Members gradu Posted January 8, 2013 Members Share Posted January 8, 2013 Buna Ziua! Sunt nou in aceasta latura si as dori sa ma ajutati cu sfaturi daca se poate. Doresc sa infiintez o societate de transport marfa intern si international formata la inceput dintr-un cap tractor si semiremorca. Vreau sa imi spuneti daca in ziua de azi mai este rentabila aceasta firma, care sunt cele mai importante burse de transport din Europa si posibilitatea de a lua teapa pe bursa. Am intalnit diversi soferi care spuneau ca se merita treaba aceasta daca esti sofer, sa nu ai angajat, altii mi-au spus ca nu mai renteaza, si un caz concret stiut de mine. Un vecin a cumparat un cap tractor si semiremorca facand rata in banca si in vreo 2-3 ani a dat faliment, el spunand ca sau adunat ratele si firmele la care a carat nu au livrat banii la timp. Va rog sa va spune-ti parerile si opiniile, sunt foarte binevenite. Va multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Rebelul Posted January 8, 2013 Members Share Posted January 8, 2013 Sincer cu un cap trator si o remorca e foarte greu sa gasesti un contract bine platit....cel care ofera contractul nu da de obicei asa ceva la unul cu o singura masina din cauza ca: in cazul in care se strica masina,cu ce acoperi cursele?fiind nou nu are cum sa stie de seriozitatea ta.iti mai spun ca iti trebui pe langa cap tractor si remorca un capital de minim 10-15000euro sa ai sa acoperi cheltuielile cu motorina,taxele de drumuri pana iti primesti banii.majoritatea efectueaza plata serviciilor prestate de tine dupa 40-60zile.in acest timp tre sa acoperi tu aceste cheltuieli.inca ceva...tre sa ai tot timpul disponibil un capital de 4-5000euro pt situatii de urgenta,caz pica ceva la masina.de asta zic ca e greu cu o masina singura,parerea mea este daca ai o masina sa vb cu cineva sa te ia sub aripa lui pt inceput,care are mai multe masini,apoi daca merge treaba si evoluezi (eu iti doresc asta) sa te poti pune pe picioarele tale cum se zice.eu stiu treburile astea si asta e ceea ce recomand.mult succes si scuze daca am fost plictisitor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members AMBULANTANICU Posted January 8, 2013 Members Share Posted January 8, 2013 Colegule ai doua varianate,parerea mea,ori ai bani disponibili pentru cap tractor,remorca si rulaj ,plus ce a spus rebelul,ceva pt situatii de urgente(daca intri in banca,ajungi ca vecinul)ori ai o piatra tare la o casa de expeditie sau ceva politic sa te sprijine,daca nu ai asa ceva eu te sfatuiesc sa nu te apuci,pentru ca ajungi victima sigura,nu ca nu ai fi capabil s-a reusesti,dar te maninca altii mai mari si mai smecheri.Bafta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Andreichelaru Posted December 8, 2020 Members Share Posted December 8, 2020 Buna ziua ,mă confrunt oarecum ,cu aceeași problema .am un prieten Italian ce vrea să deschidă o firma de transport marfa in romania.vrea sa mă includă și pe mine .țin să menționez că are transportor de mașini și ar vrea să își ia altele .amândoi suntem șoferi profesioniști ,întrebarea era ;! Ce trebuie sa facem sa deschidem aceasta firma ,ce pași ,cheltuieli ,durata !?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted December 9, 2020 Members Share Posted December 9, 2020 La 08.01.2013 la 10:20, gradu a spus: Vreau sa imi spuneti daca in ziua de azi mai este rentabila aceasta firma, care sunt cele mai importante burse de transport din Europa si posibilitatea de a lua teapa pe bursa. Rentabilitatea o determini tu. TimoCom e numărul 1, dar și Bursa de Transport, CargoPedia și care mai sunt, nu sunt chiar de ignorat (făcusem un calcul mai acu' vreo lună... te costă aprox. 3000€/an acces full pe vreo 4/5 burse (inclusiv TimoCom-ul care e cel mai scump). Și da, poți lucra exclusiv de pe burse, lasă sfaturile ''atotștiutorilor''. Posibilitatea există întotdeauna (și dacă e până acolo, nu neapărat pe bursă), dar de regulă odată declarat un incident de plată, se rezolvă imediat după aceea... nimeni nu vrea să fie etichetat ca și ''țepar''. Una peste alta, ori știi efectiv ce ai de făcut, ori îți iei un manager de transport bazat (obligație legală dealtfel). Industria transporturilor e dură, se învârt sume mari de bani, dar și câștigul poate fi frumușel. Trebuie doar să fii conștient în ce te bagi. Primul și primul lucru care-l ai de făcut este să te informezi. Și nu, forumul nu te poate ajuta și nici facebook-ul. Legislație în primul rând, apoi studiază industria și piața în ansamblul ei, găsește-ți un loc unde crezi că te poți manifesta și apucă-te de treabă: firmă, manager de transport, licență/-e, autovehicul/ansamblu, șofer, cofeină, nervi de oțel... și dă-i bice. Și verifică orice informație primești, mai ales când vine de la binevoitori... inclusiv asta de la mine. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted December 9, 2020 Members Share Posted December 9, 2020 La 08.12.2020 la 13:19, Andreichelaru a spus: Ce trebuie sa facem sa deschidem aceasta firma ,ce pași ,cheltuieli ,durata !?!? 1. Pachet de semnătură electronică (pentru a putea lucra de acasă), în jur de 275 lei la CertSign, cu identificare inițială în sedii BRD; 2. Înființare firmă (100% online), 130 de lei, actele vin prin poștă. 3. Manager de transport. 1000 și puțin lei la I.F.P.T.R. cursul, 67 de lei/examen 41 de lei certificatul, asta ca să-l faci tu. Durează până la prima sesiune de examinare, maxim 1 lună (săptămânal în București). Sau angajezi unul, dar ăia buni deja conduc firme șmechere, restul nu prea știu pe ce lume trăiesc. Salariul între minim și... mult, pentru un manager cu experiență. 4. Garanția de putere financiară (9000€ pentru primul autovehicul și 5000€ pentru fiecare alt autovehicul). Ori depui banii respectivi în contul firmei ori plătești o asigurare (lunar, trimestrial etc). 5. Abia după pașii ăștia îți poți lua licența comunitară și copiile conforme. Cerere la ARR, decizia de angajare a managerului, certificatul managerului, cazier judiciar manager și firmă, garanția de putere financiară, istoric de întreținere flotă... +/- 1000 lei prima emitere/ ansamblu. 6. Asigurări ansambluri, CMR, carduri de combustibil, taxe de drum (echipamente și contracte mă refer), șofer(i)... Oricât de repede te-ai mișca, mai repede de o lună nu te poți porni la drum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Moltow Posted June 13, 2022 Members Share Posted June 13, 2022 întrebarea este interesantă. întotdeauna atunci când creați o afacere, este necesar să țineți cont de faptul că va trebui să cooperați cu banca și apoi vă sugerez să vă familiarizați cu..eliminat link-ul Va fi interesant și profitabil, așa că vă sfătuiesc să acordați atenție acestei bănci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted June 15, 2022 Moderators Share Posted June 15, 2022 Ce zici..credeai ca merge...? Nu mai incerca pe viitor gaselnita asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.