Members cristibu Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 remorca frigo- utilizare,functii,congelare-decongelare.....imi poate explica cineva..multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tibi Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 colegu, difera comenzile in functie de ce marca este frigul. setezi temperatura in functie de ce marfa ai, imediat dupa ce ai incarcat si pornesti frigul dai drumu la termodiagrama, care o scoti knd ajungi la descarcat ca sa justifici temperatura pe tot parcusul transportului. Are functie de defrost ( decongelare) care teoretic trebuie sa o ia automat, dar se poate da si manual. un sfat : nu forta, la modul trebuie sa ti cont de ce temperatura este afara, ce temp trebuie sa duci marfa. ex: daca incarci pepeni sau cartofi si sunt 40 de grade afara si trebuie sa ajungi cu ei la 5-6, il aduci trepatat , il setezi la 30, 20, 10 si tot asa. daca dai direct la 5, merge continuu si cu un consum de te da pe spate. multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DucuHD Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 Multumim tibi, si io sunt interesat de acest subiect, daca ne pot ajuta colegii cu frigurile sa ne explice unele lucruri, ceva sfaturi despre cel mai bun mod de utilizare, la ce sa fim atenti, etc...Multumesc Drumuri bune si uscate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mguni Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 colegule si eu sunt noucu frigu da nu e asa de complicat tre doar sa prinzi niste chesti cum zicea si colegu cu reducerea treptata a temperaturi . sa il setezi pe cate grade e simplu citeste acolo si o sa vezi ai in sus sau in jos adica plus sau minus cand ai setat temperatura dorita apesi enter si gata . ai optiune la el sa mearga in continu sau start stop eu asa il folosesc . cand ma duc pe vapor le cer plug in si atunci il pun pe continu ca merge pe curentu lor. sa ai grija la temperatura marfi atunci cand o incarci ca eu am muscato au fost carnea calda si a mers frigu meu 10 ore in continu sa o faca cum trebuie . mai ai acolo pe el alarm status ,daca e bai ceva ai dat codul alarmei daca nu ai nici o problema iti apare cu verde status ok .drumuri buni si cand ai nelamuriri dute la un coleg ce are frig si intreabal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members crystyan_57 Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 colegu pot sa spun ca 2 ani si ceva am tras numai frig Carrier vector 1800 mt si cateva trucuri ca sa dormi linisti si sa ai consum bun iti pot da 1.punel pe start&stop 2.activeaza modul silentios chiar daca merge timp mai mult scade zgomotul si consumul ca merge la relanti si daca esti pe tara si vrei sa faci o economie ii scoti tija de la aceleratie si atunci iti ramane consum undeva la 2,5 -3 pe ora la temp de 2 grade daca afara sunt 34 de grade si am marfa congelata la -18-20 opresti silentios ca altfel nu face fata si il lasi sa urle tk nu am avut nu iti pot spune intodeauna cand ai loc sa parchezi lasa cabina virata cat sa vezi panoul de comanda in oglinda ca daca te scoli noaptea sa te uiti sa nu te dai jos daca sa aprins bec rosu de alarma ie de rau si trebuie verificat daca este verde te poti culca linistit la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tibi Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 oricum daca ajunge la temperatura si e pe start/stop, merge la relantii fara sa ii scoti tija. in plus cata motorina sa consume un frig, daca la cursa de grecia tur-retur alimentam 70-80 de litri, kt de panarama sa fi sa mai umbli la motorina? Adevarule e k am vazut soferii kre se majesc pt 5 euro. Sa iti risti locul de munca pt sume de genul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DucuHD Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 Multumesc pt sfaturi colegii, drumuri bune si uscate tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ptk Postat Martie 12, 2014 Members Share Postat Martie 12, 2014 Salut colegii, Cum procedati cu thermokingu atunci cand mergeti sa faceti un dus sau cand opriti sa mancati? Ce solutii avem sa lasam motoru pornit si masina incuiata. Mai mult de 8-10 min nu ramane aceeasi temperatura pe care o setezi. Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 13, 2014 Members Share Postat Martie 13, 2014 Esti intr-o mare ceata!Motorul de la frig este independent de capul tractor. Pentru cele mici solutia este a doua cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Martie 13, 2014 EX Staff Share Postat Martie 13, 2014 Esti intr-o mare ceata!Motorul de la frig este independent de capul tractor.Pentru cele mici solutia este a doua cheie. Si tu la fel , sint modele de tandem unde agregatul este actionat electric , curentul fiind produs de generatorul actionat de motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Martie 13, 2014 Members Share Postat Martie 13, 2014 Am dat solutia si pentru ele,nu am spus ca nu exista agregate care functioneaza doar electric.Si la containere generatorul este alimentat de alt motor nicidecum de motorul camionului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.