Jump to content
Sign in to follow this  
MANV10

Camioane noi vs Camioane vechi

Ce ati alege ?  

172 members have voted

  1. 1. Ce ati alege ?

    • Camioane vechi 1990>2000
      33
    • Camioane noi 2000>2010
      154
    • Nedecis
      12


Recommended Posts

Pai intre nou si vechi,este o distanta .....de ani lumina !

Imaginati-va camionul de acum 30-40 de ani......o cutie de tabla,incomod,friguros, zgomotos, o multime de beculete care functionau.....dumnezeu cu mila, frane pe tambur, unde riscai sa iei foc in fiecare zi, sau sa iesi in decor....m-a opresc aici !

Acum , priviti camionul anului 2010.....ABS, EBD, ACC,...etc, ca  ametesc, cruise control,retarder, si o multime de  alte optionale, cutie automata.....deja incepi sa crezi in sf-uri.

Orice " fier"are fascinul sau,dar dupa mine as alege intotdeauna camionul cel nou !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg tot pe mana celor mai batrane( dar intretinute) , sunt mult mai fiabile , mai ales ca nu au atata electronica in ele.De exemplu iarna mai buna treaba fa cele batrane decat cele noi( la dezapezit ma refer, acolo unde sunt gonditii grele).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Spunea cineva mai sus ca ,,daca camioanele vechi isi faceau treaba nu mai apareau astea noi,, poate n-am retinut intocmai dar nu asta e important.

Sunt mai multe aspecte de luat in seama ptr a raspunde obiectiv.

1) Daca vrem confort sigur vom alege un camion nou,cu de toate...

2)Daca ne uitam la fiabilitate, clar camioanele pana in 2000 sunt mult mai bine cotate decat ce iese acum pe piata(tocmai ptr ca principiul de baza al producatorilor s-a schimbat, adica mai prost dar mai mult.

3)Daca conteaza mai mult costurile de exploatare si intretinere aici ma cam abtin ca nu stiu cum o sa treaca timpul peste noile aparitii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Daca ne uitam la fiabilitate, clar camioanele pana in 2000 sunt mult mai bine cotate decat ce iese acum pe piata(tocmai ptr ca principiul de baza al producatorilor s-a schimbat, adica mai prost dar mai mult."....poate la ROMAN.S.A......sa fiim obiectivi !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Daca ne uitam la fiabilitate, clar camioanele pana in 2000 sunt mult mai bine cotate decat ce iese acum pe piata(tocmai ptr ca principiul de baza al producatorilor s-a schimbat, adica mai prost dar mai mult."....poate la ROMAN.S.A......sa fiim obiectivi !!!!

Gresesti Vt ,la toate marcile si nu numai de masini ci si de electronice etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intotdeauna parerile sant inpartite  eu am avut un man silent an 97 de 460 cp  am mers si cu tga si cu tgx sant mai frumoase si mai confortamile dar cu batrana carapace le am dat fum la multi  si este foarte simpla daca cunosti cat decat mecanica ii dai de cap nu trebuie pentru orice chestie sa ii faci diagnoza  parerea mea silentu este cea mai reusita masina pe care a scoso manul  cine a lucrat pe asa ceva imi da dreptate cu siguranta :o :o :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

alegerea este  simpla  la  mine  ori  nou  ori  foarte  vechi , depinde  la  ce  folosesti  camionul  cu  ploile  astea  si  cu criza  asta  parca  altfel  au  iesit  baietii  din  noroaie  revizii  si  mai  ales  rate  daca  au  avut  un  fier  si  nu  o  limuzina  dar  si  limuzina  in  garantie  si -  a meritat  banii  pe  praful  asta ...... deci  hotarastete    ce  vei  face cu  masina  sa  iti  spun  ce  sa  cumperi  !!!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde din ce unghi priviti problema: un patron zice ca-s mai bune alea vechi ca nu te baga in service pt orice fleac de beculet aprins, un sofer va zice ca astea noi sunt bune, ca oricum nu le poate face nimic in drum , numai la service. Vorba lui VT, ABS, AB... multe litere de la inceputul alfabetului. De ex si  un Man din 98 are ACC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

