Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

sofer vs patron / patron vs sofer


Badea Gheorghe

Postări Recomandate

  • Members

Repet, ma refer prin tot ceea ce am scris la cei care NU CORESPUND MESERIEI, indiferent daca le dau salariul minicm sau 2000 euro/luna, care indiferent de facilitati, comunicare, conditii de munca, nu sunt multumiti, nu au respect, etc etc. Nu va simtiti jugniti sau vizati cei care nu fac parte din aceasta categorie, nu la voi ma refer. Numai bine!

intradevar, celor care nu corespund meseriei, puteti sa le platiti 2000 euro salariu, ca nu vor fata fata cerintelor. dar nu cred ceea ce afirmati mai sus si anume ca nu sunt mutumiti sau nu au respect.

iar la un salariu de 2000 lunar, fie vorba intre noi, va puteti selecta soferii fara probleme, n-am dreptate?

discutia cu soferii din acest topic a degenerat datorita faptului ca in prima postare ati generalizat putin, iar soferii (indreptatiti, dupa parerea mea) au reactionat.

va reamintesc discutia cu pricina

Atacati si barfiti ca nimeni altii firmele si patronii, asa, ca la romani.

Cand nu va vede nimeni si nu va opreste nimeni, faceti spume la gura si tociti tastatura....

sper din tot sufletul, sa nu catalogati gresit un sofer care vine la angajare fara sa stiti ce-i poate pielea.

pe cuvant ca nu toti fura motorina sau fac alte gainarii descrise de dumneavoastra anterior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Incepind cu..badea gheorghe..nu sunt multi patroni romani adevarati care sa ofere salariul de 2000 de euro..la zi ,cum ar fi corect,si da,de la bani pornesc cele mai multe discutii.Respect pentru raspunsul lui DucuHD,si al lui Florian,da,nici eu nu ma ascund dupa nick-name,cei ce ma cunosc,stiu ca eu fac pipi din picioare.Respect si pentru ceilalti membri ai forumului,care au sesizat ca persoana nu are datele toate completate la profil.Eu personal,sunt dispus la un pariu cu badea gheorghe,sa facem aceeasi cursa in aceleasi conditii,si-i promit ca eu ajung mai repede si cu consum mai mic decit el...In rest,drumuri bune tuturor,Sarbatori Fericite!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua !

Cu tonul domnului Badea Ghe nu sunt de acord dar cu ceea ce spune da pentru ca in mare parte are dreptate.

Ma numesc Buzica Constantin Laurentiu,si multi dintre dvs ma cunosc avand in vedere ca am avut in decurs de 5 ani circa 250-300 de soferi angajati pe comunitate.Am avut parte de tot ce exista sofer pe comunitate,mi-au ramas soferi neplatiti ,vinovati  dar de multe ori si alti colegi de-ai dumnealor au platit pentru prostia ,nepasarea,sau hotia acestora .

Am inceput in 2007 cu soferi pe comunitate,salariu 1.800 e plus cartea de munca pe romania,salariu platit la timp,chiar si bani in avans,dar marind nr de soferi au aparut si problemele

Sa o luam cu inceputul domnii mei,si apoi va ascult opiniile dvs.

La interviu vine domnul sofer fara carte de munca pe motiv ca apierdut-o,(asa nu poti vedea unde a mai lucrat),neavand camioane in Rom nu poti sa-i faci proba de lucru,il aduci in It ,asiguri transp iar cand tr sa-i dai camionul in primire - surpriza,nu stie sa bage nici in viteza(nu a condus scania a avut volvo),nu stie sa lege o rem,pleaca in cursa i se arde navigatorul si ma suna sa-mi spuna ca de fapt el a fost maistru militar si se scuza.

Consumul la camion ebun in primele luni dar incet incet ajunge la 40 la suta cu 8 t(masini de spalat).

Doua camioane sechestrate in Dover soferi prinsi cu 2 t de Tabac,plus amenda de 12.000 de lire sterline fiecare,soferii, imi aduc camionul in curte si pleaca acasa lasand doar ultimul salariu plus cateva zile din ultima luna.

Pune frana in telepas,marfa rupe prelata ,telepas dauna de 10-12.000 de e,soferul lasa camionu si pleaca la alta firma .

Incarca marfa gresit(15 t pe prima axa) intr-o curba se lasa remorca pe perne sparge tot,contorsioneaza sasiul la camion nou,casco acopera doar o parte din dauna,paguba de 30.000 e ,soferul demisioneaza-

Soferi prinsi de politie cand furau motorina ai dau afara le opresc 500 e pe motorina si ei se duc la ITM fac plangere si sunt obligat sa platesc restul ca legea spune ca salariul tr platit,pt daune ne judecam cat,cand......

