Members soferik30 Postat Februarie 17, 2010 Members Share Postat Februarie 17, 2010 colegii am si eu un tahograf care nu prea ma asculta,nu n intelegem:ce tre sa fac cind ledurile de la ambii soferi merg pe intermitent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Februarie 18, 2010 Members Share Postat Februarie 18, 2010 coane, fa un efort si pune scrie numele si modelul tahografului... e mai usor chiar si decit s-a cauti ceva manuale....pe net parerea mea Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 18, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2010 se cheama:stoneridge electronics 2400.pe net nu am gasit anunturi.poti sa ma ajuti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 18, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2010 lucram 2 soferi pe masina,ca sa ne schimbam la 4.30 trebuie sa scoatem diagramele si sa le inversam?asa mi-a zis un coleg de la EDY. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Februarie 18, 2010 VIP Share Postat Februarie 18, 2010 Poi in tahograf poti baga 2 diagrame,nu mai stiu exact cum trebe sa faci,da poti baga 2 diagrame... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 18, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2010 Asta stiu dar ca sa le inversam tre sa le scoatem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Februarie 18, 2010 EX Staff Share Postat Februarie 18, 2010 Poi in tahograf poti baga 2 diagrame,nu mai stiu exact cum trebe sa faci,da poti baga 2 diagrame... normal, la 4.30 ore de condus, inversati diagramele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Februarie 18, 2010 Members Share Postat Februarie 18, 2010 ASTA STIU DAR CA SA LE INVERSAM TRE SA LE SCOATEM? colegule nu stiu de ce am impresia ca ceva nu e in regula...asta e o intrebare de 2 bani... daca intrebi serios, in sensul ca nu stii (e destul de grav treaba asta) atunci un raspuns ar fi.... o diagrama e pt sofer una pt colegul care e nu conduce, le deosebesti dupa cit e de scris pe ele...la sofer apar virfuri reprezentind viteza...iar la coleg o linie continua.... deci e clar ca trebuie schimbate diagramele cind se schimba soferi pentru ca doar unul conduce.... parerea mea e ca daca intrebi pe forum asta ai foarte multe alte intrebari de pus si foarte multe de invatat. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 18, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2010 FRATILOR TREBUIE SA LE SCOATEM IN TAHOGRAF SI SA L INVERSAM.INTREB FIINDCA NU AM LUCRAT NICIODATA PANA ACUM IN ECHIPAJ.DACA DERANJEZ NU RASPUNDE,NU OBLIG PE NIMENI,TU AI STIUT TOT DE LA INCEPUT? Incearca sa nu mai scrii cu CapsLock ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Februarie 18, 2010 Members Share Postat Februarie 18, 2010 Nu te enerva Soferik30 , unii doar nu au rabdare sa raspunda si mai cred ca toti de pe acest forum stiu totul 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Februarie 18, 2010 Members Share Postat Februarie 18, 2010 primul sofer conduce 4,30 min . opresti inversati diagramele nu ai cum sa le incurci ca aveti numele pe ele si cel care conduce trebuie sa o aiba la sofer 1. dupa ce conduce si al doilea 4,30 min trebuie sa luati pauza 45 min. dupa care mai repetati odata. dupa ce ati mers amandoi 2 programe 9 ore trebuie sa stationati. in echipaj ziua de lucru se calculeaza la 30 ore cand unul conduce pentru cel care e in dreapta nu se considera pauza decat cand masina sta pe loc. sper ca te am ajutat cat decat :o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 18, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 18, 2010 multumesc wibroken,eu aveam o dilema ca in carte scrie ca nu ai voie sa umbli la taho 24 h,si dak e asa cum inversam diagramele,dar ma lamurit vt880.multumesc la colegii care au rabdare si cu noi incepatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members b93lfk Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 de jos am crescut cu totii da uni mai uita si de unde