Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

La intreruperea cu vaporul o ora in plus pe zi.


Mit

Postări Recomandate

  • Members

Uite ca am gasit si raspunsul legat de ceea ce facem cu ora de conducere atunci cand mergem cu vaporul. Aceasta ora era un subiect ambigu pentru toata europa. Acum a venit si raspunsul: se adauga la conducerea saptamanala, dar nu la conducerea zilnica.

Lectura placuta, daca stiti engleza: http://www.tachodisc.co.uk/ask/in-the-n ... july-2012/

Oricum, e doar un articol dintr-o revista si nu insusi textul legii. Asa ca inca nu puneti prea multa baza pe el, poate ca le-a scapat o virgula pe undeva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Ce vrea sa zica cu : The EU Commission has confirmed that a driver travelling on and off a ferryboat or train is allowed to interrupt a regular daily rest twice for up to 60 minutes total. This time should be added to the weekly driving limit but not to the daily driving limit. ???

Da , comisia europeana a confirmat , vezi nota 6 de orientare asupra reg 561 ce , dar tipic lor lasa pe altii sa-si bata capul cu explicatiile , si cautarea unei aplicatii ( cat mai ) legale . Si da , timpul de intrerupere se aduna la orele conduse saptamanal , dar de ce nu se ia in calculul durate zilnice de condus ( contrar la ceea ce face tahograful digital ) ?? Pentru ca aceasta intrerupere se face in afara perioadei de munca , cand deja esti in pauza si faci intreruperea acesteia doar cu scopul de a urca sau a te da jos de pe ferry sau tren , desi aici trebuie sa te misti ,, cu talent ,, ca ai limitata miscarea ( 1 h maxim ) . dar cum esti in saptamana caledaristica , si tahograful aduna timpii de conducere , aduna la orele conduse saptamanal si acesti timpi de miscare

si ca o paranteza un citat : Această durată nu poate avea ca rezultat, în nici un caz, reducerea perioadei de repaus zilnic normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Buna ziua colegi . Dupa regulament pauza de odihna zilnica se poate intrerupe o ora pentru urcare si coborare pe ferry sau tren . Tahograful analogic se poate seta ca si cel digital in modul ferry / train ? Si o explicatie va rog cu pasii de urmat . Va multumesc si numai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tahograful analogic nu poate fi setat ca si tahograful digital.Poti doar face mentiuni pe spatele diagramei,cu ora la care ai urcat pe bac si ora la care ai coborat de pe bac.In mod normal trebuie sa ai asupra ta si tichetul care este eliberat la intrarea in portul in care faci imbarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

ionutbz.....multumesc pentru raspunsul cu ferry...este foarte perfect legal si foarte nemaipomenit de super legal sa nu intrerupi pauza zilnica cu traversarea cu ferry.Astia 2 mario si cu gongy habar nu au de legislatie.Eu propun ca tata Gongy si mario sa isi dea demisia de pe forum.Ai perfecta dreptate colegu cu 14 45 si cu 20 45.Si iar ai dreptate cu pauza care nu se intrerupe cu ferry.Propun sa te votam noul furnizor de legislatie...reguli...derogari...bazaconii ...programe facute pe genunchi .....sfaturi de specialist....aberatii si tot felul de smekerii prin care tu le furnizezi ca sa invatam si noi cum se fac 14 45 volan in 24 de ore sau 20 45 volan in 24 de ore in 2 soferi .Si iti multumesc ca mai invatat ca nu se trece cu ferry in pauza mea zilnica. Al dreaqu patron...ma punea sa intrerup pauza zilnica ca sa trec cu barca.Deci....mario si gongy aveti liber de la mine.Avem un nou specialist.Va astept demisiile.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pai stii legea....incepi programul zilnic de munca la ora 8 dimineata...ai imbarcare la ora 03 00 cobori de pe barca la 6 dimineata dupa 3 ore de barca.....te-am intrebat la ce ora maxim trebuie sa te opresti in terminal inaintea imbarcarii ca sa faci traversarea in timpul perioadei zilnice de odihna??sau pauza zilnica cum i se mai spune. 2 raspunsuri vreau...single driver and two drivers wich you may call it crew.Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
pai stii legea....incepi programul zilnic de munca la ora 8 dimineata...ai imbarcare la ora 03 00 cobori de pe barca la 6 dimineata dupa 3 ore de barca.....te-am intrebat la ce ora maxim trebuie sa te opresti in terminal inaintea imbarcarii ca sa faci traversarea in timpul perioadei zilnice de odihna??sau pauza zilnica cum i se mai spune. 2 raspunsuri vreau...single driver and two drivers wich you may call it crew.Multumesc .