Vine soferul,ia camionul in primire si in primul wickend afara iti ia vineri,sambata ,duminica ,luni cate 800 de litri de motorina si dispare,gas camionul abandonat la Luxemburg,fara baterii,fara cauciucuri,webasto lipsa.......ma judec si acum de trei ani (nu are nimic pe numele lui)

Daca suteti soferi atunci va spun : ,,LUXEMBURG, KIEL "si v-am spus tot -,acolo se fac toate ,,AFACERILE",(motorina,tutunul,piesele de camion,cauciucuri,etc)

Si cum sacul nu e fara fund (cel putin la mine NU A FOST),apar si situatiile mult comentate de dvs:

Nu se mai merge in prog pt ca tr ca un camion sa-mi mai faca inca o cursa in plus

Apar intarzaierile de salariu,la atatea probleme marfa ajunge tarziu clientul plateste tarziu

Nu mai sunt banii pt reparatii,se strica ceva la camion eu spun ,, hai mai merge o cursa" si tot asa poate intre timp reusesc sa fac ceva bani in plus pt reparatie...

Nu pot repara la timp camionul sau remorca ,nu fac revizia la timp si soferul merge fara

In mare parte asta este ordinea lucrurilor,am incercat sa spun niste lucruri fara a supara pe cineva,dar cam asta e in mare povestea cu ce sa intamplat  in 5 ani cu aproape 100 de camioane ,pentru a povestii tot mi-ar trebuii f mult timp.

Multe , foarte multe situatii in care soferii au dreptate,dar nu in toate cazurile abuzurile se fac pentru a te imbogatii,ci poate pentru a reface ce a distrus alt coleg,pentru a mai merge inainte poate poate situatia se indreapta.

Sa stiti ca nu numai dvs puteti da nume ,eu cu usurinta pot da cel putin 50-60 de nume care nu au ce cauta printre noi,care fac de rusine aceasta meserie cu care nu au nimic in comun,si prntu care suferiti si dvs.

Profit de acest spatiu pentru A-MI CERE SCUZE daca am deranjat.

,,UN AN NOU FERICIT ! "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua !

Cu tonul domnului Badea Ghe nu sunt de acord dar cu ceea ce spune da pentru ca in mare parte are dreptate.

Ma numesc Buzica Constantin Laurentiu,si multi dintre dvs ma cunosc avand in vedere ca am avut in decurs de 5 ani circa 250-300 de soferi angajati pe comunitate.Am avut parte de tot ce exista sofer pe comunitate,mi-au ramas soferi neplatiti ,vinovati  dar de multe ori si alti colegi de-ai dumnealor au platit pentru prostia ,nepasarea,sau hotia acestora .

Am inceput in 2007 cu soferi pe comunitate,salariu 1.800 e plus cartea de munca pe romania,salariu platit la timp,chiar si bani in avans,dar marind nr de soferi au aparut si problemele

Sa o luam cu inceputul domnii mei,si apoi va ascult opiniile dvs.

La interviu vine domnul sofer fara carte de munca pe motiv ca apierdut-o,(asa nu poti vedea unde a mai lucrat),neavand camioane in Rom nu poti sa-i faci proba de lucru,il aduci in It ,asiguri transp iar cand tr sa-i dai camionul in primire - surpriza,nu stie sa bage nici in viteza(nu a condus scania a avut volvo),nu stie sa lege o rem,pleaca in cursa i se arde navigatorul si ma suna sa-mi spuna ca de fapt el a fost maistru militar si se scuza.

Consumul la camion ebun in primele luni dar incet incet ajunge la 40 la suta cu 8 t(masini de spalat).

Doua camioane sechestrate in Dover soferi prinsi cu 2 t de Tabac,plus amenda de 12.000 de lire sterline fiecare,soferii, imi aduc camionul in curte si pleaca acasa lasand doar ultimul salariu plus cateva zile din ultima luna.

Pune frana in telepas,marfa rupe prelata ,telepas dauna de 10-12.000 de e,soferul lasa camionu si pleaca la alta firma .

Incarca marfa gresit(15 t pe prima axa) intr-o curba se lasa remorca pe perne sparge tot,contorsioneaza sasiul la camion nou,casco acopera doar o parte din dauna,paguba de 30.000 e ,soferul demisioneaza-

Soferi prinsi de politie cand furau motorina ai dau afara le opresc 500 e pe motorina si ei se duc la ITM fac plangere si sunt obligat sa platesc restul ca legea spune ca salariul tr platit,pt daune ne judecam cat,cand......

