Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • Members

Posturi disponibile la compania Kaj Madsen Fjelstrup A/S, Kolding Danemarca.

Experienta minima, engleza sau germana la nivel conversational. Curse in Europa centrala si de Vest

Flota formata aproape exclusiv din friguri. Salarizarea este la zi calendaristica si insumeaza 50 euro (1500-1550). 

Pentru orice informatii astept un  numar de telefon intr-un mesaj privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Si salariul de incadrare ??

Subiectul de la rubrica locuri de munca oferte nu se aproba , e gresit , desi stiu ce vreti sa transmiteti , acela poate ar fi un salar MIMIN demn de un sofer profesionist , la nivel de danemarca , citez :

Salariu : 1500

Diurna /zi : 50

Si vad ca aici se omite , unde e bonusul promis de 200 euro , si ce inseamna consum redus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Formatul expus de dvs face, in mare parte, referire la companiile ce detin o sucursala in Romania. Din pacate momentan compania noastra nu are un astfel de punct. Daca am fi completat salariu sau diurna ar fi fost din nou gresit. Compania ofera o salarizare de 50 de euro pe ziua calendaristica, indiferent daca se merge sau nu. Bonusul de 200 euro acordat pentru consum face referire la primele 5 camioane in luna aferenta. Acest bonus nu are un punct maxim/minim si nu se acorda pentru prelata (din motive evidente). Grila de salarizare poate fi ridicata cu 5 euro/zi dupa o perioada in companie dupa anumite criterii (fara accidente, actele completate corect, fara divergente cu disponentii.......in mare daca iti faci treaba asa cum trebuie).

NOTA: Compania noastra nu cauta sa "traga teapa", este transparenta, nu are cerinte ascunse.....etc. Salariul discutat anterior este cel oferit de catre noi soferului pentru o luna de serviciu, aici in Danemarca. De altfel nu obligam pe nimeni sa accepte oferta noastra si suntem constienti ca exista companii care, cel putin pe hartie, ofera mai mult ca noi.

Sa aveti o zi placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

LATER EDIT: Bonusul pentru consum redus se acorda separat de salariul virat in contul angajatului. Specificam, pentru a nu creea confuzie, compania noastra nu lucreaza "la consum". Acest aspect ramane la latitudinea fiecarui sofer in parte. Pentru luna decembrie se plateste 60 e la zi (1860 e).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Sa inteleg ca in danemarca nu exista salar de incadrare si plata se face la zi , si ca diurna ?

Nu stiu cu cine aveti impresia ca discutati , si poate credeti ca suntem cazuti din pom , dar de ce anume beneficiaza un angajat Kaj in danemarca , ce scrie in acel contract , daca chiar exista asa ceva !!

Dupa ce dati curs la aceasta intrebare ,dupa poate lamuriti si impingerea soferilor de la spate , gen descarcari in timpul unui repaus zilnic simulat si avertizarea de catre utilizatori pe baza anunturilor precedente cum ca cei care recrutau. ( parte soferi ) cereau o suma de bani pentru ,, favor ,, .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Din pacate, observ ca nici dvs nu stiti sau nu va intereseaza cu cine discutati. Am considerat pueril sa mai specific ca postarile (de astazi, si viitoare) sunt facute de catre compania KAJ MADSEN FJELSTRUP A/S. Nu suntem firma de recrutari si nu percepem comisioane (ar fi hilar). In ceea ce priveste ceea ce scrie in contractul de munca va pot oferi detalii exacte in privat. Din motive evidente nu pot face publice detaliile, acestea dupa cum (cred ca) stiti, sunt confidentiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Repet , si fara a mai fi nevoia de a mai repeta o data :

Pe rand , ce cuprinde acel contract de munca , ca specificatii nu particularitati , date personale etc , si nu in privat , aici sa vada toti utilizatori .

Cunosc firma , stiu ca nu sunteti intermediari sau forta de munca , chiar am avut parte de o mare propaganda facebook si forum , chiar am descarcari in paralel si am fost martor la unele in timpul umui repaus zilnic simulat iar in privinta comisioanelor am fost clar , cei care recrutau , parte soferi , restul nu am putut verifica , desi se autodeclarau amici cu x , y ,z din firma , cereau comisioane pentru a aduce soferi in firma desi chiar firma dadea o suma de bani pemtru a satisface urgenta , lucruri semnalate in timp de cei dornici de munca .

