Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ce se intampla in romania daca nu vrei sa pui magnetu


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Members

Va salut pe toti colegii de aici eu sunt mai nou pe forum si daca gresesc ceva in postari imi cer scuze si astept sa fiu corectat :)  Am citi mai multe postari de la alti colegi care spun ca in germania nu se merge pe magnet,nu se scot diagramele si asa mai departe(la firme nemtesti).Ei bine eu am lucrat la 2 firme nemtesti si tin sa va spun ca se practica si la ei dar tot soferii romani,bulgari,turci etc fac magariile soferii nemti niciodata nu se complica cu asa ceva.Deci eu zic ca depinde de firma la care lucrezi nu conteaza in ce tara esti chiar dak e vb de Germania ca vezi doamne ei sunt cei mai corecti or fi da o vazut si ei ca romanii si cei din europa de est fac orice pt 1 euro in plus.daca vreti detalii vi le dau pe privat.Drumuri bune si uscate va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Members

asa este treb sustinut susu si tare sa se respecte programu,caci cine alearga dupa doi iepuri nu castiga niciunu tinetiva de program soferi,caci faci curse multe si dupa stai pe dreapta ca nu are sa iti dea curse,sau mai sunt care merg pe doua carduri

Te rog sa scrii corect romaneste , deoarece translatorul nostru este plecat in cursa si nu intelegem ce vrei sa ne spui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dar daca te pune sa pui magnet si nu vrei si tu mergi , nu respecti programu, tragi intr-o parcare si suni la ifptr sa vina sa te controleze. tie iti da o amenda de 100 lei si la sef vreo 5000€ nu merge si asa ?

Data viitoare n-o sa iti mai spuna sa pui magnetu ;)

Si daca te da afara, il dai in judecata ! pe ce motiv te da afara ?

Trebuie sa fi facut ceva ca sa te dea afara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pai nu il manipulezi, conduci peste program tragi in parcare si suni... am colegi care au facut asta pentru ca tot timpu ii punea sa faca 10 de condus.. o facut peste program, o tras in parcare o sunat BAG si lui i-o dat 25 eur amenda... si la sef de cateva mii bune ... deci , l-o incaltat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

La IFPTR puteti suna ca poate veti fi programati la ceva cursuri.

I nstitut

F ormare

P rofesionala

T ransporturi

R utiere

Asta e acronimul, nu le mai incurcati.

ISCTR -ul este institutia la care vreti sa va adresati Nu ca s-ar rezolva ceva, dar puteti incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

multumesc SXN pentru vigilenta :-bd ! am gresit, mea culpa! insa am circumstante atenuante deoarece am ramas socat cand am aflat ca de cand nu am mai fost eu in Germania BAG-ul a schimbat politica amenzilor pentru depasirile de program!!! ca sa revin la subiect, fratele urs zicea prima data de mers cu magnetul, care din cate stiam eu ultima data se numea metoda de manipulare a tahografului( ca si celelalte metode pe care nu le mai amintesc pentru a nu fi penalizat ca ii invat pe altii ilegalitati). dupa care a sarit la programul de condus de 10 ore in fiecare zi, pentru care mai nou organele de control din germania dau amenzi de 25 de euro la soferi si amenzi de mii de euro firmei. sa nu va suparati pe mine dar istorisirea asta o trec categoria "povestilor de parcare" impreuna cu a altui coleg de pe la Tg. Mures care imi explica faptul ca orice "buba" la diagrame se rezolva pe toata granita cu Ungaria cu 10 euro! e drept ca nu am intrebat daca trebuie sa ai o bacnota de 10 sau merge si cu 2 bacnote de 5! ca sa revin la subiect, dupa cunostintele mele eu cel putin inca nu stiu o tara din comunitatea europeana in care amenzile pentru timpii de condus se dau firmei si nu soferului! daca exista un asemenea loc va rog sa imi spuneti si mie ca atunci imi schimb traseul si eu ca sa nu mai trebuiasca sa imi calculez asa riguros traseele si timpii de condus. cred ca Bag-ul a dat amenda sanatoasa firmei, dar sunt in stare sa pun pariu ca era vorba de starea tehnica a camionului sau ceva probleme la actele acestuia si nu despre timpii de condus! ca patronul firmei a trebuit sa plateasca amenda ca sa ii poata pleca masina mai departe, asta e o alta poveste! sunt sigur ca respectivul sofer a "decontat" ulterior amenda respectiva. in ceea ce priveste problema cu fortatul "manipularii" tahografului, imi dau seama ca cei mai multi soferi nu isi cunosc drepturile!!! nu inteleg cum poti sa stai sa scrii pe forum o plangere corecta din punct de vedere gramatical insa nu poti sa faci acelasi lucru si cand e vorba de a formula aceeasi plangere catre organele de control??? in cazul in care scrisul de mana nu iti este caligrafic, nu trebuie decat aceeasi plangere care ai scris-o pe forum la calculator sa o printezi si sa mergi cu ea la organele de control(ARR, ITM, ISCTR-am scris bine acuma sxn?), sa o inregistrezi si sa vezi cum se solutioneaza!!! iar in functie de raspuns, vezi care sunt pasii de urmat! parca retraim la nesfarsit povestea lui Creanga in care femeile stau si plang ca pisica o sa urce pe grinda si o sa dea peste drobul de sare care o sa cada in capul copilului si o sa il omoare! stau si plag, dar nu fac lucrul elementar, adica sa ia copilul de acolo! asa e si cu plangerile de pe forum. ne plangem ca nu citeste ARR-ul forumul ca sa se autosesizeze ca firma m-a nedreptatit pe mine! parerea mea

