Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members

salut, sau marit salariile 49 euro la zi, se lucreaza o luna jumatate cu doua saptamini . acasa, banii se dau la timp, se fac angajari la cluj si vatra  vatra dornei, probele pentru angajare la battice.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • Members

Am vorbit la telefon. cu cineva de la ei de la Cluj si zicea: 55E pe zi +salariul minim,primele 5-10 zile se merge in echipaj pentru initiere chiar daca ai experienta,in acest caz vei fi platit cu 45E pe zi,diferenta de 10E revine titularului.  In functie de cum au nevoie si de experienta ei te pun sa lucrezi la prelata ,siloz etc.

Si ca timp de lucru 6 cu 2, cu transportul asigurat de ei cu microbuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • Members

Salut Colegi! Feriti-va de firma Skiptrans membra a lui jost group din Belgia, sa va zic si de ce:

1.Pleningul un numar de 30-40 insi dorm in birou nu te ajuta cu nimic cand esti pe camion (nu uita ca trebuie  sa le scoti banii ) 2.Dispeceri tampiti, te certi cu ei ca nu stiu timpi de conducere nu stiu ce e aia a 7-tea zi de program te pune sa dai in programe ca cica ei platesc amenda dar fereasca dumnezeu de un accident nu te mai cunoaste ( eu nu am acceptat propunerile lor si le-am trimis demisia) 3. Se fac grupaje si schimb de remorci    4. Remorcile nu au ABS nu o sa vedeti remorca cu ABS la Jost Group (asta nu va zice la cluj)  Sa-l intrebati pe Gelu cand faceti 3 zile de formare de ce toate remorcile nu au ABS (pe timp de iarna nu e de joaca cu 40 de tone fara ABS)  5. Camioanele pe unele trafice sunt terminate, nici nu poti sa respiri in interior  6. Te rogi de ei cu saptamanile sa schimbe caiciucurile macar la rotile din fata, ca na la romani merge pana da de sarma.                                                             La jost group sunt mai multe trafice.  1. Traficul de containere (cel mai bun trafic si cel mai organizat )  dar acolo ca sa intri trebuie sa duci casul cu branza la baieti destepti de la Herstal ca trebuie sa pape si ei   2. Traficul de cisterna de la TTS cel mai prost trafic si organizare zero, feritiva cat puteti de TTS ca cand ajungeti la Cluj asta va baga pe gat ca acolo nice-o data nu au soferi le pleaca soferi pentru  ca sunt 2 dispeceri idioti (translatori) Andreica cu Moldovan nu stiu timpi de conducere la un sofer ei nu stiu cu cat merge un camion in medie pe autostrada va da planificare cu incarcare si cu livrare fara sa mai socoteasca timpi si pauzele ce trebuie respectate ( dar sa iti zica astazi mergeti la 15 ore de amplitudine sau mergeti la 10 ore de conducere stie sa zica, ca ei cred ca pauza de 9 sau 11 ore o faci pe banda de urgenta) Ma-i e un idiot STOICA IOAN lingău-l lui Doru si a lui Cristi Papadiuc  de le Herstal care a fost sofer la firma  vreo 4 ani si la pus formator la cisterne dar el nu stie cum il cheama cu buletinul in mana, o sa vedeti cu ochi vostri care Ajungeti la TTS ce javra inputita este acest idiot cat de inportant se da zici ca el e Director nu Radu Hoza   3. Traficul de BENA mergi numai pe nationale si speli bena pe interior pe parcare langa paduri drumuri forestiere ca sa nu va prinda politia, autostrada o vedeti numai cand vrea dispecerul 4.Traficul de CPL  se merge numai in echipaj  si dai in Amplitudine cate-o data.                                               5. Traficul de generale la prelata schimb de remorca si de 4 ori pe zi. 6. Traficul de carbune in cisterna puscarie curata tot timpul esti ca mineru se merge noapte in jur de 700 de km.  Te inveti pe un trafic cand vi de acasa te da pe alt trafic trebuie sa-i ameniti cu demisia ca sa intri inapoi pe traficul ce te-ai obisnuit. Sunt mult de zis eu am zi ca-m 30% din ce este la Jost goup.   Intrebati la angajare cati soferi le pleaca anual din firma? Va spun eu ca in 2017 au plecat in jur de 350 ca nu rezisti sa faci vechime la ei.  Parerea mea daca vreti stres si bataie de cap cu toti pampalaii de dispeceri merita incercat si inca ceva sa nu ziceti ca aveti ADR ca va baga direct la TTS.

