Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

La intreruperea cu vaporul o ora in plus pe zi.


Mit

Postări Recomandate

  • Members
Acum 21 minute, ciprian1976 a spus:

Salut...concluzia e simpla...legea e simpla dar neștiința o face grea..asta e mesajul pe care il primesc de la persoana care ne controleaza programele;

Tips ferry; ferry symbol may be used only 2 times during an interrupted sleep by ferry or train   1)-Parking and wait for ferry;push break and out country  2)Start run to  the ferry;push ferry-train and start run to the ferry,  during this operation may it only be regitered runtime-worktime   3)Parking on the ferry and push break   4)Start run off the ferry to paking place; push ferry-train and start run off the ferry, during this operation may it only be registered runtime-worktime   5)Parking and push break...After compllet 11 hours break,everything inside 24 hours you can drive again   P.S.E bine atunci cand nu cunosti porturile de pe care te imbarci si te dezbarci sa inchizi programul dupa maxim 12 ore de cand ai inceput perioada de munca in celelalte cazuri programul se inchide la cel mult  12,30 dar nu mai mult de 13 ore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

2)Start run to  the ferry;push ferry-train and start run to the ferry,  during this operation may it only be regitered runtime-worktime   3)Parking on the ferry and push break   4)Start run off the ferry to paking place; push ferry-train and start run off the ferry, during this operation may it only be registered runtime-worktime   

Gresit , zi individului sa treaca la ,, programe ,, artistice .... Sa nu zici ca faci ca el ....

Simbolul ferry /tren se introduce exclusiv cand esti stationat pe puntea vasului sau plataforma trenului , nu cand te pui in miscare ....

1 ) se introduce simbolul tarii sfarsitului perioadei de lucru /serviciu  si se comuta din selectorul activitatilor  , inceputul reoausuluo zilnic . 2) La indicatiile operatorilor se pune in miscare ansamblul , fara a uita ca ne sunt permise 2 intreruperi repaus , suma acestora sa nu depaseasca o ora , fara ca acestea sa afecteze in vreun fel repausul zilnic normal cerut in acest caz  3) la stationarea pe ferry tren se face confirmarea pozitionarii ansamblului , cum si functia indica ... 4 ) la debarcare se pune in miscare ansamblul pana la zona de parcare corespunzatoare fara a depasi cele mentionate la punctul 2 . 5) la indeplinirea cerintei minime de 11 ore repaus cumulat  se poate selecta simbolul tarii inceputului perioadei de serviciu / lucru si punerea in miscare . 

Cum sa declari.ca esti pe ferry tren cand tu rulezi catre imbarcare debarcare , chiar nu.stiu .... E grea logica asta ? 

Acum o.sa ne mai zici.ca ai.fost controlat si nu.ti-a zis nimeni nimic .....Nu ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Acum 13 ore, CECOR a spus:

Deci, care e concluzia? :)

Concluzia .... Cristian nu stie ca in urma cu 2 ani jumate/3 ani  am contestat  culegerea Trace care de capul ei , exemplifica ca permisa o transversare ferry /tren in un repaus saptamanal , care dupa cum ( ar trebuii sa  ) stim nota de orientare 6 asupra 561 /2006 interzice acest lucru .  

Apoi cum sa ai incredere  intr-o culegere cand numai aiureli zice , si daca stau soferii sa corecteze autoritatile e grav ... Asta e una dintre cele 5 greseli grave corectate .... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Regulamentul 561/06, Articolul 9(1) Prin derogare de la articolul 8, atunci când un conducător auto însoţeşte un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul şi efectuează în acelaşi timp o perioadă de repaus zilnic normală, această perioadă poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activităţi a căror durata nu depăşeşte o oră. Pe parcursul acestei perioade de repaus zilnic normală, conducătorul are acces la o cuşetă.

 

Deci, această derogare permite unui conducător auto să întrerupă o perioadă de repaus zilnic normală (11ore sau 3+9 ore) de două ori cel mult (si insumat o oră) atunci când însoțește un vehicul transportat cu trenul sau cu feribotul.  

