Members nebucadnetar Postat Ianuarie 17, 2013 Members Share Postat Ianuarie 17, 2013 Va salut sunt nou pe aici si am si eu o intrebare am un MAN 18264 imi baga apa in baia de ulei ,nu se incalzeste motorul abia dupa km buni urca la 60 grade .Initial pierdea apa mai multa si un tip mi a zis sa merg cu busonul de la apa mai desfacut ca nu o sa mai faca asa presiune si asa a fost pierde mai putina apa credeti ca e garnitura ? Ce ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members truckman Postat Ianuarie 17, 2013 Members Share Postat Ianuarie 17, 2013 schimba garnitura de chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Adrian T Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 Daca era garnitura arsa sufla in vasul de expansiune.Posibil sa fie un inel de la camasiile cilindrului.Verifica termostratul daca nu se incalzeste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nebucadnetar Postat Ianuarie 18, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 pai cred ca sufla si in vas pentru ca atunci cand tineam busonul strans pierdeam mai multa apa. Daca schimb garnitura tre sa schimb si prezoanele si sa fac si planeitatea chiuloasei ? merci mult colegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 nu ai de ce sa schimbi prezoanele, numai daca le rupi. insa daca mai mergi mult asa cu el, s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi mult mai multe la el(pistoane, segmenti, cuzineti) si asta deoarece uleiul pe care il ai tu in motor isi schimba proprietatile in momentul in care se combina cu apa sau cu antigelul. daca schimbi urgent garnitura si uleiul, s-ar putea sa scapi fara sa mai faci planeitatea la chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members truckman Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 maramu'departe de mine gandu sa te contrazic numai sa ma aflu in treaba dar este recomandat sa schimbi prezoanele deoarece sant supuse tot timpul la torsionare pentru ca chiuloasa are de obicei temperatura mai ridicata decat blocul si 'trage'in prezoane de fiecare data cand opresti sau pornesti motorul,sau cand motorul este solicitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 ai dreptate. dar macar esti de acord ca ar fi bine sa nu mai mearga cu camionul asa ca s-ar putea sa aiba surprize suplimentare care o sa il coste mult mai mult, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members truckman Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 eu in locul lui nu as mai face 1 km fara sa rezolv,ptr ca sa mergi cu antigel in ulei asta inseamna ,dezastru ptr arbore ,cuzineti si implicit ''dezastru'' ptr buzunar! respect si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosminuvh Postat Ianuarie 18, 2013 Members Share Postat Ianuarie 18, 2013 eu am un golf 3 si am chiulasa fisurata imi baga presiune in vas dar in ulei nu imi baga antigel il da pe evacuare,dar eu te sfatuiesc sa schimbi garnitura si sa iei si fata dreapta la chiuloasa ca daca iti baga antigel in ulei e ultima faza, cat despre prezoane nu stiu ce sa zic, dar asa este chiuloasa se dilata si forteaza in prezoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreidac Postat Ianuarie 19, 2013 Members Share Postat Ianuarie 19, 2013 Eu zic mai intai sa verifici compresorul ... nu prea ma pricep la MAN , dar din cate stiu , la camioane , racirea la compresor se face cu antigel , iar ungerea cu uleiul din motor ... ma gandesc sa nu se amestece pe undeva prin compresor ... iar presiunea din instalatia de racire sa nu fie tot de la compresor (eu am patit , imi spargea furtunele de apa[iveco]) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nebucadnetar Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 19, 2013 Nu am mai mers cu el acuma in ultima vreme de aceea am intrebat sa stiu daca il bag in reparatie inainte sa mai fac drumuri cu el,....acuma daca schimb doar garnitura e mai simplu ca o fac repede dar daca mai tre sa i fac si