au plecat , eu unu imi cer scuze in numele colegilor care vor sa explice si au rabdare cu toti incepatorii , sincer nici eu nu stiam ca nu ma nascut mama cu fratimiu impreuna cu tahografu in brate si nici travaliu lu mama la nastere nu lam facut in echipaj cu fratimiu sa stiu de la inceput dar am invatat ca am intrebat .Deci intreaba cu curaj incontinuare si drumuri bune cu asfalt uscat sa ai si sa aveti cu totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 FRATILOR TREBUIE SA LE SCOATEM IN TAHOGRAF SI SA L INVERSAM.INTREB FIINDCA NU AM LUCRAT NICIODATA PANA ACUM IN ECHIPAJ.DACA DERANJEZ NU RASPUNDE,NU OBLIG PE NIMENI,TU AI STIUT TOT DE LA INCEPUT? Incearca sa nu mai scrii cu CapsLock ! desi eu nu m-am enervat...as vrea s-a fac punctez citeva idei.... intrebarile astea de doi lei, pentru ca coane te superi sau nu sint de 2 lei vechi.....nu se pun pe internet astepind s-a raspunda cineva,...in cel mai rau caz daca nu stii intrebi pe cineva INAINTE s-a pleci in cursa si doar pentru ca amenzile sint CIT sint, iar de controale nu se duce lipsa.... nici chiar eu nu m-am nascut invatat, ca sa il citez pe b93lfk, vreau s-a spun fara sa imi fie rusine ca stiam pe de rost rubricile de la diagrame,cit trebuie sa fie literele de mici ca sa incapa numele sai nr de masina....puneam toate ceasurile si telefoanele din cabina sa sune incepind cu 1 ora inainte de schimbarea diagramelor...si tot am pus cel putin odata o diagrama invers sau un pic sifonata....sau am depasit 24 de ore ...si alte si alte probleme si interpretari stiintifice ale timpului de lucru sau de coondus....daca se poate schimba diagrama inaite sau dupa pauza...si lista e lunga... eu am vrut s-a iti semnalez ca esti la mare diferenta de minim necesar s-a nu te taxeze pe drum ,oamenii,daca aia sint oamenii in haine reflectorizante.... ca idee de final ,colegu soferik30, intreaba omule cit mai multe ca raspund cu placere ....... Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 19, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 19, 2010 Daca sunt de 2 lei vechi de ce nu ai raspuns tu?Pentru ca suferi de acel complex de "superioritate" ca majoritatea soferilor batrani pe care i-am intrebat si mi-au intors spatele spunind ca nu au timp de deastea,ca ei au treaba.Si eu lucrez de ceva timp cu diarama stiu si eu cum se completeaza cum e cu timpii de condus dar nu am lucrat i echipaj si de aia intrebam.Dar u te ai deranja ca am gasit pe cineva care sa rasp si la intrebarile mele si ii mulumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 Daca sunt de 2 lei vechi de ce nu ai raspuns tu?Pentru ca suferi de acel complex de "superioritate" ca majoritatea soferilor batrani pe care i-am intrebat si mi-au intors spatele spunind ca nu au timp de deastea,ca ei au treaba.Si eu lucrez de ceva timp cu diarama stiu si eu cum se completeaza cum e cu timpii de condus dar nu am lucrat i echipaj si de aia intrebam.Dar u te ai deranja ca am gasit pe cineva care sa rasp si la intrebarile mele si ii mulumesc inca odata. coane scuzele mele....crede-ma ca ai inteles gresit ideea mea... era un mod de a sublinia cit de mare e problema...dar mai povestim dupa ce iti trece supararea ma retrag ...din discutie..... nu e vorba de batrinete.... Toate cele bune si BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dragos Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 salut eu stiu ca pentru mersul in echpaj se merge 4:30 cu 4:30 iar 4:30 cu 4:30 dupa care se face pauza de minim 9 ore fara nici o pauza de 45 de minute eu asa am mers pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members b93lfk Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 pai asa stiai tu da normal in echipaj program de lucru este de 30 de ore si daca ai diagrama nu cu card este de preferabil sa iti ti programul de 30 de ore din care puteti conduce impreuna cel mult 18 ore dar continu nu mai mult de 4ore si 30 de minute dupa care va schimbati si iatr 4ore si 30 timp in care