Editat de CECOR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 3 ore, Mario Bandit a spus:

exemplifica ca permisa o transversare ferry /tren in un repaus saptamanal

Topicul ăsta era despre întreruperea unui repaus zilnic fracționat, ori tu ai descoperit o greșeală vis-a-vis de altceva. În fine... când o să văd rectificări/notificări/explicații oficiale sau orice altă formă oficială de explicație a situației discutate aici, atunci o să mă conformez. Până atunci, îmi mențin afirmația.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Nu ...ia urma subiectului si nu trece peste etapele discutiilor . Eu am afirmat de ce draga ta culegere trace nu e credibila , acum sti tudupa razboi multi viteji s-arata ... Note explicative nu dau , puteau sa treaca la condica grupul de oameni care au contestat , trace inainte apara la publicul larg a fost trimisa la organe control si persoane desemnate . Mai sunt 4 greseli ....Si degeaba .....

La titlu , scrie altceva  decat afirmi , iar  subiectul in sine acopera toate laturile introducerii unei transversari ferry /tren in  un repaus zilnic normal ,  nu desene colorate trace . 

Apropo .... Ai ureche muzicala ?? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Si acum am sa il rog pe CECOR sa explice de ce softurile de control nu accepta un repaus zilnic normal fractionat ...Asta poate intre timp nu cumva te apuci sa faci ca trace si te felicita careva , sa vezi cu ochii tai . 

Mai tarziu o sa imi fac timp sa revizuii ultimile comentarii , cum am spus sunt foarte ocupat in ultima vreme , nu ma fac ca ma tin de volan prin ue .... Iar de argumentat ....de 5 ani o fac .... Dar cine sa observe .... Culmea , sunt contestat de spagari la atestare si desemnare ....  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 16 ore, CECOR a spus:

Regulamentul 561/06, Articolul 9(1) Prin derogare de la articolul 8, atunci când un conducător auto însoţeşte un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul şi efectuează în acelaşi timp o perioadă de repaus zilnic normală, această perioadă poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activităţi a căror durata nu depăşeşte o oră. Pe parcursul acestei perioade de repaus zilnic normală, conducătorul are acces la o cuşetă.

Deci, această derogare permite unui conducător auto să întrerupă o perioadă de repaus zilnic normală (11ore sau 3+9 ore) de două ori cel mult (si insumat o oră) atunci când însoțește un vehicul transportat cu trenul sau cu feribotul.  

Inteleg ca exista pareri diferite cu privire la posibilitatea aplicarii derogarii in cauza pentru un repaus zilnic normal luat  în  două  tranșe (cel puțin trei ore + cel puțin nouă ore). Sunt sigur ca amandoi ati ajuns la concluzia corecta, respectiv ca se poate.

Poate ca diferentele de opinii dintre voi pleaca de la o alta interpretare, respectiv a sintagmei „această perioadă poate fi întreruptă de două ori” si unul dintre voi  considera ca un repaus zilnic normal luat in doua transe a fost deja „intrerupt” ….si nu mai se poate intrerupe de inca doua ori.

In fapt, repausul zilnic normal luat in doua transe nu este „intrerupt”, el este pur si simplu luat in doua transe.

Derogarea in acest caz, respectiv intreruperea in cauza (de doua ori si insumat o ora), nu se poate aplica o data pentru intervalul de 3 ore si apoi inca o data pentru intervalul de 9 ore, pentru ca ar insemna patru intreruperi. Evident, trebuie sa existe doar doua, insumat o ora.

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 7 ore, Mario Bandit a spus:

 

Gresit , zi individului sa treaca la ,, programe ,, artistice .... Sa nu zici ca faci ca el

Acum o.sa ne mai zici.ca ai.fost controlat si nu.ti-a zis nimeni nimic .....Nu ? 