Vine soferul,ia camionul in primire si in primul wickend afara iti ia vineri,sambata ,duminica ,luni cate 800 de litri de motorina si dispare,gas camionul abandonat la Luxemburg,fara baterii,fara cauciucuri,webasto lipsa.......ma judec si acum de trei ani (nu are nimic pe numele lui)

Daca suteti soferi atunci va spun : ,,LUXEMBURG, KIEL "si v-am spus tot -,acolo se fac toate ,,AFACERILE",(motorina,tutunul,piesele de camion,cauciucuri,etc)

Si cum sacul nu e fara fund (cel putin la mine NU A FOST),apar si situatiile mult comentate de dvs:

Nu se mai merge in prog pt ca tr ca un camion sa-mi mai faca inca o cursa in plus

Apar intarzaierile de salariu,la atatea probleme marfa ajunge tarziu clientul plateste tarziu

Nu mai sunt banii pt reparatii,se strica ceva la camion eu spun ,, hai mai merge o cursa" si tot asa poate intre timp reusesc sa fac ceva bani in plus pt reparatie...

Nu pot repara la timp camionul sau remorca ,nu fac revizia la timp si soferul merge fara

In mare parte asta este ordinea lucrurilor,am incercat sa spun niste lucruri fara a supara pe cineva,dar cam asta e in mare povestea cu ce sa intamplat  in 5 ani cu aproape 100 de camioane ,pentru a povestii tot mi-ar trebuii f mult timp.

Multe , foarte multe situatii in care soferii au dreptate,dar nu in toate cazurile abuzurile se fac pentru a te imbogatii,ci poate pentru a reface ce a distrus alt coleg,pentru a mai merge inainte poate poate situatia se indreapta.

Sa stiti ca nu numai dvs puteti da nume ,eu cu usurinta pot da cel putin 50-60 de nume care nu au ce cauta printre noi,care fac de rusine aceasta meserie cu care nu au nimic in comun,si prntu care suferiti si dvs.

Profit de acest spatiu pentru A-MI CERE SCUZE daca am deranjat.

,,UN AN NOU FERICIT ! "

Acum fac parte intr-un fel din randul patronilor daca pot spune asa dar sa ajuns la generalizari, asa cum generaliza Badea Gheorghe despre soferi, lafel soferii generalizeaza despre firme. Eu am lucrat la Dumagas am plecat din firma si m-am intors dupa vreo 10 000 de km cu 500 de litrii de motorina lipsa( si stiu si sa conduc nu am  vandut nici un litru si stiu si sa calculez) si cu ceva AD Blue lipsa.De la un sofer care are cateva experiente de genul asta poti sa mai ai pretentia sa repecte o firma, un patron sau un camion? va raspund eu nu poti. Acum regret foarte mult ca nu am vandut la Dumagas si jumate de camion nu numai motorina sa aiba ce sa imi impute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

stimate domnule Laurentiu, trebuie sa fac si eu o precizare vis a vis de cele spuse de dumneavoastra. in toata postarea tovarasului de la inceputul acestui topic, nu tonul m-a deranjat ci ceea ce a afirmat. si la fel, acelasi lucru ma deranjeaza si la dumneavoastra. daca sunteti de acord cu ceea ce se afirma cum ca daca sunt roman sunt automat hot, nu ma incalzeste cu nimic faptul ca vreti sa fiti mai bland cu mine si ma alintati cu apelativul de "bandit mic"! va inteleg foarte bine ca ati avut experiente nefericite cu o parte din conducatorii auto care s-au perindat pe la dumneavoastra. dar sa ma iertati, nu eu i-am angajat! oare nu faptul ca aveati nevoie disperata de soferi va facut sa nu va mai uitati cine va calca pragul? si eu am avut suficiente experiente nefericite cu diferiti "patroni", insa nu am generalizat niciodata ca toti ar fi banditi, hoti sau tepari. mi-am spalat rufele cu fiecare in parte, le-am strans mana la toti(la usa) si fiecare cu drumul lui. daca toti romanii sunt hoti si lucra de mantuiala, sa inteleg ca acuma aveti numai straini care lucreaza pe camioanele dumneavoastra? cel mai usor este sa dai vina pe altcineva. soferii au facut, au dres si acuma eu sunt obligat sa ii fortez sa mearga ilegal si sa ii platesc prost! sa fim seriosi! daca ati avut 300 de soferi pe comunitate, nu cred ca nu puteati sa cereti imprumut un camion acasa de la cineva si sa ii puneti pe acei conducatori auto sa faca o tura in jurul blocului ca sa vedeti daca stiu sa invarta covrigul. nu cred ca nu puteati sa blocati cardul de motorina ca sa nu aveti surprize. si cate si mai cate. eu unul chiar va rog sa dati acele 50 sau 60 de nume cu cei care v-au adus prejudicii. nu cred ca cineva de pe aici dintre romanii astialalti care lucram de mantuiala o sa aprobe ceea ce vi s-a intamplat. daca se spune ca nu ai ce sa le ceri de la soferi, ca sunt slab pregatiti intelectual si nu au "scoli", este datoria dumneavoastra ca si patron sa le explicati exact ceea ce li se cere pentru banii cu care sunt platiti. cred ca ati auzit de fisa postului! ori daca aveti nevoie doar de un motiv ca sa puteti sa ii "exploatati" pe actualii soferi ca sa va scoateti pierderile anterioare, nu pot decat sa va doresc sa va gasiti "hotii" care sa va ajute sa va indepliniti dorintele. si asa cum am facut si cu primul "patron" de pe topicul acesta, astept si din partea dumneavoastra sa imi explicati de ce eu sunt hot si lucrez de mantuiala. nu uitati, pestele de la cap se impute! anul nou bun si fericit! Marius Pop, din Baia Mare(Maramures)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