21 si 3'asta daca poti întrerupe repausul zilnic pentru a urca si cobori de pe barca,astept de data asta un raspuns argumentat ori iara o sa am parte de ironii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

daca te ajuta....

Articolul 9 ´

(1) Prin derogare de la articolul 8, atunci când un conducător auto însoţeşte un vehicul

transportat cu feribotul sau cu trenul şi efectuează în acelaşi timp o perioadă de repaus zilnic

normală, această perioadă poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activităţi a căror

durată nu depăşeşte o oră. Pe parcursul acestei perioade de repaus zilnic normală,

conducătorul are acces la o cuşetă.

(2) Perioada de timp necesară conducătorului pentru a se deplasa la locul de îmbarcare

într-un vehicul care intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament sau pentru a se

întoarce din acel loc, atunci când acesta nu se află nici la locul de reşedinţă a conducătorului,

nici la sediul angajatorului unde se află locul normal de staţionare al conducătorului, nu se

consideră repaus sau pauză, cu excepţia cazului în care conducătorul se află pe un feribot sau

în tren şi are acces la o cuşetă.

(3) Perioada de timp necesară conducătorului ce conduce un vehicul care nu intră în

domeniul de aplicare a prezentului regulament pentru a se deplasa la locul de îmbarcare

într-un vehicul care intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament sau pentru a se

întoarce din acel loc, atunci când acesta nu se află nici la locul de reşedinţă al conducătorului,

nici la sediul angajatorului unde se află locul normal de staţionare al conducătorului, se

consideră altă muncă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Administrators
amsi eu o dilema:

am inceput programul la 08.20 ajung la vapor la 21.24,la 00.20 ma urc pe vapor.pe vapor stau 4 ore.cate ore de pauza trebuie sa mai fac??

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

esti pe langa lege rau de tot , nu e treaba de 4 minute ci de o nota de orientare asupra 561 ce , care zice ca in o asfel de situatie ti se permit 2 interuperi ale pauzei , timpii de miscare insumand 1 h cel mult , iar ca aceste miscari sa nu reduca pauza zilnica normala .

ca sa fie bine tu trebuie sa opresti la cel mult 12 ore de munca plus timpul destinat miscarii 1 h pe care il rezervi integal pentru ca nu stii cat te vei misca plus 11 ore sa inchizi ziua de munca . ( de ce e bine sa-ti rezervi integral acest timp ?? pentu ca nu stii cat si unde te vei misca in ce situatii si mai bine sa previi decat sa combati ca sa il citez pe medicul meu )

in cuseta pana sa adormi nu strica sa citesti nota de orientare 6 asupra regulamentul 561 /2006 CE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Articolul: Articolul 9 alineatul (1) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006

Durata totală a acestor două întreruperi nu poate depăşi o oră. Această durată nu poate avea ca

rezultat, în nici un caz, reducerea perioadei de repaus zilnic normale.

am miscat masina 14 minute(imbarcare,debarcare plus deplasare pana in parcare)+4 minute=10,42 ore de pauza in ziua respectiva,nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Articolul: Articolul 9 alineatul (1) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006

Durata totală a acestor două întreruperi nu poate depăşi o oră. Această durată nu poate avea ca

rezultat, în nici un caz, reducerea perioadei de repaus zilnic normale.

am miscat masina 14 minute(imbarcare,debarcare plus deplasare pana in parcare)+4 minute=10,42 ore de pauza in ziua respectiva,nu??

Soferik30 , si poate e si garofu atent , tu când e vorba de îmbarcare - transversare- debarcare nestiind cat timp te vei misca , 10 , 20 , 30 , minute pana la o ora adunat timpii celor doua întreruperi e bine sa iti rezervi acea maxim o ora pentru miscare , muncesti maxim 12 ore , 1 ora rezerva miscare si atentie , neapărat minim 11 pauza ca asa e obligatoriu , fa diferenta dintre pauza zilnica normala si pauza zilnica redusa ca asa zice :,, Această durată nu poate avea ca

rezultat, în nici un caz, reducerea perioadei de repaus zilnic normale ,, .

ps : garofu , pune mana si tu pe legiskatie ca ulciorul nu merge de multe ori la apa , ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Corect.In practica nu se ia nimeni de tine pentru cateva minute,mai ales cand vine vorba de ferry.

