Jump to content
Sign in to follow this  
ovdiu

Outback truckers

Recommended Posts

la naiba , or primi si incepatori , vreau sa vad cum mama dracu baga ei asa ceva la rampa , sau pur si simplu sa dea cu spatele ?????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar astia nu au si ei un program de respectat cum e la noi in europa?Poate sa conduca asa in continuu?Cred ca m-as obisnui si eu acolo si cred ca se fac si bani frumosi!

Partea buna a lucrurilor e ca nu mai trebui magnet!Ha ha ha !

Share this post


Link to post
Share on other sites

la naiba , or primi si incepatori , vreau sa vad cum mama dracu baga ei asa ceva la rampa , sau pur si simplu sa dea cu spatele ?????????????????

le baga pe rand simi  ..  ;)  posibil ca... fiecare semiremorca sa aiba locatie diferita pt. descarcare ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ce conditii si ce mediu lucreaza aia nu cred ca le este permis sa aiba program....nu cred ca si-ar dori cineva sa se opreasca sa faca pauza undeva in desert si in timp ce iti incalzesti ceva la butelie in fata camionului sa fi muscat de vreun sarpe super veninos. Sa nu uitam ca in Australia traiesc unele din cele mai periculoase si veninoase specii de serpi, scorpioni, paianjeni, etc. Plus ca la ei infrastructura e de alta natura, isi permit sa se depaseasca unul pe altul cu ditamai autotrenurile deoarece sunt portiuni in care poti sa mergi zeci de km si sa nu intalnesti o masina. Si parerea mea e ca la ei se pune mai mult accentul pe capacitatile soferului si nu pe legi, deci conduci cat te simti in stare, nu cat scrie in lege. Oricum sunt sigur ca in realitate conditiile sunt foarte grele, mult mai grele decat vedem noi in emisiune, si mult mai grele decat in Europa. Probabil si banii sunt pe masura, insa din cate am vazut, la ei un voiaj dureaza o saptamana, doua sa zicem si trei....nu 3 luni de cabina pe comunitate cum ne angajeaza strainii pe noi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar merge toti cum merge batrana aia,ar fi vai de ei......in fata avea la 100 de m o trecere cu calea ferata si comenta ca ala cu camioneta incetineste si ea nu poate opri camionu,oare ce o fost in capu ei sa nu anticipeze dinainte si sa depaseasca pe calea ferata si pe semnalu ros....doamne fereste sa o fi izbit trenu la cat de lung era camionu terminau aia filmarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

    In ceea ce priveste trenurile rutiere,eu am facut si intr-adevar cu trenul rutier nu dai cu spatele la rampa!Cu un tren rutier format din 2 semi,de tip B sau chiar A si C,poti sa dai cu spatele intr-o parcare foarte mare daca e goala,dar,cel putin in Canada,truck-stop-urile au locuri desemnate pentru trenurile rutiere si nu trebuie sa dai cu spatele,intri direct cu fata!Problema nu este ca nu poti sa inveti cum sa dai cu spatele un tren rutier,cu timpul inveti exact ce traiectorie ia un tren de tip B sau chiar A sau C,problema este ca fiind foarte lung nu vezi in spate daca ai vreun obstacol!La rampa le dai unul cate unul,cand le montezi la fel,le montezi unul cate unul!La un tren rutier de tip B  legi prima remorca(lead-ul),o culisezi in fata(sunt remorci speciale) ,cand remorca culiseaza in fata se descopera saua de atelaj si furtunele,verifici sa fie pinii iesiti ca sa nu cumva sa mai culiseze inapoi vagonul pe sasiu,dupa care poti sa dai cu spatele si sa cuplezi remorca din spate!La trenurile de tip A si C lucrurile se complica un pic!Pentru ca remorcile sunt legate intre ele printr-un "dracusor" sau dolly!Diferenta intre trenurile de tip A si C este tocmai dracusorul!Nu intru in detalii tehnice,diferenta este la la unele dolly-ul are doar 1 timon de atelare si la celelalte 2 timoane!Cum se monteaza un tren de tip A sauC?Sunt 2 metode(amandoua la fel de bune)Prima metoda:agati"lead-ul",prima semi,pe urma agati dracusorul,dupa care dai cu spatele cu prima semi si cu dracusorul(care are saua de atelaj si furtunele pe el)sub a 2-a semi-remorca!Te chinui putin,mai ales cand esti in cepator pe trenurile rutiere!Metoda cea mai simpla,cu conditia sa ai un tractor dotat cu carlig in spate,cuplezi mai intai dolly de tractor,cu carligul,bagi dolly sub semi din spate,decuplezi dolly de tractor,cuplezi lead-ul la tractor si cu lead-ul te cuplezi la dolly!Pare complicat dar e mai usor de facut decat de explicat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun sofer din filmele astea mi se pare Steve Grahame...are 60 de ani..da merge pe cele mai grele drumuri...ce vorbiti voi aici de dat cu spatele...pentru oamenii astia e ca si cum duci furculita la gura.Ei se confrunta cu altele,nu dat cu spatele,diagrame...Kenworth-ul ala al lui trage 100 de tone prin noroaiele alea...e o bestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.