R_driver_F. ce e ciudat, e faptul ca in momentul in care treci dintr-o parte a baricadei in alta, tot ceea ce era infierat cand erai sofer( plata la km, consumuri, respectarea legislatiei, timpi de condus, acuzatii cu vanzari de motorina) totul se sterge si devin perfect legale. ce poti tu sa ceri de la un sofer angajat la tine cand chiar tu esti cel care regreta faptul ca nu i-a vandut fostului patron si jumate de camion, nu numai motorina!sau sa inteleg ca patronul R_driver_F il injura pe soferul R_driver_F care e roman, lucra de mantuiala si e hot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua,

In primul rand ,eu v-as ruga ca atunci cand comentam sa avem bunul simt si sa ne dam numele,ca asa in spatele a tot felul de id-uri toti suntem cei mai si cei mai.

Eu nu am facut nimic decat a comenta cateva trairi sau experiente ,ale mele nu auzite prin parcari la o bere sau cine stie pe unde.

Domnul Maramu cititi va rog cu atentie comentariul meu si veti observa ca nu am facut pe nimeni,,bandit mic" sau in vreun alt fel.

Nu am vrut sa supar pe nimeni (nu ca mi-ar fi frica),dar v-am zis vad tot felul de comentarii,unele chiar jignitoare,probabil ca unii le si merita nu e treaba mea,dar asa cum am zis mai sus mai sunt si lupi mancati de oi ca sa zicem asa.

Inca o data imi cer scuze daca am deranjat si va doresc un ,,AN NOU FERICIT !",si MULTA SANATATE,ca daca e sanatate restul le mai si cumparam.(chiar si in rate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

o sa revin din nou cu numele meu.la sfarsitul postarii era trecut. Marius Pop , Baia Mare. nu ati facut pe nimeni bandit mic. nu erati doar de acord cu tonul lui badea gheorghe (care ne-a facut hoti) dar erati de acord cu continutul. asa am dedus ca preferati un sinonim mai dulce in locul cuvintelor directe. ca sa intrati in cafenea, apasati pe pagina de start dupa ce va logati si o sa ii gasiti pe restul colegilor la taclale. si apropo, nici mie nu imi e frica nuami de al de sus. anul nou bun si fericit!si dumnezeu ne imburde in rai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

SALUT SI LA MULTI ANI 2013

PROBLEMA CU PATRONII E VASTA SI CRED CA E UN SUBIECT FARA INCEPUT SI FARA SFIRSIT.PATRONII AU DAT TONUL IN COMPORTAMENTUL SOFERILOR.SUNT PATRONI DE TOATE FELURILE INCEPIND DE LA DETINEREA UNUI SINGUR CAMION SI PINA LA SUTE DE CAMIOANE.TOTI AU CITE O METEAHNA DAR PE TOTI II LEAGA O TRASATURA DE CARACTER:S-AU GINDIT SI AU GASIT TOT FELUL DE SOLUTII SA PLATEASCA SOFERII CIT MAI PUTIN SAU CUM SA LE OPREASCA DIN BANI.TOTI AU ACEEASI TACTICA - TE INCADREAZA CU UN SALARIU PE CONTRACT SI ITI MAI DAU NISTE BANI

LA KM PARCURSI SAU CA DIURNA PE ZI.ACESTI DIN URMA BANI SUNT MAI MULTI DAR IN CAZ DE POPRIRI NU -I POTI REVENDICA CACI NU SUNT TRECUTI IN CONTRACT.AICI INTERVINE O INTREBARE-PATRONUL DE UNDE II ARE SA TII DEA? SI DUPA CE TI I-A DAT CUM II JUSTIFICA?