Se cer raspunsuri directe , nu evazive .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnule Cico va comparati cumva cu un sofer danez? Dar asa suntem noi romanii, vrem sa avem egalitate dar daca se poate sa mergem si acasa la 3 saptamanai!

 Ca angajat danez aveti dreptul, ca si in Romania de altfel, la 21 de zile de CO. Atata timp cat vi se pare exagerat de mult sa stati la munca 310 zile pe an este irelevant ce ofera un contract  danez.

Noi nu avem soferi danezi dar pentru dvs pot face un efort daca credeti ca puteti munci in acest sistem. O zi frumoasa.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Stimate domn Mario, impingeti greata fata de noi un pic prea departe. Tind sa cred, dupa doar o zi petrecuta pe acest forum, ca aveti ceva personal cu noi, din moment ce sunteti extraordinar de exigent la acest topic insa aproape indisponibil la majoritatea altor postari. Daca exista o taxa pentru a oferi de lucru soferilor care isi doresc va rog sa ne informati si va vom oferi raspunsul nostru. Pana atunci insa va rugam sa ne tratati cu respectul cu care va tratam noi. 

1. Cand am postat ieri (prima data), nu am creeat un alt topic in speranta ca nimeni nu il va vedea pe cel vechi.

2. La inceputul acestui topic se specifica ca acel contract este pe Lithuania si noi nu am negat asta.

3. Contractul specifica un  salarariu minim in aceasta tara (ca si in Romania) la care se adauga diurna totalul ajungand la suma de 50 euro pe zi.

4. Nu am furat; nu furam soferul. Noi am facut o oferta reala ca multe din cele ce se gasesc pe acest forum, insa aceasta nu creeaza obligativitate nici unui posibil interesat.

5. Ca administrator al acestui site/forum aveti dreptul de a ne bana/suspenda/avertiza, insa nu aveti nici un drept sa nu fiti echitabil.

6. Soferul aflat sub contract cu compania noastra care descarca/incarca/spala/ in timpul pauzei isi procura un bilet dus catre casa. (Ex; echipaj aflat la Barcelona primesc mesajul disponentului: When you are loaded please drive full speed to Kolding! Acestia din urma au facut toata distanta dintr-un singur program fara oprire) Au fost coborati de pe cabina si trimisi acasa.

7. Inainte de a pleca de la birou aseara am scanat un contract pentru al posta aici tocmai pentru a arata ca suntem transparenti insa ostilitatea dvs ne face sa intelegem ca orice am face nu veti permite ca oferta noastra de munca sa fie afisata aici.

O zi minunata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ha ha ha ha ha

Foarte inspirat si rautacios.

Vad ca va aveti un interes de manifestat fata de cum arata un contract al unui sofer danez. Banuiesc ca informatia va intereseaza doar prin comparatie cu cat castigati dvs deoarece prin acest Ha ha ha ha ha este clar ca o data ce dvs nu aveti lipsuri nu va intereseaza absolut deloc de acei soferi cu banci si datorii care sunt in continuare in Romania castigand 1500 lei conducand fara parcari, cu diagrame pe care nu se mai intelege nimic si cu o greutata de 44-47 T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Stimabile Florin , aliass KajMadsen , te rog sa lasi glumele pentru rubrica ,, Bancul ,, zilei .

Forumul nu promoveaza si nici nu sustine sclavagimul modern , adica dumpingul social care e reteta succesului ca firma , ce dumnneata consiferi greata , e inversunarea de a demasca ceea ce incercati sa va prezentati ca bunii samariteni , din simplu fapt ca dati de munca , in conditiile incalcarii legi.

Imi cer scuze daca sunteti victima sfidarii la care am fost supusi de predecesorilor dumneavoastra si va rog sa concentrati toata energia de a prezenta lucrurile cum sunt .

Ca si predecesorii aplaudaci Kaj , te rog sa lasi superioritatea patronala , si sa respecti forumul si utilizatorii , observ o incapacitare de intelegere a forumului , si contrar obijnuintei dumeavoastra , aici nu merge jocul patronal .

Hai sa o luam pe rand .

1, 2 , 3 ) Sa creat in subiect la rubrica locuri de munca -oferte , fara a respecta cerintele subiectului , fapt pentru care nu a fost aprobat , afirmi ca formatul nu se potriveste , ca nu aveti baze in Romania , ceea ce nu e relevant , stim de la bun inceput de lituania , unde si acolo exista salar de incadrare plus diurna , dar , ceea ce e important in ecuatia asta e regula detasarii care ori nu o cunoasteti ori va faceti ca nu , pentru naivii care va cad in plasa . Scuza cum fac ceilanti facem si noi e un mod patetic de a argumenta o fapta .

