, 4000 Km=880 L(+10 L/1000Km ERROARE de traseu)-eventual,>deci 880+40=920=59.34 mil+( taxe de drum,rovineta aprox 200E),daca conduci tu mai ramai in buzunar cu 74 mil din care se scade hrana soferului/si sigur uzura masini ,asta in cazul in care are masina asigurarea achitata, si echipat.(trusa ,stingator ,vesta, lant , cric triunghiuri , chingi, etc). Quote Link to post Share on other sites
Members lupualb 3 Posted December 12, 2012 Members Share Posted December 12, 2012 Depinde de consumul camionului pe care vrei sa achizitionezi(ex consum:22L=100km, 4000 Km=880 L(+10 L/1000Km ERROARE de traseu)-eventual,>deci 880+40=920=59.34 mil+( taxe de drum,rovineta aprox 200E),daca conduci tu mai ramai in buzunar cu 74 mil din care se scade hrana soferului/si sigur uzura masini ,asta in cazul in care are masina asigurarea achitata, si echipat.(trusa ,stingator ,vesta, lant , cric triunghiuri , chingi, etc). [/quote scz. unde ai vazut consum de 22l /100km. ? si mai ales la frig ? Quote Link to post Share on other sites
Members costea teodor 5 Posted December 12, 2012 Members Share Posted December 12, 2012 noi avem ceva friguri,sint bune vara ,mai furi ceva inghetata,nu se vede ca desfaci pachetu de jos,iarna-s bune ca-n pauza de 45 poti incalzi remorca sa faci de mincare la butelie,da e cam nasol sa dormi cu carrier'u ca porneste brusc si te sperie,t king avem 2, alea de 400 is bune ca au un zgomot mai infundat ,ca sa te obisnuiesti incearca sa dormi cu un motor de tractor la capatul patului,dupa citeva luni ,nu-l mai auzi,eu cind ma duc acasa ma trezesc noaptea speriat ca n-aud frigu,poate o mai patit si altii,si-ti pot impartasi din experienta lor,amu eu stiu cu consumu de 22 la suta poate-i cam mare, ca-n 100 de km poti consuma 22 de litri daca dormi cu rezervoru linga tufe pe A14 de la Cambridge incolo sau pe A2 deasupra la Dover.Da consumu-l poti regla daca pui un lacat ca la jilava pe rezervor. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.