IN CAZ DE BOALA ADEVARATA ESTI PLATIT FOARTE PUTIN IN FUNCTIE DE SALARIUL DE INCADRARE CARE ESTE INTRE 700-1000 LEI.

PE DE ALTA PARTE SI STATUL E DE VINE PENTRU CA A ADOPTAT UN COD AL MUNCII CARE NE-A FACUT SCLAVI IAR PE FIRMELE DE TRANSPORT NU LE CONTROLEAZA .

PATRONUL STIE DESPRE GREUTATILE CU CARE NE CONFRUNTAM DAR IL DOARE FIX IN CUR ATITA TIMP CIT STATUL IL PROTEJEAZA ,NU AI PARCARI ,ESTI MEREU IN PERICOL SA -TI FIE FURATA MOTORINA(UNEORI POLITIA TE AVERTIZEAZA CA NU AI PARCAT UNDE TREBUIE),ESTI PUS IN SITUATIA SA NU RESPECTI TIMPII DE ODIHNA SI CONDUS,ESTI MEREU VINAT DE RADARE SI DE ISCTR.....ETC....ETC

SI PATRONUL DE MULTE ORI NU E IN STARE SA-TI ASIGURE CURSE MAI ALES DE RETUR SI STAI IN PARCARI SI ASTEPTI SI CHELTUI DIN PROPRII BANI SI SE MAI INTIMPLA CA MASINA SA SE DEFECTEZE SI SA CONSUME MOTORINA IN PLUS PINA AJUNGI CU EA LA ATELIER SI PATRONUL SE FACE CA NU STIE DE CE A CRESCUT CONSUMUL  SI SE MAI DEFECTEAZA PE TIMPUL ASTA AEROTERMA SI TREMURI NOPTI PINA TI SE REPARA ....

SI CITE NU MAI SUNT DE ZIS ....PATRONUL CUNOASTE BINE ACESTE GREUTATI DAR LE IGNORA....

IN SPECIAL PENTRU DOMNUL BADEA GHEORGHE PE CARE NU-L PRIVESC CU URA CI DOAR IL COMPATIMESC .

MA OPRESC CA IESE UN ROMAN SAU O NUVELA

DRUMURI BUNE SI IN NOUL AN DORESC SA LE CREASCA GRADUL DE CONSTIINTA LA PATRONI SI SA NE VADA EXACT ASA CUM SUNTEM-SCLAVII TIMPURILOR NOI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Buna ziua !

Cu tonul domnului Badea Ghe nu sunt de acord dar cu ceea ce spune da pentru ca in mare parte are dreptate.

Ma numesc Buzica Constantin Laurentiu,si multi dintre dvs ma cunosc avand in vedere ca am avut in decurs de 5 ani circa 250-300 de soferi angajati pe comunitate.Am avut parte de tot ce exista sofer pe comunitate,mi-au ramas soferi neplatiti ,vinovati  dar de multe ori si alti colegi de-ai dumnealor au platit pentru prostia ,nepasarea,sau hotia acestora .

Am inceput in 2007 cu soferi pe comunitate,salariu 1.800 e plus cartea de munca pe romania,salariu platit la timp,chiar si bani in avans,dar marind nr de soferi au aparut si problemele

Sa o luam cu inceputul domnii mei,si apoi va ascult opiniile dvs.

La interviu vine domnul sofer fara carte de munca pe motiv ca apierdut-o,(asa nu poti vedea unde a mai lucrat),neavand camioane in Rom nu poti sa-i faci proba de lucru,il aduci in It ,asiguri transp iar cand tr sa-i dai camionul in primire - surpriza,nu stie sa bage nici in viteza(nu a condus scania a avut volvo),nu stie sa lege o rem,pleaca in cursa i se arde navigatorul si ma suna sa-mi spuna ca de fapt el a fost maistru militar si se scuza.

Consumul la camion ebun in primele luni dar incet incet ajunge la 40 la suta cu 8 t(masini de spalat).

Doua camioane sechestrate in Dover soferi prinsi cu 2 t de Tabac,plus amenda de 12.000 de lire sterline fiecare,soferii, imi aduc camionul in curte si pleaca acasa lasand doar ultimul salariu plus cateva zile din ultima luna.

Pune frana in telepas,marfa rupe prelata ,telepas dauna de 10-12.000 de e,soferul lasa camionu si pleaca la alta firma .

Incarca marfa gresit(15 t pe prima axa) intr-o curba se lasa remorca pe perne sparge tot,contorsioneaza sasiul la camion nou,casco acopera doar o parte din dauna,paguba de 30.000 e ,soferul demisioneaza-

Soferi prinsi de politie cand furau motorina ai dau afara le opresc 500 e pe motorina si ei se duc la ITM fac plangere si sunt obligat sa platesc restul ca legea spune ca salariul tr platit,pt daune ne judecam cat,cand......