( daca nu respectati regula rubrici va rog nu postati in victima si va rog.nu.invocati ostilitatea mea fata de firma )

Ca o paranteza , am intrebat ce primeste un angajat Kaj in danemarca , NU AM AFIRMAT CA OFERITI CONTRACT DK

ce ii asigura contractul ca detasat , desi se observa cu ochiul liber ca nimic , contractul Kaj lituania e completat prin clauza contractuala , iar ,, primitorul

,, se face responsabil de a facilita o plata echivalenta cu cea a tarii unde detasatul isi desfasoara activitatea .

4 ) De furat , hai sa lasam la latitudinea fiecaruia de a trage consecinte , legile Ue va conteazic , dar ma rog , in ignoranta dumneavoastra va rog sa continuati a avea dreptate , doar trebuie sa fiti fidel firmei si sa ii aparati interesul .

Si aici vreau sa fac o paranteza , nu incercati sa justificati o oferta , dupa cele prezentate , bune rele , aici vorbim de a dumneavoastra . Fiecare are spatiul lui .

5 ) Ca administrator sunt cat se poate de echitabil si cum am spus nu putem prezenta si promova de buna o oferta atat timp cat incalca regulile morale ale forumului , implicit regulile Ue privind forta de munca , cer lamuriri si unde e cazul contra atac cum e si cazul de fata , legea si valorile morale ma /ne face sa prezentam adevarul , si asta arata implicarea noasta , chiar doresc sa imi cer scuze daca aceste lucruri sunt contrare intereselor dumneavoastra dar astea sunt regulile aici , si cum e casa noastra , jucam dupa regulile noastre .

6) Am precizat , si nu e nevoie sa recunoasteti nimic , chiar si acum ma indrept catre o destinatie fregventata de Kaj , daca e nevoie , cum am afirmat si precedesorilor dumneavoastra , pentru sfidare , in caz ca depistez nereguli chem ,, militia ,, desi sunt dator ideilor morale si profesionale chiar am facut exceptie , ,, ce sa facem colegule , daca ne cere dispeceru ?? ,, daca am avut mila si am tacut am facut-o pentru soferi, cu mici explicatii cum pot optimiza timpii si traseele pentru a nu mai fi nevoie .

7 Din acel contract astept , public , partea de salarizare si clauzarea detasarii , prin care sa confirmati dumpingul social si singuri sa va invinovatiti .

Multumesc de urare , deasemnea si dumneavoastra , o zi cat se poate de usoara la servici .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnule Kajmadsen, pentru prezentarea corecta a realității - cu permisiunea colegilor de forum -, trebuie să va contrazic. Primo: având în vedere ca nu am văzut până acum șofer danez care să conducă mai mult de un ansamblu, raportat la un moment dat - la fel ca și noi, șoferii profesioniști romani -, nu văd de ce sa nu ne comparăm cu ei. Secundo: Dumneavoastră luați în considerare doar durata minimă obligatorie a concediului de odihnă. Dacă studiați puțin legislația de specialitate, o să vedeți ca mai sunt și niște articole/paragrafe adiacente, care prevăd niște suplimentari, în funcție de vechime, caracterul muncii și/sau negocierea contractului de muncă. Terțio: Pot să va garantez ca la ora actuală, nu există șofer de ansamblu articulat sau autotren în România,care să lucreze pentru un salariu de 1500 de ron/lună. Problema parcărilor o rezolvăm, atat in tara cat si in strainatate, noi șoferii profesionisti romani, suntem capabili să introducem ansamblul articulat sau autotrenul în locuri demne de cartea recordurilor. În altă ordine de idei, nu plecăm de acasă, de lângă familii, pentru ca în străinătate avem mai multe parcări disponibile. În încheiere: dacă tot sunteți așa de transparent - cel puțin asa afirmați -, și nu aveți nimic de ascuns, decât să tot o dați pe după visin, mai bine postați detaliile specificate de colegii Mario și Cico, și scutiti-ne de vrăjeală inutilă. În primul rand, este regulamentul forumului ( nu-l mai interpretați după propriile necesități ). În al doilea rând: aici este forumul șoferilor profesioniști din România, nu din Somalia. Mai lasati-ne cu banca, copiii și termopanul. Vremurile acelea au trecut, s-a scumpit pielea de ROMAN! De ce? Punctual: un șofer danez nu " face " două luni de cabină! Pentru ca putem mai mult, pentru ca facem mai mult, vrem mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Foarte inspirat si rautacios.

