Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

[quote

si pe voi v-a controlat un soft nu inspectorii !

asta vrem Gongy...sa vedem ce stie omul si nu stie masina ;) . nu ma pune acum in seara de Craciun sa citesc legislatia.probabil ca dupa cateva pahare de vin nici macar nu mai vad bine articolele de lege :D / asa ca sper ca Mario va binevoi sa ne lumineze...presupun ca el a dat verdictul final...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Administrators

aveti acolo ce articole sunt incalcate

decizia a fost luata de mine si de mario, si o sa va arat cam cum arata un tichet exact cum scrie in legislatie:

f_16.jpg

am facut pauza de 9 ore la poarta firmei la care trebuia sa livrez marfa, am inceput programul,am verificat camionul, am intrat pe cantar apoi la descarcat , iarasi pe cantar am luat actele si am plecat sa incarc pentru romania.

am primit un telefon sa astept o confirmare si am tras intr-o parcare sa astept.

iarasi telefon sa ajung repede la incarcare, ajung si-mi spun ca trebuie sa trag camionul la rampa si sa astept in cabina camionului ca eu ca sofer nu am voie sa intru in depozit.

in sfarsit termina de incarcat si sunt chemat sa-mi iau actele, dupa care pornesc catre casa.

in loc sa incercati sa va corectati greselile voi ne aruncati in fata ca ati fost controlati si nu au gasit nimic inspectorii respectivi, dar asa cum am mai zis voi ati fost controlati de un soft .

diferenta dintre orice inspector si noi este  in favoarea noastra, noi aplicam in munca de zi cu zi regulametele si directivele in domeniu

acest avantaj il puteti avea si voi  !

Link to post
Share on other sites
  • Members

ok ! arata-mi la mine un tiket care nu arata asa.si pune la socoteala faptul ca lucrez in echipaj,ca am avut zile in care doar am condus si am facut pauza.arat-mi in tichetele mele,negru pe alb,asa cum ai facut cu al tau,unde e problema.nu cred ca aveti ce-mi reprosa la felul in care folosesc functiile tacho,respectiv introducerile manuale.sau pauze incomplete . sau "ajutoare" . atat vreau : ziua x,ora y . si problema in sine.multumesc !

Link to post
Share on other sites
  • Members

ok...verificat camionul la inceput de program poti  sa-mi arati si mie unde scrie asta in regulament? si daca imi arati articolul de lege care stipuleaza si OBLIGA clar asta,acesta va fi ultimul meu mesaj pe threadul asta . multumesc !

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

ok , tichetul din data de 19-11-2012

de la ora 3:20 la ora 3:26 sa zicem ca ai schimbat un bec la far !( sa zicem )

de la ora 3:31 la ora 3:41 ai pauza  in loc de timp de asteptare

de la ora 5:46 la ora 6:38 ai pauza cand ai traversat cu trenul si tu nu ai avut   

                                        acces la o cuseta, tu doar ai asteptat sa treaca timpul 

ma opresc aici, eu cred ca este deja suficient

Link to post
Share on other sites
  • Members

daca  citeai reg 3821 /85 vedeai ca la art 15 scrie ceva care este valabil si pentru incepatori,,,,,,,,,si eu aveam conducere si pauza si am fost tras de urechi,,,,desi in trafic a fost ok,,,,,,,,,,dar nu trebuie sa ne culcam pe o ureche daca am scapat o data va merge si data viitoare :P

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

ok...verificat camionul la inceput de program poti  sa-mi arati si mie unde scrie asta in regulament? si daca imi arati articolul de lege care stipuleaza si OBLIGA clar asta,acesta va fi ultimul meu mesaj pe threadul asta . multumesc !