Salut, raspunsul la prima intrebare este da...si sa-ti zi de ce ....inainte faceam si eu la fel  ,cand urcam pe feribot puneam pe ferry,dar, de fiecare data cand eram controlat de politie m-i se cereau biletele la control, iar de cand lucrez asa nu mi-au mai cerut sa arat biletele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 15 ore, Mario Bandit a spus:

Eu am afirmat de ce draga ta culegere trace nu e credibila

Ok, dar TU nu ești miezul, mă înțelegi? Faptul că o spui TU, pentru mine nu e suficient. Din simplul motiv că la un eventual control, dacă spun: ''Așa mi-a zis Mario pe forum'', este egal cu 0 (zero). Am nevoie de argumentele legale, care să-ți susțină afirmația... nu-ți cer nimic altceva și nici nu te atac/jignesc dacă ți le cer. Nu-mi trebuie toată documentația ta vis-a-vis de greșelile pe care le-ai descoperit în Trace... vreau doar argumentul legal care contrazice afirmația mea, atâta tot. Îți repet... am afirmat că un repaus zilnic normal fracționat poate fi întrerupt pentru traversarea cu ferry/tren. Ca și argument, am prezentat explicația din Trace, împreună cu referirile (indirecte) din legislația oficială.

Tu te-ai rezumat doar la a spune că afirmația mea e greșită, că explicația din Trace, la fel, e greșită și că (în urma unei studieri atente), Trace conține un total de 5 greșeli și din cauza asta nu poate fi luat în considerare. Repet, nici o notă explicativă oficială, nici o notă de corectare oficială, nici un alt document oficial (cu valoare legislativă sau doar informativă)... nimic, doar afirmația ta.

Acum 15 ore, Mario Bandit a spus:

nu ma fac ca ma tin de volan prin ue

Ce ușor vorbești acum, nu? Ce simplu e de catalogat lumea de pe un scaun tapițat și rotativ, nu?... Când ai văzut tu ultima dată comunitatea de la volanul unui articulat Mario? Că de când sunt membru aici, doar cu 18t pe Spania ai pedalat.

Acum 15 ore, Mario Bandit a spus:

Culmea , sunt contestat de spagari la atestare si desemnare ....

Ce să-ți povestesc... te-ai văzut c-o diplomă de la polițiștii spanioli, printre care te plimbi de atâția ani și acum gata, noi suntem șpăgari.

P.S. Hai să ne rezumăm la discuții pe subiectele din forum și să lăsăm comentariile ''extra'', ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Ha ha ha ... 

Da , vremuri trecute .... Imi e dor de ,, baraca ,, ai poza la profil cu.noul loc de munca si ansamblu , iar de vagabontit pe maruntis prin Ue nu fac .... Fac T.I.R !!  

Sper ca o sa dormi linistit , fara sa-ti faci griji pentru mine .... Iar te log lasa la o parte frustrarile cum ca ( in cazul in care cineva ) munceste pe ceva mai.mic in alt mediu de transport e inferior tie ca ai multe trepte la cabina , lasa greata soferilor de facebook ca sti tu , nu conteaza cat de lung ai parul , ci conteaza cat si cum gandesti . . Multumesc oricum de preocupare !!. 

Ca sa revenim la subiect , vrei argumente dupa atatia ani si atate subiecte ??  Zi de zi ce fac ?? 

Fiind mai rapid o sa ii explic  lui ciprian , functia introducere vehicul pe ferry /tren , exact cum insasi ea se defineste , se face exclusiv in momentul cand vehiculul sau.ansamblul este stationat pe puntea vasului sau plataforma trenului , in alte momente nu isi are logica si nici rostul . Cum sa declari stationare ferry /tren cand tu rulezi si practic functia se anuleaza prin punerea in miscare , iar simbolul nu marcheaza  intreruperile ca sa arati ca faci aceste miscari sub derogarea aceasta . E vorba de promovarea procedeului corect.  Ok ?? 

Softul de control Tahoscan nu accepta aceasta varianta , sa nu uitam ca acesta e si softul de control al multor autoritati din vest . De mentionat ca detin o varianta mai veche . dar ... In trecut am observat ( cand executam descarcari card si tahograf plus instruire asupra folosirii tahografului digital ) pe baza citatului ,, 

 

În cazul unei perioade normale de odihnă zilnică luată în două tranşe, din care prima trebuie să fie de cel puţin trei ore, iar a doua de cel puţin nouă ore [conform dispoziţiilor articolului 4 litera (g)], numărul de întreruperi (maxim două) se referă la întreaga perioadă de odihnă zilnică şi nu la fiecare parte a perioadei normale de odihnă zilnică luată în două tranşe ,, 

, nu accepta la fractionare repaus zilnic normal pentru ca softul dupa ,, setarile ,, lui potrivite legii , cand sa ,, fabricat ,, considera ca dupa cele minim 3 ore sa facut o intrerupere .  