Vad ca va aveti un interes de manifestat fata de cum arata un contract al unui sofer danez. Banuiesc ca informatia va intereseaza doar prin comparatie cu cat castigati dvs deoarece prin acest Ha ha ha ha ha este clar ca o data ce dvs nu aveti lipsuri nu va intereseaza absolut deloc de acei soferi cu banci si datorii care sunt in continuare in Romania castigand 1500 lei conducand fara parcari, cu diagrame pe care nu se mai intelege nimic si cu o greutata de 44-47 T.

Repet , va rog sa lasati la o parte victimismul , chiar e hilar modul dumneavoastra de aparare a inteteselor ,mi-am permis sa fac haz de necaz si sa ma limitez la acest lucru pentru ca mesajul nu mi se adreseaza ,

Rog insistent sa nu mai postati in bunul samariteam ,ca va vine ca o manusa situatia social -politica din Romania , desi va credeti pro patria sunteti exact invers intentionat prin practica nu ajutati cu nimic ca masa profesionala sa iasa din neajunsurile din Romania .

Si pentru linistea dumneavoastra , salariul meu , ca rezident , si munca in logistica , transport urgent si distributie e mult , si subliniez , multm mai mult decat ceea ce oferiti dumneavoastra soferilor ca turisti prin Ue .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Imediat vor veni si raspunsurile insa primordial este: Am postat sub denumirea de kajmandsen fiindca pe numele de Florin, Gigi Mexicanul...etc nu fac angajari. Nu sunt sofer!!!

Daca doriti raspunsuri din partea mea ca om lucrurile se schimba radical insa repet in intervalul 08-17 raspunsurile de la Florin nu exista!

NU SUNT PRO sau CONTRA  PATRIA!!! Nu locuiesc in Romania. nu sunt bunul samaritean. Atata timp cat iti spun de la inceput ca iti ofer un mar si la final fructul este al tau nu ti-am luat nimic. Ca oferta este sub asteptari asta este o cu totul alta discutie si cu care sunt total de acord. Salariile sunt concurentiale in aceasta parte a Dk si pentru cursele pe care le facem noi (nu urcam in partea de nord). La doar 85 km distanta de noi activeaza o alta companie daneza cu angajati exclusiv romani, capete inregistrate in Polonia     si cu o sucursala la Cluj (nu are rost sa o denumesc pentru ca sunt convins ca ii cunoasteti). Acestia au de 4 ori mai multi angajati decat noi iar salariul este acelasi cu diferenta ca ii iei in doua tari. Preturile per km in oferta beneficiarului scad tocmai pentru a tine pe drum toate cele 500 capete de tractor, practica cu care sunteti la curent. Astfel de companii sunt omni prezente pe piata din DK dar si Spania, Italia sau Franta. Nu caut scuze companiei insa piata a fost trantita de "noi", noi cei care am scurtat drumul catre propriul interes gandind doar pe termen scurt. Astazi aceasta gandire ne afecteaza pe toti, indiferent de profesie. Am ajuns sa fim platiti dupa o grila invizibila. Polonezii castiga mai bine decat noi, Lithuanienii la fel. Noi ii mai surclasam doar pe bulgari si pe moldoveni, cu toate ca suntem poate nu primii dar cu siguranta unii din cei mai buni soferi din europa. Acest din urma aspect nu ii impresioneaza, fiindca ii impiedica, citez: caracterul nostru! Revin cu mai multe detalii insa o fac pe masura timpului. O zi placuta si sper sa nu fi suparat pe nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

cu putina intirziere pot sa dau si eu un raspuns la aceasta intrebare...

 

''Domnule Cico va comparati cumva cu un sofer danez?''

 

Sincer.....de ce nu puneti problema altfel....un danez se poate compara cu mine..???..

ce..daca sunt roman inseamna ca am coborit din copac si nu stiu ce este un camion..