Vine soferul,ia camionul in primire si in primul wickend afara iti ia vineri,sambata ,duminica ,luni cate 800 de litri de motorina si dispare,gas camionul abandonat la Luxemburg,fara baterii,fara cauciucuri,webasto lipsa.......ma judec si acum de trei ani (nu are nimic pe numele lui)

Daca suteti soferi atunci va spun : ,,LUXEMBURG, KIEL "si v-am spus tot -,acolo se fac toate ,,AFACERILE",(motorina,tutunul,piesele de camion,cauciucuri,etc)

Si cum sacul nu e fara fund (cel putin la mine NU A FOST),apar si situatiile mult comentate de dvs:

Nu se mai merge in prog pt ca tr ca un camion sa-mi mai faca inca o cursa in plus

Apar intarzaierile de salariu,la atatea probleme marfa ajunge tarziu clientul plateste tarziu

Nu mai sunt banii pt reparatii,se strica ceva la camion eu spun ,, hai mai merge o cursa" si tot asa poate intre timp reusesc sa fac ceva bani in plus pt reparatie...

Nu pot repara la timp camionul sau remorca ,nu fac revizia la timp si soferul merge fara

In mare parte asta este ordinea lucrurilor,am incercat sa spun niste lucruri fara a supara pe cineva,dar cam asta e in mare povestea cu ce sa intamplat  in 5 ani cu aproape 100 de camioane ,pentru a povestii tot mi-ar trebuii f mult timp.

Multe , foarte multe situatii in care soferii au dreptate,dar nu in toate cazurile abuzurile se fac pentru a te imbogatii,ci poate pentru a reface ce a distrus alt coleg,pentru a mai merge inainte poate poate situatia se indreapta.

Sa stiti ca nu numai dvs puteti da nume ,eu cu usurinta pot da cel putin 50-60 de nume care nu au ce cauta printre noi,care fac de rusine aceasta meserie cu care nu au nimic in comun,si prntu care suferiti si dvs.

Profit de acest spatiu pentru A-MI CERE SCUZE daca am deranjat.

,,UN AN NOU FERICIT ! "

Domnule Buzica,ceea ce retin eu este ca dumneata esti un infractor! Nu platesti soferii la timp,ii pui sa lucreze cu camioane defecte,fara inspectie facuta si ii pui sa conduca peste program!Si lasa scuzele,ca "ei au inceput" ca nu suntem la gradinita!In primul rand ca nu-l intereseaza,pe soferul Ghita,care este cinstit cu tine si-si face treaba corect,ca tu nu-l platesti pe el la timp si nu-i repari camionul din cauza lui Vasile,care e un hot,sau cel putin asa spui tu! In al doilea rand,daca chiar ai angajat o gramada de infractori este chiar numai din vina ta,pentru ca nu le-ai studiat dosarul!Spui ca multi spun ca nu au carte de munca,OK,nu e nici o problema,le ceri cazierul si referinte de la ultimii angajatori! Referintele respective le verifici inainte sa angajezi pe cineva! daca nu poate sa vina cu referinte inseamna ca este o problema,la fel si referintele de la companii gen SC Melcul Turbat SRL sau Transport Arici Pogonici,companii care nici macar nu exista in realitate!Si dupa ce ai verificat temeinic referintele ii pui la proba de lucru! Este inacceptabil ca o companie care are 200 de soferi sa nu aiba macar un camion vechi si o remorca veche in Romania pe care candidatul sa poata sa dea o proba de lucru!Daca,sa zicem ca esti o companie de plasare a fortei de lucru si nu ai acel camion atunci ,pentru angajarea unui candidat ar trebui sa faci apel la serviciile unei scoli de conducere,care sa-ti puna la dispozitie un instructor evaluator cu multa experienta,plus un camion si o remorca!Dar nu esti agentie de plasare pentru ca atunci nu ai fi tu responsabil de reparatii/inspectii la camion! Deci ai o companie de transport,care functioneaza ilegal,(tu ai spus asta,nimeni altul),care face cabotaj prin Europa(camioanele tale nu vad Romania cu lunile)si tu vrei cinste si corectitudine din partea soferilor tai(daca s-ar putea sa fie si asi ai volanului) in conditiile in care nu-i platesti la timp si-i obligi sa-si depaseasca timpii de conducere! Si culmea tupeului,mai ai si curajul sa recunosti toate lucrurile astea pe un forum public,de soferi si sa spui ca nu-i vina ta,ei te-au pus! Nu-mi vine sa cred ca s-a putut ajunge atat de departe!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