El si autoritatile , considera acest repaus ca un bloc ( cum zice litera legi -întreaga perioadă de odihnă zilnică şi nu la fiecare parte) iar in timpul perioadei de munca , avand o  pauza de minim 3 ore , ca sa reiei munca intrerupi pauza . Dupa , daca in cele 9 ore minime , in cazul fractionarii , ai facut alte 2 intreruperi , softul vede 3 intreruperi repaus . Blocul fractionarii e redesenat fata de primele variante de soft unde nu se recunostea fractionarea , vedea doar bucata de la urma , minim 9 ore , iar agentul manual cauta daca in perioada de serviciu se afla o alta perioada de minim 3 ore . Redesenand blocul , ca sa tina cont de fractionare , softul incepe sa considere un repaus zilnic normal fractionat din momentul implinirii celor 3 ore , normal , il considera indeplinit doar cand are si cele minim 9 ore , dar din pacate pentru unii si din fericire pentru alti , considera aceasta punere in miscare dupa 3 ore ca o intrerupere repaus .  De dragul tau si al stiintei nu o.sa ma apuc sa simulez asa ceva ca sa demonstrez actiunea softului , rugamintea mea ar fi daca are cineva , sau chiar tu , sa imi trimiteti activitatea pe ziua respectiva si o analizam . 

Ce considera corect este doar o miscare in cele minim 9 ore . E posibil ca alte versiuni sau alte softuri sa considere diferit , nu am lucrat cu altele . 

Ca legea e imprecisa , ca are diferite interpretari , deacord , eu ma rezum la varianta pe care merg autoritatile ( cel putin europene ) ca CECOR poate sa zica cum vrea ca doar el instruieste agenti si face tematica de control in Romania asa ca teoretic varianta lui e perfect legala in tara . A nu se intelege gresit , respect , si e de respectat interpretarea data , nu o sa intru in detalii , am purtat discutii in privat pe tema asta .   

Revenind la trace , si o.sa te declar fan numarul 1 , ca ai descoperit in el rezumatul perfect , care te scuteste de citirea legii , si pacat , bateai pe drumul cel bun , trace a pornit ca un ghid si daca citesti de cine e facut si cui i se adreseaza , sau ma rog , cui i.se adresa in prima faza . ai fi observat ca asociatiile patronale au strecurat cateva interpretari gresite in ghid ca sa le aduca castig , cumva sa incerce sa aplice partea lor de adevar , ca agenti sa o inteleaga alfel si sa ii ierte . Revin , in prima editie ( nerevizuita ) dragul tau trace specifica ca aceasta transversare se poate aplica si  la repausurile saptamanale .Asta au.incercat sa bage ei , dar nu le-a mers .Nu ai ce rectificari sa primesti ca , tu , utilizatorul trace , acum in anii astia descarci o editie revizata . Daca vrei cere explicatii , probabil cineva o sa-ti raspunda din partea lor . Curios e ca acum Trace trece ca material educativ , dar litera legi , regulamentele si ce zic ele sunt uitate . Intrebarea mea , tinand cont de pornirea trace si greselile lui , ce incredere sa am in el ? In asociatiile patronale care au vrut sa profite de interpretari , de lagunele de aplicare ca sa bage ei partea lor de adevar eronat , doar doar ca sa castige ei . De asta Cristian , in loc sa stai in cabina si sa te uiti pe trace , deschideti orizonturile catre lege si aplicare , accept dialogul si ma bucur ca discutam asta , intorcand legea pe toate partile vedem si analizam intelesul si facem diferenta intre interpretari si tot la fel inteleg ca tu , fiind pe Uk , la mama lui , cauti sa ti-o potrivesti si incerci sa te autoconvingi ca ,, its the only way ,, ca ti se potriveste ... Ambele interpretari le cunosc si cunosc pro si contra la fiecare . 

Desi avem definitia unui repaus zilnic normal , in care e inclusa fractionarea lui , in teorie , dupa definitie observam ca se poate lua in considerare , dar pentru un moment trebuie luat in calcul si perceptia legi de catre autoritatile ue , de algoritmi pe care functioneaza si cum considera softul ca e corect . 