E imposibil de estimat timpul pe care il pierzi pana la imbarcare căci niciodata nu se stie cand ii apuca controlul si odata intrat in carnat,nu mai poti intoarce.

Trebuie sa se ia intotdeauna cineva de tine?Nu este mai bine sa nu dai motive altora?soferik,pauza de 10,42 ore se considera pauza zilnica redusa si deja ai incalcat legea.Pauza zilnica trebuie sa fie normala.Adica minim 11 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pentru teoreticienii care au trecut doar Oltul cu hidrobicicleta am sa explic in mod simplist care e procedura de imbarcare in porturile cu cel mai mare tranzit de camioane din Europa

De pe autostrada se ajunge direct in punctele de control iar de foarte multe sunt coloane de cativa km.Varianta de intoarcere NU exista si nici parcare.Dupa ce pierzi chiar si cateva ore de CONDUS pe care doar Mario le poate rezerva din timp,vei primi un tichet cu un numar de coloana si ora la care va pleca vaporul.Abia dupa ce te asezi in coloana poti spune ca incepi pauza.Cand iti vine randul vei mai pierde vreo 10 min pana te imbarci apoi poti pune taho pe pauza si ferry.Daca ajungi cu bine la mal vei fugi catre prima parcare sa iti continui pauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Altceva?Poate era mai indicat sa ne spui cum se face mancarea de urzici.Si mario are dreptate.Probabil numai tu te-ai plimbat prin porturile Europei,cu teleguta.Si este tocmai invers.Sunt foarte putine porturi in care ajungi din autostrada direct la punctele de control.Probabil tocmai pe alea putine le-ai vazut tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Pentru teoreticienii care au trecut doar Oltul cu hidrobicicleta am sa explic in mod simplist care e procedura de imbarcare in porturile cu cel mai mare tranzit de camioane din Europa

De pe autostrada se ajunge direct in punctele de control iar de foarte multe sunt coloane de cativa km.Varianta de intoarcere NU exista si nici parcare.Dupa ce pierzi chiar si cateva ore de CONDUS pe care doar Mario le poate rezerva din timp,vei primi un tichet cu un numar de coloana si ora la care va pleca vaporul.Abia dupa ce te asezi in coloana poti spune ca incepi pauza.Cand iti vine randul vei mai pierde vreo 10 min pana te imbarci apoi poti pune taho pe pauza si ferry.Daca ajungi cu bine la mal vei fugi catre prima parcare sa iti continui pauza.

Asta ai dedus tu din tot ce am scris eu pana acum ? Drumul pana in port , coada , formalitatile vamale intra in perioada de munca , un sofer responsabil isi coordonează timpul după acesti factori . Ai timp sa treci in timpii enumerati mai sus , te pui la coada , nu ai timp nu te pui la coada si iti faci pauza in o parcare din apropiere . Vorbeam de ora rezervata integral miscarii , ai inteles-o prost si pe aia , am si specificat destinata miscarilor pentru care întrerupi pauza , după ce ai ajuns in ,, lane x ,, atunci se închide perioada de munca , nu stiu cum ai inteles contrariul . Odată începută pauza după x timp te misti pentru îmbarcare efectuând prima întrerupere , parchezi pe ferry , pui simbol si te duci la cuseta. Sa nu uitam de cuseta , asfel tot trucul asta e in zadar . Ai ajuns pe malul celalant , pornesti după y ore si efectuezi a doua întrerupere , tinand cont de timpii primei întreruperi mai poti conduce z minute pana la un loc de parcare cu grija sa te încadrezi in acea ora permisa miscarii . Pentru cei care încă nu au inteles , asta e maximul unei zile de munca cu transversarea in ferry sau tren pe timpul unei pauze de odihna zilnica , cel mult 12 ore permise muncii cu tot ce tine de munca , 1 h rezervata miscarii aparte de cele 11 h necesare încheierii zilei de munca cu o pauza normala asa cum e ceruta de nota 6 de orientare . Asa se face corect , pe mine asta mă interesează sa apară pe forum , proceduri legale , nu evitarea cu eleganta a legii un fel de ,, legal fentat ,, la care bravii agenti de constatare din ue încă mai închid ochii. Aaaaa , nu sunt mare fan a trecerii cu ferry , dar timp de 5 ani de trafic International am avut ocazia sa trec prin marile porturi europene si stiu cum sta treaba , la olt mergeam in copilărie / adolescenta , trece frumos de la nord la sud prin judetul valcea , l-ai văzut ? Cu hidrobicicleta sau barcuta mă plimbam in parcul zavoi . Oare or mai fii ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Esti pe langa.Cand o sa treci intr-o vineri din Uk in Fr sau cand o sa fie furtuna sa te vad cum iti calculezi tu coloana de 8 km.Probabil o sa vrei sa intorci mergand pe contrasens crezand ca esti la 60 km de casa.Stai tu linistit ca la teorie toti suntem asi,practica ne omoara si asta se vede in orice domeniu.

