Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Camioane noi vs Camioane vechi


MANV10

Ce ati alege ?  

173 membri au votat

  1. 1. Ce ati alege ?

    • Camioane vechi 1990>2000
      33
    • Camioane noi 2000>2010
      154
    • Nedecis
      12


Postări Recomandate

  • Members

Eu sunt undeva la mijloc....vechi 51%, nou 49%. Sa spun si de ce. Poate sunt de moda veche, dar camioanele vechi ofera o placere mai mare la condus (asta daca esti un impatimit ca si mine) prin faptul ca simti mai bine masina....caraie un pic cand o bagi in viteza, motorul se aude mai bine (in decibeli ma refer) ;D, mai paraie un arc, mai pui un ciocan pe ambreiaj cand basculezi etc. Cei care au avut de-a face cu rabe si saviemuri stiu despre ce vorbesc, soferia ca inainte de '90. In ce priveste confortul, viteza, si eficienta cele noi au votul meu. De asemenea durabilitatea e mai mare la cele vechi....un ROMAN de 20 si ceva de ani daca sti cum sa lucrezi cu el si e cat de cat ingrijit....iti faci treaba cu el. As vrea sa vad un iveco actual de exemplu cum se descurca peste 20-25 de ani..... Sper ca nu v-am plictisit, dar mor dupa ROMAN-uri. :D

adevarat,pe saviem si raba am invatat meserie,am facut 2 canale,raba in conditiile de acolo,drumuri,praf,festile iarna,etc au mers bine,scafele si apoi cele tip irak si turbo cu 5 trepte, ce mandrie si urletul motorului in sarcina incarcat pe dealueile de la sitorman,simte-ai puterea si adrenalina,ce vremuri cand soferia intra prin unghile negre si praful din urechi,sacali ne numeam si belazuri-le,of...tempi passati, sa revin si scuze de melancolie...cele vechi pt durabilitate si exploatare in conditii grele si formarea tanarului 'sofer',cele noi pentru confort viteza,eficienta,consum de carburant...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

OFF TOPIC Citesc si recitesc cu uimire anumite topic-uri si constat cu uimire ca ori s-a modificat limba romana, ori sunt eu beat cand le citesc si nu mai inteleg nimic. Astept alcoolisti din astia ca mine sa vad ce zic si ei... Scuze de off topic. Ce stiu eu...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Nici limba nu s-a modificat si nici tu nu esti beat. Doar ca avem si colegi care nu prea respecta scrierea in romana. Si n-ar fi mare baiu' la 2-3 greseli, dar cand frazele devin ilizibile... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator Anonymous

Care ar fi limita de km de la care un camion poate fi considerat vechi .

Sa presupunem ca se face intretinerea la timp si transportul se face doar in comunitate.

Specificati marca si modelul camionului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • Members

camion vechi - simplu de intretinut, usor de constatat o defectiune,rezistent la toate conditiile de drum si carburant,putin pretentios,galagios,unsuros,ori prea calduros,vara. ori prea friguros,iarna, necesita prea des pigulire,puturos

camion nou - silentios,rapid,puternic,confortabil,sigur pe directie,pretentios la combustibil,la drum rau, prea multe butoane si prea multi senzori de rahat.

Va dau un exemplu la un roman de prin 2006 , adica MAN 98 % si roman 2% in urma unui scurt de la stergatoare nu mai pornea motorul, toate piesele intacte inclusiv singurantele din tablou......ce are ce are????? , in fine dupa mai multe verificari la mana si ochi au fost chemati cei de la reprezentanta MAN , au venit l-au diagnosticat si stupoare o siguranta de 1-2 ron de langa contact era arsa, s-a inlocuit pe loc iar totul costat 240 ron............. :( .Deci o masina intrega trasa pe dreapta doar pt o siguranta.......de 2 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Sincer un camion nou, deoarece am avut oribila experienta de a conduce un MAN F02 din 93'............e ordinar avea directia decalata cu multe grade, a doua cupla cand avea chef..................apoi am urcat pe un Volvo FH12 460 din 2004, parca eram in naveta spatiala..........sincer ce este mai nou sigur este si mai bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

