Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

solicit angajare ca sofer in Bucuresti


GeR

Postări Recomandate

  • Members

am 27 de ani permis categ B C E din anul 2005! din 2007 lucrez ca sofer la pompieri in ture de 24 cu 72 (72 ore libere mai exact 3 zile ) si am timp liber ! detin toate atestatele (marfuri generale , ADR si agabaritice) si card tahograf! as dorii sa ma angajez ca sofer in cele 3 zile libere ! va multumesc ! 0746707344

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegule imi permit sa-ti dau un sfat....renunta la idee. Legal nu ai cum sa te angajezi in alta parte, iar daca vei lucra la negru....Doamne fereste de vreo patanie in trafic sau sa ai vreo alarma si nu poti ajunge, ca tu esti in alta parte la descarcat. Te dau aia de la pompieri afara in secunda 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Colegule imi permit sa-ti dau un sfat....renunta la idee. Legal nu ai cum sa te angajezi in alta parte, iar daca vei lucra la negru....Doamne fereste de vreo patanie in trafic sau sa ai vreo alarma si nu poti ajunge, ca tu esti in alta parte la descarcat. Te dau aia de la pompieri afara in secunda 2

Cine ai interzice ? Daca poate de ce nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Colegule imi permit sa-ti dau un sfat....renunta la idee. Legal nu ai cum sa te angajezi in alta parte, iar daca vei lucra la negru....Doamne fereste de vreo patanie in trafic sau sa ai vreo alarma si nu poti ajunge, ca tu esti in alta parte la descarcat. Te dau aia de la pompieri afara in secunda 2

Cine ai interzice ? Daca poate de ce nu ?