Eu am facut referire la timpul necesar pana la imbarcare!!!!Pe care este foarte greu sa il estimezi căci spune 1 la 500m in fata ta ca are o bomba(caz real !!!,consecinta puscarie pentru soferul neamt care a facut o gluma proasta)si atunci sa vezi cat stai la controale!

Si tu ai dat-o iar in teorie pe langa subiect.Timpul strict pentru imbarcare nu e o problema si nu variaza foarte mult.Si nici pentru debarcare!Si te opreste Vosa cand ai coborat de pe vapor si s-au dus calculele.Si...nu are rost sa mai continui.

E usor sa fac pe atotcunoscatorul regulamentelor si sa nu vad realitatea pentru ca nu ma departez la peste 150 km de casa si conduc o buburuza!

Si ce e cu atata cenzura?Supermario e un personaj dintrun joc celebru al companiei Nintendo.Si deveniti penibili corectand un typo,mai ales ca vedeti foarte bine ca am postat de pe android.

Banati si contul asta,are balta ip-uri, browsere,proxyuri si ce mai vreti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

timpul de imbarcare cum am mai zis si mai sus e bine sa il rezervi complet , in fata oricarei situatii neprevazute , de acea cel bine sa te opresti la 12 h munca maxim in zona de asteptare dupa check-in , ca sa ai timp suficient oo ra sa te misti , daca iti rezervi 20 minute lucrand 12.40 risti mult mai mult sa depasesti limita celor 13 h si sa intrii peste pauza , cum vezi si tu se cer acele minim 11 h , desi vad cat de mult te intereseaza factorul legal si sunt sigur ca nici nu cauti asta , se vede din raspunsurile pe care le dai .... un sofer responsabil nu se ingramadeste cu camionul in coada de 3-4 -6 -8 km cand stie ca nu ii poate face fata cu timpul de munca ramas la fel cum in cazul unei situatii fara cuseta si in mod legal nu poate face transversarea in pauza nu se ingramadeste cu 2 ore de perioada de munca in 4 ore de coada -formalitati -asteptare -imbarcare -transversare -debarcare si gasirea unei parcari cine stie pe unde . chiar e asa greu de inteles ? aaaa , lasa ca ne face firma statuie ca suntem soferi descurcareti ..... . orice port are si zona de intoarcere / iesire fara a intra in zona check -in , daca ai fi mai atent ai vedea .... iti gasesti o parcare in apropiere si efectezi odihna si dupa te intorci .... vosa si douane cunosc situatia , cand le zici ca faci operatia asta si esti limitat la ora de miscare si totusi vor sa te controleze te vor conduce catre o parcare interioara si vor efectua controlul dupa ce iti vei face pauza .

cat de plimbat prin terminale te asigur ca timp in 5 ani de international am avut parte de calatorii cu cuseta , fara cuseta , aglomeratii , furtuni , emigranti sub camion , amenintari cu bombe , defectiuni , chiar si defectiuni ferry cu coborare din el si urcare in altul totul cu semnare politie portuara si cate si mai cate .... si faptul ca stau de ceva ani buni pe local cu un camion de 18 tone ( la care nu i-as zice buburuza ca e mai mic cu 4.40 fata de un articulat ) e ca nu vreau sa accept toate prostiile si ilegalitatile care se cer in ziua de azi , am stilul meu de a muncii legal si profesional si nu suport birjaria , de asta am niste studii , o calificare ,si recunostinta profesionala si pretentia de a fi respectat ca om si ca muncitor .

una peste alta se vede cine a trecut cu hidrobicicleta peste raurile tarii , sper ca cine urmareste acest subiect sa faca diferenta dintre personaje .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.