Members mguni Postat Decembrie 30, 2012 Members Share Postat Decembrie 30, 2012 rog colegi care au avut urmatoarea problema sa imi lase mesaj cu sugesti sau ce au facut ei. fh 12 460 cutie automata euro 3 an 2005 : cand pleaca de pe loc cam uita sa schimbe viteza iar cand schimba caraie ,a afisat eroare ca are problema electrica la cilindru de ambreaj si nu mai debraia cand bagam in viteza cand vroia sa plece . daca ati patit la fel as dori niste sfaturi . maine ma duc la test si o sa aflu mai multe doar ca sunt curios si vreau sa aflu pt cunostinta mea generala , va multumesc ps.am vazut prea tarziu ca am postat unde nu trebuie rog un moderator sa il mute la 112 urgente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Decembrie 30, 2012 Members Share Postat Decembrie 30, 2012 Cilindrul de ambreiaj are o placa electronica in interior. Deobicei cand iti da eroarea de ambreiaj fie a intrat apa in interior si s-a oxidat placa cu circuite fie este chiar ambreiajul cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mguni Postat Decembrie 30, 2012 Autor Members Share Postat Decembrie 30, 2012 adevaru e ca a plouat foarte puternic si dupa aia a dat eroarea si nu a mai functionat cum trebuie. ai idee daca e placa dureaza mult reparatia trebuie data jos cutia de viteze ?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Adrian T Postat Ianuarie 3, 2013 Members Share Postat Ianuarie 3, 2013 Nu stiu daca a-ti rezolvat problema.Pe partea de jos a cilindrului are un dop care daca i-l desfaceti o sa piarda aer .Daca a intrat apa la supapele de comanda o sa curga pe acolo.Daca nu are apa si problema persista va sfatuiesc sa faceti un test la Volvo .Daca e de vina cilindrul de ambreiaj nu va sfatuiesc sa-l reparati.O sa mearga foarte putin si iarasi o sa inceapa problemele.Riscati sa ramaneti prin vreo intersectie .Puteti incerca fie cu alt cilindru SH sau nou dupa buget.Pretul unuia nou era la Volvo undeva la 1300 euro +tva,iar unul SH 350-400 euro.Si dupa ce-l schimbati musai trebuie sa treceti pe la Volvo sa-l calibrati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.