Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Outback truckers


ovdiu

Postări Recomandate

  • Members

Un documentar despre ce inseamna sa fii un road train trucker

Sper sa va placa

Vizionare placuta

Ep.1 http://www.vplay.ro/watch/81nz4svf/

Ep.2 http://www.vplay.ro/watch/i61hazhe/

Ep.3 http://www.vplay.ro/watch/x88x5tfd/

Ep.4 http://www.vplay.ro/watch/1wbwydkv/

Ep.5 http://www.vplay.ro/watch/wt79bvvx/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

In ce conditii si ce mediu lucreaza aia nu cred ca le este permis sa aiba program....nu cred ca si-ar dori cineva sa se opreasca sa faca pauza undeva in desert si in timp ce iti incalzesti ceva la butelie in fata camionului sa fi muscat de vreun sarpe super veninos. Sa nu uitam ca in Australia traiesc unele din cele mai periculoase si veninoase specii de serpi, scorpioni, paianjeni, etc. Plus ca la ei infrastructura e de alta natura, isi permit sa se depaseasca unul pe altul cu ditamai autotrenurile deoarece sunt portiuni in care poti sa mergi zeci de km si sa nu intalnesti o masina. Si parerea mea e ca la ei se pune mai mult accentul pe capacitatile soferului si nu pe legi, deci conduci cat te simti in stare, nu cat scrie in lege. Oricum sunt sigur ca in realitate conditiile sunt foarte grele, mult mai grele decat vedem noi in emisiune, si mult mai grele decat in Europa. Probabil si banii sunt pe masura, insa din cate am vazut, la ei un voiaj dureaza o saptamana, doua sa zicem si trei....nu 3 luni de cabina pe comunitate cum ne angajeaza strainii pe noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca ar merge toti cum merge batrana aia,ar fi vai de ei......in fata avea la 100 de m o trecere cu calea ferata si comenta ca ala cu camioneta incetineste si ea nu poate opri camionu,oare ce o fost in capu ei sa nu anticipeze dinainte si sa depaseasca pe calea ferata si pe semnalu ros....doamne fereste sa o fi izbit trenu la cat de lung era camionu terminau aia filmarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    In ceea ce priveste trenurile rutiere,eu am facut si intr-adevar cu trenul rutier nu dai cu spatele la rampa!Cu un tren rutier format din 2 semi,de tip B sau chiar A si C,poti sa dai cu spatele intr-o parcare foarte mare daca e goala,dar,cel putin in Canada,truck-stop-urile au locuri desemnate pentru trenurile rutiere si nu trebuie sa dai cu spatele,intri direct cu fata!Problema nu este ca nu poti sa inveti cum sa dai cu spatele un tren rutier,cu timpul inveti exact ce traiectorie ia un tren de tip B sau chiar A sau C,problema este ca fiind foarte lung nu vezi in spate daca ai vreun obstacol!La rampa le dai unul cate unul,cand le montezi la fel,le montezi unul cate unul!La un tren rutier de tip B  legi prima remorca(lead-ul),o culisezi in fata(sunt remorci speciale) ,cand remorca culiseaza in fata se descopera saua de atelaj si furtunele,verifici sa fie pinii iesiti ca sa nu cumva sa mai culiseze inapoi vagonul pe sasiu,dupa care poti sa dai cu spatele si sa cuplezi remorca din spate!La trenurile de tip A si C lucrurile se complica un pic!Pentru ca remorcile sunt legate intre ele printr-un "dracusor" sau dolly!Diferenta intre trenurile de tip A si C este tocmai dracusorul!Nu intru in detalii tehnice,diferenta este la la unele dolly-ul are doar 1 timon de atelare si la celelalte 2 timoane!Cum se monteaza un tren de tip A sauC?Sunt 2 metode(amandoua la fel de bune)Prima metoda:agati"lead-ul",prima semi,pe urma agati dracusorul,dupa care dai cu spatele cu prima semi si cu dracusorul(care are saua de atelaj si furtunele pe el)sub a 2-a semi-remorca!Te chinui putin,mai ales cand esti in cepator pe trenurile rutiere!Metoda cea mai simpla,cu conditia sa ai un tractor dotat cu carlig in spate,cuplezi mai intai dolly de tractor,cu carligul,bagi dolly sub semi din spate,decuplezi dolly de tractor,cuplezi lead-ul la tractor si cu lead-ul te cuplezi la dolly!Pare complicat dar e mai usor de facut decat de explicat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cel mai bun sofer din filmele astea mi se pare Steve Grahame...are 60 de ani..da merge pe cele mai grele drumuri...ce vorbiti voi aici de dat cu spatele...pentru oamenii astia e ca si cum duci furculita la gura.Ei se confrunta cu altele,nu dat cu spatele,diagrame...Kenworth-ul ala al lui trage 100 de tone prin noroaiele alea...e o bestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.