Jump to content
Sign in to follow this  
mimisiku

sfat de la avizati: stralis ori premium

Recommended Posts

buna ziua.

sunt nou pe acest forum si intentionez sa cumpar un cap tractor pentru a munci (tracta) pe comunitate la o firma in scandinavia

cum bugetul nu este foarte mare trebuie sa aleg intre iveco stralis si renault premium

in afar de acestea 2 am mai gasit si ceva daf xf sau man tga dar km f multi si masinile arata cam trase..deci va trebui sa aleg intre man sau stralis

as vrea niste sfaturi daca se poate de la oameni care au lucrat efectiv pe aceste masini

ce ar trebui sa iau? stralis sau premium? (stiu ca ambele sunt considerate camioane destul de slambe comparativ cu alte marci mai de prestigiu) dar as vrea totusi sa fac alegerea buna..din 2 proaste sa o aleg pe cea mai putin proasta(cu probleme mai putine)

cam ce ar trebui sa aleg ca si tractionist? 420 cp 450 cp 480 cp?

manual sau automat?

evident pe mine ma intereseaza sa ies cu costuri de lucru si intretinere cat mai mici..

mentionez ca masina va fi undeva intre 550 kkm si 650kkm

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iveco nu e o masina proasta ,doar prostii o considera proasta. Renault e o masina proasta proasta de tot. Iveco trebuie intretinut. are foarte mmulta electronica fina. nu ii pune la iveco sarma cand se arde siguranta,sau siguranta de 30 pt ca aia de 10 se arde. Se zice ca se gasesc greu piese. Mi-e imi vin de pe o zi pe alta sau in ziua in care le comand.Cand o masina e mai desteapta decat soferul, acesta va spune ca e o masina proasta, masina din pacate nu are drept la replica.(la fel ca pe forum)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raul.Florea nici o masina e proasta,se vede ca lucri pe Iveco il ridici pana la cer si de Renault zici ca e proasta,cu fiabilitatea ca e mai "finut"Iveco si la firmele mari din Germania care pun numai piese originale noi sunt pe sant cu cabina-n cap. :-o .Daca lucri singur pe masina ia Premium,are consum mic pentru o persoana ai destul loc destul de fiabila,la panta cam puturoasa dar deh merge.Iveco are cabina mare dar ploua in ea,trage la panta,consuma motorina,ulei.Eu zic sa iei Premium manual,la cele automate de la magnet se mai strica cutia si nu cred ca vrei sa faci o cutie de viteze :) .Alegerea iti apartine,ia ce crezi ca e mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce sa zic despre stalis, eu am lucrat 2 ani incheiati pe un premium 420 (zambetul lui iliescu). a fost mai greu in prima saptamana pana m-am obisnuit cu faptul ca e mai puturoasa la deal(eu credeam ca are ceva probleme ca nu trage). insa dupa ce a trecut perioada de acomodare, pot sa iti spun cu mana pe inima ca timp de 2 ani, in afara de vorba aia, apa paie si bataie( adica ulei si filtre) camionul ala nu a avut nici o problema. insa trebuie sa lasi dupa el. nu o sa zbori cu 30 de tone la deal in sus, da o sa iti faci treaba. cat despre electronica "fina" a lui iveco...nu comentez. cel mai bine e sa iti iei camionul pe care te lasa buzunarul sa il cumperi. bafta :-bd

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie pt inceput o sa-mi trebuiasca o cabina mai maricica..deci nu exclud nici magnum..

despre stralis am ceva idee insa despre renault nu prea

stiu ca renault magnum si renault premium au si motoare de volvo.. care sunt acestea? de cati cai au motor de volvo?

ma gandesc ca acestea ar fi mai ok decat celelalte

Share this post


Link to post
Share on other sites

intr-adevar, renaulturile un pic mai noi deja au motoare volvo. daca te uiti dupa premium, sunt cele de 450 cai DXI(asta inseamna ca au motor de volvo) la fel si la magnum. la magnum o sa gasesti de asemenea si cu motor de mack. am un prieten care are 2 magnumuri unul cu motor mack si unul cu volvo. amandoua au acelasi numar de cai. volvo e mai sprinten la deal insa are consumul cam cu 1-2 litri mai mare la aceeasi incarcatura. insa la mack problema sunt piesele(cele de motor) pentru ca sunt mai scumpe. de costat l-au costat cam la fel, in jur de 12000 bucata, iar ca si km sunt undeva pe la 6-700000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zicea un prieten care a tras pe un premium ca interiorul lasa de dorit. Plastice ieftine , toate zdrangane in cabina, ceva gen logan. Motorul de volvo isi face treaba exemplar in schimb

Share this post


Link to post
Share on other sites
m-am decis o sa iau iveco..luni plec dupa ea.. acum am alta nelamurire.. ce motorizare sa iau

? 420? 450? 500?

pe mine ma intereseaza sa ies bine si la consum

Cu cat motorul este mai puternic cu atat mai mult cresc avantajele . Si scade si consumul . Daca ar fi posibil chiar si 900 cp !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Premium pana acum sunt multumit de consum cel mai mult intradevar ,la panta moare dar urc si eu fu 3 min mai tarziu spatiu of o singura persoana e suficient la mine a contact fr mult consumul si bugetul

Share this post


Link to post
Share on other sites

scz pt intrziere dar intru foart rar pe forum,cum am spus mai sus am prnemium 2005 motor ren.lucru pe tara tractionist,scot cosum 32-34 cu frig cu tot cam slabut la panta dar mam obijnuit spatiu pt 1 sofer e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.