Nu trebuiesc analize literare , nu.trebuiesc insirate esee despre lege , e indeajuns sa cunosti legea si softul ....Atat !!  

Si un ps : pe peninsula iberica amenda pentru asa ceva , fara a intra in discutii , corect sau nu , soft decide ..... 751 euro €  dupa care e treaba da sa faci contestatie . Eu cunoscand legea , factorii de considerare si.aplicarea soflutui , prefer sa las pe plan inferior aceasta practica , pe langa asta , o transversare in cele minim 9 ore , reduce la minim odihna soferului , ( cateva ore de somn )  fiind si un motiv pe care am contestat idea catre ue ( impreuna cu alti ) dar na , alergati dupa bani ..... Ca respectul de sine , nu e bun . 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Am mai spus-o și cu alte ocazii, habar nu am cum funcționează softul ăla de control (sau softurile, acum înțeleg că sunt mai multe...), pentru simplul motiv că nu am acces la el. Faptul că tu, ca parte a activităților tale de la muncă (sau ca parte a dorinței tale de a învăța...), ai/ai avut acces și posibilitatea de a studia mai îndeaproape... ce să zic, felicitări. Dar nu toți avem acces la sursele tale de informații.

Offtopic: Nu știu cât ai povestit cu Cico în particular, dar îți spun și ție acum o parte de planurile mele în UK. Intenționez să devin ''assessor'' cum zic ei (un fel de examinator). Toate bune și frumoase... procedura e de durată, costă ceva bani... în fine, dar nimic imposibil. Tot discutând cu un reprezentant RoSPA, eu încercând cu fiecare ocazie să-i arăt câtă legislație știu, mă pomenesc cu tipul că-mi spune: ''Încetează să-mi mai reciți din lege... habar n-am ce tot spui acolo. Aici legea nu contează, aici contează siguranța!!!''. Îți dai seama... am rămas cu gura căscată. Îi cer să-mi detalieze și-mi spune: ''Dacă un șofer încalcă reglementările legii, se vede pe calculator, dar ce se întâmplă ulterior?... Îl punem să semneze ''infringement'' (o notă de aducere la cunoștință, prin care practic cel ce este direct responsabil își cam acoperă spatele) și gata. Dar dacă încalcă o normă de siguranță (este văzut că coboară din cabină fără să aibă minim 3 puncte de sprijin în orice moment, de exemplu), atunci îl executăm. Cursuri la început, apoi alte cursuri cu plată de data asta, monitorizare excesivă, apoi penalizări.''

Inutil să-ți mai spun că, cel puțin până în momentul de față (2 module din 5 deja complete), n-am învățat absolut nimic. Nu tu o metodologie de examinare, nu tu o schemă de aplicare a legislației în vigoare... nimic. Am propus la un moment dat să concepem un set de chestionare teoretice tematice, adică axate pe verificarea de cunoștințe despre anumite părți din legislație și metodologii. Răspunsul primit: ''Ah, ok, do it'' (?!!). În schimb, la fiecare din cele 2 module mi s-a explicat (printre altele) importanța accelerării la intrarea pe autostradă!!!.

Revenind la subiect.

Am făcut paranteza asta, ca să-ți faci o idee despre mediul în care mă învârt eu acum. Dorința mea de a învăța, crede-mă, nu are nici o legătură cu un anumit document, sau mai multe. Toată chestia asta cu trace a ieșit în evidență acum, cu ocazia subiectelor de aici de pe forum, dar nu e nici pe departe manualul meu de căpătâi. Și deja, de la un anumit nivel (și aici am vrut să ajung), toată legislația relevantă descărcată pe calculator, nu mai ajunge. Tu ai subliniat cel mai bine treaba asta... accesul la softul de control, face acum diferența.

Numai că eu n-am oportunitatea ta... după cum probabil ai înțeles și singur. Chiar și o simplă discuție pe teme legislative... nimic. Nu am cu cine. Pot în schimb să am discuții lungi pe subiectul ''Cum să desenăm mai bine autocolantele de atenționare'', atunci da, voi găsi mii de parteneri de discuție de la care pot învăța o mie de chestii.