EVIDENT CELE NOI,SUNT FAN MERCEDES,MERCEDESUL CEL VECHI SAU NOU TOT CAMION RAMANE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

    Camioanele noi sunt mai sigure mai conforabile si asta este tot ce conteaza dupa parerea mea pt un sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt undeva la mijloc....vechi 51%, nou 49%. Sa spun si de ce. Poate sunt de moda veche, dar camioanele vechi ofera o placere mai mare la condus (asta daca esti un impatimit ca si mine) prin faptul ca simti mai bine masina....caraie un pic cand o bagi in viteza, motorul se aude mai bine (in decibeli ma refer) ;D, mai paraie un arc, mai pui un ciocan pe ambreiaj cand basculezi etc. Cei care au avut de-a face cu rabe si saviemuri stiu despre ce vorbesc, soferia ca inainte de '90. In ce priveste confortul, viteza, si eficienta cele noi au votul meu. De asemenea durabilitatea e mai mare la cele vechi....un ROMAN de 20 si ceva de ani daca sti cum sa lucrezi cu el si e cat de cat ingrijit....iti faci treaba cu el. As vrea sa vad un iveco actual de exemplu cum se descurca peste 20-25 de ani..... Sper ca nu v-am plictisit, dar mor dupa ROMAN-uri. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu merg pe camioane noi prin prisma faptului ca noi mergem pe ele si asta inseamna confortul nostru.Modelele cele mai acceptate sunt Man si Volvo,parerea mea.Raportat la calitate pret vine Manul,apoi Volvo.Mie personal imi place volvo.Eu cred ca cel mai important lucru este viata noastra si a celor din jur,daca este sa fie pentru recreere in timp liber sau sa participi la festivaluri de camioane atunci iti poti lua un camion vechi dar altfel....merg cele noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU SUNT DE PARERE CA VEHICOLELE NOI AU DOTARI SUPERIOARE DAR AN CAZUL MEU LUCREZ PE TARA SI INTRU PE ORI UNDE SI MAI ESTE CEVA AM AVUT UN MERCEDES ACROS 1840 AN 1998 CU ASR SI ALTE DOTARI,ACUM AM LUAT UN DAF CF430 DIN 2007 ATENTIE FARA ASR IARNA E UN FEL DE RABA TUNATA SINCER SI CONFORTUL LASA DE DORIT SI FRANE PE DISC ACTROSUL DIN 97 FRANE DISC SI DAF DA LA DAF AM 170000 SI DEJA O SPAPA PE FRANA DE MANA E GATA DECI DEPINDE DE CAMION CA NO SASA PUI DAF LANGA MERCEDES CASTRICI PEISAJUL

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU SUNT DE PARERE CA VEHICOLELE NOI AU DOTARI SUPERIOARE DAR AN CAZUL MEU LUCREZ PE TARA SI INTRU PE ORI UNDE SI MAI ESTE CEVA AM AVUT UN MERCEDES ACROS 1840 AN 1998 CU ASR SI ALTE DOTARI,ACUM AM LUAT UN DAF CF430 DIN 2007 ATENTIE FARA ASR IARNA E UN FEL DE RABA TUNATA SINCER SI CONFORTUL LASA DE DORIT SI FRANE PE DISC ACTROSUL DIN 97 FRANE DISC SI DAF DA LA DAF AM 170000 SI DEJA O SPAPA PE FRANA DE MANA E GATA DECI DEPINDE DE CAMION CA NO SASA PUI DAF LANGA MERCEDES CASTRICI PEISAJUL

Te rog sa nu mai scrii cu ''Caps Lock''

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

eu as prefera confortul din cabina de acum si motoarele mai simple cam din 2000 ..-am inceput sa urasc electronica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.