Members andrei CRISTI Postat Ianuarie 24, 2013 Members Share Postat Ianuarie 24, 2013 Am si eu o pb daca poate sa ma ajute cineva. Am un iveco eurotech, cutie eurotronic 12+2 cu intarder. Cind pornesc masina( fie ca are sau nu aer) nu cupleaza N decit dupa 4-5 minute. In momentul cind cupleaza se aude un zgomot in cutie si apoi apare N, cheia in stanga si eroare 44. Daca imi puteti recomanda un electrician mai iscusit k am inteles k ar fi problema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members robertoVolvo Postat Ianuarie 24, 2013 Members Share Postat Ianuarie 24, 2013 Am un prieten care are un Iveco stralis din 2003 ....tot ceva de genu patea...pornea motoru si nu ii dadea N, decat dupa 1ora jumate 2. Nu ii dadea de cap nici cum...si el a crezut ca este o problema electrica, dar pana la urma sa dovedit a fi uleiul din cutie, a schimbat uleiul si a pornit, i-a dat N-ul instant. Acum nu stiu daca se poate sa fie aceasi problema si la dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andrei CRISTI Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 25, 2013 Am uitat sa mentionez faptul ca partea mecanica a fost verificata(s-a desfacut cutia de viteze) si nu sunt probleme inclusiv uleiul schimbat. Nici un rezultat dupa toate acestea. Acest model de cutie nu schimba vitezele prin presiunea uleiului ci prin impulsuri electrice. Foarte curios este faptul ca dupa ce apare N cutia de viteze functioneaza perfect pina la urmatoarea oprire a motorului cind trebuie procedat la fel adica trebuie asteptat 4-5 minute pina apare N pe ecran chiar daca aerul in instalatie este la 10-12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members robertoVolvo Postat Ianuarie 25, 2013 Members Share Postat Ianuarie 25, 2013 Imi pare rau....v-as ajuta cu cea mai mare placere...dar nu am idee . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Ianuarie 25, 2013 Moderators Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mai verifica si presiunea de aer pe circuite. Ai putea avea o pierdere de aer la comanda ambreiajului. Distribuitor de aer defect. Eu am avut probleme cu jucaria asta. Mi se oprea in a 8-a si nu mai pleca de pe loc pana nu facea iar presiune pe circuitul ambreiajului. Aveam 5-10 minute de pauza obligatorie cu motorul turat la minim 1500. Culmea era ca desi era in viteza ca si calculator se tura motorul ca si la N si pleca/schimba 2 sau 3 de pe loc. Am catalogat-o ca fenomene "paranormale" IVECO. Sa rezolvat dupa repararea distribuitorului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andrei CRISTI Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 26, 2013 Am sa incerc si varianta cu presiunea de aer cu toate ca in momentul in care a aparut N cutia de viteze functioneaza perfect dupa cum am mai spus. Ma gindesc ca daca nu avea aer suficient datea un semn la schimbarea vitezelor. La ce va referiti cind spuneti distribuitor la supapa cu 4 cai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Ianuarie 28, 2013 Members Share Postat Ianuarie 28, 2013 salut sistemul AStronic in momentul in care se alimenteaza cu curent si are presiunea de alimentare cu aer peste 7 bar trebuie sa isi faca initializarea .in cazul iveco apare pe dispaly mesajul CH .aceasta initializare implica testarea celor 5 actionari :4 actionari ale cilindrilor dp blocul de ventile si una a cilindrului de ambreiaj. una din aceste componente este uzata si pierde aer sau unul din senzorii de pozitie cu care este echipat unul din cilindri da eroare . nu consider ca ai o problema de natura electrica . iti pot explica cum sa elimini din ecuatie cilindrul de ambreiaj : tija la cilindrul de ambreiaj la iveco poate fi reglata si iti recomand lungirea ei k aprox 5-10 mm. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutdia Postat Mai 9, 2019 Members Share Postat Mai 9, 2019 Bună ziua am și eu o problema la un iveco stralis cu schimbarea vitezelor asta se întâmplă numai când reduc viteza de la a 12 și se oprește la a 9 și tremura ca și când ar da sa moara. Se întâmplă numai pe franare. Ma puteți ajuta și pe mine cam ce ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danielleonte Postat Noiembrie 9, 2020 Members Share Postat Noiembrie 9, 2020 Buna ziua, am și eu o problema cu un iveco stralis euro 5 din 2007 automat, când apăs pe D , da sa o bage in viteza si o scoate, dându-mi eroarea ETC 72, după mai multe încercări intra in viteza și pleacă smuls, dar in mers totul e ok, asta se întâmpla doar la plecarea de pe loc, aveți idee ce ar putea fi ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Vlad16 Postat Decembrie 4, 2020 Members Share Postat Decembrie 4, 2020 La 09.11.2020 la 9:13, danielleonte a spus: Buna ziua, am și eu o problema cu un iveco stralis euro 5 din 2007 automat, când apăs pe D , da sa o bage in viteza si o scoate, dându-mi eroarea ETC 72, după mai multe încercări intra in viteza și pleacă smuls, dar in mers totul e ok, asta se întâmpla doar la plecarea de pe loc, aveți idee ce ar putea fi ? Multumesc Aceeasi problema o am si eu, nu stiu ce ar putea fi. Tu ai descoperit? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Laurdache Postat Septembrie 3, 2021 Members Share Postat Septembrie 3, 2021 Buna ziua. Am si eu o problema la un iveco stralis 450 automat. Cand sunt in mers imi sare din viteza pe neutru. Pe tester mi-a aparut ca nu este destul aer in cutie, am schimbat regulatorul de presiune din cutie, supapa 4 cai+filtru si tot aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgs Postat Septembrie 3, 2021 Members Share Postat Septembrie 3, 2021 buna,in placa astronic sunt cilindrii de actionare care au niste garnituri ce se uzeaza si poate aerul sa treaca dintr-o parte in alta a cilindrului. exista un kit de reparatie ce contine garniturile respective. ce presiune de aer iti arata in cv? presiunea de lucru este intre 7.5si9.5 bari! poate supapa ce regleaza presiunea la intrarea in cv nu este reglata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.