  Electronica ! Cred ca este marea belea a ,,noutatilor". As prefera ceva clasic si sigur . De pilda cu toate sistemele noi la putina mazga , poti avea ceva probleme , cu o ,,noutate" , pe cand cu o Scania 144 MH ..... Numai ca e non euro si simpla . Trebuie sa bunghesti soferia veche , deh! Si parca mi-e dor de Tatra 816 !!! Aceste modele nu m-au tradat niciodata , niciunde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

am votat camioane noi din simplul fapt ca imi plac masinile mai complicate...cu mai multe sisteme electronice,digitale si scaunele comfortabile fata de cele tari si vechi.

si cand se strica sistemele electronice, digitale si ce iti mai place tie... Ce faci???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

si cand se strica sistemele electronice, digitale si ce iti mai place tie... Ce faci???

dany nu ma lua asa in piept e o parere personala...fac ghiveci vrei? iar ca sa iti raspund la intrebare cand se strica sistemele electronice se inlocuiesc...dar la cele mai vechi daca se strica ceva ce faci nu le inlocuiesti sau le repari???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

dany nu ma lua asa in piept e o parere personala...fac ghiveci vrei? iar ca sa iti raspund la intrebare cand se strica sistemele electronice se inlocuiesc...dar la cele mai vechi daca se strica ceva ce faci nu le inlocuiesti sau le repari???

nu o lua in nume de rau, si mie imi plac cele mai noi, dar cu cat sunt mai noi cu atat mai greu de inteles, reparat, intretinul si altele. nu mai vorbesc de cat de scumpe sunt piesele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

in cazul in care ar fi camionul meu, pentru mers pe tara prefer unul vechi pentru ca nu vreau sa ma uit la el ca boul in teava atunci cand se opreste brusc si se face bordul ca pomul de craciun! daca ar fi sa fac transport afara prefer unul nou pentru ca prin multe tari taxele de drum sunt in functie de clasa de poluare!

iar daca e camionul patronului categoric nou! ca tree

buie si service-ul sa traiasca in caz de defectiune, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu prefer cele noi, ca nu ma gandesc la cheltuiala patronului, ca de aia e patron. Oare patronii se gandesc la noi?? Ca tot zicea un coleg ca importanti sunt banii la familie nu confortu.....si daca duc bani cu carca acasa si io sunt bolnav la ce mai folosesc banii???? Confortul e cel mai important pt mine, ce se strica inlocuim, ca la fel inlocuiesti si la cele vechi nu?? Oare ar putea sta cineva pe comunitate 3 luni intrun camion din '92?? Sa fim  seriosi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cele noi fara nici un dubiu , a trecut timpu cand te plimbai cu jumate de motor dupa tine pe post de piese de schimb , si asa cum a mai spus un coleg ,tare as vrea sa vad  facand comunitatea un pensionar (camion vechi ) au avut farmecu lor si cele vechi dar au apus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

am impresia ca acelor colegi care le plac camioanele vechi nu prea au avut ocazia sa lucreze pe camioane cu adevarat rele si acum de prea mult bine vorbesc asa sa se afle in treaba,eu unul nu vreau sa-mi mai aduc aminte de camioane vechi pentru ca eu m-am chinuit destul pe ele si mi-e si ciuda cand le vad pe strada ca nu le scot astia odata la pensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

am impresia ca acelor colegi care le plac camioanele vechi nu prea au avut ocazia sa lucreze pe camioane cu adevarat rele si acum de prea mult bine vorbesc asa sa se afle in treaba,eu unul nu vreau sa-mi mai aduc aminte de camioane vechi pentru ca eu m-am chinuit destul pe ele si mi-e si ciuda cand le vad pe strada ca nu le scot astia odata la pensie.

Da si eu mama chinuit la raba,saviem.Dar eu ma refer la cele vechi la man silent mercedes sk(magarus) si la-20grade pornea la sfert de cheie am mers fara apa in moor 50km la Euro5 nici nu cred ca porneste fara apa in motor.De ce crezi ca prin siria se duc cele mai multe actrosuri SK ziua este foarte cald si noapte rece doar Mercedesul SK rezista pe acolo,sa dus si scania cu V8 dar sa facut de rusine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.