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • Members
La 19.12.2017 la 23:47, Andrei1234 a spus:

Salut Colegi! Feriti-va de firma Skiptrans membra a lui jost group din Belgia, sa va zic si de ce:

1.Pleningul un numar de 30-40 insi dorm in birou nu te ajuta cu nimic cand esti pe camion (nu uita ca trebuie  sa le scoti banii ) 2.Dispeceri tampiti, te certi cu ei ca nu stiu timpi de conducere nu stiu ce e aia a 7-tea zi de program te pune sa dai in programe ca cica ei platesc amenda dar fereasca dumnezeu de un accident nu te mai cunoaste ( eu nu am acceptat propunerile lor si le-am trimis demisia) 3. Se fac grupaje si schimb de remorci    4. Remorcile nu au ABS nu o sa vedeti remorca cu ABS la Jost Group (asta nu va zice la cluj)  Sa-l intrebati pe Gelu cand faceti 3 zile de formare de ce toate remorcile nu au ABS (pe timp de iarna nu e de joaca cu 40 de tone fara ABS)  5. Camioanele pe unele trafice sunt terminate, nici nu poti sa respiri in interior  6. Te rogi de ei cu saptamanile sa schimbe caiciucurile macar la rotile din fata, ca na la romani merge pana da de sarma.                                                             La jost group sunt mai multe trafice.  1. Traficul de containere (cel mai bun trafic si cel mai organizat )  dar acolo ca sa intri trebuie sa duci casul cu branza la baieti destepti de la Herstal ca trebuie sa pape si ei   2. Traficul de cisterna de la TTS cel mai prost trafic si organizare zero, feritiva cat puteti de TTS ca cand ajungeti la Cluj asta va baga pe gat ca acolo nice-o data nu au soferi le pleaca soferi pentru  ca sunt 2 dispeceri idioti (translatori) Andreica cu Moldovan nu stiu timpi de conducere la un sofer ei nu stiu cu cat merge un camion in medie pe autostrada va da planificare cu incarcare si cu livrare fara sa mai socoteasca timpi si pauzele ce trebuie respectate ( dar sa iti zica astazi mergeti la 15 ore de amplitudine sau mergeti la 10 ore de conducere stie sa zica, ca ei cred ca pauza de 9 sau 11 ore o faci pe banda de urgenta) Ma-i e un idiot STOICA IOAN lingău-l lui Doru si a lui Cristi Papadiuc  de le Herstal care a fost sofer la firma  vreo 4 ani si la pus formator la cisterne dar el nu stie cum il cheama cu buletinul in mana, o sa vedeti cu ochi vostri care Ajungeti la TTS ce javra inputita este acest idiot cat de inportant se da zici ca el e Director nu Radu Hoza   3. Traficul de BENA mergi numai pe nationale si speli bena pe interior pe parcare langa paduri drumuri forestiere ca sa nu va prinda politia, autostrada o vedeti numai cand vrea dispecerul 4.Traficul de CPL  se merge numai in echipaj  si dai in Amplitudine cate-o data.                                               5. Traficul de generale la prelata schimb de remorca si de 4 ori pe zi. 6. Traficul de carbune in cisterna puscarie curata tot timpul esti ca mineru se merge noapte in jur de 700 de km.  Te inveti pe un trafic cand vi de acasa te da pe alt trafic trebuie sa-i ameniti cu demisia ca sa intri inapoi pe traficul ce te-ai obisnuit. Sunt mult de zis eu am zi ca-m 30% din ce este la Jost goup.   Intrebati la angajare cati soferi le pleaca anual din firma? Va spun eu ca in 2017 au plecat in jur de 350 ca nu rezisti sa faci vechime la ei.  Parerea mea daca vreti stres si bataie de cap cu toti pampalaii de dispeceri merita incercat si inca ceva sa nu ziceti ca aveti ADR ca va baga direct la TTS.

Mulțumim pt. explicații colegu'...! Ai fost destul de clar...! Mă interesa pt. cisternă ADR...dar după experiența nefastă avută de tine..mă retrag..! O să mă orientez spre Den Hartog pe...Netherlands ! Evident că tot la cisternă  ADR...că-s sătul de toate...prelată,frig,container etc. după  17 ani de comunitate...dintre care 6 pe cisterne&containere cisternă ADR...!

Perioada de ,,dârlăială" prin țară n-o mai iau în calcul...nu prezintă importanță pt. mine...la  ce ,,cazane" de camioane se conduc acasă...cu magnet,cauciucuri...vai mama lor...!

Mi se face silă de perioada aia...cu ploșnițe care nu munceau...veci...dar aveau privilegiile cele mai mari...gen...director de autobază ,șef de coloană ,dispecer...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

Salut in primul rand la toti colegii de aici,  sunt asteptat la Cluj pentru angajare cat de curand si am tot citit comentariile voastre din 2011 pana acum  , ultimul comentariu este din 2021 din ce observ,   stiu ca s-au tot cerut pareri despre SKIPTRANS , daca s-a schimbat ceva fata de ce am tot citit pana acum va rog sa lasati un mesaj.  Domnul sa va pazeasca si o zi buna in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.