planeitatea si sa mai fie si alte chestii ma cam da peste cap si la timp si la buzunar Merci la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nebucadnetar Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 19, 2013 Cineva mi a mai zis ca poate sa fie si de la termoflot au asa ceva camioanele ca eu nu stiu unde vine asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members longbou Postat Ianuarie 20, 2013 Members Share Postat Ianuarie 20, 2013 pana nu desfaci sa vezi ce are e greu de dat cu presupusul garnitura de chiuloasa arsa iti poate da mai multe simptome: -cand e fisurata intre apa si ulei le amesteca- in cazul asta gasesti apa in ulei si ulei in radiator. se vede pe busonul de la ulei o spuma albicioasa. -cand e fisurata intre camera de ardere si apa- iti baga compresie in instalatia de apa si ti-o da afara. in cazul asta cand ii pui apa in radiator ai sa vezi cum iese aerul si iti da apa afara (evident cu motorul pornit) -cand e fisurata intre camera de ardere si ulei- iti baga compresia in baia de ulei si probabil o scoate pe la joja. -si ar mai fi situatia in care fisura este intre toate 3 (camera de ardere, ulei si apa)- atunci iti si baga ulei in apa si iti si da apa si ulei afara. temoflotul este un radiator prin care trece si apa si ulei (prin conducte separate, desigur) si care are menirea sa raceasca uleiul cu ajutorul apei. ar fi posibil sa iti amestece si acolo apa cu uleiul, dar daca iti scapa si compresie, nu este de la termoflot. eu nu sunt mecanic, sunt doar un sofer mai vechi care de-a lungul timpului m-am lovit de diverse neplaceri. si din nevoie, curiozitate si placere am invatat sa desfac motoare. referitor la prezoane: prezoanele sunt facute sa aiba putina elasticitate, pentru a nu se rupe la o strangere peste masura. in mod normal doar un novice rupe prezonul prin strangere deoarece daca este strans peste masura prezonul se lungeste putin inainte de a se rupe, iar in momentul cand se lungeste "se simte la mana" ca merge mai usor. iar dupa ce au fost stranse, datorita incalzirilor si racirilor repetate, se considera ca se pierde elasticitatea lor si se recomanda sa fie inlocuite. eu iti recomand sa nu mai folosesti camionul, trebuie sa te gandesti ca uleiul avand apa in el si-a pierdut din calitati si nu mai face ungere cum trebuie pe cuzineti si segmenti si poti avea ghinionul sa te trezesti cu motorul gripat. daca nu esti asa "norocos" ia in calcul ca uzura camasilor, segmentilor, cuzinetilor, vilbrochenului este mult mai mare. fa o comparatie intre un ulei uzat si unul nou, iar ce ai tu acum in motor (ulei cu apa) este mult sub calitatea uleiului uzat. referitor la chiuloasa: daca gasesti vreun mecanic care sa-ti puna chiuloasa inapoi fara sa fie planata (rectificata), spune-i sa-ti dea banii inapoi si trimite-l la plimbare! ala nu e meserias, ala se cheama carpaci! cand dai chiuloasa afara trebuie sa faci 3 lucruri: 1. sa o planezi 2. sa o verifici (este posibil sa se fisureze si in interior si sa amestece uleiul si apa) 3. sa-i faci supapele si scaunele daca nu ai bani si esti obligat sa faci un compromis, il faci cu supapele nu cu planarea sau verificarea, pentru ca daca nu o planezi ai sanse mari sa patesti acelasi lucru intr-un termen foarte scurt. iar cu verificatul ai sanse sa nu mai fie buna chiuloasa si sa dai banii degeaba pe toata lucrarea imi pare rau de ce ai patit, dar eu iti prezint realitatea chiar daca nu iti este favorabila situatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nebucadnetar Postat Ianuarie 20, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 20, 2013 Merci ptr ajutor ..verificarea asta se face la un atelier specializat sau cum se face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members longbou Postat Ianuarie 21, 2013 Members Share Postat Ianuarie 21, 2013 leobango cred ca te poate ajuta. da-i un mesaj privat, poate nu a intrat in aria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.