P.S. La chestia cu respectul de sine... îți spun doar atât: N-ai nimerit-o! :D

 

 

PS...din partea mea Cristian..ca sa nu fac un alt comentariu...caracterul meu e unul integru..ce vorbesc cu cineva ramine vorbit doar cu acea persoana...Cu Mario chiar nu am discutat niciodata telefonic...doar prin mesaje si la obiectul forumului..Asa ca gresesti implicindu-ma pe mine in discutia asta si interpretind altfel realitatea.....Bafta...Asta ca e pomenit numele meu...altfel imi vedeam de treaba..

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

ndere nieuwe bepalingen van de verordening 561/2006:
-     verplichting voor de bestuurder om in de loop van twee opeenvolgende weken twee wekelijkse rusttijden van 45u of één wekelijkse rusttijd van 45u en één verkorte wekelijkse rusttijd van minimum 24u met compensatie te nemen;
-       verplichting voor de bestuurder om manueel op een schijf, een afdruk of de digitale tachograaf de andere werkzaamheden, de rijtijd van voertuigen die niet onderworpen zijn aan de verordening en alle perioden van beschikbaarheid voorzien in de verordening EEG 3821/85 (wachttijd; tijd doorgebracht naast een bestuurder wanneer het voertuig rijdt; tijd doorgebracht op de slaapbank van een rijdend voertuig) te registreren;
-       de tijd die een bestuurder besteedt om controle te nemen van een voertuig dat zich niet bevindt in de onderneming of in de woonplaats van de bestuurder of om ervan terug te keren, wordt niet als rust of onderbreking beschouwd, tenzij de bestuurder met een boot of een trein reist en over een bed beschikt;
-       de tijd die een bestuurder besteedt om te rijden met een voertuig buiten het toepassingsgebied van de verordening, naar of van een voertuig dat zich niet bevindt in de onderneming of in de woonplaats van de bestuurder, wordt beschouwd als “andere werkzaamheden”;
-       de normale dagelijkse rusttijd (11u of 3u + 9u) mag twee maal onderbroken worden voor maximum 1u wanneer het voertuig per boot of per trein vervoerd wordt.

 

 


noile dispoziții ale lte Regulamentului 561/2006:
- Obligația conducătorului auto de a lua cursul de două săptămâni consecutive, două perioade de repaus săptămânal de 45h sau 45h de o perioadă de repaus săptămânal normală și o perioadă redusă de repaus săptămânal de minimum 24 de ore cu compensare;
- Obligația conducătorului auto de a manual pe un disc, imprimare sau tahograf digital, alte lucrări, vehiculele de conducere care nu fac obiectul reglementării și disponibilitatea tuturor perioadelor prevăzute în Regulamentul CEE 3821/85 (timpul de așteptare; timpul petrecut în plus față de un conducător auto atunci când vehiculul rulează, timpul petrecut pe înregistrarea patului unui vehicul în mișcare);
- Timpul de un șofer petrece pentru a prelua controlul asupra unui vehicul care nu este în afaceri sau în reședința conducătorului auto sau la întoarcerea lor, nu este considerată ca fiind de repaus sau pauză excepția cazului în care conducătorul auto cu o barcă sau un tren de călătorie și are un pat;
- Timpul petrecut de către un conducător auto de a conduce un vehicul în afara domeniului de aplicare al regulamentului, sau dintr-un vehicul care nu este în întreprindere sau în reședința directorului este considerată ca fiind "alte activități";
- Zilnic obișnuit perioadă de repaus (11h sau 3h + 9h) poate fi întreruptă de două ori pentru un maxim de 1 oră, atunci când vehiculul este transportat cu vaporul sau cu trenul

 

Luat de pe site belgian. N-am modificat traducerea tocmai pentru a nu fi acuzat de talmacire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tips ferry; ferry symbol may be used only 2 times during an interrupted sleep by ferry or train  

1)Parking and wait for ferry;push break and out country  

2)Start run to  the ferry;push ferry-train and start run to the ferry,  during this operation may it only be regitered runtime-worktime  

3)Parking on the ferry and push break  

4)Start run off the ferry to paking place; push ferry-train and start run off the ferry, during this operation may it only be registered runtime-worktime  