DIRECTIVA PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI 2002/15/CE din 11 martie 2002

Articolul 3

Definitii

In sensul prezentei directive:

`timp de lucru` reprezinta:

in cazul lucratorilor mobili: perioada de la inceputul pana la sfarsitul timpului de lucru, in timpul caruia lucratorul mobil se afla la postul sau de lucru, la dispozitia angajatorului si in exercitiul functiilor sau activitatilor sale, adica:

perioada dedicata tuturor activitatilor de transport rutier. Aceste activitati sunt, cu precadere, urmatoarele:

conducerea autovehiculului;

incarcarea si descarcarea;

ajutorul acordat pasagerilor la urcarea si coborarea din vehicul;

curatenia si intretinerea tehnica;

toate celelalte activitati vizand asigurarea sigurantei vehiculului, a incarcaturii sale si a pasagerilor sau indeplinirea obligatiilor legale sau de reglementare direct legate de operatiunea de transport aflata in desfasurare, inclusiv supravegherea incarcarii si descarcarii, formalitatile administrative legate de politie, vama, serviciul de imigrare, etc.;

Link to post
Share on other sites
  • Members

Gongy...no offence...tachograful cu care lucrez se pune automat pe pat cand opresc motorul.la fel atunci cand dupa o perioada de condus,opresc pe loc fara sa opresc motorul ,tacho se pune pe ciocanele.ia ca exemplu un ambuteiaj pe autostrada,unde in 5 km  opresc camionul pe loc de 20 ori.ce ar trebui sa selectez la tacho?SE PUNE AUTOMAT pe ciocanele.03.20-03.26 = 6 minute de mers la relanti ! nu eram nici in pat,nici la dispozitie . 03.31-03.41 = orice se poate face cu motorul oprit.pat,in cazul tachografului meu.o vizita la wc,un dus,admirat peisajul.un sandwich,o cafea la expresor,asteptat un coleg in parcare sa iau filme.

pauza de trecut cu trenul,simbol selectat pe tacho si fara acces la cuseta.intradevar,1 ora aproape de motait cu capul pe masa,de stat la barfa cu colegii sau numarat luminile din tunel.nu mai vorbesc de conditii in vagon cum nu au multe din trenurile noastre Perioada de odihna zilnica - caz particular.

          In cazul in care conducatorul auto insoteste insoteste vehiculul transportat cu trenul sau feribotul si el ia operioada de odihna zilnica normala, aceasta poate fi intrerupta de maxim doua ori prin alte activitati a caror durata sa nu depaseasca 1 ora.

    In aceasta perioada zilnica de odihna, conducatoul auto trebuie sa aiba acces la o cabina de dormit sau la o cuseta.

unde interfereaza asta cu felul in care mi-am facut programul??

nu-mi apare ce am scris mai sus..cu riscul de a repeta ....

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

pai zi-ne unde am gresit mario,ziua,ora etc.

ps : or fi avand aparatura  defecta :P

rezumat : schimburile de soferi in echipaj se justifica cu activitatea ,, alte munci  ,, nu pe pauza , si  timpul lipsa se justifica tot ca ,, alte munci ,,  , tu le-ai justificat ca pauza sau deloc , apar cu semul intrebarii . restul ai discutat cu mihai .

Dar nu am zis ca sunt bune,doar am cerut explicatii:

extragere nejustificata / nejustificare timp--am avut control ''polizei'' pe 24.11-am pus poza cu bon stampilat

utilizare incorecta a functiilor taho--??

soferik . cand ai postat tichetele trebuia sa postezi si justificarea extragerii cardului in timpul muncii ,  ai avut un control ,  dar asta acum nu iti justifica neinregistrarea acelei perioade .  cu ce trebuie inregistrata ??  

citez : ..controlorii de trafic sunt chiar asa indulgenti? 

raspuns : DA indulgenti si /sau comozi , lasa un aparat sa decida in locul lor , desii jumate din treaba le apartine !!

