Jump to content

Pornire la rece !!!


VT880

Recommended Posts

  • Members

primul era cumva in frigider ??? al 2 si al 3 cred ca daca era RAR-ul prin apropiere cred ca lua talonu si la inca 5 masini de langa ele la cat fum au scos  :D;D . mici moatoarele la primele 2 ca se misca si cabina de parca era cutremur  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  primul era in Canada(avea placa de Ontario).Si aici iarna sunt temperaturi de -30,-40C(asta in sudul canadei,ca in teritoriile de n si Yukon sunt si -60C)Incercati sa porniti orice camion la rece,la -40C fara sa fi fost plugat inainte(cum e cazul in primul filmulet)si fara sa fi avut block-heater-ul in functiune si vedeti rezultatul!Plus ca depinde ce motor are (detroit si CAT sunt ceva mai fumigene,cummins fumega mai putin),depinde ce injectoare are,daca este straight pipe(esapament liber)cum este cazul in primul filmulet si multe alte detalii de genul asta!Si depinde de anul de fabricatie al camionului,daca este sau nu certified clean idle (camioanele dupa 2007 sunt certified clean idle,ceea ce nu e cazul in nici unul dintre filmulete)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

La ce ai zis tu acolo sincer nu am inteles nimic . Puteai sa zici intr-un cuvant ca daca e mai vechi scoate mai mult fum iar daca e mai nou mai putin si daca e si frig rau porneste mai greu ca tre sa se supra alimenteze sa o ia din loc . Cel putin asa am inteles eu pe romaneste ca nu stim chiar toti termeni dastia stintifici si strainezi.

Link to comment
Share on other sites

  • EX Staff

la ce ai zis u acolo sincer nu am inteles nimic . puteai sa zici intr-un cuvant ca daca e mai vechi scoate mai mult fum iar daca e mai nou mai putin si daca e si frig rau porneste mai greu ca tre sa se supra alimenteze sa o ia din loc . cel putin asa am inteles eu pe romaneste ca nu stim chiar toti termeni dastia stintifici si strainezi

Pai Kenworth se pierde mereu in detalii, inchide si tu un ochi si citeste printre randuri, si ai sa intelegi ce vrea sa spuna ..... ;D ;D ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Pai ce am spus eu este foarte clar!depinde de temperatura,de motor(marca de motor,anul de fabricatie,putere,etc)si depinde de foarte multe chestii pe langa(daca motorul este pre-incalzit sau nu,ceea ce nu este cazul in nici unul dintre filme)si de alte mici detalii de genul injectoare(daca-ti pui injectoare de ambarcatiune,de exemplu,o sa ai ceva mai multa forta dar o sa fumege ca la balamuc),esapament(daca ai esapament liber,asa-zisele straight-pipes,care nu au nici un fel de filtre pe interior,sunt doar teava goala,normal ca o sa fumege mai tare si o sa si faca zgomot!Mi se pare foarte normal!Du-te cu orice camion la -60C,nu-l pre incalzi si porneste-l sa vezi rezultatul!Iti spun eu ca o sa fumege in draci,am vazut volvo-uri noi-noute cu motor de Volvo(facut in Suedia,acelasi ca pe camioanele europene)conforme cu ultimele norme de poluare si care dupa 2-3 zile nepornite.la -30Cla pornire scoteau un fum de nu se mai vedea om cu persoana!Tot asa cum motorul meu care are 10 ani si 1000000km,fara nici un sistem anti-poluare si cu straight-pipes pe el porneste la aceleasi temperaturi fara sa fumege aproape deloc,dar asta pentru ca este in permanenta pre-incalzit,motorul este cald,antigelul este cald,etc!