P.S. revin, pentru ca imi dau seama ca fratele urs s-ar putea sa fi avut dreptate!!! daca soferul de care povestea el era si patron, atunci e clar ca amenda mai mare era data pe firma :-j:-j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Nu am putut vedea video-ul.

Din pacate insa problema principala o constituie propriul nostru raspuns ce dam exploatarii la care suntem supusi.

Este lipsit de eficienta sa denunti o intreprindere sau un angajator. Este ... picatura de apa pusa (sau luata) din ocean.

Acelasi lucru il reprezinta si faptul ca tu te comporti corect, intr-un ocean de incalcari ale dreptului.

Din punct de vedere juridic nu ai lege care sa te ajute sa te comporti corect. Nu ai lege pe care sa o folosesti (si) in

apararea ta. Sunt unii care au norocul sa lucreze la niste oameni cu inima si , se cred ei destepti ca, vezi doamne, nu

incalca discul.

Nu exista. La forma in care este, se intelege si se aplica de catre angajatori legislatia, depindem doar de prezenta

(sau absenta) in ei a "bunului simt". Doar cine nu vrea, nu foloseste momentul spre a-si bate joc de noi.

Normal, pe baza politica, legile se cultiva si autocultiva spre a a avea echitabilitate (ca in sah). Adica, la "problema pusa"

sa ai, din punct de vedere legal, un "raspuns pe masura".

Am inceput eu sa urc in pagina (dar, in spaniola), exemple din aceasta activitate, care sa dezvaluie ne-echitatea

sistemului (https://sites.google.com/site/servereuropeantransport/tacografo). Am nevoie de ajutorul oricaruia

dintre voi (cititori ai acestor randuri), chiar si cu critica, pentru ca nu poti sti ce nu se stie pana cand cineva nu

manifesta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Niciodata o firma din Romania nu se poate compara cu o firma din UE.

1. Starea drumurilor din Romania e jalnica, daca in 9 ore pe comunitate faci minim 600 km, la noi faci maxim 500 km, si astia in cazuri exceptionale cand pleci direct in program. (Ex: daca ai incarcare din portul Constanta, numai drumul de la podul de la Agigea pana in port iti ia 1h30min din program, si mai distrugi si masina.)

2. Daca in UE faci minim 10.000 km in program, in Romania faci maxim 8.000 km.

3. Tarifele/km in UE sunt minim 1 euro, in Romania maxim 0.7 euro

4. Parcari pentru pauze nu sunt, si daca sunt nu te poti odihni ca trebuie sa stai de paza din cauza hotilor.

5. Amenzile pe care le aplica cei de la ISCTR sunt fff mari, comparativ cu amenzile din UE. Daca in UE minimul de amenda incepe de la 70 euro, la noi indiferent de abatere minimul de amenda incepe de la 500 euro. (ex. nu ai asupra ta legitimatia de serviciu). Controale la tot pasul , ori ISCTR, ori Politia Rutiera.

Hmm, sunt multe de spus, dar ........

De transportatori nu doare pe nimeni, decat bani la buget.

Asa ca sunt de acord cu tine , dar pe de alta parte si firma trebuie sa castige bani sa-ti poata plati salariul, sa plateasca impozite si taxe, sa asigure intretinerea autovehiculului, plus alte cheltuieli( asigurare, rovigneta, motorina), iar in conditiile pe care ti le-am prezentat e foarte greu.

Dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...

Asa ca... spor la bani si multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.