5)Parking and push break...After compllet 11 hours break,everything inside 24 hours you can drive again

 

Ma chinui sa gasesc o logica in textul de mai sus. Inteleg ca introduce simbol ferry atunci cand se afla in parcare si urmeaza a se imbarca (deci apasa ferry apoi misca masina - deci ferry se dezactiveaza automat!), apoi selecteaza "pat" pentru perioada petrecuta pe vapor si, inainte de a debarca, introduce -din nou- simbol ferry (si misca masina imediat,  debarcand, deci simbolul ferry se dezactiveaza). Introduce din nou "pat" in parcare....

Pai...este o incalcare a regulamentului, repausul fiind intrerupt iar derogarea de ferry nu actioneaza...

Totusi, cred ca nu am inteles bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Citez : 

 

2)Start run to  the ferry;push ferry-train and start run to the ferry,  during this operation may it only be regitered runtime-worktime   3)Parking on the ferry and push break   4)Start run off the ferry to paking place; push ferry-train and start run off the ferry, during this operation may it only be registered runtime-worktime   

 

El , la indicatiile ,, celui de sus ,, dupa ce ajunge pe banda de asteptare , introduce simbol tara sfarsit perioada de munca si incepe repausul zilnic . Pana aici ok . Dupa x timp cand trebuie sa imbarce , pune simbol ferry /tren si se pune in miscare , ( miscarea anuleaza simblul ferry /tren ) .Incorect . Odata stationat pune pauza . La debarcare , pune iara simbol ferry /tren si se pune in miscare ( miscarea anuleaza simbolul ) Incorect .Apoi cand gaseste locul optim de parcare , continua repausul . 

Functia ferry /tren se foloseste doar pentru a justifica pozitionarea vehiculului sau a ansamblului de vehicule pe punte vasului sau pe platforma trenului , introducere , ce ?? vehicul ...unde ?? ferry/tren ...duoa cum si logica functiei o zice . Aceasta functie nu justifica sau nu e facuta  sa arate cele maxim doua intreruperi , momentul cand te misti ....  

Cum e corect ?? 

1 ) se introduce simbolul tarii sfarsitului perioadei de lucru /serviciu  si se comuta din selectorul activitatilor  , inceputul repausului zilnic . 2) La indicatiile operatorilor se pune in miscare ansamblul , fara a uita ca ne sunt permise 2 intreruperi repaus , suma acestora sa nu depaseasca o ora , fara ca acestea sa afecteze in vreun fel repausul zilnic normal cerut in acest caz  3) la stationarea pe ferry tren se face confirmarea pozitionarii ansamblului , se face introducerea simbolului . cum si functia indica ..vehicul pe feryy /tren . 4 ) la debarcare se pune in miscare ansamblul pana la zona de parcare corespunzatoare fara a depasi cele mentionate la punctul 2 . 5) la indeplinirea cerintei minime de 11 ore repaus cumulat  se poate selecta simbolul tarii inceputului perioadei de serviciu / lucru si punerea in miscare .  

Sa inteles ?? 

Cristian , iti urez bafta maxima ,ma bucur sa aud asta ,  totusi , examinator asta , ce examineaza , protectia muncii  sau agent de constatare ?? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Mai degrabă un fel de evaluator Mario, pentru partea practică din procesul de evaluare al nivelului de cunoștințe și aptitudini ale unui șofer. În primă fază mă voi limita la ''prezentarea datelor'' și o să las clienții să și le interpreteze cum vor, ulterior o să trec la servicii complete, să zic așa (testare/recomandări/training).

Mi s-a părut o alternativă bună ținând cont că nu sunt în RO și nici nu mai stau ''pe cabină'', așa că i-am dat bice :D. Sunt încrezător că o să fac treabă bună, chiar dacă englezii se mișcă în reluare... nu mă grăbesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Members

Salutare si scuze pentru "dezgroparea" topicului.

Am si eu o întrebare: orele de condus din timpul celor 2 întreruperi legale (imbarcare/debarcare) ale repausului zilnic se adună la orele ultimului program efectuat?

Eu știam că nu dar ISCTR-ul zice că da.

Mulțumesc anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.