Link to comment
Share on other sites

  • EX Staff

    Pai ce am spus eu este foarte clar!depinde de temperatura,de motor(marca de motor,anul de fabricatie,putere,etc)si depinde de foarte multe chestii pe langa(daca motorul este pre-incalzit sau nu,ceea ce nu este cazul in nici unul dintre filme)si de alte mici detalii de genul injectoare(daca-ti pui injectoare de ambarcatiune,de exemplu,o sa ai ceva mai multa forta dar o sa fumege ca la balamuc),esapament(daca ai esapament liber,asa-zisele straight-pipes,care nu au nici un fel de filtre pe interior,sunt doar teava goala,normal ca o sa fumege mai tare si o sa si faca zgomot!Mi se pare foarte normal!Du-te cu orice camion la -60C,nu-l pre incalzi si porneste-l sa vezi rezultatul!Iti spun eu ca o sa fumege in draci,am vazut volvo-uri noi-noute cu motor de Volvo(facut in Suedia,acelasi ca pe camioanele europene)conforme cu ultimele norme de poluare si care dupa 2-3 zile nepornite.la -30Cla pornire scoteau un fum de nu se mai vedea om cu persoana!Tot asa cum motorul meu care are 10 ani si 1000000km,fara nici un sistem anti-poluare si cu straight-pipes pe el porneste la aceleasi temperaturi fara sa fumege aproape deloc,dar asta pentru ca este in permanenta pre-incalzit,motorul este cald,antigelul este cald,etc!

Ken, era o gluma, nu trebuie sa te superi, dar citeodata, detaliile nu isi au rostul !!!!!

Nu sintem agricultori, ce naiba!

Sau crezi ca roata a fost inventa in Canada !!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

      Stiu ca roata nu a fost descoperita in Canada,la camioane chiar as putea spune ca soferii de camion canadieni sunt mult mai reticenti decat europenii!Multe dintre ultimele descoperiri tehnice in acest domeniu au fost primite cu foarte multa rezerva de catre soferii canadieni!Sistemele moderne,anti-poluare,de regenerare,atat SCR cat si EGR nu sunt prea iubite de catre soferi,la fel,camioanele cu multa electronica nu prea sunt iubite,pana si Volvo a trebuit sa faca modificari pe camioanele lor,sa le simplifice putin fata de cele din Europa ca sa aiba succes aici......Aici pana si franele pe discuri sunt rare(nu pentru ca nu ai avea aceasta optiune sa-ti pui frane pe discuri pe camion)ci pentru ca soferii canadieni prefera franele pe tambur,care nu franeaza atat de performant(distanta de franare e ceva mai mare)dar care sunt mai simple,mai ieftine(atat cand cumperi camionul dar si cand se strica,un set de saboti cu ferodouri de camion costa cca70$,un disc de frana costa o gramada de bani)plus ca franele pe tambur ti le poti ajusta singur!La fel si cu transmisiile,transmisiile sincronizate nu au prea avut succes,erau mai fragile,mai sensibile si se stricau mai repede si majoritatea soferilor prefera transmisiile clasice,nesincronizate,care practic nu au moarte si daca chiar ai reusit sa bulesti transmisia iti pui alta cu 3000$!Transmisiile automate ai sa le gasesti in general pe camioane de companie,brokerii(soferii proprietari)nu prea vor sa auda de asa ceva!Ca exemplu,la Arrow Trucks,un dealer de camioane volvo mana a 2a,un volvo din 2005 cu transmisie automata era la 30000$,langa el era un camion identic,tot 2005,aproape acelasi milaj,acelasi motor dar cu transmisie manuala nesincronizata in 13 viteze si costa 43000$!La fel si cu motoarele generatie noua,poti gasi camioane din 2005-2006 care sa coste mai mult decat camioane din 2007-2008pentru ca au motoarele de generatie mai veche,cu mai putine dispozitive anti-poluare dar care au mai putine probleme!Aici majoritatea soferilor cand isi cumpara un camion se gandesc "de ce sa fac lucrurile complicat daca pot sa le fac si simplu"!Si din cauza asta exista diferente intre camioanele din Europa si cele din America de N!Camioanele Americane sunt mai simple,multe dintre ele sunt si mai poluante,dar sunt ieftine de intretinut,solide,si multe dintre ele sar de 2000000kmfara probleme!Ca sa-ti dau un exemplu,am un prieten,tot roman,care are un international vechi si la 2 400 000l-a lasat motorul!Nu vroia sa-si cumpere un camion nou asa ca si-a facut motorul si mai mult ca sigur ca o sa sara de 3 000 000km cu camionul asta!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.