domnule badea gheorghe,toti colegii mei au spus adevarul de ce?pentru ca ei dorm in camioane si baga bani asa cum pot fiecare in buzunarele celor ca dv.care dormiti acasa la caldura iar noi stie DZEU SF cum,si unde >:(,totul e bine cu toti patronii pina la bani,ziua de salar ar trebui scoasa din calendar nu? :D nu trebuie bagati toti soferii in aceeasi oala nu?dar nu e normal sa fim platiti cu 1200e pe luna pe comunitate,nu e vina noastra ca ne-am nascut in est si nu in vest,ca meserie sintem mai buni ca multi din multe tari vestice,pacat ca nu ne permitem toti soferii sa refuzam ofertele de mizerie de 1200e,de aceea va fura,eu muncesc pe 1800e nu am sita pe rezervor si nu am luat 100ml de motorina,ce ziceti?pentru ca nu risc jobul bun care-l am,doamne ajuta sanatate colegii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

R_driver_F. ce e ciudat, e faptul ca in momentul in care treci dintr-o parte a baricadei in alta, tot ceea ce era infierat cand erai sofer( plata la km, consumuri, respectarea legislatiei, timpi de condus, acuzatii cu vanzari de motorina) totul se sterge si devin perfect legale. ce poti tu sa ceri de la un sofer angajat la tine cand chiar tu esti cel care regreta faptul ca nu i-a vandut fostului patron si jumate de camion, nu numai motorina!sau sa inteleg ca patronul R_driver_F il injura pe soferul R_driver_F care e roman, lucra de mantuiala si e hot?

Am fost pe rand si simultan in ambele tabere si nu pot acuza un sofer care fura de la Dumagas Waberers sa alti hoti de genul asta.Pe de alta  parte daca eu am doua camioane si te angajez si iti dau 2000 de lei pt ca atata am  atata pot si tu esti de acord. nu iti dau  consum, nu iti tai bani ca ai spartr un stop at trebuii sa  nu ma furi ca si cand ai avea 2000 de euro. Eu am doua camioane unul de 7,5 si unul de 12 tone primesc banii pe curse si la 75 de zile iti inchipui ce inseamna asta. iti spun eu inseamna ca imi caut de lucru din nou pe tir cum am facut si anul trecut sa pot sa tin firma pe linia de plutire. Nu e placut asta credema. Daca tu ai mintea ingusta nu ma acuza ca trec dintr-o tabara in alta. in realitate nu ar trebuii sa existe tabere cinne e ho trebuie sa plateasca indiferent ca e sofer sau patron. nu iti va face nimeni dreptate. tu va trebuii sa itii faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Din punct de vedere al soferului.

Nu ma intereseaza termenele de plata la care tu ai fost de acord

Ori vrei sofer angajat, ori partener de afaceri

Te rog fa diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

SUNT NEBUN SAU SUNTETI VOI.

oameni buni era o parere nu caut sofer vroiam, sa spun ca  e foarte greu daca ai o firma mica, si ca sunt buni si  rai in ambele tabere.ulDaca sunt patron imi respect si imi platesc sofer iar la sofer nu ii pasa de afacerea mea nici mie nu imi pasa de stomacul lui. Iar daca esti sofer si iti faci treaba cu profesionalism iar firma te fura vinde tot ce poti  si pleaca acasa.

Eu nu stiu daca in viitor o sa fiu angajat sau angajator. Acum doar incerc tot ce se poate incerca deci nu ma considerati patron intrat pe forumul soferilor dupa cum am spus o sa raman fara bani de motorina si trebuie sa ma angajez pe tir la o firma mare si daca o sa fie corecti o sa fiu si eu daca nu o  sa le duc tiru la fier vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