sofer 1 este la dispozitie (adica tot activitate) si dupa ce termina si colegu pauza minim 45 de minute si iar la drum 9 ore dupa care pauza mare sau repaus zilnicsau odihna zilnica de minim 9 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 19, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 19, 2010 asa este programul dupa regulament:TU-4,30;COLEGUL-4,30;PAUZA-45 MIN(AMBII);TU-4,30COLEGUL-4,30;PAUZA MARE-9 ORE(AMBII) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 De exemplu nici eu nu le am cu timpii de condus ca la carte ( cunosc cat de cat cum e ,dar nu stiu cum e exact dupa lege).Daca in viitorul apropiat as ajunge sa merg in echipa cu cineva sau chiar singur pe un camion e normal sa intreb despre timpii de condus si odihna pe un forum de specialitate, unde cei de acolo stiu cat de cat cum sta treaba, ca degeaba intreb pe un sofer dintr-o parcare si ma trezesc fie ca ma invatza numai porcarii doar ca sa-si bata joc de soferii incepatori fie nu stie nici el saracul ca la carte.Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Februarie 20, 2010 Members Share Postat Februarie 20, 2010 cu scuzele de rigoare pt soferik revin ca sa mai subliniex ceva...si promit ca e ultima interventie la topicul asta , tavy985.....sint EXACT de aceeasi parere si intentia mea a fost s-a trag un semnal de alarma(suna bestial cliseul asta ) pentru ca colegul nostru intreba in timpul mersului....ceeace dauneaza un pic sanatatii... { lucram 2 soferi pe masina,ca sa ne schimbam la 4.30 trebuie sa scoatem diagramele si sa le inversam?asa mi-a zis un coleg de la EDY } .... iar coane questia cu forum de specialitate e tot un cliseu....parerea mea... rezolvarea stiintifica era ...orice manual sau carte pt atestat de marfa.plus listate toate normele romanesti si internationale pt timpi de condus,...apoi citit si intrebat pe internet ....pentru informatii suplimentare... de exemplu nu scrie nici unde ca JENDARMUL francez daca ii vede ochisorii ca ai condus 3pauza3 pauza 3 PAUZA ,devine jendarm mai mic...ceeace nu dauneza sanatatii...parerea mea Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Februarie 20, 2010 Members Share Postat Februarie 20, 2010 nu va mai certati ca nu rezolvati nimic tot pe drumurile astea de doi lei ne mancam amaru cert este OMUL CAT TRAIESTE INVATA nimeni nu le stie pe toate :o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members constantin Postat Februarie 20, 2010 Members Share Postat Februarie 20, 2010 salut soferk 30 am urmarit discutia mai putin amicala dintre tine si colegu intrebarea ta mi se pare a fi de bun simt ca eu nefiind nici pe departe cel mai cu experienta sofer nici macar dupa acest forum chiar daca am 2 ani in comunitate si 1 pe tara daca imi permiti o sugestie de la inceput de cand mam apucat de tir si chiar si in prezent unde vad ca stau 2 soferi de vorba ma bag intre ei(nici nu sti cate lucruri noi poti afla de la ei) colegul are dreptate eu aveam o problema in 2 soferi daca la un ciclu de condus trebe 45min in prima parcare pe germania am coborat si la a 3a incercaRE AM OBTINUT RASPUNSU DE LA 1 POLAK NU CA NU E BINE SA INTREBI DAR PANA VINE RASPUNSU E MAI GREU. SUICCES SI POATE TE MAI PUTEM AJUTA SI MAI DEPARTE CU PLACERE SI SCUZE DACA TE-AM DERANJAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators CALIN Postat Februarie 20, 2010 Administrators Share Postat Februarie 20, 2010 asa este programul dupa regulament:TU-4,30;COLEGUL-4,30;PAUZA-45 MIN(AMBII);TU-4,30COLEGUL-4,30;PAUZA MARE-9 ORE(AMBII) Programul dupa regulament e fara pauza de 45 min. Vezi aici http://www.soferii.ro/DURATA_DE_CONDUCERE.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferik30 Postat Februarie 20, 2010 Autor Members Share Postat Februarie 20, 2010 si eu am oprit prin parcari dar am dat numai peste colegi care fie nu au lucrat in echipaj fie aveau altceva mai bun de facut decat sa dea sfaturi.multumesc pentru raspusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.