.Intimplator la restul chiar va voi dezamagi...eu nu am nevoie de un program fix..pentru ca muncesc dupa cum ''vrea muschii mei''...daca vreau sa lucrez ..lucrez..daca vreau sa stau acasa ...stau....si atunci cind muncesc sunt platit la fel ca un englez..tratat la fel..deci in opinia mea..sunt peste danez...sa nu mai zic de salariu..sau de faptul ca eu ''si cind stau '' iau bani..indiferent ca statul asta e pe drum..la incarcat ..descarcat..si e stat..nu muncit...azi de exemplu am 6 ore...de rontait seminte care sunt platite...

Acum sper ca intelegeti de ce intreb de ce un roman nu este tratat la fel ca un danez....munca este aceiasi..stresul identic..ce face unul face si celalalt..intradevar..danezul nu poate face contract in lituania.. O:-) nu uitati sa remarcati ca plata in jos a salariului o fac tot concetatenii nostri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tipic, cum un " purtător de cuvânt " este solicitat să ofere niște răspunsuri concrete, brusc devine foarte ocupat. În schimb a avut timp să facă opt postari " filozofice ". Am aflat ca de vină pentru oferta de doi bani, sunt de vină: caracterul nostru, firmele concurente, încălzirea planetei, în nici un caz firma reprezentată de dumnealui. Ei sunt de o probitate morală, profesională si sociala ireproșabila...!? A făcut opt postari în care s-a eschivat de la un răspuns concret, în loc de una singură, care să completeze informațiile solicitate, cu care să lămurească problema. Asta, pemtru ca este foarte ocupat. P.S. Dacă în intervalul 08-17 reprezentați firma, înseamnă ca alaltaieri, atunci când ați spus ca programul dumneavoastră de lucru a luat sfârșit, de fapt erați în timpul programului de lucru. Asta dacă coroborăm ora la care ati postat cu diferența de fus orar dintre România și Danemarca. Iar dacă ținem seama de ora la care ați postat ieri - ca și Kajmadsen, nu Florin -, înseamnă ca diferența - susținută de dumneavoastră - nu există, sau ca practic, dumneavoastră nu plecați din firma niciodată. Dacă ne raportăm la aceeași diferența de fus orar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cu putina intirziere pot sa dau si eu un raspuns la aceasta intrebare...

 

''Domnule Cico va comparati cumva cu un sofer danez?''

 

Sincer.....de ce nu puneti problema altfel....un danez se poate compara cu mine.. ???..

ce..daca sunt roman inseamna ca am coborit din copac si nu stiu ce este un camion..

.Intimplator la restul chiar va voi dezamagi...eu nu am nevoie de un program fix..pentru ca muncesc dupa cum ''vrea muschii mei''...daca vreau sa lucrez ..lucrez..daca vreau sa stau acasa ...stau....si atunci cind muncesc sunt platit la fel ca un englez..tratat la fel..deci in opinia mea..sunt peste danez...sa nu mai zic de salariu..sau de faptul ca eu ''si cind stau '' iau bani..indiferent ca statul asta e pe drum..la incarcat ..descarcat..si e stat..nu muncit...azi de exemplu am 6 ore...de rontait seminte care sunt platite...

Acum sper ca intelegeti de ce intreb de ce un roman nu este tratat la fel ca un danez....munca este aceiasi..stresul identic..ce face unul face si celalalt..intradevar..danezul nu poate face contract in lituania.. O:-) nu uitati sa remarcati ca plata in jos a salariului o fac tot concetatenii nostri...

Din pacate nu a-ti inteles nimic din ceea ce am incercat sa spun prin acea comparatie. De ce un danez sa se compare cu dvs? Ei lucreaza la program, de obicei 7-17. In programul respectiv ei nu "sparge" seminte ci isi fac treaba apoi pleaca acasa. Casa care este in Dk. Nu poti sa ceri ceva si sa oferi altceva. Pe ei nu ii intereseaza recordul tau personal de stat pe cabina fara sa respiri fiindca aici nu vei avea ocazia. Masinile merg la baza si raman acolo pe timpul noptii.

Referitor la volumul de munca cred ca romanii muncesc de doua ori mai mult decat danezii insa stresul la danezi nu exista. Noi am postat o oferta de munca pentru soferii romani, un job remunerat cu 1500 e, pe sistemul vii cand vrei pleci cand vrei. Pentru un contract pe danemarca lucrurile se complica. Ai nevoie de CPR (yellow card), pentru obtinerea acestuia este obligatorie rezidenta pe teritoriul tarii. In afara de rezidenta va trebui sa VORBESTI limba engleza si nu la nivel conversational. Chiria locuintei in care vei locui este achitata de catre angajat (la fel cum face un danez). Nu exista pensie de la stat ci doar cea privata, asta pe langa cei 41% impozit pe salariu. CO este de 21 zile lucratoare, restul zilelor pot fi din motive medicale. Daca te imbolnavesti prea des iti vei pierde locul de munca, asa ca revenim la ceea ce am spus anterior, vei munci ca si in Romania in jur de 310 zile pe an. Acum te intreb pe tine cat de relevant este subiectul si cati soferi cunosti care sa indeplineasca conditiile si sa accepte sa se mute aici. 