imi cer scuze daca nu am reusit sa ma fac inteles cu mintea mea ingusta. nu te acuzam ca ai trecut trecut de partea cealalta a baricadei. te felicit pentru curajul pe care l-ai avut. dar nu pot sa inteleg "dualitatea" (greu cuvant) asta in interpretarea legilor si a "hotiei". adica afara trebuie sa respecti 561( legea aia cu timpii de condus), dar acasa ii dam cat incape! e un gest perfect normal sa furi de la firmele pe care le-ai enumerat tu, dar daca se intampla la tine in firma e hotie crasa. daca firmele mari dau bani de mizerie trebuie desfiintate, dar la tine e perfect normal un salariu de 2000 de lei. interpretarea asta mi-a bulversat(alt cuvant greu) mie creierasul. in cei 7 ani de acasa, bunicii mei, fie iertati, m-au invatat ca hotia e tot hotie si atunci cand eu fur de la altii, nu numai cand fura altii de la mine! sau cel putin asa e la noi in maramures. unde e lege nu e tocmeala! nu e vina ingustimii gandirii mele ca nu ti-ai negociat bine termenele de plata sau ca ti-ai angajat banditi la firma. daca esti in stare sa treci peste mandria de patron si sa cobori la nivelul meu umil de gandire, te sfatuiesc sa nu iti cauti de lucru in alta parte pe tir ca sa iti poti plati motorina la camioanele tale(asta daca nu cumva esti hotarat sa faci lucrul ala normal pentru tine cand lucrezi la alta firma). urca la volanul propriului tau camion. astfel o sa reusesti sa echilibrezi balanta dintre cheltuieli si venituri(ma doare deja capul de la atatea cuvinte grele) si in plus o sa faci si economie. iti platesti tie salariul, scapi de banditii aia care te fura, si in plus poti sa iti furi motorina dintr-un camion(daca e normal sa faci asa la o firma care nu te plateste) si sa o pui in rezervorul celuilalt camion. asa toata lumea de la firma ta va fi multumita. si patronul R_driver_F si soferul R_driver_F. din nefericire pentru tine, eu raman o cauza pierduta din punctul  asta de vedere. la mine hotia tot hotie e, m-ar bate dumnezeu daca as gandi altfel! in rest, toate cele bune. daca mai doresti si alte sfaturi despre cum sa iti tii firma pe linia de plutire iti stau la dispozitie cu cea mai mare placere. promit sa fac un efort intelectual mai mare ca sa imi largesc "mintiuca"!

Sper ca am fost coerent(mama ce greu e sa gasesti cuvinte in DEX-ul asta) din punct de vede gramatical, ortografic, ortoepic si de punctuatie! respectele mele(desi ar  trebui sa fie reciproc acest respect), acelasi maramu`

multumesc pentru dreptul la replica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Atacati si barfiti ca nimeni altii firmele si patronii, asa, ca la romani.

Cand nu va vede nimeni si nu va opreste nimeni, faceti spume la gura si tociti tastatura....

Dar care sofer isi pune vreodata intrebarea daca cel care il plateste este multumit de serviciile lui, daca isi merita banii atunci cand cauta o zi intreaga o adresa pana o gaseste, cand face sute de kilometri in plus, cand cheltuie avansul de deplasare si la jumatea cursei mai cere bani, cand minte cu nerusinare ca e intr-un loc cand defapt este in alta parte, cand fura motorina si se jura pe ce are mai sfant ca defapt masina consuma, cand conduce haotic si uzeaza si degradeaza masina.

Oare ce patron nu isi doreste sa poata dormi linistit, stiind ca are un om de baza care nu isi bate joc de camion si de servici si ii poate duce marfa la destinatie in bune conditii??

Puneti-va voi in situatia lor , a celor care va dau un loc de munca, un camion de zeci de mii de euro pe mana, marfa de valoare, bani avans si imaginati-va ce ati face voi in locul lor cand soferul ar veni cu pagube si minciuni de la prima cursa, pretinzand bani..ca el a muncit...nu mai conteaza cum a muncit, mult si prost....

Cumparati-va camioane, cautati-le de lucrur, angajati soferi, luati tepe cu banii, iar apoi veniti aici si comentati.

Romanii sunt invatati sa fure si sa lucreze superficial , de mantuiala, ca pe vremea comunismului. Si tot ei au pretentia de a fi rasplatiti, nefiind suficient de inteligenti sa isi puna intrebarea daca merita cu adevarat, daca si-au facut datoria in mod profesionist pana la capat.

Te rog sa iti revizuesti limbajul si sa respecti userii acestui forum

  Spume ai inceput sa faci dumneata domnule ,,coleg"  .  Si te rog sa te calmezi de buna voie !!!

  Nu ne povesti cat de greu va este voua patronilor ! Daca nu va merge , deschideti altceva . Cand a-ti hotarat sa va cumparati camioane , v-ati ambatat cu apa rece , crezand ca ve-ti face averi din tepele ce le dati soferilor , multi fara a avea macar cunostinte minime in domeniu , iar multi ridicati dintre soferi , fara a-si fi terminat macar scoala generala!

  Voi chiar nu mai aveti rusine !  Pe romani voi ai fortati sa fure ! Cei mai multi sunt cinstiti si trudesc din greu sa va aduca voua profit . 

  Nu vreau sa ma dezlantui si sa-mi dau frau indignarii , asa ca arata-te cu bun simt si oprestete ca deja ne-ai jignit suficient !

  Ia-o ca un avertisment !

  Si daca tot ai ,,intrat" cu bocancii plini de balega in casa noastra ( forum) ai macar bunul simt , citeste si respecta regulamentul! Este un lucru obligatoriu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.