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

voi chiar credeti ca eu si mario suntem dusmanii soferilor ?

in loc sa incercati sa remediati greselile facute, spuneti tot felul de motive puerile

tahograful ala nu musca,nu curenteaza nu iti face nimic daca pui mana pe el !

acel tahograf are un buton acolo pe care soferul    "este obligat"    sa-l utilizeze pentru a selecta activitatea pe care o desfasoara in acel moment, si va spun daca nu ati stiut pana acum, acel buton este activ chiar daca motorul masinii este oprit

Link to post
Share on other sites
  • Members

santeti dusmani soferilor.....VOI VRETI CA NOI SA FIM PERFECTI,DAR NOI SANTEM INVATATI CA DACA A MERS LA UNUL MERGE SI LA NOI, ;D ;D ;D ;D,,,,,,,,,,nu intelege-ti ca daca la noi cineva zice ca oaia a facut un ied toti avem iezi acasa,ca daca cineva a condus in stare de ebrietate nu a patit nimic si noi conducem la fel,,,,asa este la noi,,,,,,,,daca a mers la ala merge si la mine ;D ;D ;D

Link to post
Share on other sites
  • Members

ok...verificat camionul la inceput de program poti  sa-mi arati si mie unde scrie asta in regulament? si daca imi arati articolul de lege care stipuleaza si OBLIGA clar asta,acesta va fi ultimul meu mesaj pe threadul asta . multumesc !

cand faceam pe extern in ungaria sau belgia erai amendat daca nu iti aparea pe bon sau pe diagrama minutele alea cu ciocanele la inceput de program! esti obligat sa iti verifici camionul inainte de plecarea in cursa. presiune, lichide, combustibil, sistem de iluminare etc.

cat despre colegii nostri mario si mihai toata stima pentru ei. stiu colegi de ai mei care au invatat de pe site-ul asta mai mult decat au invatat la cursuri de o mie de ori mai usor de inteles si de explicat. sunt foarte multe cazuri concrete explicate si discutate incat trebuie sa fii batut in cap sa nu le pricepi. doar daca ii este cuiva prea lene sa le parcurga.

mihai unii dintre noi am avut norocul sa fim controlati chiar de inspectori sau mai nou de politisti si nu de soft. eu unul de cand sunt sofer profesionist NU am luat amenda pentru program de conducere. pe langa taho am o agenda in care imi scot bonulet din taho in fiecare zi, imi scriu absolut toate pauzele unde le fac  impreuna cu ora respectiva iar alaturat km unde m-am oprit. vreau sa vad si eu softul care imi verifica chestia asta. 10 milioane amenda poti sa iei si daca nu ai completata foaia de parcurs sau km parcursi. 

un control '''beton'' poate sa dureze si 2 ore timp in care iti poate verifica si ridurile de la roata de rezerva. cei care au avut norocul sa fie opriti in jud Neamt stiu ce vreau sa zic.

sanatate si sarbatori fericite!

Link to post
Share on other sites
  • Members

voi chiar credeti ca eu si mario suntem dusmanii soferilor ?

Eu personal nu am crezut niciodata ca vreun membru al acestui  forum este dusmanul soferilor , fie el moderator sau nu !

Cred doar ca sunteti chitre (zgarciti) !!  :P

In legatura cu concursul , parerea mea este ca oamenii care pot prezenta un program de lucru perfect , au deja un GPS si nu au fost interesati de acest concurs ! ...

Daca voi chiar aveti ceva de oferit cred ca ar fi ok daca a-ti face un concurs  la care sa participe doar incepatorii si cu alt fel de intrebari !

Ps

Incepatorii au adevarata nevoie de GPS  ... si de unde sa va arate  ei program de lucru daca  abia si-au capatat atestatele si cei mai multi sunt in cautare de lucru !!!

Asa cred eu ... sper sa nu fi ofensat pe nimeni ! (din nou )

Drumuri bune !

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

@Mihaila Gelu si restul participantilor la concurs,

Aparatul este impachetat si astept doar decizia organizatorilor concursului ori pentru continuarea concursului pe aceeasi tema sau pe alte teme ori expedierea lui

Mi-l trimiti mie ca si asa al meu stricat.  :))      Glumeam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.