PS nici atunci nu va avea salariul unui danez ci al unui Polonez, si vorbesc de orice domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tipic, cum un " purtător de cuvânt " este solicitat să ofere niște răspunsuri concrete, brusc devine foarte ocupat. În schimb a avut timp să facă opt postari " filozofice ". Am aflat ca de vină pentru oferta de doi bani, sunt de vină: caracterul nostru, firmele concurente, încălzirea planetei, în nici un caz firma reprezentată de dumnealui. Ei sunt de o probitate morală, profesională si sociala ireproșabila...!? A făcut opt postari în care s-a eschivat de la un răspuns concret, în loc de una singură, care să completeze informațiile solicitate, cu care să lămurească problema. Asta, pemtru ca este foarte ocupat. P.S. Dacă în intervalul 08-17 reprezentați firma, înseamnă ca alaltaieri, atunci când ați spus ca programul dumneavoastră de lucru a luat sfârșit, de fapt erați în timpul programului de lucru. Asta dacă coroborăm ora la care ati postat cu diferența de fus orar dintre România și Danemarca. Iar dacă ținem seama de ora la care ați postat ieri - ca și Kajmadsen, nu Florin -, înseamnă ca diferența - susținută de dumneavoastră - nu există, sau ca practic, dumneavoastră nu plecați din firma niciodată. Dacă ne raportăm la aceeași diferența de fus orar.

1. Nu sunt purtator de cuvant al companiei. 

2. Daca a-ti raportat ora la cea a Romaniei de ce nu o faceti si la cea a Hong Kong? Am avut acea postare la ora 16:47, ce ziceti m-am incadrat? Daca nu puteti citi orele corect fara a face ecuatii de gradul 3 va rog nu mai faceti presupuneri incorecte. Toate postarile au fost intre 8-17. In afara acestui program subiectul nu, pentru mine, nu are nici un fel de interes. Sunt acasa si atat!

3. Pe bune? A-ti inteles ca am justificat oferta noastra de munca? Daca da sincer nu mai are rost sa va raspund mai ales ca undeva mai sus in unul din posturile anterioare am subliniat ca oferta nu este corecta

4. Incetati cu formule matematice complexe ca sa aflati cat este ora la mine ca nu traiesc intr-un 747 in miscare mereu.

5. Vreti raspunsuri? Puneti intrebari concrete nu comparatii! 90 din soferii dispusi la munca pe comunitate nu au rezidenta, nu cunosc mai mult de o limba straina si aceea destul de rudimentar, trec pe podul de la Kholn explicand ca a trecut si cel din fata lui. Aceeasi majoritate nu rezista mai mult de 90 zile plecati departe de familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@Kajmadsen-Poate ”a-ti” vrea sa invatati niste gramatica, sau poate ”a-ti” gresit doar, din cauza nervilor.Oferta voastra de de c....Ce se intampla in cazul unui accident de munca?Tre' sa mergem la Vilnius pentru acte etc?Umbla vorba ca in statele baltice daca un sofer contribuie 4 ani la fondurile sociale, e ca si cum n-ar fi existat, deoarece pragul minim este de 15 ani.Desigur e doar un zvon...Ca si comparatie, am dus odata o echipa de muncitori din DK la Madrid (eu le-am dus incarcatura, ei cu avionul fireste), montatori de standuri, aveau 30 de euro in fiecare ora din cele 24 cat timp erau in afara granitelor tarii natale.Din cauza asta cautati voi soferi romani, ca-s pe gratis.Cu banii unui danez platiti cati romani pentru aceeasi munca?Eu fac dreapta la restrictia de la pod, vorbesc engleza fluent+alte 3 limbi la nivelul la care am nevoie, imi dati 2500 de euro pe luna daca va dovedesc competentele mele?Domnule, va tradeaza gramatica.Sunteti un parvenit ce nu stie cum sa prosteasca lumea ca sa-si incaseze comisionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.